הסכם סבסודיה חדש עם דן

מצב
הנושא נעול.

Bus Nerd

Active member
ברק"ל ובמטרונית יש פיקוח קשוח ומפחיד

ברכבת הקלה ובמטרונית עלייה חופשית מכל דלת ואנשים לא מרמים
ברק"ל ובמטרונית יש פיקוח קשוח ומפחיד
הייתי על מטרונית כשעלו עליה פקחים. ארבעה פקחים מאיימים במיוחד פשוט פשטו על המטרונית, אחד מכל דלת, ובדקו את כולם. היו כמה אנשים שלא שילמו.

ומספיק לקרוא את כל הכתבות על הפיקוח של סיטיפס כדי לדעת למה אנשים מפחדים להתעסק איתם.

ונסעתי בקו 1 בגוש דן (שם תדירות הפיקוח גבוהה יותר מקו רגיל בגוש דן, אבל נמוכה יותר מברק"ל ובמטרונית) ושם ראיתי לא מעט אנשים לא משלמים בכניסה.

שלא תבין לא נכון: איני מתנגד לעלייה מכל הדלתות וביטול האפשרות לתשלום במזומן לנהג. למען האמת אני אחד מהתומכים הכי קולניים של המהלך הזה. אני רק אומר שברור למה דן לא מאוד מתלהבת לממש את המהלך הזה וצריכה דירבון מתמיד ממשרד התחבורה.

משרד התחבורה מקדם עלייה מכל הדלתות בידיעה ברורה שזה יגדיל את הכמות היחסית של נוסעים שלא משלמים, ויגדיל את עלויות הפיקוח - כי היתרונות של זה בשיפור מהירות הנסיעה ואמינות המערכת משמעותיים לעומת החסרונות.
 
היישום של עליה מכל הדלתות בדן ובחברות הבנות שלה רחב יותר

ברק"ל ובמטרונית יש פיקוח קשוח ומפחיד
הייתי על מטרונית כשעלו עליה פקחים. ארבעה פקחים מאיימים במיוחד פשוט פשטו על המטרונית, אחד מכל דלת, ובדקו את כולם. היו כמה אנשים שלא שילמו.

ומספיק לקרוא את כל הכתבות על הפיקוח של סיטיפס כדי לדעת למה אנשים מפחדים להתעסק איתם.

ונסעתי בקו 1 בגוש דן (שם תדירות הפיקוח גבוהה יותר מקו רגיל בגוש דן, אבל נמוכה יותר מברק"ל ובמטרונית) ושם ראיתי לא מעט אנשים לא משלמים בכניסה.

שלא תבין לא נכון: איני מתנגד לעלייה מכל הדלתות וביטול האפשרות לתשלום במזומן לנהג. למען האמת אני אחד מהתומכים הכי קולניים של המהלך הזה. אני רק אומר שברור למה דן לא מאוד מתלהבת לממש את המהלך הזה וצריכה דירבון מתמיד ממשרד התחבורה.

משרד התחבורה מקדם עלייה מכל הדלתות בידיעה ברורה שזה יגדיל את הכמות היחסית של נוסעים שלא משלמים, ויגדיל את עלויות הפיקוח - כי היתרונות של זה בשיפור מהירות הנסיעה ואמינות המערכת משמעותיים לעומת החסרונות.
היישום של עליה מכל הדלתות בדן ובחברות הבנות שלה רחב יותר
מאשר בכל מפעילה אחרת. בכמה קווים של "קווים" למשל יש עליה מכל הדלתות? בכמה קווים של אגד אין תשלום לנהג?
ומכיוון שתשלומי הנוסעים הולכים למשרד התחבורה ולא לדן, האינטרס של משרד התחבורה לדאוג שנוסעים ישלמו לא קטן מזה של דן.
לכן לתאר את זה כאילו משרד התחבורה מקדם ומדרבן ודן מעכבת ולא מתלהבת זה תיאור שחוטא למציאות.
 
בהרבה קווים של אגד בירושלים יש עליה מכל הדלתות

היישום של עליה מכל הדלתות בדן ובחברות הבנות שלה רחב יותר
מאשר בכל מפעילה אחרת. בכמה קווים של "קווים" למשל יש עליה מכל הדלתות? בכמה קווים של אגד אין תשלום לנהג?
ומכיוון שתשלומי הנוסעים הולכים למשרד התחבורה ולא לדן, האינטרס של משרד התחבורה לדאוג שנוסעים ישלמו לא קטן מזה של דן.
לכן לתאר את זה כאילו משרד התחבורה מקדם ומדרבן ודן מעכבת ולא מתלהבת זה תיאור שחוטא למציאות.
בהרבה קווים של אגד בירושלים יש עליה מכל הדלתות
 
נכון, אבל בכל אחד מהם התשלום מתבצע לנהג

בהרבה קווים של אגד בירושלים יש עליה מכל הדלתות
נכון, אבל בכל אחד מהם התשלום מתבצע לנהג
דן (יחד עם חברות הבנות שלה) זו המפעילה המובילה הן בעלייה מכל הדלתות והן באי-תשלום לנהג.
למעשה, זו המפעילה האוטובוסית היחידה שיש בה קווים שלא מתבצע בהם כלל תשלום לנהג.
 

Bus Nerd

Active member
זו לא הכתבה הראשונה שרומזת שדן reluctant ליישם את זה

היישום של עליה מכל הדלתות בדן ובחברות הבנות שלה רחב יותר
מאשר בכל מפעילה אחרת. בכמה קווים של "קווים" למשל יש עליה מכל הדלתות? בכמה קווים של אגד אין תשלום לנהג?
ומכיוון שתשלומי הנוסעים הולכים למשרד התחבורה ולא לדן, האינטרס של משרד התחבורה לדאוג שנוסעים ישלמו לא קטן מזה של דן.
לכן לתאר את זה כאילו משרד התחבורה מקדם ומדרבן ודן מעכבת ולא מתלהבת זה תיאור שחוטא למציאות.
זו לא הכתבה הראשונה שרומזת שדן reluctant ליישם את זה
 
יש כתבות ויש מציאות. במציאות דן מקדימה את כל המפעילות האחרות

זו לא הכתבה הראשונה שרומזת שדן reluctant ליישם את זה
יש כתבות ויש מציאות. במציאות דן מקדימה את כל המפעילות האחרות
ביישום של עליה מכל הדלתות ותשלום שלא דרך הנהג.
אגב, היכן בכתבה זה נרמז?
בכתבה רשום:
"
כמו כן, במסגרת ההסכם החדש סיכמו משרדי הממשלה עם דן על צמצום הדרגתי של תשלום לנהג — לטובת עליית נוסעים מכל הדלתות, ותיקוף עצמי של כרטיסים בעמדות אוטומטיות שבאוטובוס. מודל זה מיושם בשנה החולפת בכמה אשכולות בישראל, וכרוך בתוספות תשלום למפעילים.
"
מה הרמז?
 

Bus Nerd

Active member
שהמפעילים דורשים תוספת תשלום על צעד שאמור לחסוך להם זמן

יש כתבות ויש מציאות. במציאות דן מקדימה את כל המפעילות האחרות
ביישום של עליה מכל הדלתות ותשלום שלא דרך הנהג.
אגב, היכן בכתבה זה נרמז?
בכתבה רשום:
"
כמו כן, במסגרת ההסכם החדש סיכמו משרדי הממשלה עם דן על צמצום הדרגתי של תשלום לנהג — לטובת עליית נוסעים מכל הדלתות, ותיקוף עצמי של כרטיסים בעמדות אוטומטיות שבאוטובוס. מודל זה מיושם בשנה החולפת בכמה אשכולות בישראל, וכרוך בתוספות תשלום למפעילים.
"
מה הרמז?
שהמפעילים דורשים תוספת תשלום על צעד שאמור לחסוך להם זמן
 

ruven7

Active member
פקחים זה עניין אקראי ומדגמי

ברק"ל ובמטרונית יש פיקוח קשוח ומפחיד
הייתי על מטרונית כשעלו עליה פקחים. ארבעה פקחים מאיימים במיוחד פשוט פשטו על המטרונית, אחד מכל דלת, ובדקו את כולם. היו כמה אנשים שלא שילמו.

ומספיק לקרוא את כל הכתבות על הפיקוח של סיטיפס כדי לדעת למה אנשים מפחדים להתעסק איתם.

ונסעתי בקו 1 בגוש דן (שם תדירות הפיקוח גבוהה יותר מקו רגיל בגוש דן, אבל נמוכה יותר מברק"ל ובמטרונית) ושם ראיתי לא מעט אנשים לא משלמים בכניסה.

שלא תבין לא נכון: איני מתנגד לעלייה מכל הדלתות וביטול האפשרות לתשלום במזומן לנהג. למען האמת אני אחד מהתומכים הכי קולניים של המהלך הזה. אני רק אומר שברור למה דן לא מאוד מתלהבת לממש את המהלך הזה וצריכה דירבון מתמיד ממשרד התחבורה.

משרד התחבורה מקדם עלייה מכל הדלתות בידיעה ברורה שזה יגדיל את הכמות היחסית של נוסעים שלא משלמים, ויגדיל את עלויות הפיקוח - כי היתרונות של זה בשיפור מהירות הנסיעה ואמינות המערכת משמעותיים לעומת החסרונות.
פקחים זה עניין אקראי ומדגמי
מעולם לא קרה לי בפעמים בהם נסעתי במטרונית וברכבת הקלה
בשוויץ העסק עובד על אמון,אנשים מתקפים כרטיס בתחנה ועולים,הנהג לא מתעסק כלל עם כסף.אך אם יש פקחים שעולים ונתפס נוסע שלא שילם מדובר בקנס של 100 יורו
 
במטרונית לא מרמים? ברצינות?

ברכבת הקלה ובמטרונית עלייה חופשית מכל דלת ואנשים לא מרמים
במטרונית לא מרמים? ברצינות?
אמנם לא מתפלחים כמו פעם בהיקפים גדולים, בעיקר בזכות הפיקוח הרציני, אבל עדיין יש אנשים שלא משלמים. אני מזמין אותך לעלות על מטרונית בלילות הסופ"ש להווכח כמה המצב עדיין לא ורוד כמו שאתה חושב.
 

ruven7

Active member
בגדול לא, ברור שיש חריגים

במטרונית לא מרמים? ברצינות?
אמנם לא מתפלחים כמו פעם בהיקפים גדולים, בעיקר בזכות הפיקוח הרציני, אבל עדיין יש אנשים שלא משלמים. אני מזמין אותך לעלות על מטרונית בלילות הסופ"ש להווכח כמה המצב עדיין לא ורוד כמו שאתה חושב.
בגדול לא, ברור שיש חריגים
 

אורי404

New member
דברים, שעל-פניו טובים ומעניינים

הסכם סבסודיה חדש עם דן
http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.4117725

עיקרי ההסכם:
1) 300 מיליון שקל בשנה במקום 390 מיליון שקל בשנה (עם הפחתה מדורגת עד ל 250 מיליון)
2) הגבלת גיל האוטובוסים בצי ל־10 שנים בלבד
3) פיקוח ממוחשב ותשלום רק על פי נסועה שבוצעה בפועל
4) מדדי שירות מחמירים יותר, יותר קנסות
5) 100 אוטובוסים חשמליים חדשים
6) עלייה מכל הדלתות

לדעתי זה הסכם טוב והוגן. מה דעתכם?
דברים, שעל-פניו טובים ומעניינים
100 אוטובוסים חשמלייים - נראה, שנכנסים לדברים האלה ברצינות. עושה רושם טוב. מעניין האם סינים (כמו של שני היצרנים, שבניסוי) או "גולדן דרגון" עם תכנון למרכז ישראלי או שאולי תוצרת אירופה (בין אם זה מוגמר או שלדה מאירופה והרכבה מקומית).

גם העלייה מכל הדלתות, זה דבר טוב. אני מקווה, שלכל הפחות במפרקיות, זה יהיה כך.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה