מתי אגד ודן יוכלו להתחרות על מכרזים?

מצב
הנושא נעול.

חעחעחע11

Active member
מתי אגד ודן יוכלו להתחרות על מכרזים?

מתי אגד ודן יוכלו להתחרות על מכרזים?
הבנתי שחלק מהרפורמה בתח"צ היא שמתישהו השוק ייפתח לתחרות חופשית וגם אגד ודן יוכלו להתמודד על מכרזי הפעלת קווים, זה נכון?
 

אבירם74

New member
כאשר הנתח של אגד ודן יהיה שווה לנתח של שאר המפעילים

מתי אגד ודן יוכלו להתחרות על מכרזים?
הבנתי שחלק מהרפורמה בתח"צ היא שמתישהו השוק ייפתח לתחרות חופשית וגם אגד ודן יוכלו להתמודד על מכרזי הפעלת קווים, זה נכון?
כאשר הנתח של אגד ודן יהיה שווה לנתח של שאר המפעילים
2020 או 2024 אם אינני טועה
 

אורי404

New member
עם "אגד" המצב בינתיים תקוע. אלא אם קרה דבר לאחרונה

מתי אגד ודן יוכלו להתחרות על מכרזים?
הבנתי שחלק מהרפורמה בתח"צ היא שמתישהו השוק ייפתח לתחרות חופשית וגם אגד ודן יוכלו להתמודד על מכרזי הפעלת קווים, זה נכון?
עם "אגד" המצב בינתיים תקוע. אלא אם קרה דבר לאחרונה
עדיין אין הסכם בין הממשלה ל"אגד". אלא אם זה השתנה לאחרונה ופספסתי את זה.
יש משא ומתן בין "אגד" למשרדי הממשלה. בין המחלוקות זה, בכך ש"אגד" לא מעוניינים בהמשך העברת הקווים השונים שהם מפעילים למכרז ואילו בממשלה כן מעוניינים. אולי אחרי שייסגר העניין הזה, בדומה לדברים אחרים במשא ומתן, יהיה סיכום גם מתי "אגד" עצמה תוכל להתמודד במכרזים.
 

gsi13579

New member
אני לא רואה היגיון בכך שאגד ודן שוב יתחרו על מכרזי תחבורה

מתי אגד ודן יוכלו להתחרות על מכרזים?
הבנתי שחלק מהרפורמה בתח"צ היא שמתישהו השוק ייפתח לתחרות חופשית וגם אגד ודן יוכלו להתמודד על מכרזי הפעלת קווים, זה נכון?
אני לא רואה היגיון בכך שאגד ודן שוב יתחרו על מכרזי תחבורה
מ2 סיבות :
* אגד ודן חברות וותיקות בעלות ניסיון רב, ולמיטב ידיעתי הן יכלו לזכות בכל מכרז שרק יתמודדו עליו, כך הם שוב ישתלטו על נתח התח"צ ואז שוב משרד התחבורה יצטרך לקחת מהן קווים
* לאגד יש את אגד תעבורה שמתמודדת במכרזים ולדן את דן בצפון, דן בדרום ודן באר שבע
 

srulak

Member
כי הם הכי טובות

אני לא רואה היגיון בכך שאגד ודן שוב יתחרו על מכרזי תחבורה
מ2 סיבות :
* אגד ודן חברות וותיקות בעלות ניסיון רב, ולמיטב ידיעתי הן יכלו לזכות בכל מכרז שרק יתמודדו עליו, כך הם שוב ישתלטו על נתח התח"צ ואז שוב משרד התחבורה יצטרך לקחת מהן קווים
* לאגד יש את אגד תעבורה שמתמודדת במכרזים ולדן את דן בצפון, דן בדרום ודן באר שבע
כי הם הכי טובות
אין מה לעשות אגד ודן נותנות את השירות הכי טוב.
 

gsi13579

New member
לא חשבתי אחרת.. זאת בדיוק הסיבה שאני חושבת שזאת החלטה טיפשית

כי הם הכי טובות
אין מה לעשות אגד ודן נותנות את השירות הכי טוב.
לא חשבתי אחרת.. זאת בדיוק הסיבה שאני חושבת שזאת החלטה טיפשית
הרי אגד ודן באמת נותנות שירות טוב ובעלות ניסיון רב עוד לפני שקמה המדינה בכלל
אם באמת תוסר המגבלה שלהן להשתתף אפשר להגיד ביי ביי לסופרבוס, קווים, מטרופולין ונתיב אקספרס
&nbsp
 

cwen

New member
את מטרופולין אפשר להשאיר

לא חשבתי אחרת.. זאת בדיוק הסיבה שאני חושבת שזאת החלטה טיפשית
הרי אגד ודן באמת נותנות שירות טוב ובעלות ניסיון רב עוד לפני שקמה המדינה בכלל
אם באמת תוסר המגבלה שלהן להשתתף אפשר להגיד ביי ביי לסופרבוס, קווים, מטרופולין ונתיב אקספרס
&nbsp
את מטרופולין אפשר להשאיר
לאחרות אני ממש לא אתגעגע.
 

א ווארט

New member
השירות של אגד חיפה זוועה

כי הם הכי טובות
אין מה לעשות אגד ודן נותנות את השירות הכי טוב.
השירות של אגד חיפה זוועה
לאגד יש מונופול ענק באיזור חיפה והשירות פשוט נוראי, אוטובוסים חדשים אבל המצב של התחבורה נשאר כבר שנים אותו דבר כשהעיר גדלה, לא מוסיפים תדירות והאוטובוסים מפוצצים עד סכנה. השמועות אומרות שגם בירושלים הם לא משהו.
 

Bus Nerd

Active member
חדשים? לא כזה

השירות של אגד חיפה זוועה
לאגד יש מונופול ענק באיזור חיפה והשירות פשוט נוראי, אוטובוסים חדשים אבל המצב של התחבורה נשאר כבר שנים אותו דבר כשהעיר גדלה, לא מוסיפים תדירות והאוטובוסים מפוצצים עד סכנה. השמועות אומרות שגם בירושלים הם לא משהו.
חדשים? לא כזה
בפעם האחרונה (לפני כמה חודשים) שיצא לי לנסוע בחיפה באוטובוסים של אגד הם היו בני יותר מ־10 שנים, מתפרקים, רועשים, ולא היה בהם אפילו מזגן.
 

א ווארט

New member
תלוי איפה

חדשים? לא כזה
בפעם האחרונה (לפני כמה חודשים) שיצא לי לנסוע בחיפה באוטובוסים של אגד הם היו בני יותר מ־10 שנים, מתפרקים, רועשים, ולא היה בהם אפילו מזגן.
תלוי איפה
בקווים העמוסים כמו 133, 30, 136 ו37א יש סקניות במצב טוב מאוד.
 

אוהד1110

New member
כשמדברים חזור ודבר על תחרות אי אפשר שהיא תהיה חלקית

אני לא רואה היגיון בכך שאגד ודן שוב יתחרו על מכרזי תחבורה
מ2 סיבות :
* אגד ודן חברות וותיקות בעלות ניסיון רב, ולמיטב ידיעתי הן יכלו לזכות בכל מכרז שרק יתמודדו עליו, כך הם שוב ישתלטו על נתח התח"צ ואז שוב משרד התחבורה יצטרך לקחת מהן קווים
* לאגד יש את אגד תעבורה שמתמודדת במכרזים ולדן את דן בצפון, דן בדרום ודן באר שבע
כשמדברים חזור ודבר על תחרות אי אפשר שהיא תהיה חלקית
כבר 20 שנה מתקיימת לכאורה תחרות בצורה של מכרזי מפעילים, ואחרי תקופה כזו אין כל סיבה לקיים תחרות חופשית. אני טוען כבר שנים, שבמכרזים הללו אין שקיפות והגבלת המשתתפים מוכיחה את טענתי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה