למי אמורים לפנות כדי לארגן מחדש את התחנות

  • פותח הנושא cwen
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

cwen

New member
למי אמורים לפנות כדי לארגן מחדש את התחנות

למי אמורים לפנות כדי לארגן מחדש את התחנות
על גשר ז'בוטינסקי בין הבורסה לרכבת לכיוון תל אביב?
הגאונים שמו ראשונות את תחנות ההורדה בלבד, כאילו מישהו מאלה שבאים מכיוון הרמזור (ואין לאף אחד סיבה להגיע מכיוון הבורסה) צריך אותן. ואחר כך תחנות רחוקות אחת מהשנייה בלי הצמדה הגיונית של הקווים אחד לשני.
142 עם קווי בת ים במקום עם קו 70 וכו'.
אני למשל צריכה לשאול המלך וצריכה כל פעם לבדוק באיפה בוס מה הולך להגיע קודם כדי לדעת איפה לעמוד. כי אין לי סיכוי להצליח להגיע מתחנה אחת לשנייה בריצה אם האוטובוס לא עוצר להעלות הרבה נוסעים.
ומאחר שתחנות העלייה כל כך רחוקות מהרמזור, שוב ושוב אני רואה אוטובוסים בורחים לי כי הם עוצרים כל כך רחוק.

למי מתלוננים על זה? הסידור פשוט חסר כל הגיון. תחנות ההורדה + קו 69 צריכים להיות הכי רחוקים מהרמזור, ואחר כך לקבץ קווים בצורה הגיונית.
אין סיבה שקווים לשאול המלך יהיו מפוזרים על יותר משתי תחנות. 142 צריך להיות עם 70 כי יש להם חפיפה לא קטנה בתוך תל אביב. (רוטשילד מקביל וקרוב ליהודה הלוי). הקווים שנוסעים לכיוון מנחם בגין והמסגר צריכים להיות קרובים אחד לשני ולא במרחק 4 תחנות. וכולי.
 

Bus Nerd

Active member
הרשות הארצית לתחבורה ציבורית

למי אמורים לפנות כדי לארגן מחדש את התחנות
על גשר ז'בוטינסקי בין הבורסה לרכבת לכיוון תל אביב?
הגאונים שמו ראשונות את תחנות ההורדה בלבד, כאילו מישהו מאלה שבאים מכיוון הרמזור (ואין לאף אחד סיבה להגיע מכיוון הבורסה) צריך אותן. ואחר כך תחנות רחוקות אחת מהשנייה בלי הצמדה הגיונית של הקווים אחד לשני.
142 עם קווי בת ים במקום עם קו 70 וכו'.
אני למשל צריכה לשאול המלך וצריכה כל פעם לבדוק באיפה בוס מה הולך להגיע קודם כדי לדעת איפה לעמוד. כי אין לי סיכוי להצליח להגיע מתחנה אחת לשנייה בריצה אם האוטובוס לא עוצר להעלות הרבה נוסעים.
ומאחר שתחנות העלייה כל כך רחוקות מהרמזור, שוב ושוב אני רואה אוטובוסים בורחים לי כי הם עוצרים כל כך רחוק.

למי מתלוננים על זה? הסידור פשוט חסר כל הגיון. תחנות ההורדה + קו 69 צריכים להיות הכי רחוקים מהרמזור, ואחר כך לקבץ קווים בצורה הגיונית.
אין סיבה שקווים לשאול המלך יהיו מפוזרים על יותר משתי תחנות. 142 צריך להיות עם 70 כי יש להם חפיפה לא קטנה בתוך תל אביב. (רוטשילד מקביל וקרוב ליהודה הלוי). הקווים שנוסעים לכיוון מנחם בגין והמסגר צריכים להיות קרובים אחד לשני ולא במרחק 4 תחנות. וכולי.
הרשות הארצית לתחבורה ציבורית
אבל בגלל שהם מעט ונורא קשה ליצור איתם קשר על בעיות כאלו, עדיף לעשות את זה דרך גוף בעל השפעה - אחד ארגוני הנוסעים (תחבורה בדרך שלנו, 15 דקות וכדומה) או אגף התחבורה בעירייה.
 

846

Active member
אלו מיקומים זמניים

למי אמורים לפנות כדי לארגן מחדש את התחנות
על גשר ז'בוטינסקי בין הבורסה לרכבת לכיוון תל אביב?
הגאונים שמו ראשונות את תחנות ההורדה בלבד, כאילו מישהו מאלה שבאים מכיוון הרמזור (ואין לאף אחד סיבה להגיע מכיוון הבורסה) צריך אותן. ואחר כך תחנות רחוקות אחת מהשנייה בלי הצמדה הגיונית של הקווים אחד לשני.
142 עם קווי בת ים במקום עם קו 70 וכו'.
אני למשל צריכה לשאול המלך וצריכה כל פעם לבדוק באיפה בוס מה הולך להגיע קודם כדי לדעת איפה לעמוד. כי אין לי סיכוי להצליח להגיע מתחנה אחת לשנייה בריצה אם האוטובוס לא עוצר להעלות הרבה נוסעים.
ומאחר שתחנות העלייה כל כך רחוקות מהרמזור, שוב ושוב אני רואה אוטובוסים בורחים לי כי הם עוצרים כל כך רחוק.

למי מתלוננים על זה? הסידור פשוט חסר כל הגיון. תחנות ההורדה + קו 69 צריכים להיות הכי רחוקים מהרמזור, ואחר כך לקבץ קווים בצורה הגיונית.
אין סיבה שקווים לשאול המלך יהיו מפוזרים על יותר משתי תחנות. 142 צריך להיות עם 70 כי יש להם חפיפה לא קטנה בתוך תל אביב. (רוטשילד מקביל וקרוב ליהודה הלוי). הקווים שנוסעים לכיוון מנחם בגין והמסגר צריכים להיות קרובים אחד לשני ולא במרחק 4 תחנות. וכולי.
אלו מיקומים זמניים
אף אחד לא יתעסק עם לעשות סדר
 

Bus Nerd

Active member
"זמניים" שהולכים להישאר שם במשך שנים עד סוף עבודות הרק"ל

אלו מיקומים זמניים
אף אחד לא יתעסק עם לעשות סדר
"זמניים" שהולכים להישאר שם במשך שנים עד סוף עבודות הרק"ל
 

olli3

New member
מנהל
יש קובץ הגדרות לשילוט קווים במקבץ סככות.

למי אמורים לפנות כדי לארגן מחדש את התחנות
על גשר ז'בוטינסקי בין הבורסה לרכבת לכיוון תל אביב?
הגאונים שמו ראשונות את תחנות ההורדה בלבד, כאילו מישהו מאלה שבאים מכיוון הרמזור (ואין לאף אחד סיבה להגיע מכיוון הבורסה) צריך אותן. ואחר כך תחנות רחוקות אחת מהשנייה בלי הצמדה הגיונית של הקווים אחד לשני.
142 עם קווי בת ים במקום עם קו 70 וכו'.
אני למשל צריכה לשאול המלך וצריכה כל פעם לבדוק באיפה בוס מה הולך להגיע קודם כדי לדעת איפה לעמוד. כי אין לי סיכוי להצליח להגיע מתחנה אחת לשנייה בריצה אם האוטובוס לא עוצר להעלות הרבה נוסעים.
ומאחר שתחנות העלייה כל כך רחוקות מהרמזור, שוב ושוב אני רואה אוטובוסים בורחים לי כי הם עוצרים כל כך רחוק.

למי מתלוננים על זה? הסידור פשוט חסר כל הגיון. תחנות ההורדה + קו 69 צריכים להיות הכי רחוקים מהרמזור, ואחר כך לקבץ קווים בצורה הגיונית.
אין סיבה שקווים לשאול המלך יהיו מפוזרים על יותר משתי תחנות. 142 צריך להיות עם 70 כי יש להם חפיפה לא קטנה בתוך תל אביב. (רוטשילד מקביל וקרוב ליהודה הלוי). הקווים שנוסעים לכיוון מנחם בגין והמסגר צריכים להיות קרובים אחד לשני ולא במרחק 4 תחנות. וכולי.
יש קובץ הגדרות לשילוט קווים במקבץ סככות.
הגדרת "ראשונה" היא הסככה הכי רחוקה בכיוון הנסיעה כך שאם האוטובוב עצר בראשונה, השנייה תהיה מאחוריו.

הסככה הראשונה תשמש עבור קווים שמתעכבים בסככה את פרק הזמן הקצר ביותר, אלו יהיו לרוב ההורדה בלבד. בדומה לכך עמוד התחנה בדרך נמיר/ארלוזורוב לכיוון דרום משמש את קווי ההורדה בלבד ואילו סככת ההמתנה שנמצאת מאחורי דגל התחנה משמשת את הקווים שמבצעים בה איסוף והורדה.

בסככות שלאחר הסככה הראשונה יש לקבץ קווים על פי יעדם או על פי יעד ביניים מרכזי (כשיעד הביניים הוא יעד מרכזי עבור קווים אלו ולא היעד הסופי). אם יש מספר קווים שנוסעים לרידינג וחלק מהם עושים זאת דרך רחוב בן יהודה והשאר דרך דיזינגוף. הם לא יהיו ביחד או בבליל, אלא אלו שנוסעים דרך בן יהודה יהיו בסככה/עמוד אחד ואלו שדרך דיזינגוף בסככה אחרת.

במקרה שאת מתארת, רוב הנוסעים מבקשים להגיע לאיזור יפו-בת ים ופחות מבקשים להגיע לאיזור שאול המלך/רוטשילד. יש מקום לשים סככה של קווי בת ים לצד סככת קווים שממשיכים למרכזית עקב יעדים משותפים מרכזיים יותר כמו עזריאלי, קלקא, המסגר ובגין.

אבל אין מקום להציב את סככת בת ים יחד עם סככת 38,70,82,138 למשל. הסככה הזו תהיה לרוב בסוף כי אלו הקווים הכי פחות תדירים. גם זו הגדרה, לשים בסככה האחרונה את הקווים הפחות תדירים.

לא סתם 70 לא נמצא ביחד עם שאר קווי המרכזית למשל, אם הוא היה ביחד איתם זו הייתה טעות.
 

cwen

New member
לא את כל סככת בת ים. רק את 142

יש קובץ הגדרות לשילוט קווים במקבץ סככות.
הגדרת "ראשונה" היא הסככה הכי רחוקה בכיוון הנסיעה כך שאם האוטובוב עצר בראשונה, השנייה תהיה מאחוריו.

הסככה הראשונה תשמש עבור קווים שמתעכבים בסככה את פרק הזמן הקצר ביותר, אלו יהיו לרוב ההורדה בלבד. בדומה לכך עמוד התחנה בדרך נמיר/ארלוזורוב לכיוון דרום משמש את קווי ההורדה בלבד ואילו סככת ההמתנה שנמצאת מאחורי דגל התחנה משמשת את הקווים שמבצעים בה איסוף והורדה.

בסככות שלאחר הסככה הראשונה יש לקבץ קווים על פי יעדם או על פי יעד ביניים מרכזי (כשיעד הביניים הוא יעד מרכזי עבור קווים אלו ולא היעד הסופי). אם יש מספר קווים שנוסעים לרידינג וחלק מהם עושים זאת דרך רחוב בן יהודה והשאר דרך דיזינגוף. הם לא יהיו ביחד או בבליל, אלא אלו שנוסעים דרך בן יהודה יהיו בסככה/עמוד אחד ואלו שדרך דיזינגוף בסככה אחרת.

במקרה שאת מתארת, רוב הנוסעים מבקשים להגיע לאיזור יפו-בת ים ופחות מבקשים להגיע לאיזור שאול המלך/רוטשילד. יש מקום לשים סככה של קווי בת ים לצד סככת קווים שממשיכים למרכזית עקב יעדים משותפים מרכזיים יותר כמו עזריאלי, קלקא, המסגר ובגין.

אבל אין מקום להציב את סככת בת ים יחד עם סככת 38,70,82,138 למשל. הסככה הזו תהיה לרוב בסוף כי אלו הקווים הכי פחות תדירים. גם זו הגדרה, לשים בסככה האחרונה את הקווים הפחות תדירים.

לא סתם 70 לא נמצא ביחד עם שאר קווי המרכזית למשל, אם הוא היה ביחד איתם זו הייתה טעות.
לא את כל סככת בת ים. רק את 142
מי יעלה על 142 בדרך לעומק בת ים ברכבת מרכז אם זה לא באמצע הלילה, כשיש לו שלל קווים מהירים יותר באותו מקום?
מי שיעלה שם צריך לשאול המלך, אבן גבירול, רוטשילד - לאותם יעדים שקו 70 מגיע.
&nbsp
היה חצי צרה אם 70 היה באותה סככנה עם 38 ו 82, אבל הוא לא, הוא סככה אחת לפני.
 

olli3

New member
מנהל
בשעות רבות אין הבדל בין זמן הנסיעה של 42 ל142 מרכבת מרכז

לא את כל סככת בת ים. רק את 142
מי יעלה על 142 בדרך לעומק בת ים ברכבת מרכז אם זה לא באמצע הלילה, כשיש לו שלל קווים מהירים יותר באותו מקום?
מי שיעלה שם צריך לשאול המלך, אבן גבירול, רוטשילד - לאותם יעדים שקו 70 מגיע.
&nbsp
היה חצי צרה אם 70 היה באותה סככנה עם 38 ו 82, אבל הוא לא, הוא סככה אחת לפני.
בשעות רבות אין הבדל בין זמן הנסיעה של 42 ל142 מרכבת מרכז
לסלמה ולשדרות ירושלים ביפו. בכל מקרה, לבת ים כל אחד מהקווים מגיע לרחובות שונים בבת ים אך גם למקומות זהים בבת ים ואליהם יש שיעדיפו לעלות על האוטובוס הראשון שמגיע, גם יש את שיקול המקום ישיבה שרלוונטי לקשישים וכו'. לכן, רלוונטי במקרה הזה ש142 יהיה ביחד עם כל שאר קווי בת ים.

לא שמתי לב היכן 70 נמצא ביחס ל38/82, הם בסככות סמוכות אחת לשניה? אם תוכלי לפרט אילו קווים עוצרים באיזו סככה וכמה סככות יש, זה עדיף. אני מזדמן לאיזור פעם בחודש בערך בשעות הלילה הקטנות פשוט.
 

cwen

New member
שתי הסככות הראשונות זה בעיקר קווי הורדה

בשעות רבות אין הבדל בין זמן הנסיעה של 42 ל142 מרכבת מרכז
לסלמה ולשדרות ירושלים ביפו. בכל מקרה, לבת ים כל אחד מהקווים מגיע לרחובות שונים בבת ים אך גם למקומות זהים בבת ים ואליהם יש שיעדיפו לעלות על האוטובוס הראשון שמגיע, גם יש את שיקול המקום ישיבה שרלוונטי לקשישים וכו'. לכן, רלוונטי במקרה הזה ש142 יהיה ביחד עם כל שאר קווי בת ים.

לא שמתי לב היכן 70 נמצא ביחס ל38/82, הם בסככות סמוכות אחת לשניה? אם תוכלי לפרט אילו קווים עוצרים באיזו סככה וכמה סככות יש, זה עדיף. אני מזדמן לאיזור פעם בחודש בערך בשעות הלילה הקטנות פשוט.
שתי הסככות הראשונות זה בעיקר קווי הורדה
בסככה הבאה 70 ,68, 169- יש שם עוד איזה שניים, לא זוכרת בדיוק אילו, כי 70 הגיע היום בדיוק כשבאתי לשם ולא הספקתי לצלם.
&nbsp
סככה אחת אחרי זה 38, 82, 138 ועוד אחד או שניים.
&nbsp
סככה אחרונה קווי בת ים כולל 142. שאגב היום שוב פספסתי אותו כי הוא העלה נוסעים בדיוק כשעברתי את הרמזור. והסככה הזו כל כך רחוקה שצריך להיות אצן ממש בשביל להספיק במקרה כזה. היה לי מזל שמיד אחריו בא 70.
&nbsp
המרחק בין הסככה של 70 לזו של 142 הוא מאוד גדול. מי שעומד באחת מהן לא יכול להספיק לשנייה אם בא האוטובוס השני. אני כל פעם עומדת בסככה של 82, עיניים נעות בין הכביש לאיפה בוס וכל זה בניסיון לנחש איזה אוטובוס יגיע קודם כדי להתמקם קרוב לסככה המתאימה.
&nbsp
בדרך כלל אני מגיעה לשם מגבעתיים ויורדת על הגשר השני. ואני בדרך כלל בודקת אם באים 7 או 59, ואם הם צפויים להגיע תוך שתיים שלוש דקות, אני פשוט ממתינה שם ונוסעת תחנה אחת לתחנה הראשונה של שאול המלך כי שם יש לי את כל האוטובוסים הרלוונטים מקובצים ביחד.
 

olli3

New member
מנהל
כנראה שסככת 70 היא סככת קווי תמח"ת ו70 לא צריך להיות חלק

שתי הסככות הראשונות זה בעיקר קווי הורדה
בסככה הבאה 70 ,68, 169- יש שם עוד איזה שניים, לא זוכרת בדיוק אילו, כי 70 הגיע היום בדיוק כשבאתי לשם ולא הספקתי לצלם.
&nbsp
סככה אחת אחרי זה 38, 82, 138 ועוד אחד או שניים.
&nbsp
סככה אחרונה קווי בת ים כולל 142. שאגב היום שוב פספסתי אותו כי הוא העלה נוסעים בדיוק כשעברתי את הרמזור. והסככה הזו כל כך רחוקה שצריך להיות אצן ממש בשביל להספיק במקרה כזה. היה לי מזל שמיד אחריו בא 70.
&nbsp
המרחק בין הסככה של 70 לזו של 142 הוא מאוד גדול. מי שעומד באחת מהן לא יכול להספיק לשנייה אם בא האוטובוס השני. אני כל פעם עומדת בסככה של 82, עיניים נעות בין הכביש לאיפה בוס וכל זה בניסיון לנחש איזה אוטובוס יגיע קודם כדי להתמקם קרוב לסככה המתאימה.
&nbsp
בדרך כלל אני מגיעה לשם מגבעתיים ויורדת על הגשר השני. ואני בדרך כלל בודקת אם באים 7 או 59, ואם הם צפויים להגיע תוך שתיים שלוש דקות, אני פשוט ממתינה שם ונוסעת תחנה אחת לתחנה הראשונה של שאול המלך כי שם יש לי את כל האוטובוסים הרלוונטים מקובצים ביחד.
כנראה שסככת 70 היא סככת קווי תמח"ת ו70 לא צריך להיות חלק
ממנה. ככל הנראה שבסככה של 70 נמצא גם 51. בשתי סככות ההורדה, אין ממש הרבה קווי הורדה בציר ז'בוטינסקי כבר, אלו קווי אפיקים, 504,567,921 אגד ואולי עוד כמה... איזה עוד קווים כבר יש שם שעושים רק הורדה? לא עולה לי כרגע...

איפה שמו את 524,525,531 וקווי חולון 75,76? גם באחת משתי סככות ההורדה או עם קווי התמח"ת או עם בת ים בכלל? לי נראה ששמו סככה אחת של אפיקים, סככה אחת של כל קווי אגד ומשם סככות של קווים ודן, ככה מרגיש לי.

בקיצור, בלאגן.
 

cwen

New member
אני אצלם כשאעמוד שם שוב.

כנראה שסככת 70 היא סככת קווי תמח"ת ו70 לא צריך להיות חלק
ממנה. ככל הנראה שבסככה של 70 נמצא גם 51. בשתי סככות ההורדה, אין ממש הרבה קווי הורדה בציר ז'בוטינסקי כבר, אלו קווי אפיקים, 504,567,921 אגד ואולי עוד כמה... איזה עוד קווים כבר יש שם שעושים רק הורדה? לא עולה לי כרגע...

איפה שמו את 524,525,531 וקווי חולון 75,76? גם באחת משתי סככות ההורדה או עם קווי התמח"ת או עם בת ים בכלל? לי נראה ששמו סככה אחת של אפיקים, סככה אחת של כל קווי אגד ומשם סככות של קווים ודן, ככה מרגיש לי.

בקיצור, בלאגן.
אני אצלם כשאעמוד שם שוב.
 

orchilit

New member
יצא לי לנסוע עם 142 בשש בערב מבס"ר לתמח"ת וזה 15 דק' יותר

בשעות רבות אין הבדל בין זמן הנסיעה של 42 ל142 מרכבת מרכז
לסלמה ולשדרות ירושלים ביפו. בכל מקרה, לבת ים כל אחד מהקווים מגיע לרחובות שונים בבת ים אך גם למקומות זהים בבת ים ואליהם יש שיעדיפו לעלות על האוטובוס הראשון שמגיע, גם יש את שיקול המקום ישיבה שרלוונטי לקשישים וכו'. לכן, רלוונטי במקרה הזה ש142 יהיה ביחד עם כל שאר קווי בת ים.

לא שמתי לב היכן 70 נמצא ביחס ל38/82, הם בסככות סמוכות אחת לשניה? אם תוכלי לפרט אילו קווים עוצרים באיזו סככה וכמה סככות יש, זה עדיף. אני מזדמן לאיזור פעם בחודש בערך בשעות הלילה הקטנות פשוט.
יצא לי לנסוע עם 142 בשש בערב מבס"ר לתמח"ת וזה 15 דק' יותר
לעומת 42.
מדובר על נסיעה הרבה פחות ישירה מ-42 (שפשוט נוסע על דרך בגין). אם הוא מגיע, אני עולה עליו עד רכבת מרכז ושם מעדיף לחכות ל-1 ושאר ירקות.
 

mister K

New member
אין שום סיבה לנסוע עם 142 בקטע הזה

יצא לי לנסוע עם 142 בשש בערב מבס"ר לתמח"ת וזה 15 דק' יותר
לעומת 42.
מדובר על נסיעה הרבה פחות ישירה מ-42 (שפשוט נוסע על דרך בגין). אם הוא מגיע, אני עולה עליו עד רכבת מרכז ושם מעדיף לחכות ל-1 ושאר ירקות.
אין שום סיבה לנסוע עם 142 בקטע הזה
מב.ס.ר לתמח"ת הכי טוב לעלות על 531/525/524 או 238.
42 הוא אופציה שניה ו-142 הוא לא אופציה כלל.
בטח ובטח כשמדובר בשעת עומס כמו 18:00 בערב.
 

orchilit

New member
אני ממש לא נוסע איתו , זו הייתה פעם 1 כדי לבדוק (אזהרת חפירה

אין שום סיבה לנסוע עם 142 בקטע הזה
מב.ס.ר לתמח"ת הכי טוב לעלות על 531/525/524 או 238.
42 הוא אופציה שניה ו-142 הוא לא אופציה כלל.
בטח ובטח כשמדובר בשעת עומס כמו 18:00 בערב.
אני ממש לא נוסע איתו , זו הייתה פעם 1 כדי לבדוק (אזהרת חפירה
אני בגדול לא רוצה לנחות בתמח"ת, אלא בהר ציון , כי אני שונא לעשות את הטיילת בתמח"ת כדי לצאת ממנה (למרות שאני גר ליד הכניסה), אבל אם יש בריה, מעדיף עם אוטובוס שנוחת בקומה 7 ולא 6 (שם יש תמיד תור ארוך באורך הגלות הרבה פעמים). היו כמה נהגי 238 שעשו לי ג'סטה והורידו אותי ממש ליד כניסת המדרשוק ומשם זה 30 שניות הליכה לבית.
אני תמיד בודק , קודם כל , מה עם 238. אם הוא מגיע תוך 3-5 דק', אני עולה עליו, אפילו אם משהו מגיע לפניו. האופציה הבאה היא 42 עד הר ציון, או 142 עם החלפה ברכבת מרכז ל-1 או 68/268/40/240 ואז עושה עוד החלפה (באמת שלא איכפת לי) בדרך בגין/הרכבת ושם יש גם את אופציות 89 למיניהם בנוסף ל1 ו-42. האופציות הבאות הם קווי אגד(ויש גם את 75/76 שהם חצי שעה לסירוגין), ואז אני יורד בעזריאלי ומחליף כמו קודם (ואם מגיע 51 או 60/160 כאמור כי הם נוחתים בקומה 7 אז גם עולה עליהם , כי הם מגיעים לשם מהר מאוד).
ואם באמת באמת אין ברירה,אפילו עולה על 65/67 ויורד בבורסה ואז שם מחכה ל-1 או החבר'ה האחרים. באמת שלא מפריעות לי ההחלפות כי מדובר בכמה קווים יחסית תדירים בכל מקום החלפה.
&nbsp
בכיוון ההפוך, אני משתדל להגיע לבורסה או למסגר ומשם להחליף , בד"כ אני מתזמן את 238 של 8:00 או 8:25, אבל אם לא - אז מגיע לגשר דימול.
&nbsp
אגב (ומצטער על החפירה), עד עכשיו אני מנסה להבין למה 68/268 הם *היחידים* שלא עוצרים בגשר דימול (לכיוון מזרח).
 

mister K

New member
אני בדר"כ מעדיף פשוט לחכות לקו 238

אני ממש לא נוסע איתו , זו הייתה פעם 1 כדי לבדוק (אזהרת חפירה
אני בגדול לא רוצה לנחות בתמח"ת, אלא בהר ציון , כי אני שונא לעשות את הטיילת בתמח"ת כדי לצאת ממנה (למרות שאני גר ליד הכניסה), אבל אם יש בריה, מעדיף עם אוטובוס שנוחת בקומה 7 ולא 6 (שם יש תמיד תור ארוך באורך הגלות הרבה פעמים). היו כמה נהגי 238 שעשו לי ג'סטה והורידו אותי ממש ליד כניסת המדרשוק ומשם זה 30 שניות הליכה לבית.
אני תמיד בודק , קודם כל , מה עם 238. אם הוא מגיע תוך 3-5 דק', אני עולה עליו, אפילו אם משהו מגיע לפניו. האופציה הבאה היא 42 עד הר ציון, או 142 עם החלפה ברכבת מרכז ל-1 או 68/268/40/240 ואז עושה עוד החלפה (באמת שלא איכפת לי) בדרך בגין/הרכבת ושם יש גם את אופציות 89 למיניהם בנוסף ל1 ו-42. האופציות הבאות הם קווי אגד(ויש גם את 75/76 שהם חצי שעה לסירוגין), ואז אני יורד בעזריאלי ומחליף כמו קודם (ואם מגיע 51 או 60/160 כאמור כי הם נוחתים בקומה 7 אז גם עולה עליהם , כי הם מגיעים לשם מהר מאוד).
ואם באמת באמת אין ברירה,אפילו עולה על 65/67 ויורד בבורסה ואז שם מחכה ל-1 או החבר'ה האחרים. באמת שלא מפריעות לי ההחלפות כי מדובר בכמה קווים יחסית תדירים בכל מקום החלפה.
&nbsp
בכיוון ההפוך, אני משתדל להגיע לבורסה או למסגר ומשם להחליף , בד"כ אני מתזמן את 238 של 8:00 או 8:25, אבל אם לא - אז מגיע לגשר דימול.
&nbsp
אגב (ומצטער על החפירה), עד עכשיו אני מנסה להבין למה 68/268 הם *היחידים* שלא עוצרים בגשר דימול (לכיוון מזרח).
אני בדר"כ מעדיף פשוט לחכות לקו 238
רק אם אני רואה באפליקציות שזמן ההגעה שלו הוא מעל 10 דקות, אני עולה על 42.
על 40 נדיר שאני עולה אחר הצהריים. בבוקר לעומת זאת אני נוסע בו הרבה. לוקח לו בכיוון הזה בערך אותו זמן כמו 42 ושניהם עוצרים לי בחברת חשמל.
 

orchilit

New member
238 הוא גם המועדף עליי

אני בדר"כ מעדיף פשוט לחכות לקו 238
רק אם אני רואה באפליקציות שזמן ההגעה שלו הוא מעל 10 דקות, אני עולה על 42.
על 40 נדיר שאני עולה אחר הצהריים. בבוקר לעומת זאת אני נוסע בו הרבה. לוקח לו בכיוון הזה בערך אותו זמן כמו 42 ושניהם עוצרים לי בחברת חשמל.
238 הוא גם המועדף עליי
מרווח הביטחון שלי עם קווים אחרים ביחס אליו הוא 5-6 דק'.
לגבי 40 אני רק משתמש בו במקטע רכבת מרכז-בגין/נחמני. בטח שלא אשתמש בו במקטע בסר - רכבת מרכז, לנסוע בבן גוריון מאז שאני זוכר את עצמי היה סיוט (פעם הייתי עובד ברח' הלח"י כשעוד לא היה גשר קדש, וכבר אז בן גוריון היה זוועה).
 

mister K

New member
זה ממש לא נכון

בשעות רבות אין הבדל בין זמן הנסיעה של 42 ל142 מרכבת מרכז
לסלמה ולשדרות ירושלים ביפו. בכל מקרה, לבת ים כל אחד מהקווים מגיע לרחובות שונים בבת ים אך גם למקומות זהים בבת ים ואליהם יש שיעדיפו לעלות על האוטובוס הראשון שמגיע, גם יש את שיקול המקום ישיבה שרלוונטי לקשישים וכו'. לכן, רלוונטי במקרה הזה ש142 יהיה ביחד עם כל שאר קווי בת ים.

לא שמתי לב היכן 70 נמצא ביחס ל38/82, הם בסככות סמוכות אחת לשניה? אם תוכלי לפרט אילו קווים עוצרים באיזו סככה וכמה סככות יש, זה עדיף. אני מזדמן לאיזור פעם בחודש בערך בשעות הלילה הקטנות פשוט.
זה ממש לא נכון
ההבדל בין 42 ל-142 בקטע הזה הוא בדר"כ כ-10-15 דקות לטובת 42.
למי שרוצה להגיע לסלמה אין שום סיבה שבעולם לעלות על 142 ולא לחכות דקה לקו 1 הסופר תדיר או לקו 42 (לשד' ירושלים גם 40/240 שהם הכי מהירים בקטע הזה).
אני נוסע בקטע הזה מדי יום כבר שנה. המקרים היחידים בהם אני עולה על 142 הם כשיעדי הוא שד' רוטשילד וזה לא קורה הרבה.
 

olli3

New member
מנהל
בשעות העומס, כן. בשעות אחרות ל42 לוקח סביב רבע שעה ול142

זה ממש לא נכון
ההבדל בין 42 ל-142 בקטע הזה הוא בדר"כ כ-10-15 דקות לטובת 42.
למי שרוצה להגיע לסלמה אין שום סיבה שבעולם לעלות על 142 ולא לחכות דקה לקו 1 הסופר תדיר או לקו 42 (לשד' ירושלים גם 40/240 שהם הכי מהירים בקטע הזה).
אני נוסע בקטע הזה מדי יום כבר שנה. המקרים היחידים בהם אני עולה על 142 הם כשיעדי הוא שד' רוטשילד וזה לא קורה הרבה.
בשעות העומס, כן. בשעות אחרות ל42 לוקח סביב רבע שעה ול142
לוקח סביב 20 דקות מרכבת מרכז להר ציון/וולפסון. גם ל1 לוקח סביב 15 דקות כמובן.

זה לא שהתדירות של קו 1 וקו 42 היא כל 2 דקות ולא פעם תיתקע בהמתנה של 8-10 דקות ואז שניהם יגיעו ביחד. מה גם שלא כולם יודעים איזה קו יגיע מתי, לא כולם מסתכלים באפליקציות וכו'.

זה לא מצדיק את הפרדת 142 משאר קווי בת ים, במיוחד בשעות הלילה כשהשירות לא תדיר, אתה לא תדלג בין סככות ואם אף אחד לא ממתין בסככה, הנהג גם לא יעצור כך שאין לך מרחב תמרון בשעות הלילה אם אתה מפריד את 142 משאר קווי בת ים.

ועל מוצ"ש אין בכלל על מה לדבר, 42 לא פועל במוצ"ש והתדירות של 1 ו142 לא גבוהה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה