Ccyclist
Well-known member
המערכת מדרום םנהר היא אחת הסיבות לנחשלותה של דרום לונדון.
אמנם בטבעות החיצוניות של דרום לונדון (אזורים 5 ו 6) יש פרברים טובים ונחשבים אבל מבחינת הגדה הצפונית יש סנוביזם רב מעמדי כלפי הגדה הדרומית והשירות הקכבתי האיום שלה (פעם ברבע שעה או אפילו פעם בחצי שעה) לעומת התחתית שבאה פעם ב 2-5 דקות תלוי ביעד או בשלוחה.
 
המוטו של נהגי המוניות הוא
Sorry mate, I don't go south of the river.
 
כיום יש טיפה יותר פתיחות ואומרים שויאדוקט הגדה הדרומית (ושלוחת קו היובל שמקבילה לויאדוקט) הוא הגבול החדש בין הצפון לדרום משום שיש מוסדות תרבות רבים ממש על גדת הנהר עצמה ולכן האזור שמצפון לויאדוקט די מתורבת בימינו.
 
זה לא שלא ביקרתי אנשים בכל מני שכונות מדרום לנהר או שאין שם אזורים נחמדים כמו גריניץ' אבל כשרגילים לתחתית הרכבת העילית אינה נוחה ויעילה. כמו כן ישנן בעיות צפיפות במעבר בין הרכבת העילית לתחתית בתחנות הטרמינל של העילית. כאשר מערכות של עשרות קווים מתנקזות לנקודת מעבר אחת לרכבת התחתית ויש קו תחתי אחד שמגיע ישירות למרכז יש מצב כמו שחוזר על עצמו בתחנת ויקטוריה שבה לא נדיר שהצפיפות גורמת לסגירת רציפי קו הויקטוריה בזמני עומס.
המערכת מדרום םנהר היא אחת הסיבות לנחשלותה של דרום לונדון.רכבת כבדה יכולה לשמש גם במרחקים של רכבת תחתית
כך למשל לאזורים רבים בלונדון, בעיקר מדרום לתמזה, לא מגיעה הרכבת התחתית וההגעה למרכז העיר נעשת באמצעות הרכבת הכבדה.
אמנם בטבעות החיצוניות של דרום לונדון (אזורים 5 ו 6) יש פרברים טובים ונחשבים אבל מבחינת הגדה הצפונית יש סנוביזם רב מעמדי כלפי הגדה הדרומית והשירות הקכבתי האיום שלה (פעם ברבע שעה או אפילו פעם בחצי שעה) לעומת התחתית שבאה פעם ב 2-5 דקות תלוי ביעד או בשלוחה.
 
המוטו של נהגי המוניות הוא
Sorry mate, I don't go south of the river.
 
כיום יש טיפה יותר פתיחות ואומרים שויאדוקט הגדה הדרומית (ושלוחת קו היובל שמקבילה לויאדוקט) הוא הגבול החדש בין הצפון לדרום משום שיש מוסדות תרבות רבים ממש על גדת הנהר עצמה ולכן האזור שמצפון לויאדוקט די מתורבת בימינו.
 
זה לא שלא ביקרתי אנשים בכל מני שכונות מדרום לנהר או שאין שם אזורים נחמדים כמו גריניץ' אבל כשרגילים לתחתית הרכבת העילית אינה נוחה ויעילה. כמו כן ישנן בעיות צפיפות במעבר בין הרכבת העילית לתחתית בתחנות הטרמינל של העילית. כאשר מערכות של עשרות קווים מתנקזות לנקודת מעבר אחת לרכבת התחתית ויש קו תחתי אחד שמגיע ישירות למרכז יש מצב כמו שחוזר על עצמו בתחנת ויקטוריה שבה לא נדיר שהצפיפות גורמת לסגירת רציפי קו הויקטוריה בזמני עומס.