מסוף מטענים בבית שאן

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
מסוף מטענים בבית שאן

מסוף מטענים בבית שאן
אתמול נסעתי ברכבת לבית שאן. עליתי ב-08:13 בתחנת חיפה מרכז השמונה.
זוהי שעה הפוכה לכיוון היוממים. למרות זאת הרכבת ממש לא הייתה ריקה לכיוון תחנת עפולה ותחנת בית שאן. סביר להניח, שבשעות אחרות מספר הנוסעים גבוה יותר.
ירדתי בתחנת בית שאן. ראיתי שם מסוף מטענים. חנו שם קרונות משא. חלקם מחוברים לקטר. לא ידעתי, שהמסוף כבר קיים. חשבתי שזה בתכנון עתידי. טוב לדעת.
מה בדיוק השימוש כיום במסוף? מעבירים טובין מירדן לרכבת המשא? שימוש אחר?
 

נייף

New member
תחום מעניין

מסוף מטענים בבית שאן
אתמול נסעתי ברכבת לבית שאן. עליתי ב-08:13 בתחנת חיפה מרכז השמונה.
זוהי שעה הפוכה לכיוון היוממים. למרות זאת הרכבת ממש לא הייתה ריקה לכיוון תחנת עפולה ותחנת בית שאן. סביר להניח, שבשעות אחרות מספר הנוסעים גבוה יותר.
ירדתי בתחנת בית שאן. ראיתי שם מסוף מטענים. חנו שם קרונות משא. חלקם מחוברים לקטר. לא ידעתי, שהמסוף כבר קיים. חשבתי שזה בתכנון עתידי. טוב לדעת.
מה בדיוק השימוש כיום במסוף? מעבירים טובין מירדן לרכבת המשא? שימוש אחר?
תחום מעניין
אני מניח כי בגלל שמדובר בקווים עם נוסעים דוממים
אז המידע נשאר ברכבת ולא "דולף" החוצה

כאמור, אותי תחום המטענים מעניין.
 

אורי404

New member
באמת מעניין. נסעתי פעם אחת בלבד בקו

תחום מעניין
אני מניח כי בגלל שמדובר בקווים עם נוסעים דוממים
אז המידע נשאר ברכבת ולא "דולף" החוצה

כאמור, אותי תחום המטענים מעניין.
באמת מעניין. נסעתי פעם אחת בלבד בקו
חלק מהנוסעים כותבים כאן בפורום. לפי מה שהם מספרים לחלוטין הקו לא שומם.
הוצגו כאן הנתונים של הנוסעים בקו. אני לא זוכר את מספר הנוסעים. לעומת זאת אני זוכר, שהמספר היה גבוה וממש לא כמו דימונה. אמנם בחלק מהתקופה היו נסיעות חינמיות או בהנחה בקו. נמתין לנתונים הבאים, כאשר יהיה תשלום.

בנוגע לתחום המטענים - באמת מעניין. אולי זה פורסם בפורום ופספסתי. הפתיע אותי לראות את זה מקרוב. אני חשבתי, שתחום המטענים יהיה, כאשר יהיה החיבור לגבול ירדן. מעניין כמה השימוש הוא כיום בתחום המטענים ובאילו שימושים מדובר.
 

gal-or

New member
גם ראיתי את קרונות המשא.

באמת מעניין. נסעתי פעם אחת בלבד בקו
חלק מהנוסעים כותבים כאן בפורום. לפי מה שהם מספרים לחלוטין הקו לא שומם.
הוצגו כאן הנתונים של הנוסעים בקו. אני לא זוכר את מספר הנוסעים. לעומת זאת אני זוכר, שהמספר היה גבוה וממש לא כמו דימונה. אמנם בחלק מהתקופה היו נסיעות חינמיות או בהנחה בקו. נמתין לנתונים הבאים, כאשר יהיה תשלום.

בנוגע לתחום המטענים - באמת מעניין. אולי זה פורסם בפורום ופספסתי. הפתיע אותי לראות את זה מקרוב. אני חשבתי, שתחום המטענים יהיה, כאשר יהיה החיבור לגבול ירדן. מעניין כמה השימוש הוא כיום בתחום המטענים ובאילו שימושים מדובר.
גם ראיתי את קרונות המשא.
אולי להעברת סחורות לחיפה?
 

arseny92

Well-known member
מנהל
מסוף משא קיים שם שנים, מאחר ומדובר ברכבת העמק ההיסטורית

באמת מעניין. נסעתי פעם אחת בלבד בקו
חלק מהנוסעים כותבים כאן בפורום. לפי מה שהם מספרים לחלוטין הקו לא שומם.
הוצגו כאן הנתונים של הנוסעים בקו. אני לא זוכר את מספר הנוסעים. לעומת זאת אני זוכר, שהמספר היה גבוה וממש לא כמו דימונה. אמנם בחלק מהתקופה היו נסיעות חינמיות או בהנחה בקו. נמתין לנתונים הבאים, כאשר יהיה תשלום.

בנוגע לתחום המטענים - באמת מעניין. אולי זה פורסם בפורום ופספסתי. הפתיע אותי לראות את זה מקרוב. אני חשבתי, שתחום המטענים יהיה, כאשר יהיה החיבור לגבול ירדן. מעניין כמה השימוש הוא כיום בתחום המטענים ובאילו שימושים מדובר.
מסוף משא קיים שם שנים, מאחר ומדובר ברכבת העמק ההיסטורית
והתחנה החדשה נבנתה סמוך ליד סרידי התחנה הישנה, ששימשה לרכבת החיג'אזית לחיבור לדמשק...
&nbsp
https://he.wikipedia.org/wiki/תחנת_הרכבת_בית_שאן_(הישנה)
&nbsp
&nbsp
 

אורי404

New member
הכוונה למסוף המחודש. עמדו קרונות וקטר של התקופה הזו

מסוף משא קיים שם שנים, מאחר ומדובר ברכבת העמק ההיסטורית
והתחנה החדשה נבנתה סמוך ליד סרידי התחנה הישנה, ששימשה לרכבת החיג'אזית לחיבור לדמשק...
&nbsp
https://he.wikipedia.org/wiki/תחנת_הרכבת_בית_שאן_(הישנה)
&nbsp
&nbsp
הכוונה למסוף המחודש. עמדו קרונות וקטר של התקופה הזו
 

arseny92

Well-known member
מנהל
ועדיין, כל המסוף נמצא ליד מה שנשאר מהתחנה הישנה

הכוונה למסוף המחודש. עמדו קרונות וקטר של התקופה הזו
ועדיין, כל המסוף נמצא ליד מה שנשאר מהתחנה הישנה
וכשהייתי עובר שם בפעם האחרונה בפברואר השנה (כשבדקתי את רכבת העמק המחודשת בהיותה חינם), העמיסו משהו על רכבת המשא, וכעבור דקות הרכבת נסעה משם
&nbsp
אתה מדבר על זה כאילו שלראות קרונות ורכבות משא בפעולה זה משהו נורא יוצא דופן ונדיר עד מאוד...
 

arseny92

Well-known member
מנהל
מספר תמונות

ועדיין, כל המסוף נמצא ליד מה שנשאר מהתחנה הישנה
וכשהייתי עובר שם בפעם האחרונה בפברואר השנה (כשבדקתי את רכבת העמק המחודשת בהיותה חינם), העמיסו משהו על רכבת המשא, וכעבור דקות הרכבת נסעה משם
&nbsp
אתה מדבר על זה כאילו שלראות קרונות ורכבות משא בפעולה זה משהו נורא יוצא דופן ונדיר עד מאוד...
מספר תמונות











 

luckydude

Active member
לפי מה שאני מבין מדובר במסוף זמני.

ועדיין, כל המסוף נמצא ליד מה שנשאר מהתחנה הישנה
וכשהייתי עובר שם בפעם האחרונה בפברואר השנה (כשבדקתי את רכבת העמק המחודשת בהיותה חינם), העמיסו משהו על רכבת המשא, וכעבור דקות הרכבת נסעה משם
&nbsp
אתה מדבר על זה כאילו שלראות קרונות ורכבות משא בפעולה זה משהו נורא יוצא דופן ונדיר עד מאוד...
לפי מה שאני מבין מדובר במסוף זמני.
‏בעתיד אמור להבנות מסוף מטען גדול יותר מצידה המערבי של התחנה.
 

SababaGuy

New member
רכבת משא לבית שאן

מסוף משא קיים שם שנים, מאחר ומדובר ברכבת העמק ההיסטורית
והתחנה החדשה נבנתה סמוך ליד סרידי התחנה הישנה, ששימשה לרכבת החיג'אזית לחיבור לדמשק...
&nbsp
https://he.wikipedia.org/wiki/תחנת_הרכבת_בית_שאן_(הישנה)
&nbsp
&nbsp
רכבת משא לבית שאן
אין זה סוד שהסיבה הבוערת של הקמת הקו היא להוביל סחורה מחיפה ואשדוד לירדן - ומשמה ליתר מידנון כגון סוריה, איראק, סעודיה וכו...
&nbsp
זה חלק מתשתית אסטרטגי ע"ם להגביר את חישיבות של ישראל כעוגן כלכלי לאיזור.
 

Yarenn

New member
רק שתדע שאין צוֹרך בפסיק הזה שלפני "ש"

מסוף מטענים בבית שאן
אתמול נסעתי ברכבת לבית שאן. עליתי ב-08:13 בתחנת חיפה מרכז השמונה.
זוהי שעה הפוכה לכיוון היוממים. למרות זאת הרכבת ממש לא הייתה ריקה לכיוון תחנת עפולה ותחנת בית שאן. סביר להניח, שבשעות אחרות מספר הנוסעים גבוה יותר.
ירדתי בתחנת בית שאן. ראיתי שם מסוף מטענים. חנו שם קרונות משא. חלקם מחוברים לקטר. לא ידעתי, שהמסוף כבר קיים. חשבתי שזה בתכנון עתידי. טוב לדעת.
מה בדיוק השימוש כיום במסוף? מעבירים טובין מירדן לרכבת המשא? שימוש אחר?
רק שתדע שאין צוֹרך בפסיק הזה שלפני "ש"
זה כמוֹ נהג אוֹטוֹבוּס שכל הזמן נוֹתן ברקסים
 

luckydude

Active member
אם כבר עוסקים ב״אין צורך״...

רק שתדע שאין צוֹרך בפסיק הזה שלפני "ש"
זה כמוֹ נהג אוֹטוֹבוּס שכל הזמן נוֹתן ברקסים
אם כבר עוסקים ב״אין צורך״...
אז אוּלי כדאי לציין שגם אין צוֹרך בניקוּד מיוּתר
 

Yarenn

New member
חח נכנ אנ צרכ בנקד מיתר

אם כבר עוסקים ב״אין צורך״...
אז אוּלי כדאי לציין שגם אין צוֹרך בניקוּד מיוּתר
חח נכנ אנ צרכ בנקד מיתר
ובכלל באתית נקד כלשהנ א סמני פסק א כל מ ש לא היה קים כשהמצא הכתב בצדנ אבל ברצנת ז משה אחר ז לא כמ ברקסמ
 

Bus Nerd

Active member
תלמד לכתוב כמו אדם נורמלי בעברית ישראלית.

חח נכנ אנ צרכ בנקד מיתר
ובכלל באתית נקד כלשהנ א סמני פסק א כל מ ש לא היה קים כשהמצא הכתב בצדנ אבל ברצנת ז משה אחר ז לא כמ ברקסמ
תלמד לכתוב כמו אדם נורמלי בעברית ישראלית.
 

אבישי ק

New member
תכלס, למה אתה מנקד? הניקוד בא כדי לדייק או להדגיש

חח נכנ אנ צרכ בנקד מיתר
ובכלל באתית נקד כלשהנ א סמני פסק א כל מ ש לא היה קים כשהמצא הכתב בצדנ אבל ברצנת ז משה אחר ז לא כמ ברקסמ
תכלס, למה אתה מנקד? הניקוד בא כדי לדייק או להדגיש
אין ביום יום שימוש בניקוד מכיוון שהוא מסובך לשימוש.
אפילו בצרפתית לא מנקדים כל הזמן.
 

Yarenn

New member
באתי להגיד

תכלס, למה אתה מנקד? הניקוד בא כדי לדייק או להדגיש
אין ביום יום שימוש בניקוד מכיוון שהוא מסובך לשימוש.
אפילו בצרפתית לא מנקדים כל הזמן.
באתי להגיד
שזה לא ממש ניקוּד, אבל אז כתבת על ניקוּד בצרפתית אז זה מצחיק. זה פיתרוֹן חלקי לבעיית הכתב. זה דבר קטן בכיווּן. למרוֹת שאוּלי אין לזה פיתרוֹן כל מעשׂי כל כך וצריך פשוּט לעבוֹר לכתב לטיני.
 

Yarenn

New member
רק, שתדע, שאין צוֹרך בפסיק הזה, שלפני "ש"

מסוף מטענים בבית שאן
אתמול נסעתי ברכבת לבית שאן. עליתי ב-08:13 בתחנת חיפה מרכז השמונה.
זוהי שעה הפוכה לכיוון היוממים. למרות זאת הרכבת ממש לא הייתה ריקה לכיוון תחנת עפולה ותחנת בית שאן. סביר להניח, שבשעות אחרות מספר הנוסעים גבוה יותר.
ירדתי בתחנת בית שאן. ראיתי שם מסוף מטענים. חנו שם קרונות משא. חלקם מחוברים לקטר. לא ידעתי, שהמסוף כבר קיים. חשבתי שזה בתכנון עתידי. טוב לדעת.
מה בדיוק השימוש כיום במסוף? מעבירים טובין מירדן לרכבת המשא? שימוש אחר?
רק, שתדע, שאין צוֹרך בפסיק הזה, שלפני "ש"
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה