כתגבור וכדי שתדירות הרכבות במטרופולין חיפה תהיה תדירותשאלה: למה יש קו רכבת פרוורי עכו-חיפה אם כבר יש תנועה בקטע זה
קווי מודיעין-נהריה ובאר שבע-נהריה כבר חולפים במקטע זה, אז השאלה שלי היא למה יש בנוסף רכבת פברבית בין חיפה חוף הכרמל לעכו? אני לבד שמה לב שלרוב הן ריקות
ברצוני להוסיף לעמוד השדרהשאלה: למה יש קו רכבת פרוורי עכו-חיפה אם כבר יש תנועה בקטע זה
קווי מודיעין-נהריה ובאר שבע-נהריה כבר חולפים במקטע זה, אז השאלה שלי היא למה יש בנוסף רכבת פברבית בין חיפה חוף הכרמל לעכו? אני לבד שמה לב שלרוב הן ריקות
כל הרכבות עוצרות בקרית מוצקין ובשעות השיא רוב הרכבות עוצרותברצוני להוסיף לעמוד השדרה
רכבות רבות שחולפות במקטע זה כחלק מהקווים הארוכים יותר חולפות לפעמים על התחנות בין לב"ץ לעכו. הרכבת הפרברית מאפשרת חיבור תמידי של תחנות הביניים. שיקול נוסף הוא להפריד את הנוסעים, נוסע שרוצה להגיע מחיפה לעכו, לא רוצה להידחס בין כל האנשים שחזרו מנתב"ג וקח הוא יכול לשבת בנוחות בנסיעה.
הרכבות הפרבריות של עכו-חיפה הם לרוב IC3 מטונף, מקולף וישןברצוני להוסיף לעמוד השדרה
רכבות רבות שחולפות במקטע זה כחלק מהקווים הארוכים יותר חולפות לפעמים על התחנות בין לב"ץ לעכו. הרכבת הפרברית מאפשרת חיבור תמידי של תחנות הביניים. שיקול נוסף הוא להפריד את הנוסעים, נוסע שרוצה להגיע מחיפה לעכו, לא רוצה להידחס בין כל האנשים שחזרו מנתב"ג וקח הוא יכול לשבת בנוחות בנסיעה.
תראי תראי איזה מערך יפה בפרברית קריות!הרכבות הפרבריות של עכו-חיפה הם לרוב IC3 מטונף, מקולף וישן
כך שלא הכי נעים לנסוע בהן.. נסעתי בIC3 ישן כזה וזאת הייתה נסיעה לא הכי נעימה.. הקרונוע רעד, הרעיש והיה מלוכלך והדלתות לא רצו להיפתח
תראי תראי איזה יופי של מערך עבר חמש דקות אחר כך!הרכבות הפרבריות של עכו-חיפה הם לרוב IC3 מטונף, מקולף וישן
כך שלא הכי נעים לנסוע בהן.. נסעתי בIC3 ישן כזה וזאת הייתה נסיעה לא הכי נעימה.. הקרונוע רעד, הרעיש והיה מלוכלך והדלתות לא רצו להיפתח
מקומות ישיבהתראי תראי איזה יופי של מערך עבר חמש דקות אחר כך!
בגלל זה כתבתי לרוב, כמובן שיש מערכי IC3 תקיניםתראי תראי איזה יופי של מערך עבר חמש דקות אחר כך!
ויש גם DD ישנים שהם במצב יותר גרוע מאשר IC3בגלל זה כתבתי לרוב, כמובן שיש מערכי IC3 תקינים
אבל גם יש מערכים שהם לא תקינים והסברתי למה
מוזמן לנסוע ברכבת העמק במוצאי שבת - מביאים IC3 מאוד מוזנח
אז עדיף שירכשו DD חדשים במקום לשפץ רכבות ישנותויש גם DD ישנים שהם במצב יותר גרוע מאשר IC3
את הIC3 לפחות משפצים.
אבל עובדי נמל אשדוד לא מסכימים לפרוק קרונות חדשיםאז עדיף שירכשו DD חדשים במקום לשפץ רכבות ישנות
שאין בהם כריזה ושילוט
 
יש בהם כריזה. היום DD ישן בקו הדגל של ר"י, אז לא מקפחיםאז עדיף שירכשו DD חדשים במקום לשפץ רכבות ישנות
שאין בהם כריזה ושילוט
 
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.