מפעילות מפנות נוסעים שחוייבו חיובים לא תקינים לעמדות שירות

מצב
הנושא נעול.

danezeq

Member
מפעילות מפנות נוסעים שחוייבו חיובים לא תקינים לעמדות שירות

מפעילות מפנות נוסעים שחוייבו חיובים לא תקינים לעמדות שירות
כבר כמה פעמים קרה שחוייבתי באופן לא תקין (חיוב כפול לדוגמא)
ומפעילת האוטובוסים כותבים לי בתגובה לפנייה שעליי לפנות לאחד ממרכזי השירות.

כדי לקבל החזר של 5.90 אני צריך לבזבז שעה מהיום שמן הסתם שווה לי יותר מ5.90 ש"ח.

האם אפשר לאלץ את החברה לפצות אותי מבלי להגיע למרכז שירות?
 

846

Active member
רק בעמדת שרות אפשר לקרא את הרב קו

מפעילות מפנות נוסעים שחוייבו חיובים לא תקינים לעמדות שירות
כבר כמה פעמים קרה שחוייבתי באופן לא תקין (חיוב כפול לדוגמא)
ומפעילת האוטובוסים כותבים לי בתגובה לפנייה שעליי לפנות לאחד ממרכזי השירות.

כדי לקבל החזר של 5.90 אני צריך לבזבז שעה מהיום שמן הסתם שווה לי יותר מ5.90 ש"ח.

האם אפשר לאלץ את החברה לפצות אותי מבלי להגיע למרכז שירות?
רק בעמדת שרות אפשר לקרא את הרב קו
ולבדוק האם ואיזו בעיה היתה
באוטובוס לא ניתן לעשות את זה....
 

danezeq

Member
ואם מוסרים מספר רב קו?

רק בעמדת שרות אפשר לקרא את הרב קו
ולבדוק האם ואיזו בעיה היתה
באוטובוס לא ניתן לעשות את זה....
ואם מוסרים מספר רב קו?
אי אפשר לפתוח את הנתונים מרחוק?
 

amirro80

New member
רבקו

ואם מוסרים מספר רב קו?
אי אפשר לפתוח את הנתונים מרחוק?
רבקו
לצערי הרב ממה שאני יודע והתנסתי אין אפשרות, הם מחייבים ללכת לעמדות שלהם (שאגב נמצאות במקומות מאוד ספציפיים), וגם שם זמן ההמתנה ארוך ולא שירותי במיוחד.
בהצלחה לך
 

arseny92

Well-known member
מנהל
רב-קו רושם נתונים על גבי הכרטיס בלא מקוון

ואם מוסרים מספר רב קו?
אי אפשר לפתוח את הנתונים מרחוק?
רב-קו רושם נתונים על גבי הכרטיס בלא מקוון
אין אפשרות לקריאת נסיעות אחרונות מרחוק, אך אפשר לסדר טעינה של חוזה מרחוק ע"י כלולת מספר רב-קו וחוזה מתאים ברשימה הירוקה של המפעיל כך שהחוזה נטען באת העברת הכרטיס לנסיעה הבאה במאמת של המפעיל
 

cesium

New member
הבעיה כאן היא עם שוברי ההחזרה ולא עם וידוא התקלה

רק בעמדת שרות אפשר לקרא את הרב קו
ולבדוק האם ואיזו בעיה היתה
באוטובוס לא ניתן לעשות את זה....
הבעיה כאן היא עם שוברי ההחזרה ולא עם וידוא התקלה
מנסיוני, תמיד שלחו את השובר הביתה ואף פעם לא היו צריכים לקרוא את הרב-קו שלי. אולי מכיוון שבד"כ ידעתי לספק מספיק פרטים? פעם אחת, למשל, יכולתי לראות שהשעון באוטובוס היה מכוון שעה קדימה ולכן לא קיבלתי נסיעת מעבר...

הבעיה היא שהמרת השוברים לכסף אפשרית רק בעמדות מסוימות, וההגעה לעמדות האלו עולה בזמן ולעתים גם בכסף.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
הבעיה אצלי היא לא בזבוז הזמן אלא עלות הנסיעה...

מפעילות מפנות נוסעים שחוייבו חיובים לא תקינים לעמדות שירות
כבר כמה פעמים קרה שחוייבתי באופן לא תקין (חיוב כפול לדוגמא)
ומפעילת האוטובוסים כותבים לי בתגובה לפנייה שעליי לפנות לאחד ממרכזי השירות.

כדי לקבל החזר של 5.90 אני צריך לבזבז שעה מהיום שמן הסתם שווה לי יותר מ5.90 ש"ח.

האם אפשר לאלץ את החברה לפצות אותי מבלי להגיע למרכז שירות?
הבעיה אצלי היא לא בזבוז הזמן אלא עלות הנסיעה...
אני צריכה לשלם על נסיעה לשם כדי לקבל החזר נסיעה, אז מה עשיתי פה?
אם כך ה"פתרון" הוא לעבור אצלם כשאני גם ככה שם, אבל גם זה לא קורה הרבה...
אגד חייבים לי כסף (לא בפעם הראשונה) כבר חודשים רבים, אבל עד שאני כבר מגיעה לתחנה המרכזית זה לא בשעות שהם פתוחים (לילה / מוצ"ש) או שאין לי זמן להתעכב בדרך ולכן זה כבר בחזקת "כסף אבוד". הם מרוויחים מהטעויות שלהם על חשבוני ואין לי מה לעשות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה