האם צריכים להתחשב באנשים שצריכים להגיע לפני 7 למקומות עבודהמשהו יכול להמר מה תיהיה השעה הכי מוקדמת של הרכבת המהירה
מירושלים לת"א? כיום יש את 480 שיוצא ב5:45 ומגיע בערך ב6:30 לארלוזרוב
עוד מוקדם לדעתמשהו יכול להמר מה תיהיה השעה הכי מוקדמת של הרכבת המהירה
מירושלים לת"א? כיום יש את 480 שיוצא ב5:45 ומגיע בערך ב6:30 לארלוזרוב
30 דקות מירושלים לתל אביב ?עוד מוקדם לדעת
יש עוד חודשים רבים עד שייפתח הקו, ולוח הזמנים עוד לא תוכנן... אבל אם אני זוכר נכון (אל תסמוך על הזיכרון שלי) אמרו שהרכבת הזו תפעל 24 שעות עם רכבת פעם בשעה, זאת אומרת שיהיו רכבות מוקדמות, ואם הן ירוצו בשעות עגולות (לא סביר) תוכל לצאת מירושלים ב־6 ולהגיע לת"א ב־6:30 (וכך להספיק להגיע לעבודה לפני 7)
נדמה לי שדיברו על 32 דקות בקו הישיר עד לתחנת ההגנה30 דקות מירושלים לתל אביב ?
אתה כל כך מאמין לפרסומים הפוליטיים שפורסמו בעיתונות?
לדעתי זמן הנסיעה יהיה לפחות 40 דקות.
דיברו על 28 דקות עד להגנה אם אני זוכר נכוןנדמה לי שדיברו על 32 דקות בקו הישיר עד לתחנת ההגנה
מיהם אלה שדיברו?דיברו על 28 דקות עד להגנה אם אני זוכר נכון
28 דקות זה בין ההגנה לאומה, לא לתל אביב מרכז.מיהם אלה שדיברו?
כמה "עיתונאים" שכל מה שהם יודעים לעשות זה רק להעתיק קומוניקטים פרסומיים של משרדי יחסי ציבור?
בכל מקרה, מעטים נוסעים להגנה והרוב נוסעים לשלום וסבידור והרכבת תעצור גם בנתב"ג, כך שלהערכתי זמן הנסיעה יהיה לא פחות מ-40 דקות.
אותו משרד יחסי ציבור שעשה שימוש ב-28 הדקות, לקח תרחיש אפשרי של רכבת ישירה מירושלים להגנה ללא עצירות בדרך (בנתב"ג) וללא הגבלות מהירות בדרך. ולכן התרחיש הזה לא רלוונטי והוא גם לא רלוונטי גם אם הוא נכון והוא כן כולל את הגבלות המהירות ואת העצירות בנתב"ג וזאת כאמור לעייל מאחר ורוב הנוסעים נוסעים לשלום וסבידור ולא להגנה.
28 דקות זה רק בקומוניקטים של משרדי יחסי הציבור שעובדים עבור רכבת ישראל / משרד התחבורה.
רוב המסילה בדרך מדורגת ל 160 קמ"שמיהם אלה שדיברו?
כמה "עיתונאים" שכל מה שהם יודעים לעשות זה רק להעתיק קומוניקטים פרסומיים של משרדי יחסי ציבור?
בכל מקרה, מעטים נוסעים להגנה והרוב נוסעים לשלום וסבידור והרכבת תעצור גם בנתב"ג, כך שלהערכתי זמן הנסיעה יהיה לא פחות מ-40 דקות.
אותו משרד יחסי ציבור שעשה שימוש ב-28 הדקות, לקח תרחיש אפשרי של רכבת ישירה מירושלים להגנה ללא עצירות בדרך (בנתב"ג) וללא הגבלות מהירות בדרך. ולכן התרחיש הזה לא רלוונטי והוא גם לא רלוונטי גם אם הוא נכון והוא כן כולל את הגבלות המהירות ואת העצירות בנתב"ג וזאת כאמור לעייל מאחר ורוב הנוסעים נוסעים לשלום וסבידור ולא להגנה.
28 דקות זה רק בקומוניקטים של משרדי יחסי הציבור שעובדים עבור רכבת ישראל / משרד התחבורה.
אאל״ט 53ק״מ זה עד שפירים, לא ההגנה.רוב המסילה בדרך מדורגת ל 160 קמ"ש
והמרחק הוא בערך 53 ק"מ.
53 ק"מ ב־160 קמ"ש זה 20 דקות (בין ירושלים האומה לת"א ההגנה).
ההאטה בעיקול לנתב"ג והעצירה בנתב"ג לא אמורות להוסיף יותר מ־10 דקות להערכתי.
אבל כמו שאומרים, נחיה ונראה כשלוח הזמנים לקו הזה יתפרסם מתישהו ב־2019 או 2020, כשייפתח.
הרכבת עוברת בנתב"ג = קו לילהמשהו יכול להמר מה תיהיה השעה הכי מוקדמת של הרכבת המהירה
מירושלים לת"א? כיום יש את 480 שיוצא ב5:45 ומגיע בערך ב6:30 לארלוזרוב
ואכן אחד השרים בממשלה אמר שזאת תהיה רכבת 24 שעות...הרכבת עוברת בנתב"ג = קו לילה
אם מנהריה / עכו / קריות / חיפה יש כמות יפה של נוסעים מידי לילה לנתב"ג, סיכוי טוב שיהיו גם כמה ירושלמים, ולכן מתבקש שהקו יפעל במתכונת 24x6.
או שהרכבת שמגיעה מהצפון תפסיק לעצור בהרצליהואכן אחד השרים בממשלה אמר שזאת תהיה רכבת 24 שעות...
לא יודע מי זה היה, אני כלל לא בטוח שזה ישראל כץ.
בכל מקרה, כבר היה לנו דיון על כך בפורום, בעיקר על זה שהרכבת מירושלים לתל אביב הובטחה ככזאת שתעבוד 24 שעות ביממה, אבל בשלב הראשוני היא לא תוכל לנסוע צפונית מהרצליה, מכיוון שרק עד הרצליה הקו יהיה מחושמל. מה שאומר שמן הסתם יפעלו כנראה שני קווי לילה בשלב הראשוני:
קו נהריה - נתב"ג / לוד הקיים (דיור בתחנת נתב"ג תפעולית או בלוד) וקו תל אביב סבידור מרכז / הרצליה - ירושלים האומה. מה שאומר שתהיה חפיפה ביניהן בקטע הרצליה/תל אביב סבידור מרכז - נתב"ג. כלומר שתי רכבות בשעה במקטע זה לאורך כל הלילה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.