משהו יכול להמר מה תיהיה השעה הכי מוקדמת של הרכבת המהירה

מצב
הנושא נעול.

סילון91

New member
משהו יכול להמר מה תיהיה השעה הכי מוקדמת של הרכבת המהירה

משהו יכול להמר מה תיהיה השעה הכי מוקדמת של הרכבת המהירה
מירושלים לת"א? כיום יש את 480 שיוצא ב5:45 ומגיע בערך ב6:30 לארלוזרוב
 

סילון91

New member
האם צריכים להתחשב באנשים שצריכים להגיע לפני 7 למקומות עבודה

משהו יכול להמר מה תיהיה השעה הכי מוקדמת של הרכבת המהירה
מירושלים לת"א? כיום יש את 480 שיוצא ב5:45 ומגיע בערך ב6:30 לארלוזרוב
האם צריכים להתחשב באנשים שצריכים להגיע לפני 7 למקומות עבודה
 

Bus Nerd

Active member
עוד מוקדם לדעת

משהו יכול להמר מה תיהיה השעה הכי מוקדמת של הרכבת המהירה
מירושלים לת"א? כיום יש את 480 שיוצא ב5:45 ומגיע בערך ב6:30 לארלוזרוב
עוד מוקדם לדעת
יש עוד חודשים רבים עד שייפתח הקו, ולוח הזמנים עוד לא תוכנן... אבל אם אני זוכר נכון (אל תסמוך על הזיכרון שלי) אמרו שהרכבת הזו תפעל 24 שעות עם רכבת פעם בשעה, זאת אומרת שיהיו רכבות מוקדמות, ואם הן ירוצו בשעות עגולות (לא סביר) תוכל לצאת מירושלים ב־6 ולהגיע לת"א ב־6:30 (וכך להספיק להגיע לעבודה לפני 7)
 

25306yosef

New member
30 דקות מירושלים לתל אביב ?

עוד מוקדם לדעת
יש עוד חודשים רבים עד שייפתח הקו, ולוח הזמנים עוד לא תוכנן... אבל אם אני זוכר נכון (אל תסמוך על הזיכרון שלי) אמרו שהרכבת הזו תפעל 24 שעות עם רכבת פעם בשעה, זאת אומרת שיהיו רכבות מוקדמות, ואם הן ירוצו בשעות עגולות (לא סביר) תוכל לצאת מירושלים ב־6 ולהגיע לת"א ב־6:30 (וכך להספיק להגיע לעבודה לפני 7)
30 דקות מירושלים לתל אביב ?
אתה כל כך מאמין לפרסומים הפוליטיים שפורסמו בעיתונות?

לדעתי זמן הנסיעה יהיה לפחות 40 דקות.
 

GLSRA

Active member
נדמה לי שדיברו על 32 דקות בקו הישיר עד לתחנת ההגנה

30 דקות מירושלים לתל אביב ?
אתה כל כך מאמין לפרסומים הפוליטיים שפורסמו בעיתונות?

לדעתי זמן הנסיעה יהיה לפחות 40 דקות.
נדמה לי שדיברו על 32 דקות בקו הישיר עד לתחנת ההגנה
 

25306yosef

New member
מיהם אלה שדיברו?

דיברו על 28 דקות עד להגנה אם אני זוכר נכון
מיהם אלה שדיברו?
כמה "עיתונאים" שכל מה שהם יודעים לעשות זה רק להעתיק קומוניקטים פרסומיים של משרדי יחסי ציבור?

בכל מקרה, מעטים נוסעים להגנה והרוב נוסעים לשלום וסבידור והרכבת תעצור גם בנתב"ג, כך שלהערכתי זמן הנסיעה יהיה לא פחות מ-40 דקות.

אותו משרד יחסי ציבור שעשה שימוש ב-28 הדקות, לקח תרחיש אפשרי של רכבת ישירה מירושלים להגנה ללא עצירות בדרך (בנתב"ג) וללא הגבלות מהירות בדרך. ולכן התרחיש הזה לא רלוונטי והוא גם לא רלוונטי גם אם הוא נכון והוא כן כולל את הגבלות המהירות ואת העצירות בנתב"ג וזאת כאמור לעייל מאחר ורוב הנוסעים נוסעים לשלום וסבידור ולא להגנה.

28 דקות זה רק בקומוניקטים של משרדי יחסי הציבור שעובדים עבור רכבת ישראל / משרד התחבורה.
 
28 דקות זה בין ההגנה לאומה, לא לתל אביב מרכז.

מיהם אלה שדיברו?
כמה "עיתונאים" שכל מה שהם יודעים לעשות זה רק להעתיק קומוניקטים פרסומיים של משרדי יחסי ציבור?

בכל מקרה, מעטים נוסעים להגנה והרוב נוסעים לשלום וסבידור והרכבת תעצור גם בנתב"ג, כך שלהערכתי זמן הנסיעה יהיה לא פחות מ-40 דקות.

אותו משרד יחסי ציבור שעשה שימוש ב-28 הדקות, לקח תרחיש אפשרי של רכבת ישירה מירושלים להגנה ללא עצירות בדרך (בנתב"ג) וללא הגבלות מהירות בדרך. ולכן התרחיש הזה לא רלוונטי והוא גם לא רלוונטי גם אם הוא נכון והוא כן כולל את הגבלות המהירות ואת העצירות בנתב"ג וזאת כאמור לעייל מאחר ורוב הנוסעים נוסעים לשלום וסבידור ולא להגנה.

28 דקות זה רק בקומוניקטים של משרדי יחסי הציבור שעובדים עבור רכבת ישראל / משרד התחבורה.
28 דקות זה בין ההגנה לאומה, לא לתל אביב מרכז.
 

Bus Nerd

Active member
רוב המסילה בדרך מדורגת ל 160 קמ"ש

מיהם אלה שדיברו?
כמה "עיתונאים" שכל מה שהם יודעים לעשות זה רק להעתיק קומוניקטים פרסומיים של משרדי יחסי ציבור?

בכל מקרה, מעטים נוסעים להגנה והרוב נוסעים לשלום וסבידור והרכבת תעצור גם בנתב"ג, כך שלהערכתי זמן הנסיעה יהיה לא פחות מ-40 דקות.

אותו משרד יחסי ציבור שעשה שימוש ב-28 הדקות, לקח תרחיש אפשרי של רכבת ישירה מירושלים להגנה ללא עצירות בדרך (בנתב"ג) וללא הגבלות מהירות בדרך. ולכן התרחיש הזה לא רלוונטי והוא גם לא רלוונטי גם אם הוא נכון והוא כן כולל את הגבלות המהירות ואת העצירות בנתב"ג וזאת כאמור לעייל מאחר ורוב הנוסעים נוסעים לשלום וסבידור ולא להגנה.

28 דקות זה רק בקומוניקטים של משרדי יחסי הציבור שעובדים עבור רכבת ישראל / משרד התחבורה.
רוב המסילה בדרך מדורגת ל 160 קמ"ש
והמרחק הוא בערך 53 ק"מ.
53 ק"מ ב־160 קמ"ש זה 20 דקות (בין ירושלים האומה לת"א ההגנה).
ההאטה בעיקול לנתב"ג והעצירה בנתב"ג לא אמורות להוסיף יותר מ־10 דקות להערכתי.

אבל כמו שאומרים, נחיה ונראה כשלוח הזמנים לקו הזה יתפרסם מתישהו ב־2019 או 2020, כשייפתח.
 

luckydude

Active member
אאל״ט 53ק״מ זה עד שפירים, לא ההגנה.

רוב המסילה בדרך מדורגת ל 160 קמ"ש
והמרחק הוא בערך 53 ק"מ.
53 ק"מ ב־160 קמ"ש זה 20 דקות (בין ירושלים האומה לת"א ההגנה).
ההאטה בעיקול לנתב"ג והעצירה בנתב"ג לא אמורות להוסיף יותר מ־10 דקות להערכתי.

אבל כמו שאומרים, נחיה ונראה כשלוח הזמנים לקו הזה יתפרסם מתישהו ב־2019 או 2020, כשייפתח.
אאל״ט 53ק״מ זה עד שפירים, לא ההגנה.
בכל מקרה, חצי שעה זמן נסיעה לרכבת חשמלית בין האומה להגנה בקו הזה זה בהחלט אפשרי וישים.
 

נתנאל531

Well-known member
הרכבת עוברת בנתב"ג = קו לילה

משהו יכול להמר מה תיהיה השעה הכי מוקדמת של הרכבת המהירה
מירושלים לת"א? כיום יש את 480 שיוצא ב5:45 ומגיע בערך ב6:30 לארלוזרוב
הרכבת עוברת בנתב"ג = קו לילה
אם מנהריה / עכו / קריות / חיפה יש כמות יפה של נוסעים מידי לילה לנתב"ג, סיכוי טוב שיהיו גם כמה ירושלמים, ולכן מתבקש שהקו יפעל במתכונת 24x6.
 

aryeri

Member
ואכן אחד השרים בממשלה אמר שזאת תהיה רכבת 24 שעות...

הרכבת עוברת בנתב"ג = קו לילה
אם מנהריה / עכו / קריות / חיפה יש כמות יפה של נוסעים מידי לילה לנתב"ג, סיכוי טוב שיהיו גם כמה ירושלמים, ולכן מתבקש שהקו יפעל במתכונת 24x6.
ואכן אחד השרים בממשלה אמר שזאת תהיה רכבת 24 שעות...
לא יודע מי זה היה, אני כלל לא בטוח שזה ישראל כץ.
בכל מקרה, כבר היה לנו דיון על כך בפורום, בעיקר על זה שהרכבת מירושלים לתל אביב הובטחה ככזאת שתעבוד 24 שעות ביממה, אבל בשלב הראשוני היא לא תוכל לנסוע צפונית מהרצליה, מכיוון שרק עד הרצליה הקו יהיה מחושמל. מה שאומר שמן הסתם יפעלו כנראה שני קווי לילה בשלב הראשוני:
קו נהריה - נתב"ג / לוד הקיים (דיור בתחנת נתב"ג תפעולית או בלוד) וקו תל אביב סבידור מרכז / הרצליה - ירושלים האומה. מה שאומר שתהיה חפיפה ביניהן בקטע הרצליה/תל אביב סבידור מרכז - נתב"ג. כלומר שתי רכבות בשעה במקטע זה לאורך כל הלילה.
 

YuMi2017

Member
או שהרכבת שמגיעה מהצפון תפסיק לעצור בהרצליה

ואכן אחד השרים בממשלה אמר שזאת תהיה רכבת 24 שעות...
לא יודע מי זה היה, אני כלל לא בטוח שזה ישראל כץ.
בכל מקרה, כבר היה לנו דיון על כך בפורום, בעיקר על זה שהרכבת מירושלים לתל אביב הובטחה ככזאת שתעבוד 24 שעות ביממה, אבל בשלב הראשוני היא לא תוכל לנסוע צפונית מהרצליה, מכיוון שרק עד הרצליה הקו יהיה מחושמל. מה שאומר שמן הסתם יפעלו כנראה שני קווי לילה בשלב הראשוני:
קו נהריה - נתב"ג / לוד הקיים (דיור בתחנת נתב"ג תפעולית או בלוד) וקו תל אביב סבידור מרכז / הרצליה - ירושלים האומה. מה שאומר שתהיה חפיפה ביניהן בקטע הרצליה/תל אביב סבידור מרכז - נתב"ג. כלומר שתי רכבות בשעה במקטע זה לאורך כל הלילה.
או שהרכבת שמגיעה מהצפון תפסיק לעצור בהרצליה
נראה לי הגיוני סך הכל לחסוך לנוסעים מהצפון תחנה אחת בדרך לנתבג
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה