מחפש מסמך "היסטורי" (2013) על הרק"ל בת"א

מצב
הנושא נעול.

Bus Nerd

Active member
מחפש מסמך "היסטורי" (2013) על הרק"ל בת"א

מחפש מסמך "היסטורי" (2013) על הרק"ל בת"א
למישהו יש אולי תמונה או PDF של מפת הקווים הסכמטית של נת"ע לפי מה שהיה מתוכנן ב־2013? הכוונה האדום, הירוק, הסגול, הצהוב, החום, הכחול, הורוד (BRT שרון) והכתום (BRT נתניה)

אפשר ב־internet archive בגרסה של האתר שלהם מאז לראות את כל הקווים האלו, אבל בנפרד. אני מחפש מפה משולבת.

במצגת ההמחשה של תת"ל 71/ג יש בערך את מה שאני רוצה, אבל שם הקו הסגול מצוייר בגרסה שלא נכנסת לפתח תקווה, שהיא גרסה מאוחרת יותר. יש למישהו גרסה ישנה יותר או רעיון היכן ניתן למצוא כזו?
 

Bus Nerd

Active member
כמו כן, מה קרה לקו הכתום בעצם?

מחפש מסמך "היסטורי" (2013) על הרק"ל בת"א
למישהו יש אולי תמונה או PDF של מפת הקווים הסכמטית של נת"ע לפי מה שהיה מתוכנן ב־2013? הכוונה האדום, הירוק, הסגול, הצהוב, החום, הכחול, הורוד (BRT שרון) והכתום (BRT נתניה)

אפשר ב־internet archive בגרסה של האתר שלהם מאז לראות את כל הקווים האלו, אבל בנפרד. אני מחפש מפה משולבת.

במצגת ההמחשה של תת"ל 71/ג יש בערך את מה שאני רוצה, אבל שם הקו הסגול מצוייר בגרסה שלא נכנסת לפתח תקווה, שהיא גרסה מאוחרת יותר. יש למישהו גרסה ישנה יותר או רעיון היכן ניתן למצוא כזו?
כמו כן, מה קרה לקו הכתום בעצם?
ידוע שהכחול בוטל בגלל NIMBY של רחובות ובגלל שהמטרו יגיע לשם גם (אם אי פעם יהיה מטרו), ושהורוד בוטל בגלל NIMBY של עיריות השרון. אבל מה קרה לקו הכתום?
 
ה BRT בנתניה יקודם כנראה במסגרת פרויקט עירוני (כמו באשדוד)

כמו כן, מה קרה לקו הכתום בעצם?
ידוע שהכחול בוטל בגלל NIMBY של רחובות ובגלל שהמטרו יגיע לשם גם (אם אי פעם יהיה מטרו), ושהורוד בוטל בגלל NIMBY של עיריות השרון. אבל מה קרה לקו הכתום?
ה BRT בנתניה יקודם כנראה במסגרת פרויקט עירוני (כמו באשדוד)
ולא במסגרת פרויקט המתע"ן המטרופוליני של נת"ע.
 
הקישורים הבאים עוזרים לך?

מחפש מסמך "היסטורי" (2013) על הרק"ל בת"א
למישהו יש אולי תמונה או PDF של מפת הקווים הסכמטית של נת"ע לפי מה שהיה מתוכנן ב־2013? הכוונה האדום, הירוק, הסגול, הצהוב, החום, הכחול, הורוד (BRT שרון) והכתום (BRT נתניה)

אפשר ב־internet archive בגרסה של האתר שלהם מאז לראות את כל הקווים האלו, אבל בנפרד. אני מחפש מפה משולבת.

במצגת ההמחשה של תת"ל 71/ג יש בערך את מה שאני רוצה, אבל שם הקו הסגול מצוייר בגרסה שלא נכנסת לפתח תקווה, שהיא גרסה מאוחרת יותר. יש למישהו גרסה ישנה יותר או רעיון היכן ניתן למצוא כזו?
הקישורים הבאים עוזרים לך?
[URL]http://media.mot.gov.il/PDF/HE_TRAFFIC_PLANNING/tama23a4-mapa.pdf[/URL]
[URL]http://www.financeisrael.mof.gov.il/FinanceIsrael/Docs/En/.../20110609_Exhibit7.ppt[/URL]
 

Bus Nerd

Active member
עוד בקשה למסמך "היסטורי" באותו נושא

עוד בקשה למסמך "היסטורי" באותו נושא
איפה אפשר לראות את הפרוטוקולים של הועדה בה הוחלט לשנות את התוואי? או לחלופין רשימה מסודרת של טיעוני הNIMBY של עיריית פ"ת? חיפשתי בגוגל אבל מצאתי רק כתבה אחת בלי הרבה מידע
 
אתה מתכוון לתוואי הקו הסגול?

עוד בקשה למסמך "היסטורי" באותו נושא
איפה אפשר לראות את הפרוטוקולים של הועדה בה הוחלט לשנות את התוואי? או לחלופין רשימה מסודרת של טיעוני הNIMBY של עיריית פ"ת? חיפשתי בגוגל אבל מצאתי רק כתבה אחת בלי הרבה מידע
אתה מתכוון לתוואי הקו הסגול?
מסמך עם טיעוני עיריית פתח תקוה לא קל למצוא. אבל את המקור הראשי של ההתנגדות אתה יכול למצוא כאן:
[URL]http://www.kfarganim.co.il/38135/%D7%A8%D7%9B%D7%91%D7%AA-%D7%A7%D7%9C%D7%94-%D7%A7%D7%95-%D7%A1%D7%92%D7%95%D7%9C[/URL]
 
ואם אתה כל כך נהנה להתעצבן, אז ודאי "תאהב" את

עוד בקשה למסמך "היסטורי" באותו נושא
איפה אפשר לראות את הפרוטוקולים של הועדה בה הוחלט לשנות את התוואי? או לחלופין רשימה מסודרת של טיעוני הNIMBY של עיריית פ"ת? חיפשתי בגוגל אבל מצאתי רק כתבה אחת בלי הרבה מידע
ואם אתה כל כך נהנה להתעצבן, אז ודאי "תאהב" את
"הרצחת וגם ירשת" הבא:
http://www.kfarganim.co.il/הרכבת-הקלה-תוואי-הקו-הסגול.html

קטע מעצבן במיוחד:
"
פניתי לנ.ת.ע כדי להבין היכן תכנון הקו הסגול עומד ואיך בכוונתם לטפל בנושא החנויונים והתחבורה הציבורית.
היכן הקו הסגול מתחיל/מסתיים?
תשובה: תוואי הקו הסגול בתת"ל(תכנית תשתית לאומית) 70 א' מסתיים באזור אוניברסיטת בר אילן.
האם יבנו מספיק חניונים?
תשובה: באזור זה קיימים כבר חניונים רבים שרובם מופעלים ע"י האוניברסיטה, חניוני חנה וסע מתוכננים במעטפת המטרופולין ולא בתוכו.
נת"ע מבצעת עבודה לבחינת מיקומים לחניונים אלה בהסתכלות על כל רשת הקווים ולא לכל קו בנפרד.
מה בנושא תחבורה ציבורית מהעיר פתח תקווה?
תשובה: לעת הפעלת הקו ייבחן מערך קווי התחבורה המזינים לתחנות הרכבת הקלה והוא יעודכן בשיתוף עם משרד התחבורה.

ועד כפר גנים ימשיך להתעדכן ולפעול מול הגורמים השונים, נושא התחבורה למקום והחניונים חשוב מאוד היות והקו ישמש לאלפי תושבי פ"ת המתגוררים בדרום ומערב העיר ואף מרכזה.
שימו לב שלאור התנגדות תושבי כפר גנים למעבר רכבת בתחומי השכונה אין ולא יהיו שום מרכזי שרות ותחזוקה בסביבת השכונה.
רוב העומס יעבור לערים הסמוכות במיוחד אם נשכיל למצוא פתרונות לתחבורה אל ומהתחנות של הרכבת שיהיו בגבעת שמואל ובקרית אונו.
"

כשקראתי לראשונה את הדבר הזה, חטפתי בחילה וגם התביישתי קצת בתור תושב השכונה.
 

Bus Nerd

Active member
תודה על הלינקים (והאמת זה קצת מצחיק כל הסיפור, בקטע אירוני)

ואם אתה כל כך נהנה להתעצבן, אז ודאי "תאהב" את
"הרצחת וגם ירשת" הבא:
http://www.kfarganim.co.il/הרכבת-הקלה-תוואי-הקו-הסגול.html

קטע מעצבן במיוחד:
"
פניתי לנ.ת.ע כדי להבין היכן תכנון הקו הסגול עומד ואיך בכוונתם לטפל בנושא החנויונים והתחבורה הציבורית.
היכן הקו הסגול מתחיל/מסתיים?
תשובה: תוואי הקו הסגול בתת"ל(תכנית תשתית לאומית) 70 א' מסתיים באזור אוניברסיטת בר אילן.
האם יבנו מספיק חניונים?
תשובה: באזור זה קיימים כבר חניונים רבים שרובם מופעלים ע"י האוניברסיטה, חניוני חנה וסע מתוכננים במעטפת המטרופולין ולא בתוכו.
נת"ע מבצעת עבודה לבחינת מיקומים לחניונים אלה בהסתכלות על כל רשת הקווים ולא לכל קו בנפרד.
מה בנושא תחבורה ציבורית מהעיר פתח תקווה?
תשובה: לעת הפעלת הקו ייבחן מערך קווי התחבורה המזינים לתחנות הרכבת הקלה והוא יעודכן בשיתוף עם משרד התחבורה.

ועד כפר גנים ימשיך להתעדכן ולפעול מול הגורמים השונים, נושא התחבורה למקום והחניונים חשוב מאוד היות והקו ישמש לאלפי תושבי פ"ת המתגוררים בדרום ומערב העיר ואף מרכזה.
שימו לב שלאור התנגדות תושבי כפר גנים למעבר רכבת בתחומי השכונה אין ולא יהיו שום מרכזי שרות ותחזוקה בסביבת השכונה.
רוב העומס יעבור לערים הסמוכות במיוחד אם נשכיל למצוא פתרונות לתחבורה אל ומהתחנות של הרכבת שיהיו בגבעת שמואל ובקרית אונו.
"

כשקראתי לראשונה את הדבר הזה, חטפתי בחילה וגם התביישתי קצת בתור תושב השכונה.
תודה על הלינקים (והאמת זה קצת מצחיק כל הסיפור, בקטע אירוני)
 
חבל מאוד שועד כפר גנים לא רוצים שהתוואי יעבור בתוך השכונה

ואם אתה כל כך נהנה להתעצבן, אז ודאי "תאהב" את
"הרצחת וגם ירשת" הבא:
http://www.kfarganim.co.il/הרכבת-הקלה-תוואי-הקו-הסגול.html

קטע מעצבן במיוחד:
"
פניתי לנ.ת.ע כדי להבין היכן תכנון הקו הסגול עומד ואיך בכוונתם לטפל בנושא החנויונים והתחבורה הציבורית.
היכן הקו הסגול מתחיל/מסתיים?
תשובה: תוואי הקו הסגול בתת"ל(תכנית תשתית לאומית) 70 א' מסתיים באזור אוניברסיטת בר אילן.
האם יבנו מספיק חניונים?
תשובה: באזור זה קיימים כבר חניונים רבים שרובם מופעלים ע"י האוניברסיטה, חניוני חנה וסע מתוכננים במעטפת המטרופולין ולא בתוכו.
נת"ע מבצעת עבודה לבחינת מיקומים לחניונים אלה בהסתכלות על כל רשת הקווים ולא לכל קו בנפרד.
מה בנושא תחבורה ציבורית מהעיר פתח תקווה?
תשובה: לעת הפעלת הקו ייבחן מערך קווי התחבורה המזינים לתחנות הרכבת הקלה והוא יעודכן בשיתוף עם משרד התחבורה.

ועד כפר גנים ימשיך להתעדכן ולפעול מול הגורמים השונים, נושא התחבורה למקום והחניונים חשוב מאוד היות והקו ישמש לאלפי תושבי פ"ת המתגוררים בדרום ומערב העיר ואף מרכזה.
שימו לב שלאור התנגדות תושבי כפר גנים למעבר רכבת בתחומי השכונה אין ולא יהיו שום מרכזי שרות ותחזוקה בסביבת השכונה.
רוב העומס יעבור לערים הסמוכות במיוחד אם נשכיל למצוא פתרונות לתחבורה אל ומהתחנות של הרכבת שיהיו בגבעת שמואל ובקרית אונו.
"

כשקראתי לראשונה את הדבר הזה, חטפתי בחילה וגם התביישתי קצת בתור תושב השכונה.
חבל מאוד שועד כפר גנים לא רוצים שהתוואי יעבור בתוך השכונה
אולי צריכים לפעול שם בהסברה
 
זה כבר אבוד. אין שום סיכוי שמשרד התחבורה ונת"ע ישנו את

חבל מאוד שועד כפר גנים לא רוצים שהתוואי יעבור בתוך השכונה
אולי צריכים לפעול שם בהסברה
זה כבר אבוד. אין שום סיכוי שמשרד התחבורה ונת"ע ישנו את
התוכניות הנוכחיות לקו הסגול.
פתח תקוה הפסידה את הקו הסגול ומשרד התחבורה לא יפתח את הפרשיה הזו מחדש.
 

Bus Nerd

Active member
אחרי שהסגול ייבנה ויעבוד יהיה אפשר לדבר על extension לפ"ת

זה כבר אבוד. אין שום סיכוי שמשרד התחבורה ונת"ע ישנו את
התוכניות הנוכחיות לקו הסגול.
פתח תקוה הפסידה את הקו הסגול ומשרד התחבורה לא יפתח את הפרשיה הזו מחדש.
אחרי שהסגול ייבנה ויעבוד יהיה אפשר לדבר על extension לפ"ת
 
זה לא יקרה בגלל קו המטרו המתוכנן

אחרי שהסגול ייבנה ויעבוד יהיה אפשר לדבר על extension לפ"ת
זה לא יקרה בגלל קו המטרו המתוכנן
אתה קטע הקו הסגול שיקשר בין דרום פתח תקוה, דרך מרכז העיר, לתחנה המרכזית ולתחנת סגולה, פתח תקוה הפסידה.
 

Bus Nerd

Active member
ואז נראה איזה NIMBY פ"ת תעשה למטרו

זה לא יקרה בגלל קו המטרו המתוכנן
אתה קטע הקו הסגול שיקשר בין דרום פתח תקוה, דרך מרכז העיר, לתחנה המרכזית ולתחנת סגולה, פתח תקוה הפסידה.
ואז נראה איזה NIMBY פ"ת תעשה למטרו
אם לא רצו עבודות של טראם במפלס הקרקע בטח שלא ירצו חפירה של תחנות מטרו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה