למה אין 'ירו-אופן' בירושלים?

מצב
הנושא נעול.

yair480

Active member
למה אין 'ירו-אופן' בירושלים?

למה אין 'ירו-אופן' בירושלים?
תהיתי לעצמי מדוע אין משהו דומה ל'תל-אופן' בירושלים ?
אני נוסע הרבה בירושלים וגם סובל לפעמים מ:
הפקקים/עוצר רק"לות אחרי 8 בערב/קווי הכותל שיוצאים רק נסיעה אחת מ2 בממוצע וכו'
רוב אזורי העיר לא סובלים מעליות קשות מדי.
תחנות עגינה צריך שיהיו לאורך רחוב יפו,שאר שכונות מרכז העיר כולל אזורי מגורים של חרדים,עיר העתיקה,דרך חברון,קניון מלחה,ציר הרצל עד אורה,גבעת שאול ובעצם בכמעט כל שכונות מערב העיר לא כולל פסגת זאב ונווה יעקב שמנותקים משאר העיר מבחינת הרצף ההתיישבותי.
דבר זה יכול להקל על יוממים אך גם על תיירים ומקומיים שלא רוצים להחזיק באופניים ברשותם.
כמו כן הוספת אזורי חניה מסודרים לאופניים גם כן תתרום לעליה בכמות רוכבי האופניים בעיר.

למי לפנות כדי שרעיון כזה יצא לפועל?
 

Bus Nerd

Active member
לפנות לעירייה ולצוות תוכנית אב לתחבורה בירושלים

למה אין 'ירו-אופן' בירושלים?
תהיתי לעצמי מדוע אין משהו דומה ל'תל-אופן' בירושלים ?
אני נוסע הרבה בירושלים וגם סובל לפעמים מ:
הפקקים/עוצר רק"לות אחרי 8 בערב/קווי הכותל שיוצאים רק נסיעה אחת מ2 בממוצע וכו'
רוב אזורי העיר לא סובלים מעליות קשות מדי.
תחנות עגינה צריך שיהיו לאורך רחוב יפו,שאר שכונות מרכז העיר כולל אזורי מגורים של חרדים,עיר העתיקה,דרך חברון,קניון מלחה,ציר הרצל עד אורה,גבעת שאול ובעצם בכמעט כל שכונות מערב העיר לא כולל פסגת זאב ונווה יעקב שמנותקים משאר העיר מבחינת הרצף ההתיישבותי.
דבר זה יכול להקל על יוממים אך גם על תיירים ומקומיים שלא רוצים להחזיק באופניים ברשותם.
כמו כן הוספת אזורי חניה מסודרים לאופניים גם כן תתרום לעליה בכמות רוכבי האופניים בעיר.

למי לפנות כדי שרעיון כזה יצא לפועל?
לפנות לעירייה ולצוות תוכנית אב לתחבורה בירושלים
ב־2015 פורסמה כתבה שירושלים מתכננת מיזם כזה:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4694022,00.html

אבל מאז לא נראה שמשהו זז.
ייתכן שזה נפל בגלל התנגדות חרדית:
http://www.haaretz.co.il/news/local/1.2720085
 
אולי להנהגות החרדים בירושלים יש איזשהו קשר נסתר ליבואני רכב?

לפנות לעירייה ולצוות תוכנית אב לתחבורה בירושלים
ב־2015 פורסמה כתבה שירושלים מתכננת מיזם כזה:
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4694022,00.html

אבל מאז לא נראה שמשהו זז.
ייתכן שזה נפל בגלל התנגדות חרדית:
http://www.haaretz.co.il/news/local/1.2720085
אולי להנהגות החרדים בירושלים יש איזשהו קשר נסתר ליבואני רכב?
עושה רושם שהם משתדלים לשמור היטב על האינטרסים של יבואני הרכב.
 

amit1270

New member
סגן ראש העיר הקודם ניסה לקדם את זה

למה אין 'ירו-אופן' בירושלים?
תהיתי לעצמי מדוע אין משהו דומה ל'תל-אופן' בירושלים ?
אני נוסע הרבה בירושלים וגם סובל לפעמים מ:
הפקקים/עוצר רק"לות אחרי 8 בערב/קווי הכותל שיוצאים רק נסיעה אחת מ2 בממוצע וכו'
רוב אזורי העיר לא סובלים מעליות קשות מדי.
תחנות עגינה צריך שיהיו לאורך רחוב יפו,שאר שכונות מרכז העיר כולל אזורי מגורים של חרדים,עיר העתיקה,דרך חברון,קניון מלחה,ציר הרצל עד אורה,גבעת שאול ובעצם בכמעט כל שכונות מערב העיר לא כולל פסגת זאב ונווה יעקב שמנותקים משאר העיר מבחינת הרצף ההתיישבותי.
דבר זה יכול להקל על יוממים אך גם על תיירים ומקומיים שלא רוצים להחזיק באופניים ברשותם.
כמו כן הוספת אזורי חניה מסודרים לאופניים גם כן תתרום לעליה בכמות רוכבי האופניים בעיר.

למי לפנות כדי שרעיון כזה יצא לפועל?
סגן ראש העיר הקודם ניסה לקדם את זה
אבל הוא עזב (הוחלף בהסכם רוטציה, ולאחר מכן הסיעה שלו עברה לאופוזיציה) והפרויקט הוקפא בלחץ החרדים (כך זה לפחות נראה למרות ההכחשות).
&nbsp
http://www.kikar.co.il/214702.html
&nbsp
 
מוזמן לפנות לאורן לוטן בנושא, פעיל אופניים בירושלים

למה אין 'ירו-אופן' בירושלים?
תהיתי לעצמי מדוע אין משהו דומה ל'תל-אופן' בירושלים ?
אני נוסע הרבה בירושלים וגם סובל לפעמים מ:
הפקקים/עוצר רק"לות אחרי 8 בערב/קווי הכותל שיוצאים רק נסיעה אחת מ2 בממוצע וכו'
רוב אזורי העיר לא סובלים מעליות קשות מדי.
תחנות עגינה צריך שיהיו לאורך רחוב יפו,שאר שכונות מרכז העיר כולל אזורי מגורים של חרדים,עיר העתיקה,דרך חברון,קניון מלחה,ציר הרצל עד אורה,גבעת שאול ובעצם בכמעט כל שכונות מערב העיר לא כולל פסגת זאב ונווה יעקב שמנותקים משאר העיר מבחינת הרצף ההתיישבותי.
דבר זה יכול להקל על יוממים אך גם על תיירים ומקומיים שלא רוצים להחזיק באופניים ברשותם.
כמו כן הוספת אזורי חניה מסודרים לאופניים גם כן תתרום לעליה בכמות רוכבי האופניים בעיר.

למי לפנות כדי שרעיון כזה יצא לפועל?
מוזמן לפנות לאורן לוטן בנושא, פעיל אופניים בירושלים
[email protected]
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה