האם יש מקור שיש בו את המהירויות המקסימליות במסילות השונות?

מצב
הנושא נעול.

aryeri

Member
האם יש מקור שיש בו את המהירויות המקסימליות במסילות השונות?

האם יש מקור שיש בו את המהירויות המקסימליות במסילות השונות?
אני מחפש מהן המהירויות המקסימליות המותרות במסילות הרכבת השונות בישראל. מישהו יודע איפה ניתן למצוא אותן?

דוגמא: נען - קריית גת - 160 קמ"ש.
שם של קטע נוסף - 130 קמ"ש.
עוד שם של קטע מסויים - 70 קמ"ש.

אני לא מבין למה הדברים הללו זה כמו סוד מדינה על פצצת אטום וכל כך קשה למצוא אותם. גם מרחקים של מסילות קשה לדעת וצריכים לחשב ידנית או לקחת מ"כל-קו" - וגם אז זה לא כולל את התחנות התפעוליות אלא רק תחנות נוסעים.

מישהו יכול לעזור בעניין?
 

aryeri

Member
לגבי נען - קריית גת - סתם הקרצתי, יכול להיות שזה פחות...

האם יש מקור שיש בו את המהירויות המקסימליות במסילות השונות?
אני מחפש מהן המהירויות המקסימליות המותרות במסילות הרכבת השונות בישראל. מישהו יודע איפה ניתן למצוא אותן?

דוגמא: נען - קריית גת - 160 קמ"ש.
שם של קטע נוסף - 130 קמ"ש.
עוד שם של קטע מסויים - 70 קמ"ש.

אני לא מבין למה הדברים הללו זה כמו סוד מדינה על פצצת אטום וכל כך קשה למצוא אותם. גם מרחקים של מסילות קשה לדעת וצריכים לחשב ידנית או לקחת מ"כל-קו" - וגם אז זה לא כולל את התחנות התפעוליות אלא רק תחנות נוסעים.

מישהו יכול לעזור בעניין?
לגבי נען - קריית גת - סתם הקרצתי, יכול להיות שזה פחות...
 

25306yosef

New member
לא כל דבר שאינו מפורסם לציבור הוא בהכרח סוד מדינה

האם יש מקור שיש בו את המהירויות המקסימליות במסילות השונות?
אני מחפש מהן המהירויות המקסימליות המותרות במסילות הרכבת השונות בישראל. מישהו יודע איפה ניתן למצוא אותן?

דוגמא: נען - קריית גת - 160 קמ"ש.
שם של קטע נוסף - 130 קמ"ש.
עוד שם של קטע מסויים - 70 קמ"ש.

אני לא מבין למה הדברים הללו זה כמו סוד מדינה על פצצת אטום וכל כך קשה למצוא אותם. גם מרחקים של מסילות קשה לדעת וצריכים לחשב ידנית או לקחת מ"כל-קו" - וגם אז זה לא כולל את התחנות התפעוליות אלא רק תחנות נוסעים.

מישהו יכול לעזור בעניין?
לא כל דבר שאינו מפורסם לציבור הוא בהכרח סוד מדינה
המהירויות המקסימליות במסילות השונות לא אמור לעניין אנשים מחוץ לרכבת ולכן אין טעם להשקיע משאבים לצורך פרסום מידע שלא אמור לעניין את מרבית האנשים.

יש עוד הרבה מאוד דברים שרכבת ישראל לא מפרסמת והם בכלל לא סודיים.

לדוגמה:

למה בכלל רכבת ישראל צריכה לפרסם את תכנית התחזוקה של הסימנורים ובאיזה תאריכים מתכננים לתחזק כל סימנור וסימנור?

או, כמה קווי תקשורת מסוג IPVPN קיימים בתחנת הרכבת עכו?

או, מתי מתכוונים בימים הקרובים לעבוד עם מכונת הידוק (בלילה) בקטע המסילה שבין דור לעתלית?

כל הדברים הללו לא אמורים לעניין את רוב הציבור כל עוד הוא לא נפגע מהם. אפשר בלילה לעבוד על מסילה אחת עם מכונת הידוק לצורך תחזוקת המסילה ולהעביר את כל תנועת הרכבות למסילה השנייה. כל עוד זה לא פוגע בתנועת הרכבות ובלוח הזמנים, אין צורך לפרסם את זה לציבור. במקרה הגרוע ביותר הרכבת תגיעה לתחנה לרציף הלא נכון.

כנ"ל גם לגבי מהירויות נסיעה מקסימליות בקטעים השונים. את רוב הנוסעים זה לא אמור לעניין. יש לוח זמנים לרכבות וזה מה שאמור לעניין את רוב הנוסעים.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
איך אתה יכול לישון בלילה בלי שתדע את מועדי ניקיון השרותים

לא כל דבר שאינו מפורסם לציבור הוא בהכרח סוד מדינה
המהירויות המקסימליות במסילות השונות לא אמור לעניין אנשים מחוץ לרכבת ולכן אין טעם להשקיע משאבים לצורך פרסום מידע שלא אמור לעניין את מרבית האנשים.

יש עוד הרבה מאוד דברים שרכבת ישראל לא מפרסמת והם בכלל לא סודיים.

לדוגמה:

למה בכלל רכבת ישראל צריכה לפרסם את תכנית התחזוקה של הסימנורים ובאיזה תאריכים מתכננים לתחזק כל סימנור וסימנור?

או, כמה קווי תקשורת מסוג IPVPN קיימים בתחנת הרכבת עכו?

או, מתי מתכוונים בימים הקרובים לעבוד עם מכונת הידוק (בלילה) בקטע המסילה שבין דור לעתלית?

כל הדברים הללו לא אמורים לעניין את רוב הציבור כל עוד הוא לא נפגע מהם. אפשר בלילה לעבוד על מסילה אחת עם מכונת הידוק לצורך תחזוקת המסילה ולהעביר את כל תנועת הרכבות למסילה השנייה. כל עוד זה לא פוגע בתנועת הרכבות ובלוח הזמנים, אין צורך לפרסם את זה לציבור. במקרה הגרוע ביותר הרכבת תגיעה לתחנה לרציף הלא נכון.

כנ"ל גם לגבי מהירויות נסיעה מקסימליות בקטעים השונים. את רוב הנוסעים זה לא אמור לעניין. יש לוח זמנים לרכבות וזה מה שאמור לעניין את רוב הנוסעים.
איך אתה יכול לישון בלילה בלי שתדע את מועדי ניקיון השרותים
בכל תחנה ותחנה ובכל משרד ממשלתי ואת שמות המנקות, כולל מק"ט האקונומיקה שבה הן משתמשות???
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה