שאלה: למה יש קו רכבת פרוורי עכו-חיפה אם כבר יש תנועה בקטע זה

מצב
הנושא נעול.

gsi13579

New member
שאלה: למה יש קו רכבת פרוורי עכו-חיפה אם כבר יש תנועה בקטע זה

שאלה: למה יש קו רכבת פרוורי עכו-חיפה אם כבר יש תנועה בקטע זה
קווי מודיעין-נהריה ובאר שבע-נהריה כבר חולפים במקטע זה, אז השאלה שלי היא למה יש בנוסף רכבת פברבית בין חיפה חוף הכרמל לעכו? אני לבד שמה לב שלרוב הן ריקות
 
כתגבור וכדי שתדירות הרכבות במטרופולין חיפה תהיה תדירות

שאלה: למה יש קו רכבת פרוורי עכו-חיפה אם כבר יש תנועה בקטע זה
קווי מודיעין-נהריה ובאר שבע-נהריה כבר חולפים במקטע זה, אז השאלה שלי היא למה יש בנוסף רכבת פברבית בין חיפה חוף הכרמל לעכו? אני לבד שמה לב שלרוב הן ריקות
כתגבור וכדי שתדירות הרכבות במטרופולין חיפה תהיה תדירות
פרברית ולא רק תדירות בינעירונית.
ללא הקו הפרברי, בין נהריה לחיפה יהיו בשעות השיא רק שלוש רכבות בשעה ובשעות אחרות רק שתי רכבות בשעה.

וכשהמסילה לכרמיאל תיפתח וחלק מהרכבות הבינעירוניות יעברו לכרמיאל, לקו הפרברי תהיה חשיבות עוד יותר גדולה.
 

א ווארט

New member
ברצוני להוסיף לעמוד השדרה

שאלה: למה יש קו רכבת פרוורי עכו-חיפה אם כבר יש תנועה בקטע זה
קווי מודיעין-נהריה ובאר שבע-נהריה כבר חולפים במקטע זה, אז השאלה שלי היא למה יש בנוסף רכבת פברבית בין חיפה חוף הכרמל לעכו? אני לבד שמה לב שלרוב הן ריקות
ברצוני להוסיף לעמוד השדרה
רכבות רבות שחולפות במקטע זה כחלק מהקווים הארוכים יותר חולפות לפעמים על התחנות בין לב"ץ לעכו. הרכבת הפרברית מאפשרת חיבור תמידי של תחנות הביניים. שיקול נוסף הוא להפריד את הנוסעים, נוסע שרוצה להגיע מחיפה לעכו, לא רוצה להידחס בין כל האנשים שחזרו מנתב"ג וקח הוא יכול לשבת בנוחות בנסיעה.
 
כל הרכבות עוצרות בקרית מוצקין ובשעות השיא רוב הרכבות עוצרות

ברצוני להוסיף לעמוד השדרה
רכבות רבות שחולפות במקטע זה כחלק מהקווים הארוכים יותר חולפות לפעמים על התחנות בין לב"ץ לעכו. הרכבת הפרברית מאפשרת חיבור תמידי של תחנות הביניים. שיקול נוסף הוא להפריד את הנוסעים, נוסע שרוצה להגיע מחיפה לעכו, לא רוצה להידחס בין כל האנשים שחזרו מנתב"ג וקח הוא יכול לשבת בנוחות בנסיעה.
כל הרכבות עוצרות בקרית מוצקין ובשעות השיא רוב הרכבות עוצרות
גם בקרית חיים ובחוצות המפרץ. בשעות השפל כמחצית מהרכבות הבינעירוניות עוצרות שם.
אבל דבר אחד ששכחתי קודם זה שהרכבות הפרבריות מגיעות עד עכו ולא עד נהריה.
 

gsi13579

New member
הרכבות הפרבריות של עכו-חיפה הם לרוב IC3 מטונף, מקולף וישן

ברצוני להוסיף לעמוד השדרה
רכבות רבות שחולפות במקטע זה כחלק מהקווים הארוכים יותר חולפות לפעמים על התחנות בין לב"ץ לעכו. הרכבת הפרברית מאפשרת חיבור תמידי של תחנות הביניים. שיקול נוסף הוא להפריד את הנוסעים, נוסע שרוצה להגיע מחיפה לעכו, לא רוצה להידחס בין כל האנשים שחזרו מנתב"ג וקח הוא יכול לשבת בנוחות בנסיעה.
הרכבות הפרבריות של עכו-חיפה הם לרוב IC3 מטונף, מקולף וישן
כך שלא הכי נעים לנסוע בהן.. נסעתי בIC3 ישן כזה וזאת הייתה נסיעה לא הכי נעימה.. הקרונוע רעד, הרעיש והיה מלוכלך והדלתות לא רצו להיפתח
 
תראי תראי איזה מערך יפה בפרברית קריות!

הרכבות הפרבריות של עכו-חיפה הם לרוב IC3 מטונף, מקולף וישן
כך שלא הכי נעים לנסוע בהן.. נסעתי בIC3 ישן כזה וזאת הייתה נסיעה לא הכי נעימה.. הקרונוע רעד, הרעיש והיה מלוכלך והדלתות לא רצו להיפתח
תראי תראי איזה מערך יפה בפרברית קריות!
צולם בשבוע שעבר!

 
תראי תראי איזה יופי של מערך עבר חמש דקות אחר כך!

הרכבות הפרבריות של עכו-חיפה הם לרוב IC3 מטונף, מקולף וישן
כך שלא הכי נעים לנסוע בהן.. נסעתי בIC3 ישן כזה וזאת הייתה נסיעה לא הכי נעימה.. הקרונוע רעד, הרעיש והיה מלוכלך והדלתות לא רצו להיפתח
תראי תראי איזה יופי של מערך עבר חמש דקות אחר כך!

 

gsi13579

New member
בגלל זה כתבתי לרוב, כמובן שיש מערכי IC3 תקינים

תראי תראי איזה יופי של מערך עבר חמש דקות אחר כך!
בגלל זה כתבתי לרוב, כמובן שיש מערכי IC3 תקינים
אבל גם יש מערכים שהם לא תקינים והסברתי למה
מוזמן לנסוע ברכבת העמק במוצאי שבת - מביאים IC3 מאוד מוזנח
 

sweetums

New member
ויש גם DD ישנים שהם במצב יותר גרוע מאשר IC3

בגלל זה כתבתי לרוב, כמובן שיש מערכי IC3 תקינים
אבל גם יש מערכים שהם לא תקינים והסברתי למה
מוזמן לנסוע ברכבת העמק במוצאי שבת - מביאים IC3 מאוד מוזנח
ויש גם DD ישנים שהם במצב יותר גרוע מאשר IC3
את הIC3 לפחות משפצים.
 

gsi13579

New member
אז עדיף שירכשו DD חדשים במקום לשפץ רכבות ישנות

ויש גם DD ישנים שהם במצב יותר גרוע מאשר IC3
את הIC3 לפחות משפצים.
אז עדיף שירכשו DD חדשים במקום לשפץ רכבות ישנות
שאין בהם כריזה ושילוט
&nbsp
 

נתנאל531

Well-known member
אבל עובדי נמל אשדוד לא מסכימים לפרוק קרונות חדשים

אז עדיף שירכשו DD חדשים במקום לשפץ רכבות ישנות
שאין בהם כריזה ושילוט
&nbsp
אבל עובדי נמל אשדוד לא מסכימים לפרוק קרונות חדשים
משיקולים מקצועיים פנימיים שלהם...
 

sweetums

New member
יש בהם כריזה. היום DD ישן בקו הדגל של ר"י, אז לא מקפחים

אז עדיף שירכשו DD חדשים במקום לשפץ רכבות ישנות
שאין בהם כריזה ושילוט
&nbsp
יש בהם כריזה. היום DD ישן בקו הדגל של ר"י, אז לא מקפחים
אתכם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה