האונייה הסתבכה עם עובדי נמל אשדוד - וקרונות הרכבת נתקעו בים

מצב
הנושא נעול.

matrix200200

Active member
שישבתו ואז שיפטרו אותם

נמל פרטי לא יצליח ,למה ?
בשנה הראשונה הכל שקט , ברגע שיהיה מספיק אנשים לקיים

וועד והם רואים כמה מרווחים אצל השכנים ,הם גם ישבתו .

ובכלל הנמל באשדוד יש בו אמון והוא עובד יפה ,אני עובד אתם

ואמשיך .
שישבתו ואז שיפטרו אותם
זאת תהיה חברה פרטית ולא יפתיע אותי אם בכלל יועסקו כעובדי קבלן.
בכל אופן הסכם קיבוצי לא יהיה וגם קביעות לא תהיה שם.
זכותך המלאה לעבוד איתם וזכותם המלאה של אנשים אחרים לבחור עם מי לעבוד.

אם מה שאתה אומר נכון ויש המון עומס ועובדי הנמל המסכנים ולא עומדים תחת העומס הזה, הרי שזה רק טוב שיהיה נמל חלופי שיקל עליהם לא?
 

tenen

New member
אתה מבין שלא באמת מפטרים את מי ששובת?

שישבתו ואז שיפטרו אותם
זאת תהיה חברה פרטית ולא יפתיע אותי אם בכלל יועסקו כעובדי קבלן.
בכל אופן הסכם קיבוצי לא יהיה וגם קביעות לא תהיה שם.
זכותך המלאה לעבוד איתם וזכותם המלאה של אנשים אחרים לבחור עם מי לעבוד.

אם מה שאתה אומר נכון ויש המון עומס ועובדי הנמל המסכנים ולא עומדים תחת העומס הזה, הרי שזה רק טוב שיהיה נמל חלופי שיקל עליהם לא?
אתה מבין שלא באמת מפטרים את מי ששובת?
קודם כל משום שבית משפט לא רואה את זה בעין יפה.
אבל גם משום שלא כל כך קל להחליף עובדים. אל על חברה פרטית ויש שם שביתות על ימין על שמאל.
אגד חברה פרטית ותראה כמה כולם קופצים שהם מאיימים בשביתה.
זה שאתה חברה פרטית לא אומר שיפטרו אותך בשניה שאתה שובת.
 

matrix200200

Active member
אני יודע, זה היה ציניות


אתה מבין שלא באמת מפטרים את מי ששובת?
קודם כל משום שבית משפט לא רואה את זה בעין יפה.
אבל גם משום שלא כל כך קל להחליף עובדים. אל על חברה פרטית ויש שם שביתות על ימין על שמאל.
אגד חברה פרטית ותראה כמה כולם קופצים שהם מאיימים בשביתה.
זה שאתה חברה פרטית לא אומר שיפטרו אותך בשניה שאתה שובת.
אני יודע, זה היה ציניות

אני גם יודע שנקמה היא מנה שיש להגיש אותה קרה.
תמיד אפשר למצוא סיבה (בחברה פרטית), לפטר עובד סורר, גם אם לפטר אותו באותו רגע זה בעיתי.
לא נורא, יפטרו בעוד חודש, או חודשיים, או אפילו חצי שנה.
לגבי מה שאתה אומר שקשה למצוא עובדים, אני לא הייתי דואג לנמלים החדשים.
אני בטוח שימצאו עובדים וגם עובדים נוספים אם יהיה צורך לפטר.
הסיבה שכולם קופצים כשעובדי אגד מאיימים בשביתה, לא ממש קשור למחסור בנהגים, יותר לעובדה שלאגד עדיין יש יותר מדיי קווים והשביתה שלהם גורמת לשיבושים קשים, וזאת בדיוק הסיבה שמשרד התחבורה רוציה לייבש את אגד (כפי שכבר נידון לא מזמן בפורם הזה).
 

MightyKnight

New member
רק עובדי הנמל עבדו בגיל 20, כל שאר העם בטלנים

תקשיב זה אנשים שאחרי צבא במקום לטייל 3 שנים וללמוד 6 שנים
להתבטל עד גיל 30 , התחילו לעבוד בגיל 21-24 ובגיל 40 יש להם וותק

ומה לעשות בגיל 40 יש להם וותק של 15-20 שנה וזה מתבטא במשכורת

בעוד אחרים מחפשים את עצמם ושואלים למה, אז תשאל את עצמך

עם אתה בגיל 20 היית הולך להיות סוור בנמל או לעשות קורס על מנוף וכו'

אני לא מגן עלהם,אני פשוט מסביר לך איך הם מגיעים למשכורות גבוהות

באמת ומה לעשות הנמל זה מקום עם רווח אדיר ,זה כל הסחורות

שמייבאים ומייצאים לחו"ל.

יש בית משפט שיקבע מה לעשות, הוא נתן להם זכות לשבות .
רק עובדי הנמל עבדו בגיל 20, כל שאר העם בטלנים
תגיד, אתה שומע את עצמך ואת השטויות שאתה כותב? אלוואי והיתי בן משפחה ויכולתי בגיל 20 להצטרף למפיה שקוראים לה נמל, אבל מה לעשות, לא מהמשפחה הנכונה.
אין לי רחמים בכלל לאנשים האלה ול"צרות" שלהם.
 

Ccyclist

Well-known member
תפקיד ההנהלה לקבוע כמה עובדים צריך למשימה.

זה נשמע שסתם מחפשים את העובדים בלי הצדקה.
יש צדק בטענת העובדים, לפי מה שהם אומרים הכנסת האניה בלי העובדים אומרת שהעובדים לא יקבלו כסף על המשמרת הזו.
לא יודע מה איתך, אבל אם הבוס שלי רוצה שאהיה יום אחד בבית סתם ככה באמצע השבוע כי בא לו הוא לא יכול לעשות את זה על חשבוני אלא רק על חשבונו.
&nbsp
העובדים סה"כ דורשים לקבל המשכורת הרגילה שלהם ולא להפסיד אותה רק משום שהחליט להגיע לקוח עם מנוף משלו על חשבון לקוח שאין לו מנוף משלו.
תפקיד ההנהלה לקבוע כמה עובדים צריך למשימה.
תפקיד הועד לדאוג לתנאי תעסוקה, שעות מנוחה, פנסיה וכו'.
&nbsp
כאשר הועד דורש להקצות עובדים מיותרים למשימה זו התערבות בשיקולים מנהליים.
 

matrix200200

Active member


תפקיד ההנהלה לקבוע כמה עובדים צריך למשימה.
תפקיד הועד לדאוג לתנאי תעסוקה, שעות מנוחה, פנסיה וכו'.
&nbsp
כאשר הועד דורש להקצות עובדים מיותרים למשימה זו התערבות בשיקולים מנהליים.
 

elians

New member
כנראה שאין הבדל בניהם לבין מקימי דוכני תשלום בכניסה לחופים

האונייה הסתבכה עם עובדי נמל אשדוד - וקרונות הרכבת נתקעו בים
במה שנראה כהמשך לדיון הער בשאלה למה יקר לבנות רכבת בישראל, מתברר היום כי הקרונות החדשים של רכבת ישראל בבעייה קלה (מתוך TheMarker): "בערב פסח הגיעה לנמל האונייה שעליה הקרונות הדו־קומתיים החדשים של רכבת ישראל – אך מאז לא הורשתה לעגון ■ לפני שבועיים איים ועד הנמל כי לא יאפשר את הורדת הקרונות אם לא תאושר "העסקה פיקטיבית" של עובדים בפריקת האונייה".

רק שנקודת הכשל המייקרת הזו הזו (נמלי ישראל) משותפת לכלל המשק הישראל (נו טוב, לא לכולו אלא רק ל-98% מהיבוא אליו) וצפוייה להיפתר ברובה עם פתיחתם של הנמלים החדשים. במהרה אמן!
כנראה שאין הבדל בניהם לבין מקימי דוכני תשלום בכניסה לחופים
עבריינות לשמה.

שלא לדבר שטכנית אין להם בכלל יכולת לפרוק את הקרונות האלו באמצעות התשתית הקיימת , אבל בכל זאת דורשים שישלמו להם כאילו עבדו.

אם זה לא פרוטקשיין אז מה כן?
מקווה שהאוניה תוכל לפרוק במקום אחר ושילכו כל הסוררים לעזאזל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה