חדשות הקו האדום.

מצב
הנושא נעול.

matrix200200

Active member
חדשות הקו האדום.

חדשות הקו האדום.
למי שלא מתעדכן בפייסבוק שלהם.
"מגי" חצתה את רצועת הרכבת ולפי נתע מתחילה להשיג את "גולדה"
הייתי אומר שלפי לשון ההודעה, אכן נשמע כאילו "גולדה" מחכה בינתים עד ש"מגי" תשיג אותה ואז שתי המכונות ימשיכו בכרייה במקביל.
 

orchilit

New member
זה לא טיפה מסוכן ? אמנם הן לא תחצנינה מסילות, אבל עדיין

חדשות הקו האדום.
למי שלא מתעדכן בפייסבוק שלהם.
"מגי" חצתה את רצועת הרכבת ולפי נתע מתחילה להשיג את "גולדה"
הייתי אומר שלפי לשון ההודעה, אכן נשמע כאילו "גולדה" מחכה בינתים עד ש"מגי" תשיג אותה ואז שתי המכונות ימשיכו בכרייה במקביל.
זה לא טיפה מסוכן ? אמנם הן לא תחצנינה מסילות, אבל עדיין
לא כדאי לא לעורר רעד כפול מתחת לאדמה אלא לאפשר איזה הפרש של כמה עשרות בודדות של מטרים אחת מהשנייה?
 

matrix200200

Active member
לא יודע מה להגיד לך

זה לא טיפה מסוכן ? אמנם הן לא תחצנינה מסילות, אבל עדיין
לא כדאי לא לעורר רעד כפול מתחת לאדמה אלא לאפשר איזה הפרש של כמה עשרות בודדות של מטרים אחת מהשנייה?
לא יודע מה להגיד לך
אם תקרא את ההודעה שלהם, נראה לי שזאת הכוונה.
מצד אחד זה אולי מגביר את התנודות בקרקע, מצד שני, לא נגרם מצב שצריך להיכנס למצב ספיגה פעמיים עבור כל אחת מהמכונות.
אולי עדיף לקחת סיכון פעם אחת, במקום פעמיים?
בכל אופן, הם תמיד יכולים לשנות את זה אם יוחלט אחרת.
זה אף פעם לא מאוחר לעצור את אחת המכונות וליצור מרחק ביניהם.
 

orchilit

New member
מסכים לגבי חיסכון ב"כוננות כפולה"

לא יודע מה להגיד לך
אם תקרא את ההודעה שלהם, נראה לי שזאת הכוונה.
מצד אחד זה אולי מגביר את התנודות בקרקע, מצד שני, לא נגרם מצב שצריך להיכנס למצב ספיגה פעמיים עבור כל אחת מהמכונות.
אולי עדיף לקחת סיכון פעם אחת, במקום פעמיים?
בכל אופן, הם תמיד יכולים לשנות את זה אם יוחלט אחרת.
זה אף פעם לא מאוחר לעצור את אחת המכונות וליצור מרחק ביניהם.
מסכים לגבי חיסכון ב"כוננות כפולה"
וגם אני חושב שזה נרמז כאילו היא אמורה להשיג את "גולדה" ולפעול במקביל. נקווה שהם יודעים מה הם עושים.
 
על שם מי קרויה מגי?

חדשות הקו האדום.
למי שלא מתעדכן בפייסבוק שלהם.
"מגי" חצתה את רצועת הרכבת ולפי נתע מתחילה להשיג את "גולדה"
הייתי אומר שלפי לשון ההודעה, אכן נשמע כאילו "גולדה" מחכה בינתים עד ש"מגי" תשיג אותה ואז שתי המכונות ימשיכו בכרייה במקביל.
על שם מי קרויה מגי?
 

matrix200200

Active member


ת'אצ'ר
Th- ת' tch - צ'

פירוש שם המשפחה: אדם המתקין גגות קש ( Thatch ).
 

matrix200200

Active member
ידיעה נוספת שפורסמה שם

חדשות הקו האדום.
למי שלא מתעדכן בפייסבוק שלהם.
"מגי" חצתה את רצועת הרכבת ולפי נתע מתחילה להשיג את "גולדה"
הייתי אומר שלפי לשון ההודעה, אכן נשמע כאילו "גולדה" מחכה בינתים עד ש"מגי" תשיג אותה ואז שתי המכונות ימשיכו בכרייה במקביל.
ידיעה נוספת שפורסמה שם
תמונות של תחנת יהודית (החלק התת קרקעי).
גם שם (כמו באלנבי) הותקנו סטראטים, והחלה החפירה מתחת לכביש הזמני שנבנה מעל האתר.
אגב שאלה למומחים לבנייה של תחנות תת קרקעיות:
בתמונה השנייה שמה יש תמונה מלמעלה.
מי יכול להסביר איפה פתח הכניסה של הכלים לחלק התת קרקעי?
כמו כן מה פשר המעגל הענק שרואים בתמונה בפינה שמאלית תחתונה?
 

Bus Nerd

Active member
לדעתי את הכלים יכניסו מהחלק שעכשיו מגודר בצד ימין

ידיעה נוספת שפורסמה שם
תמונות של תחנת יהודית (החלק התת קרקעי).
גם שם (כמו באלנבי) הותקנו סטראטים, והחלה החפירה מתחת לכביש הזמני שנבנה מעל האתר.
אגב שאלה למומחים לבנייה של תחנות תת קרקעיות:
בתמונה השנייה שמה יש תמונה מלמעלה.
מי יכול להסביר איפה פתח הכניסה של הכלים לחלק התת קרקעי?
כמו כן מה פשר המעגל הענק שרואים בתמונה בפינה שמאלית תחתונה?
לדעתי את הכלים יכניסו מהחלק שעכשיו מגודר בצד ימין
איפה שעברו נתיבי הכביש קודם. ברור שהולכים לחפור את זה וזה עדייין לא נחפר. לחלופין יכול להיות שיבנו מעל זה גם כביש זמני, יפרקו את הכביש הזמני שבאמצע או בשמאל, ואז יכניסו את הכלים משם.

הדבר העגול נראה כמו מיכל כלשהו, אולי מתקן שאיבת מי תהום שיפעל בזמן בניית התחנה? זה רק ניחוש כמובן כי אני לא מומחה בתחום. אני מקווה שנת"ע ייקחו את שבתשתיות לסיורים כמו שר"י נותנים להם בתחנת האומה, ואז נקבל הסברים מקצועיים.
 

matrix200200

Active member
נראה לי שבאמת הכי טוב להכניס את הכלים

לדעתי את הכלים יכניסו מהחלק שעכשיו מגודר בצד ימין
איפה שעברו נתיבי הכביש קודם. ברור שהולכים לחפור את זה וזה עדייין לא נחפר. לחלופין יכול להיות שיבנו מעל זה גם כביש זמני, יפרקו את הכביש הזמני שבאמצע או בשמאל, ואז יכניסו את הכלים משם.

הדבר העגול נראה כמו מיכל כלשהו, אולי מתקן שאיבת מי תהום שיפעל בזמן בניית התחנה? זה רק ניחוש כמובן כי אני לא מומחה בתחום. אני מקווה שנת"ע ייקחו את שבתשתיות לסיורים כמו שר"י נותנים להם בתחנת האומה, ואז נקבל הסברים מקצועיים.
נראה לי שבאמת הכי טוב להכניס את הכלים
דרך המקום שעכשיו התחילו לעבוד עליו.
ככה זה יצור הכי פחות הפרעות לתנועה.

לגבי הדבר העגול, מעניין שרק בתחנה הזאת ראיתי אותו.
לא רואים אותו בשאר התחנות.
לגבי שבתשתיות, היו כבר מגעים לעניין?
לא זכור לי שפורסם שם שיש לצפות לסקירות מקצועיות כמו שיש לנו עם הרכבת.
הייתי מאוד שמח לראות אותם כמובן
 

amit1270

New member
במנהרות A1 נמנעו בכוונה מכרייה במקביל ונשמר מרחק בין החזיתות

חדשות הקו האדום.
למי שלא מתעדכן בפייסבוק שלהם.
"מגי" חצתה את רצועת הרכבת ולפי נתע מתחילה להשיג את "גולדה"
הייתי אומר שלפי לשון ההודעה, אכן נשמע כאילו "גולדה" מחכה בינתים עד ש"מגי" תשיג אותה ואז שתי המכונות ימשיכו בכרייה במקביל.
במנהרות A1 נמנעו בכוונה מכרייה במקביל ונשמר מרחק בין החזיתות
 

matrix200200

Active member
יש הבדל די גדול בין הפרוייקטים מבחינת המכונות וטיב הקרקע

במנהרות A1 נמנעו בכוונה מכרייה במקביל ונשמר מרחק בין החזיתות
יש הבדל די גדול בין הפרוייקטים מבחינת המכונות וטיב הקרקע
בA1 חפרו בסלע ופה חופרים בבוץ.
לדעתי יש הרבה פחות תנודות מחפירה כזאת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה