מפעילות מפנות נוסעים שחוייבו חיובים לא תקינים לעמדות שירות
מפעילות מפנות נוסעים שחוייבו חיובים לא תקינים לעמדות שירות
כבר כמה פעמים קרה שחוייבתי באופן לא תקין (חיוב כפול לדוגמא)
ומפעילת האוטובוסים כותבים לי בתגובה לפנייה שעליי לפנות לאחד ממרכזי השירות.
כדי לקבל החזר של 5.90 אני צריך לבזבז שעה מהיום שמן הסתם שווה לי יותר מ5.90 ש"ח.
האם אפשר לאלץ את החברה לפצות אותי מבלי להגיע למרכז שירות?
מפעילות מפנות נוסעים שחוייבו חיובים לא תקינים לעמדות שירות
כבר כמה פעמים קרה שחוייבתי באופן לא תקין (חיוב כפול לדוגמא)
ומפעילת האוטובוסים כותבים לי בתגובה לפנייה שעליי לפנות לאחד ממרכזי השירות.
כדי לקבל החזר של 5.90 אני צריך לבזבז שעה מהיום שמן הסתם שווה לי יותר מ5.90 ש"ח.
האם אפשר לאלץ את החברה לפצות אותי מבלי להגיע למרכז שירות?