נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 11/2015-11/2016

מצב
הנושא נעול.

raminec

New member
נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 11/2015-11/2016

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 11/2015-11/2016
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לתקופה של 11/2015-11/2016 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים ובהם גם תחנות חדשות שנפתחו בתקופה זו.
תודה לאגף תפעול ברכבת ישראל על הנתונים
 

raminec

New member
עולים ויורדים בקו המשודרג לירושלים

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 11/2015-11/2016
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לתקופה של 11/2015-11/2016 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים ובהם גם תחנות חדשות שנפתחו בתקופה זו.
תודה לאגף תפעול ברכבת ישראל על הנתונים
עולים ויורדים בקו המשודרג לירושלים
העליה היפה במספר הנוסעים שראינו בשנים האחרונות נבלמה וחלה אף נסיגה קלה, בעיקר בתחנת בית שמש.



 

raminec

New member
עולים ויורדים בתחנת בית שמש

עולים ויורדים בקו המשודרג לירושלים
העליה היפה במספר הנוסעים שראינו בשנים האחרונות נבלמה וחלה אף נסיגה קלה, בעיקר בתחנת בית שמש.
עולים ויורדים בתחנת בית שמש
לבקשתו של בועז
מעניין מה גרם לירידה במספר הנוסעים בתחנה. אולי משהו שקשור לעבודות באיזור שמקשה על נגישות לתחנה של הנוסעים ומציאת חניה. נוסעים לא נוטשים קו מצליח בלי סיבה.

 

אורי404

New member
אולי שיפור (ולו מסוים) בקווי האוטובוסים?

עולים ויורדים בתחנת בית שמש
לבקשתו של בועז
מעניין מה גרם לירידה במספר הנוסעים בתחנה. אולי משהו שקשור לעבודות באיזור שמקשה על נגישות לתחנה של הנוסעים ומציאת חניה. נוסעים לא נוטשים קו מצליח בלי סיבה.
אולי שיפור (ולו מסוים) בקווי האוטובוסים?
בין אם אלה אוטובוסים לכיוון תל אביב או לכיוון ירושלים.
 

קו 415

Active member
עבודות שדרוג בכל הארץ

עולים ויורדים בתחנת בית שמש
לבקשתו של בועז
מעניין מה גרם לירידה במספר הנוסעים בתחנה. אולי משהו שקשור לעבודות באיזור שמקשה על נגישות לתחנה של הנוסעים ומציאת חניה. נוסעים לא נוטשים קו מצליח בלי סיבה.
עבודות שדרוג בכל הארץ
פגעו דווקא בקו הרכבת לבית שמש.
&nbsp
בלפחות שתי סגירות של הרכבת בעקבות עבודות בת"א, קו הרכבת לבית שמש וירושלים התחיל בלוד. בעוד שלקווים רבים השירות התחיל בתל אביב ההגנה.
&nbsp
ואף אוסיף שמדרומית לתל אביב, הקו לבית שמש ספג את הפגיעה הכי קשה בכל סגירה
 
אתה מתכוון לסגירות שחלקן בוצעו בשנת 2017?

עבודות שדרוג בכל הארץ
פגעו דווקא בקו הרכבת לבית שמש.
&nbsp
בלפחות שתי סגירות של הרכבת בעקבות עבודות בת"א, קו הרכבת לבית שמש וירושלים התחיל בלוד. בעוד שלקווים רבים השירות התחיל בתל אביב ההגנה.
&nbsp
ואף אוסיף שמדרומית לתל אביב, הקו לבית שמש ספג את הפגיעה הכי קשה בכל סגירה
אתה מתכוון לסגירות שחלקן בוצעו בשנת 2017?
הנתונים מתייחסים רק עד לנובמבר 2016.
והירידה בבית שמש החלה כבר באמצע 2015, כך שיותר סביר שהעבודות בכביש 38 השפיעו על כך ולא העבודות בת"א.
 

GLSRA

Active member
זה ההסבר היחיד העולה על הדעת .....

עולים ויורדים בתחנת בית שמש
לבקשתו של בועז
מעניין מה גרם לירידה במספר הנוסעים בתחנה. אולי משהו שקשור לעבודות באיזור שמקשה על נגישות לתחנה של הנוסעים ומציאת חניה. נוסעים לא נוטשים קו מצליח בלי סיבה.
זה ההסבר היחיד העולה על הדעת .....
בקרוב, כשהעבודות יגיעו לסיומן נגלה .....
 

amit1270

New member
תחנת גן החיות פשוט נעלמה מ-2015

עולים ויורדים בקו המשודרג לירושלים
העליה היפה במספר הנוסעים שראינו בשנים האחרונות נבלמה וחלה אף נסיגה קלה, בעיקר בתחנת בית שמש.
תחנת גן החיות פשוט נעלמה מ-2015
 
הנתונים לגבי תחנת גן החיות לא נכונים

תחנת גן החיות פשוט נעלמה מ-2015
הנתונים לגבי תחנת גן החיות לא נכונים
בעבר פורסמו בפורום נתוני נוסעים לארבעת החודשים הראשונים של 2016, והנתונים שהתקבלו כעת סותרים את אותם נתונים.
בנתונים האחרונים, מלבד חודש אפריל, סתם רשמו 1 או 2 או שלא רשמו כלום בתחנת גן החיות. אלה לא יכולים להיות נתוני אמת.
 

raminec

New member
קו תל אביב - באר שבע

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 11/2015-11/2016
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לתקופה של 11/2015-11/2016 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים ובהם גם תחנות חדשות שנפתחו בתקופה זו.
תודה לאגף תפעול ברכבת ישראל על הנתונים
קו תל אביב - באר שבע
הגידול המרשים במספר הנוסעים בקו לא מפסיק ורק מראה על הפוטנציאל שלו להמשיך ולגדול אם ברכבת ידעו לפתח אותו (תדירות נסיעות, קישוריות לקווי אוטובוס מזינים וכדו').



 

Shark Alarm

New member
שאלה לגבי באר שבע:


קו תל אביב - באר שבע
הגידול המרשים במספר הנוסעים בקו לא מפסיק ורק מראה על הפוטנציאל שלו להמשיך ולגדול אם ברכבת ידעו לפתח אותו (תדירות נסיעות, קישוריות לקווי אוטובוס מזינים וכדו').
שאלה לגבי באר שבע:

האם הנתונים לקוחים את הנוסעים שעלו מכל אחת מ- 4 תחנות תל אביב וירדו בכל אחת מ- 2 תחנות באר שבע

&nbsp
שאלה נוספת (שדי תנבע מהתשובה לשאלה הראשונה):
האם הגרף מביא בחשבון גם את הנסיעות דרך לוד-ק.גת וגם קו העיירות?
 

raminec

New member
הנתונים מציינים

שאלה לגבי באר שבע:

האם הנתונים לקוחים את הנוסעים שעלו מכל אחת מ- 4 תחנות תל אביב וירדו בכל אחת מ- 2 תחנות באר שבע

&nbsp
שאלה נוספת (שדי תנבע מהתשובה לשאלה הראשונה):
האם הגרף מביא בחשבון גם את הנסיעות דרך לוד-ק.גת וגם קו העיירות?
הנתונים מציינים
את כמות העולים והיורדים בכל תחנה בלי קשר מה היה המוצא/יעד שלהם
 

olli3

New member
מנהל
הקישוריות לקווי אוטובוס מזינים טובה.

קו תל אביב - באר שבע
הגידול המרשים במספר הנוסעים בקו לא מפסיק ורק מראה על הפוטנציאל שלו להמשיך ולגדול אם ברכבת ידעו לפתח אותו (תדירות נסיעות, קישוריות לקווי אוטובוס מזינים וכדו').
הקישוריות לקווי אוטובוס מזינים טובה.
הן ברכבת באר שבע מרכז הצמודה למרכזית והן ברכבת צפון המקושרת בקווי אוטובוס לשכונות הסמוכות וגם המרוחקות יותר וכן ליישובי הנגב המזרחי.
&nbsp
בכיכר החיצונית של תחנת הרכבת יש כיום תחנות בשני כיווני הנסיעה.
&nbsp
השיפור המשמעותי יהיה בפעימה השנייה של מכרז עירוני באר שבע, עת שגם מסלולי הקווים ותדירותם תשופר משמעותית. כך שהקווים שיעברו ברכבת צפון יהיו יעילים יותר מבחינת מסלולם ותדירים יותר, כולל הפעלה עד סביב חצות ובקו מסויים גם לאחר חצות.
 
רק לדייק, הנתונים של תחנות ב״ש כוללים גם נסיעות מב״ש לשדרות,

קו תל אביב - באר שבע
הגידול המרשים במספר הנוסעים בקו לא מפסיק ורק מראה על הפוטנציאל שלו להמשיך ולגדול אם ברכבת ידעו לפתח אותו (תדירות נסיעות, קישוריות לקווי אוטובוס מזינים וכדו').
רק לדייק, הנתונים של תחנות ב״ש כוללים גם נסיעות מב״ש לשדרות,
אופקים, אשקלון וכו׳.
 

GLSRA

Active member
מרתק לראות את הירידות החדות כל שנה מחדש בתקופת חגי תשרי

קו תל אביב - באר שבע
הגידול המרשים במספר הנוסעים בקו לא מפסיק ורק מראה על הפוטנציאל שלו להמשיך ולגדול אם ברכבת ידעו לפתח אותו (תדירות נסיעות, קישוריות לקווי אוטובוס מזינים וכדו').
מרתק לראות את הירידות החדות כל שנה מחדש בתקופת חגי תשרי
ירידות של עשרות אחוזים
 

raminec

New member
קו תל אביב כפר סבא

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 11/2015-11/2016
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לתקופה של 11/2015-11/2016 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים ובהם גם תחנות חדשות שנפתחו בתקופה זו.
תודה לאגף תפעול ברכבת ישראל על הנתונים
קו תל אביב כפר סבא
תחנת קרית אריה בפתח תקווה ממשיכה לצמוח בקצב גבוה יותר משכנותיה על הקו והופכת להיות בעלת מספר הנוסעים הגדול ביותר.
מעניין איך יראה הגרף כאשר תפתחנה התחנות ברעננה...

 
כשמסילת השרון תושלם, תחנות בני ברק, פ"ת וראש העין ייפגעו

קו תל אביב כפר סבא
תחנת קרית אריה בפתח תקווה ממשיכה לצמוח בקצב גבוה יותר משכנותיה על הקו והופכת להיות בעלת מספר הנוסעים הגדול ביותר.
מעניין איך יראה הגרף כאשר תפתחנה התחנות ברעננה...
כשמסילת השרון תושלם, תחנות בני ברק, פ"ת וראש העין ייפגעו
ומספר הנוסעים בהן צפוי לקטון.
יקרה בהן דבר דומה למה שקרה בתחנות בת ים בתקופה שבה היו בהן רק שתי רכבות בשעה בשעות השיא, לאחר שנפתח הקטע יבנה מערב - אשקלון.
 
שלט "פרויקט שדרוג תחנת פ"ת סגולה"

קו תל אביב כפר סבא
תחנת קרית אריה בפתח תקווה ממשיכה לצמוח בקצב גבוה יותר משכנותיה על הקו והופכת להיות בעלת מספר הנוסעים הגדול ביותר.
מעניין איך יראה הגרף כאשר תפתחנה התחנות ברעננה...
שלט "פרויקט שדרוג תחנת פ"ת סגולה"
האם משדרגים את כל התחנה או רק את הנגישות אליה להולכי רגל ונוסעי תח"צ?
למתעדים
: לא זכור לי שהשלט הופיע בפורום, מוזמנים לשמור.

 

Bus Nerd

Active member
לדעתי השלט מדבר על פרוייקט שדרוג הגישה לתחנה, לא יותר

שלט "פרויקט שדרוג תחנת פ"ת סגולה"
האם משדרגים את כל התחנה או רק את הנגישות אליה להולכי רגל ונוסעי תח"צ?
למתעדים
: לא זכור לי שהשלט הופיע בפורום, מוזמנים לשמור.
לדעתי השלט מדבר על פרוייקט שדרוג הגישה לתחנה, לא יותר
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה