הרחבת הסדרי תעריפי הנסיעה של הכרטיסי המעבר השעתיים

מצב
הנושא נעול.

oshri1987sg

Active member
הרחבת הסדרי תעריפי הנסיעה של הכרטיסי המעבר השעתיים

הרחבת הסדרי תעריפי הנסיעה של הכרטיסי המעבר השעתיים
לאזורים נוספים במרחב גוש דן,השרון וירושלים.
במסגרת הצעות היעול שאני רוצה להציע בשיפור התחבורה הציבורית במדינת ישראל,אני רוצה להציע לשפר את מבנה תעריפי הנסיעה בקווי האוטובוס בגוש דן על ידי הצעות כגון:
1.קביעת תעריפי הנסיעה אחידים(לרבות:קוד תעריף נסיעה אחיד ,תמחור אחיד וכרטיס מעבר שעתי המאפשר מעברים בין כל אותם
מפעילי קווי אוטובוס של מפעילי קווי האוטובוס השונים הפועלים
באותם אזורים).
2.פתיחת קוד תעריפי נסיעה חדשים שבשימוש בכרטיס הרב-קו יאפשרו מעברים שעתיים בין הקוים השונים של כל מפעילי התח"צ שפועלים באותם אזורים,לפי המלצתי קודים מוצעים אלו יחליפו קוד תעריפי נסיעה קיימים שאינם מאפשרים מעברים שעתיים ותקפים אצל מפעיל קווי אוטובוס אחד בלבד.
ההצעות שלי לתעריפי נסיעה חדשים:
1.צירוף קווי האוטובוס של מפעילי קווי האוטובוס הבאים:סופרבוס
נתיב אקספרס,אפיקים(אשכול יו"ש וקו 425) אשר אינם נכללים כיום
בקוד תעריפי הנסיעה המאפשרים מעבר שעתי להסדרי אלו.
2.ביטול קוד 41 וצירוף כל הישובים הנמצאים כיום באזור תעריף נסיעה 222(למעט:אורנית,עץ אפרים,אלקנה,שערי תקוה,רנתיס בית אריה-עופרים) להסדר תעריף הנסיעה בקוד 42.
3.הרחבת השימוש בקוד 42 המאפשר מעבר שעתי בחלק מאזור תעריף נסיעה 210 גם לישובים והאזורים הבאים(בית דגן,כפר חב"ד באר יעקב,כביש 44 בקטע שבין צומת בית דגן למחלף היציאה לכביש 6,לוד,רמלה,יגל,זיתן,אחיעזר וישרש אשר נמצאים באזור תעריף נסיעה 210,אך אינם נכללים בהסדר של קוד תעריף נסיעה זה בנוסף לישובים שציינתי השייכחים לאזור תעריף נסיעה 222 שאני ממליץ גם לצרף להסדר תעריף הנסיעה של קוד 42.
4.העברת ישובים בין אזורי תעריפי הנסיעה שנבחרו כדי לתקן עיוותים שנוצרו במבנה תעריפי הנסיעה.
א.העברת הישובים הבאים: צפריה,ואחיסמך שנקבעו לאזור תעריף נסיעה 222 אל אזור תעריף נסיעה 210,כדי לתקן את העיוות שנוצר עקב קביעת ישובים אלו לאזורי תעריפי נסיעה שדרכי הגישה והיציאה הקיימים היום לישובים אלו מתאפשרים רק לכבישים שנכללים כיום באזור תעריף נסיעה שונה לאותו אזור תעריף נסיעה שנקבע לישוב זה.\
ב.העברת הישוב נצר סרני מאזור תעריף נסיעה 223 לאזור תעריף נסיעה 210.
ג.העברת הישובים הבאים במועצה אזורית גזר:



5.פתיחת קוד תעריפי נסיעה חדשים שיאפשרו מעברים של 90 דקות
בין קווי האוטובוסים השונים בכרטיס הרב-קו באיזורי תעריפי נסיעה הבאים שאציין,מחיר הנסיעה שאני ממליץ יהיה 6ש"ח(3ש"ח לאזרח ותיק).

א.קוד 50:נסיעה בתוך אזור תעריף נסיעה 223(רחובות,נס ציונה
יבנה והסביבה)
ב.קוד 52:נסיעה אזורית בתוך אזור תעריף נסיעה 232(אזור מודיעין
,מודיעין עילית,חשמונאים,לפיד והסביבה).
ג.קוד 53:נסיעה אזורית באזור תעריף נסיעה 233(אזור אשדוד,גדרה
חבל יבנה והסביבה).
ד.קוד 61:נסיעה אזורית באזור תעריף נסיעה 131(אזור:בית שמש והאזור הדרומי של מטה יהודה).
ו.קוד 83:נסיעה אזורית בתוך אזור תעריף נסיעה 231(אזור:נתניה
יקום,אודים,מועצה אזורית לב השרון,צורן-קדימה,גוש תל מונד והסביבה).
ז.קוד 82:נסיעה אזורית באזור תעריף נסיעה 702(חדרה,פרדס חנה והסביבה).
ח.קוד 91: נסיעה אזורית באזור תעריף נסיעה 801(אשקלון והסביבה).
ט.קוד 92:נסיעה אזורית באזור תעריף נסיעה 802(קרית גת
והסביבה).

6.פתיחת קוד תעריפי נסיעה חדשים שיאפשרו מעברים שעתיים
בין קווי האוטובוסים השונים בכרטיס הרב-קו בין אזורי תעריפי
הנסיעה הבאים שאציין.
קוד 45:נסיעה בין אזור תעריף נסיעה 223 לאזורי תעריפי נסיעה 210,222
קוד 47:נסיעה בין אזור תעריף נסיעה 223 לאזור תעריף נסיעה 221.
קוד 49:נסיעה בין אזור תעריף נסיעה 210,222 לאזור תעריף נסיעה 801.
קוד 55:נסיעה בין אזור תעריף נסיעה 232 לאזור תעריף נסיעה 223.
קוד 56:נסיעה בין אזור תעריף נסיעה 232 לאזורי תעריפי נסיעה 210,222.
קוד 57:נסיעה בין אזור תעריף נסיעה 232 לאזור תעריף נסיעה 221.
קוד 64:נסיעה בין אזור תעריף נסיעה 110 לאזור תעריף נסיעה 121.
קוד 65:נסיעה בין אזור תעריף נסיעה 121 לאזור תעריף נסיעה 131.
קוד 66:נסיעה בין אזורי תעריפי הנסיעה הבאים:110,131,232.
קוד 67:נסיעה בין אזור תעריף נסיעה 110 לאזור תעריף נסיעה 131.
קוד 69:נסיעה בין אזורי תעריפי נסיעה:110,121,131 אל אזורי
תעריפי נסיעה 233,210,222,223.
קוד 70:נסיעה בין אזור תעריף נסיעה 221 לאזורי תעריפי נסיעה:
110,121,131.
קוד 75:נסיעה בין אזור תעריף נסיעה 233 לאזור תעריף נסיעה 231.
קוד 84:נסיעה בין אזורי תעריפי נסיעה 701,702,231.
קוד 86:נסיעה בין אזור תעריף נסיעה 231 לאזור תעריף נסיעה 210,221.
קוד 87:נסיעה בין אזורי תעריפי נסיעה 701,702 לאזור תעריף
נסיעה 221.
קוד 88:נסיעה בין אזור תעריפי נסיעה 701,702 לאזורי תעריפי נסיעה 210,222.
קוד 89:נסיעה בין אזור תעריף נסיעה 232 לאזור תעריף נסיעה 231.
קוד 95:נסיעה בין אזור תעריף נסיעה 801 לאזור תעריף נסיעה 233.
קוד 96:נסיעה בין אזורי תעריפי נסיעה 701,702 לאזורי תעריף נסיעה 221.
קוד 98:נסיעה בין אזור תעריף נסיעה 801 לאזורי תעריפי נסיעה
210,222,223.
מחיר הנסיעה המוצע ע"י בקודים X4 X5 הוא 10.00 ש"ח
ובקודים X6 X7 הוא 12.00-13.00 ש"ח וזמן המעברים באותם קודים 90 דקות.
ההצעות שלי לשיפור מערך תעריפי הנסיעה כפי שאני מציע,נועדו
לבנות תעריפי נסיעה אחידים בין כל מפעילי קווי האוטובוס שפועלים באותם אזורים לרבות:תמחור אחיד וקוד תעריף נסיעה אחיד וליצור
כרטיס מעבר שעתי המוטען באמצעות כרטיס הרב-קו בין אותם מפעילים.
שינויים אלו שאני ממליץ לבצע נועדו לתת מבנה תעריפי נסיעה מסודרים ופשוטים יותר מאשר מבנה תעריפי הנסיעה הפועל כיום בקווי האוטובוסים השונים באותם אזורים ולהפחית את מספר קוד תעריפי הנסיעה הקיימים ולאפשר מעברים שעתיים בין האזורים השונים שברובם לא קיים היום.
אם יש לכם ולכן הצעות לשינוי מבנה תעריפי הנסיעה,התמחור והקודים,אשמח אם תרשמו.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
אם בכוונתך לבנות מערכת תעריף אחידה, אז הצעתך ניתנת לשיפורים

הרחבת הסדרי תעריפי הנסיעה של הכרטיסי המעבר השעתיים
לאזורים נוספים במרחב גוש דן,השרון וירושלים.
במסגרת הצעות היעול שאני רוצה להציע בשיפור התחבורה הציבורית במדינת ישראל,אני רוצה להציע לשפר את מבנה תעריפי הנסיעה בקווי האוטובוס בגוש דן על ידי הצעות כגון:
1.קביעת תעריפי הנסיעה אחידים(לרבות:קוד תעריף נסיעה אחיד ,תמחור אחיד וכרטיס מעבר שעתי המאפשר מעברים בין כל אותם
מפעילי קווי אוטובוס של מפעילי קווי האוטובוס השונים הפועלים
באותם אזורים).
2.פתיחת קוד תעריפי נסיעה חדשים שבשימוש בכרטיס הרב-קו יאפשרו מעברים שעתיים בין הקוים השונים של כל מפעילי התח"צ שפועלים באותם אזורים,לפי המלצתי קודים מוצעים אלו יחליפו קוד תעריפי נסיעה קיימים שאינם מאפשרים מעברים שעתיים ותקפים אצל מפעיל קווי אוטובוס אחד בלבד.
ההצעות שלי לתעריפי נסיעה חדשים:
1.צירוף קווי האוטובוס של מפעילי קווי האוטובוס הבאים:סופרבוס
נתיב אקספרס,אפיקים(אשכול יו"ש וקו 425) אשר אינם נכללים כיום
בקוד תעריפי הנסיעה המאפשרים מעבר שעתי להסדרי אלו.
2.ביטול קוד 41 וצירוף כל הישובים הנמצאים כיום באזור תעריף נסיעה 222(למעט:אורנית,עץ אפרים,אלקנה,שערי תקוה,רנתיס בית אריה-עופרים) להסדר תעריף הנסיעה בקוד 42.
3.הרחבת השימוש בקוד 42 המאפשר מעבר שעתי בחלק מאזור תעריף נסיעה 210 גם לישובים והאזורים הבאים(בית דגן,כפר חב"ד באר יעקב,כביש 44 בקטע שבין צומת בית דגן למחלף היציאה לכביש 6,לוד,רמלה,יגל,זיתן,אחיעזר וישרש אשר נמצאים באזור תעריף נסיעה 210,אך אינם נכללים בהסדר של קוד תעריף נסיעה זה בנוסף לישובים שציינתי השייכחים לאזור תעריף נסיעה 222 שאני ממליץ גם לצרף להסדר תעריף הנסיעה של קוד 42.
4.העברת ישובים בין אזורי תעריפי הנסיעה שנבחרו כדי לתקן עיוותים שנוצרו במבנה תעריפי הנסיעה.
א.העברת הישובים הבאים: צפריה,ואחיסמך שנקבעו לאזור תעריף נסיעה 222 אל אזור תעריף נסיעה 210,כדי לתקן את העיוות שנוצר עקב קביעת ישובים אלו לאזורי תעריפי נסיעה שדרכי הגישה והיציאה הקיימים היום לישובים אלו מתאפשרים רק לכבישים שנכללים כיום באזור תעריף נסיעה שונה לאותו אזור תעריף נסיעה שנקבע לישוב זה.\
ב.העברת הישוב נצר סרני מאזור תעריף נסיעה 223 לאזור תעריף נסיעה 210.
ג.העברת הישובים הבאים במועצה אזורית גזר:



5.פתיחת קוד תעריפי נסיעה חדשים שיאפשרו מעברים של 90 דקות
בין קווי האוטובוסים השונים בכרטיס הרב-קו באיזורי תעריפי נסיעה הבאים שאציין,מחיר הנסיעה שאני ממליץ יהיה 6ש"ח(3ש"ח לאזרח ותיק).

א.קוד 50:נסיעה בתוך אזור תעריף נסיעה 223(רחובות,נס ציונה
יבנה והסביבה)
ב.קוד 52:נסיעה אזורית בתוך אזור תעריף נסיעה 232(אזור מודיעין
,מודיעין עילית,חשמונאים,לפיד והסביבה).
ג.קוד 53:נסיעה אזורית באזור תעריף נסיעה 233(אזור אשדוד,גדרה
חבל יבנה והסביבה).
ד.קוד 61:נסיעה אזורית באזור תעריף נסיעה 131(אזור:בית שמש והאזור הדרומי של מטה יהודה).
ו.קוד 83:נסיעה אזורית בתוך אזור תעריף נסיעה 231(אזור:נתניה
יקום,אודים,מועצה אזורית לב השרון,צורן-קדימה,גוש תל מונד והסביבה).
ז.קוד 82:נסיעה אזורית באזור תעריף נסיעה 702(חדרה,פרדס חנה והסביבה).
ח.קוד 91: נסיעה אזורית באזור תעריף נסיעה 801(אשקלון והסביבה).
ט.קוד 92:נסיעה אזורית באזור תעריף נסיעה 802(קרית גת
והסביבה).

6.פתיחת קוד תעריפי נסיעה חדשים שיאפשרו מעברים שעתיים
בין קווי האוטובוסים השונים בכרטיס הרב-קו בין אזורי תעריפי
הנסיעה הבאים שאציין.
קוד 45:נסיעה בין אזור תעריף נסיעה 223 לאזורי תעריפי נסיעה 210,222
קוד 47:נסיעה בין אזור תעריף נסיעה 223 לאזור תעריף נסיעה 221.
קוד 49:נסיעה בין אזור תעריף נסיעה 210,222 לאזור תעריף נסיעה 801.
קוד 55:נסיעה בין אזור תעריף נסיעה 232 לאזור תעריף נסיעה 223.
קוד 56:נסיעה בין אזור תעריף נסיעה 232 לאזורי תעריפי נסיעה 210,222.
קוד 57:נסיעה בין אזור תעריף נסיעה 232 לאזור תעריף נסיעה 221.
קוד 64:נסיעה בין אזור תעריף נסיעה 110 לאזור תעריף נסיעה 121.
קוד 65:נסיעה בין אזור תעריף נסיעה 121 לאזור תעריף נסיעה 131.
קוד 66:נסיעה בין אזורי תעריפי הנסיעה הבאים:110,131,232.
קוד 67:נסיעה בין אזור תעריף נסיעה 110 לאזור תעריף נסיעה 131.
קוד 69:נסיעה בין אזורי תעריפי נסיעה:110,121,131 אל אזורי
תעריפי נסיעה 233,210,222,223.
קוד 70:נסיעה בין אזור תעריף נסיעה 221 לאזורי תעריפי נסיעה:
110,121,131.
קוד 75:נסיעה בין אזור תעריף נסיעה 233 לאזור תעריף נסיעה 231.
קוד 84:נסיעה בין אזורי תעריפי נסיעה 701,702,231.
קוד 86:נסיעה בין אזור תעריף נסיעה 231 לאזור תעריף נסיעה 210,221.
קוד 87:נסיעה בין אזורי תעריפי נסיעה 701,702 לאזור תעריף
נסיעה 221.
קוד 88:נסיעה בין אזור תעריפי נסיעה 701,702 לאזורי תעריפי נסיעה 210,222.
קוד 89:נסיעה בין אזור תעריף נסיעה 232 לאזור תעריף נסיעה 231.
קוד 95:נסיעה בין אזור תעריף נסיעה 801 לאזור תעריף נסיעה 233.
קוד 96:נסיעה בין אזורי תעריפי נסיעה 701,702 לאזורי תעריף נסיעה 221.
קוד 98:נסיעה בין אזור תעריף נסיעה 801 לאזורי תעריפי נסיעה
210,222,223.
מחיר הנסיעה המוצע ע"י בקודים X4 X5 הוא 10.00 ש"ח
ובקודים X6 X7 הוא 12.00-13.00 ש"ח וזמן המעברים באותם קודים 90 דקות.
ההצעות שלי לשיפור מערך תעריפי הנסיעה כפי שאני מציע,נועדו
לבנות תעריפי נסיעה אחידים בין כל מפעילי קווי האוטובוס שפועלים באותם אזורים לרבות:תמחור אחיד וקוד תעריף נסיעה אחיד וליצור
כרטיס מעבר שעתי המוטען באמצעות כרטיס הרב-קו בין אותם מפעילים.
שינויים אלו שאני ממליץ לבצע נועדו לתת מבנה תעריפי נסיעה מסודרים ופשוטים יותר מאשר מבנה תעריפי הנסיעה הפועל כיום בקווי האוטובוסים השונים באותם אזורים ולהפחית את מספר קוד תעריפי הנסיעה הקיימים ולאפשר מעברים שעתיים בין האזורים השונים שברובם לא קיים היום.
אם יש לכם ולכן הצעות לשינוי מבנה תעריפי הנסיעה,התמחור והקודים,אשמח אם תרשמו.
אם בכוונתך לבנות מערכת תעריף אחידה, אז הצעתך ניתנת לשיפורים
קודם כל דע שאזורי אזמ"ש, אזורי מטרופולין וקוד מחיר הם דברים שאין לבלבל אותם, פרטים ב- http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/182068041/אקטואליה/תחבורה_ציבורית
&nbsp
אם לבצע את רפורמת 2016 במלואה, היה ניתן ליעיל ולהשתמש באותם קודי שיתוף חוזה של החוזים התקופתיים לשדה קודי מחיר לנסיעה בודדת של חוזה ערך הצבור (200) וקודי כרטוס מזדמן, כך, לסמן את מה שהיום נקרא קוד 44 כקוד 142 (נסיעה בתוך טבעת 1 ו-2 המלאה), ו-42 מועבר ל-141. לא צריך להוסיף קודים מהמספור של רפורמת 2011 כפי שהצעת כי יש מספיק קודי שיתוף של 2016 שניתנים להעתקה הזו כולל נסיעות בין אזוריות
&nbsp
&nbsp
 
זו בדיוק הייתה הכוונה בשלב של הרפורמה שלא בוצע

אם בכוונתך לבנות מערכת תעריף אחידה, אז הצעתך ניתנת לשיפורים
קודם כל דע שאזורי אזמ"ש, אזורי מטרופולין וקוד מחיר הם דברים שאין לבלבל אותם, פרטים ב- http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/182068041/אקטואליה/תחבורה_ציבורית
&nbsp
אם לבצע את רפורמת 2016 במלואה, היה ניתן ליעיל ולהשתמש באותם קודי שיתוף חוזה של החוזים התקופתיים לשדה קודי מחיר לנסיעה בודדת של חוזה ערך הצבור (200) וקודי כרטוס מזדמן, כך, לסמן את מה שהיום נקרא קוד 44 כקוד 142 (נסיעה בתוך טבעת 1 ו-2 המלאה), ו-42 מועבר ל-141. לא צריך להוסיף קודים מהמספור של רפורמת 2011 כפי שהצעת כי יש מספיק קודי שיתוף של 2016 שניתנים להעתקה הזו כולל נסיעות בין אזוריות
&nbsp
&nbsp
זו בדיוק הייתה הכוונה בשלב של הרפורמה שלא בוצע
הקודים לחוזים התקופתיים היו משמשים גם לתעריפי הבסיס, אבל לא נותר תקציב לבצע את הרפורמה בתעריפי הבסיס.
כך שאין צורך להמציא מערכת של קודים מחדש. מה שצריך זה למצוא מקורות תקציביים ליישום מה שכבר תוכנן.
 

oshri1987sg

Active member
השאלה האם הכוונה הייתה גם שהקודים שישמשו גם לתעריפי בסיס

זו בדיוק הייתה הכוונה בשלב של הרפורמה שלא בוצע
הקודים לחוזים התקופתיים היו משמשים גם לתעריפי הבסיס, אבל לא נותר תקציב לבצע את הרפורמה בתעריפי הבסיס.
כך שאין צורך להמציא מערכת של קודים מחדש. מה שצריך זה למצוא מקורות תקציביים ליישום מה שכבר תוכנן.
השאלה האם הכוונה הייתה גם שהקודים שישמשו גם לתעריפי בסיס
יאפשרו גם מעברים שעתיים של 90 דקות או יותר במידת הצורך בכרטיס הרב-קו או רק לנסיעה אחת בלבד ללא אפשרות לבצע מעברים בין הקוים השונים ?
 
במטרופולינים הכוונה שיהיו מעברים חופשיים

השאלה האם הכוונה הייתה גם שהקודים שישמשו גם לתעריפי בסיס
יאפשרו גם מעברים שעתיים של 90 דקות או יותר במידת הצורך בכרטיס הרב-קו או רק לנסיעה אחת בלבד ללא אפשרות לבצע מעברים בין הקוים השונים ?
במטרופולינים הכוונה שיהיו מעברים חופשיים
באזורים החוץ-מטרופוליניים כנראה שלא.
 

oshri1987sg

Active member
אי יצירת כרטיס מעבר בנסיעות חוץ מטרופולניות זאת גם בעיה

במטרופולינים הכוונה שיהיו מעברים חופשיים
באזורים החוץ-מטרופוליניים כנראה שלא.
אי יצירת כרטיס מעבר בנסיעות חוץ מטרופולניות זאת גם בעיה
צריך ליצור כרטיסי מעבר כאלה בכרטיס הרב-קו כדי שניתן יהיה לבצע שינויים כוללים
שיכללו הוצאת קוים חוץ מרחביים מתוך שכונות והעברתם לצירים ראשיים ויצירת כרטיס מעבר שיאפשר מעבר לקוים מקומיים ואזוריים שיזינו את הקוים החוץ מרחביים
לדוגמא הוצאת הקוים החוץ מרחביים כגון: הקוים לחיפה,צפת,תפרח ועוד מעומק העיר בני ברק ועברתם לצירים ראשיים והזנת הקוים באמצעות קוים מזינים עם כרטיס מעבר.
 
זה כבר לא נסיעות מעבר אלא נסיעות המשך

אי יצירת כרטיס מעבר בנסיעות חוץ מטרופולניות זאת גם בעיה
צריך ליצור כרטיסי מעבר כאלה בכרטיס הרב-קו כדי שניתן יהיה לבצע שינויים כוללים
שיכללו הוצאת קוים חוץ מרחביים מתוך שכונות והעברתם לצירים ראשיים ויצירת כרטיס מעבר שיאפשר מעבר לקוים מקומיים ואזוריים שיזינו את הקוים החוץ מרחביים
לדוגמא הוצאת הקוים החוץ מרחביים כגון: הקוים לחיפה,צפת,תפרח ועוד מעומק העיר בני ברק ועברתם לצירים ראשיים והזנת הקוים באמצעות קוים מזינים עם כרטיס מעבר.
זה כבר לא נסיעות מעבר אלא נסיעות המשך
כדוגמת נסיעות ההמשך בחיפה.
נסיעות כאלה לא ניתן לבצע כיום באמצעות ערך צבור אלא יש לרכוש כרטיס עם נסיעת המשך ולנסיעות הללו אין קוד משלהם אלא אותו קוד של נסיעה בינעירונית ללא המשך.
טיפול עמוק בתעריפי נסיעות כאלה קשור לרפורמה הבינעירונית שלא בוצעה כלל.
ולא נכון לערבב את הרפורמה בתעריפים הבינעירוניים עם הרפורמה בתעריפים המטרופוליניים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה