האונייה הסתבכה עם עובדי נמל אשדוד - וקרונות הרכבת נתקעו בים

מצב
הנושא נעול.
האונייה הסתבכה עם עובדי נמל אשדוד - וקרונות הרכבת נתקעו בים

האונייה הסתבכה עם עובדי נמל אשדוד - וקרונות הרכבת נתקעו בים
במה שנראה כהמשך לדיון הער בשאלה למה יקר לבנות רכבת בישראל, מתברר היום כי הקרונות החדשים של רכבת ישראל בבעייה קלה (מתוך TheMarker): "בערב פסח הגיעה לנמל האונייה שעליה הקרונות הדו־קומתיים החדשים של רכבת ישראל – אך מאז לא הורשתה לעגון ■ לפני שבועיים איים ועד הנמל כי לא יאפשר את הורדת הקרונות אם לא תאושר "העסקה פיקטיבית" של עובדים בפריקת האונייה".

רק שנקודת הכשל המייקרת הזו הזו (נמלי ישראל) משותפת לכלל המשק הישראל (נו טוב, לא לכולו אלא רק ל-98% מהיבוא אליו) וצפוייה להיפתר ברובה עם פתיחתם של הנמלים החדשים. במהרה אמן!
 

25306yosef

New member
ואותי זה בכלל לא מפתיע....

האונייה הסתבכה עם עובדי נמל אשדוד - וקרונות הרכבת נתקעו בים
במה שנראה כהמשך לדיון הער בשאלה למה יקר לבנות רכבת בישראל, מתברר היום כי הקרונות החדשים של רכבת ישראל בבעייה קלה (מתוך TheMarker): "בערב פסח הגיעה לנמל האונייה שעליה הקרונות הדו־קומתיים החדשים של רכבת ישראל – אך מאז לא הורשתה לעגון ■ לפני שבועיים איים ועד הנמל כי לא יאפשר את הורדת הקרונות אם לא תאושר "העסקה פיקטיבית" של עובדים בפריקת האונייה".

רק שנקודת הכשל המייקרת הזו הזו (נמלי ישראל) משותפת לכלל המשק הישראל (נו טוב, לא לכולו אלא רק ל-98% מהיבוא אליו) וצפוייה להיפתר ברובה עם פתיחתם של הנמלים החדשים. במהרה אמן!
ואותי זה בכלל לא מפתיע....
כשיש שחיתות אז יש שחיתות ולכן יש שחיתות.

האמת היא שאותי שום דבר לא יכול עוד להפתיע אחרי מה שראיתי שנעשה בשנים האחרונות במשרד התרבות עם כספי משלמי המיסים שמועברים לעמותות קיקיוניות ובחסות משרד האוצר ומשרד הפנים ומשרד המשפטים וקליקת הפרקליטים וזאת למרות דו"ח ביקורת חמור ביותר של מבקר המדינה שבחרו לצפצף עליו ולמעשה לירוק עליו בפרצוף ולהשתין עליו בקשת. אבל זה כבר לפורום אחר.

וכאמור, כשיש שחיתות אז יש שחיתות ולכן יש שחיתות.

שניפגש בדברים הטובים!
 

luckydude

Active member
על פניו נראה שיש פה מצב של ביזיון בית המשפט.

האונייה הסתבכה עם עובדי נמל אשדוד - וקרונות הרכבת נתקעו בים
במה שנראה כהמשך לדיון הער בשאלה למה יקר לבנות רכבת בישראל, מתברר היום כי הקרונות החדשים של רכבת ישראל בבעייה קלה (מתוך TheMarker): "בערב פסח הגיעה לנמל האונייה שעליה הקרונות הדו־קומתיים החדשים של רכבת ישראל – אך מאז לא הורשתה לעגון ■ לפני שבועיים איים ועד הנמל כי לא יאפשר את הורדת הקרונות אם לא תאושר "העסקה פיקטיבית" של עובדים בפריקת האונייה".

רק שנקודת הכשל המייקרת הזו הזו (נמלי ישראל) משותפת לכלל המשק הישראל (נו טוב, לא לכולו אלא רק ל-98% מהיבוא אליו) וצפוייה להיפתר ברובה עם פתיחתם של הנמלים החדשים. במהרה אמן!
על פניו נראה שיש פה מצב של ביזיון בית המשפט.
מוזר שהכתבה לא מתייחסת למה שנראה כהפרה של צו בית משפט.
 

25306yosef

New member
בהעדר אכיפה הולמת במדינה, סביר להניח שיהיה ביזיון בית המשפט

על פניו נראה שיש פה מצב של ביזיון בית המשפט.
מוזר שהכתבה לא מתייחסת למה שנראה כהפרה של צו בית משפט.
בהעדר אכיפה הולמת במדינה, סביר להניח שיהיה ביזיון בית המשפט
ואגב, ביזיון של בית המשפט קיים רבות בשלטון המקומי.

במקרים רבים כאשר ראש העיר מסרב למסור מידע לראש האופוזיציה במועצת העיר, פונה האחרון לבית המשפט ומגיש עתירה נגד ראש העיר. בית המשפט פוסק לרוב שעל ראש העיר למסור לאלתר את המידע המבוקש בנימוקים שונים כמו חוק חופש המידע, זכות הציבור לדעת, וכו...

אך למרות הפסיקה של בית המשפט, יש ראשי עיר שבוחרים ביודעין לבזות את בית המשפט בידיעה שבהעדר אכיפה הולמת (ובהעדר עיתונות אמיתית*) אף אחד לא יעשה להם כלום. ואם מדובר על ראש עיר המכהן 30 שנים ברציפות, אז הוא שם את כולם בתוך הכיס הקטן שלו...

ככה זה ברפובליקת הבננות בהעדר אכיפה הולמת כאשר הפוליטיקאים מחפשים קידום פוליטי ויודעים שהזמן שלהם קצוב.

* - העיתונאים אם בכלל אפשר לכנות אותם כך, לא רוצים בכלל להתעסק עם השלטון המקומי כאשר מדובר על עיר רחוקה אי שם בפריפריה. ואילו העיתונות המקומית היא בכלל שופר התעמולה של ראשי הערים.
 

ronicas

New member
הכתב הזה עושה דרמה מכל שטות.............

בהעדר אכיפה הולמת במדינה, סביר להניח שיהיה ביזיון בית המשפט
ואגב, ביזיון של בית המשפט קיים רבות בשלטון המקומי.

במקרים רבים כאשר ראש העיר מסרב למסור מידע לראש האופוזיציה במועצת העיר, פונה האחרון לבית המשפט ומגיש עתירה נגד ראש העיר. בית המשפט פוסק לרוב שעל ראש העיר למסור לאלתר את המידע המבוקש בנימוקים שונים כמו חוק חופש המידע, זכות הציבור לדעת, וכו...

אך למרות הפסיקה של בית המשפט, יש ראשי עיר שבוחרים ביודעין לבזות את בית המשפט בידיעה שבהעדר אכיפה הולמת (ובהעדר עיתונות אמיתית*) אף אחד לא יעשה להם כלום. ואם מדובר על ראש עיר המכהן 30 שנים ברציפות, אז הוא שם את כולם בתוך הכיס הקטן שלו...

ככה זה ברפובליקת הבננות בהעדר אכיפה הולמת כאשר הפוליטיקאים מחפשים קידום פוליטי ויודעים שהזמן שלהם קצוב.

* - העיתונאים אם בכלל אפשר לכנות אותם כך, לא רוצים בכלל להתעסק עם השלטון המקומי כאשר מדובר על עיר רחוקה אי שם בפריפריה. ואילו העיתונות המקומית היא בכלל שופר התעמולה של ראשי הערים.
הכתב הזה עושה דרמה מכל שטות.............
יכנסו אחרי החג ביום רביעי חמישי ,בנכהו כולם בחופש.
 

tenen

New member
זה נשמע שסתם מחפשים את העובדים בלי הצדקה.

האונייה הסתבכה עם עובדי נמל אשדוד - וקרונות הרכבת נתקעו בים
במה שנראה כהמשך לדיון הער בשאלה למה יקר לבנות רכבת בישראל, מתברר היום כי הקרונות החדשים של רכבת ישראל בבעייה קלה (מתוך TheMarker): "בערב פסח הגיעה לנמל האונייה שעליה הקרונות הדו־קומתיים החדשים של רכבת ישראל – אך מאז לא הורשתה לעגון ■ לפני שבועיים איים ועד הנמל כי לא יאפשר את הורדת הקרונות אם לא תאושר "העסקה פיקטיבית" של עובדים בפריקת האונייה".

רק שנקודת הכשל המייקרת הזו הזו (נמלי ישראל) משותפת לכלל המשק הישראל (נו טוב, לא לכולו אלא רק ל-98% מהיבוא אליו) וצפוייה להיפתר ברובה עם פתיחתם של הנמלים החדשים. במהרה אמן!
זה נשמע שסתם מחפשים את העובדים בלי הצדקה.
יש צדק בטענת העובדים, לפי מה שהם אומרים הכנסת האניה בלי העובדים אומרת שהעובדים לא יקבלו כסף על המשמרת הזו.
לא יודע מה איתך, אבל אם הבוס שלי רוצה שאהיה יום אחד בבית סתם ככה באמצע השבוע כי בא לו הוא לא יכול לעשות את זה על חשבוני אלא רק על חשבונו.
&nbsp
העובדים סה"כ דורשים לקבל המשכורת הרגילה שלהם ולא להפסיד אותה רק משום שהחליט להגיע לקוח עם מנוף משלו על חשבון לקוח שאין לו מנוף משלו.
 
זה לא נכון עבור עובדי משמרות

זה נשמע שסתם מחפשים את העובדים בלי הצדקה.
יש צדק בטענת העובדים, לפי מה שהם אומרים הכנסת האניה בלי העובדים אומרת שהעובדים לא יקבלו כסף על המשמרת הזו.
לא יודע מה איתך, אבל אם הבוס שלי רוצה שאהיה יום אחד בבית סתם ככה באמצע השבוע כי בא לו הוא לא יכול לעשות את זה על חשבוני אלא רק על חשבונו.
&nbsp
העובדים סה"כ דורשים לקבל המשכורת הרגילה שלהם ולא להפסיד אותה רק משום שהחליט להגיע לקוח עם מנוף משלו על חשבון לקוח שאין לו מנוף משלו.
זה לא נכון עבור עובדי משמרות
לעובדי משמרות אין "משכורת רגילה" - יעבדו יותר ישתכרו יותר. אם אין צורך בשירותיהם אז פשוט לא משבצים אותם למשמרת, וזהו. בכל מקום עבודה התנאים האלו, כמו גם כמות המשמרות הנדרשת באופן ממוצע, ידועה לכולם (הן למעסיקים והן לעובדים) ולכן זהו חוזה הוגן.
&nbsp
אני לא חושב שהעובדים מתלוננים שעקב עומס בנמל משבצים אותם ליותר משמרות מהממוצע ואז משכורתם עולה. יום אסל ויום בסל...
 

tenen

New member
הם לא חושבים כמוך

זה לא נכון עבור עובדי משמרות
לעובדי משמרות אין "משכורת רגילה" - יעבדו יותר ישתכרו יותר. אם אין צורך בשירותיהם אז פשוט לא משבצים אותם למשמרת, וזהו. בכל מקום עבודה התנאים האלו, כמו גם כמות המשמרות הנדרשת באופן ממוצע, ידועה לכולם (הן למעסיקים והן לעובדים) ולכן זהו חוזה הוגן.
&nbsp
אני לא חושב שהעובדים מתלוננים שעקב עומס בנמל משבצים אותם ליותר משמרות מהממוצע ואז משכורתם עולה. יום אסל ויום בסל...
הם לא חושבים כמוך
ולכן כאשר יש להם את היכולת לבחור איזו אנייה תיכנס קודם הם בוחרים את האניה שתשלם להם ולא את האוניה שתשאיר אותם בלי עבודה באותו יום.
&nbsp
כאשר יהיו נמלים אחרים? כל נמל ויחסי העבודה שלו עם העובדים, אני בטוח שלא יפריע לנמל אשדוד לתת את האניות שיש להן מנוף משל עצמן ומספרן זניח לנמלים אחרים למען שלום עם העובדים.
&nbsp
אבל בצורה ריאלית? אם אני מבין נכון הקרונות החדשים צריכים בכל מקרה להגיע למוסכים בחיפה לפני הכל ולכן כנראה שאילו היה נמל בחיפה הוא היה מועדף בלי קשר לסוג המנוף כך שהרכבת בכל מקרה היא לקוח שיעזוב בהמשך שתהיה לו אלטרנטיבה קרובה יותר.
 

MightyKnight

New member
באמת, ליבי עם הילדים של עובדי הנמל

הם לא חושבים כמוך
ולכן כאשר יש להם את היכולת לבחור איזו אנייה תיכנס קודם הם בוחרים את האניה שתשלם להם ולא את האוניה שתשאיר אותם בלי עבודה באותו יום.
&nbsp
כאשר יהיו נמלים אחרים? כל נמל ויחסי העבודה שלו עם העובדים, אני בטוח שלא יפריע לנמל אשדוד לתת את האניות שיש להן מנוף משל עצמן ומספרן זניח לנמלים אחרים למען שלום עם העובדים.
&nbsp
אבל בצורה ריאלית? אם אני מבין נכון הקרונות החדשים צריכים בכל מקרה להגיע למוסכים בחיפה לפני הכל ולכן כנראה שאילו היה נמל בחיפה הוא היה מועדף בלי קשר לסוג המנוף כך שהרכבת בכל מקרה היא לקוח שיעזוב בהמשך שתהיה לו אלטרנטיבה קרובה יותר.
באמת, ליבי עם הילדים של עובדי הנמל
איך יסגרו את החודש כשהמשכורת של אבא לחודש אפריל תהיה רק20000 ש''ח.
&nbsp
האנשים האלה חסרי רסן לחלוטין, מקווה שהנמל החדש יבנה כמה שאפשר יותר מהר.
 

tenen

New member
אתה לא מאמין שמי שמקבל משכורת גבוהה ראוי ליחס הוגן?

באמת, ליבי עם הילדים של עובדי הנמל
איך יסגרו את החודש כשהמשכורת של אבא לחודש אפריל תהיה רק20000 ש''ח.
&nbsp
האנשים האלה חסרי רסן לחלוטין, מקווה שהנמל החדש יבנה כמה שאפשר יותר מהר.
אתה לא מאמין שמי שמקבל משכורת גבוהה ראוי ליחס הוגן?
יחס הוגן הוא לדעתך פריבילגיה ששמורה למכניסי משכורת נמוכה?
 

matrix200200

Active member
אני לא חושב שיש לעובדים זכות להחליט על

אתה לא מאמין שמי שמקבל משכורת גבוהה ראוי ליחס הוגן?
יחס הוגן הוא לדעתך פריבילגיה ששמורה למכניסי משכורת נמוכה?
אני לא חושב שיש לעובדים זכות להחליט על
אי הכנסה של אונייה לנמל.
פעם אחרונה שבדקתי הם לא מנהלים את הנמל.
זה נכון גם לעובדים שמקבלים 20000 וגם לאלה שמקבלים 2000.
לתת להם להחליט על זכות של אונייה לעגון בנמל זה לא "יחס הוגן", כי אין להם כזאת זכות.
בדיוק כמו שלי אין זכות להגיד ללקוח שלי שהוא לא יכול להזמין שרת חדש כי בדיוק מחר אני החלטתי שלא בא לי לעבוד, או כי אני חושב שהוא צריך לקנות שרת אחר, כי על השרת האחר אני ארוויח יותר כסף.
זאת אומרת כמובן שיש לי זכות כזאת, אבל אז ללקוח שלי יש זכות לשלוח אותי לעזאזל, מה שאני גם בטוח שהוא יעשה

וזה גם מה שצריך להיעשות לעובדים האלה במדינה מתוקנת.
זאת אומרת, הם צריכים להיות מועפים ממקום עבודתם וללכת לחתום בלשכת התעסוקה.
 

ronicas

New member
תקום כמוהם ב 6:00 בבוקר בחורף וקיץ לעבודה או משמרת לילה

באמת, ליבי עם הילדים של עובדי הנמל
איך יסגרו את החודש כשהמשכורת של אבא לחודש אפריל תהיה רק20000 ש''ח.
&nbsp
האנשים האלה חסרי רסן לחלוטין, מקווה שהנמל החדש יבנה כמה שאפשר יותר מהר.
תקום כמוהם ב 6:00 בבוקר בחורף וקיץ לעבודה או משמרת לילה
ותבין שמגיע להם כל שקל, זה עבודה שמכניסה כסף לישראל.
 

matrix200200

Active member
לא מגיע להם שום דבר.

תקום כמוהם ב 6:00 בבוקר בחורף וקיץ לעבודה או משמרת לילה
ותבין שמגיע להם כל שקל, זה עבודה שמכניסה כסף לישראל.
לא מגיע להם שום דבר.
אף אחד לא מכריח אותם לעבוד שם, פעם אחרונה שבדקתי ישראל היא לא ברית המועצות של ימי סטאלין העליזים.
זכותם המלאה לעזוב את מקום עבודתם, אם היא קשה מדיי, או לא משתלמת מספיק.
אני בטוח שאף אחד לא יעניש אותם אם יתפטרו בהמוניהם.
בעצם אני די בטוח שהרבה מאוד אנשים ישמחו

אני גם די משוכנע שימצא להם תחליף.
כמו שאומרים : "בתי קברות מלאים באנשים שחשבו שאין להם תחליף".
 

ronicas

New member
הפוך גוטה הפוך, הם לא מוכנים לוותר על עבודה לרגע

לא מגיע להם שום דבר.
אף אחד לא מכריח אותם לעבוד שם, פעם אחרונה שבדקתי ישראל היא לא ברית המועצות של ימי סטאלין העליזים.
זכותם המלאה לעזוב את מקום עבודתם, אם היא קשה מדיי, או לא משתלמת מספיק.
אני בטוח שאף אחד לא יעניש אותם אם יתפטרו בהמוניהם.
בעצם אני די בטוח שהרבה מאוד אנשים ישמחו

אני גם די משוכנע שימצא להם תחליף.
כמו שאומרים : "בתי קברות מלאים באנשים שחשבו שאין להם תחליף".
הפוך גוטה הפוך, הם לא מוכנים לוותר על עבודה לרגע
בכל מחיר
 

matrix200200

Active member
אז שיעבדו בכיף (כנראה שזה לא כל כך נורא כמו שאתה מתאר)

הפוך גוטה הפוך, הם לא מוכנים לוותר על עבודה לרגע
בכל מחיר
אז שיעבדו בכיף (כנראה שזה לא כל כך נורא כמו שאתה מתאר)
רק שלא יכתיבו להנהלה אלה אוניות לקבל ואלה לא.
 

MightyKnight

New member
ומה אתה יודע על העבודה שלי?

תקום כמוהם ב 6:00 בבוקר בחורף וקיץ לעבודה או משמרת לילה
ותבין שמגיע להם כל שקל, זה עבודה שמכניסה כסף לישראל.
ומה אתה יודע על העבודה שלי?
מבטיח לך שיש אלפי אנשים שעובדים יותר קשה מעובדי הנמלים, עברו הכשרות ומיונים יותר קשים מעובדי הנמלים , אבל גרידים כמוהם אין. אין חברה שמתגהה ב 50٪ קרובי משפחה בין העובדים שלה שיכולה לשכנע שהיא מקצועית.
 

ronicas

New member
תקשיב זה אנשים שאחרי צבא במקום לטייל 3 שנים וללמוד 6 שנים

ומה אתה יודע על העבודה שלי?
מבטיח לך שיש אלפי אנשים שעובדים יותר קשה מעובדי הנמלים, עברו הכשרות ומיונים יותר קשים מעובדי הנמלים , אבל גרידים כמוהם אין. אין חברה שמתגהה ב 50٪ קרובי משפחה בין העובדים שלה שיכולה לשכנע שהיא מקצועית.
תקשיב זה אנשים שאחרי צבא במקום לטייל 3 שנים וללמוד 6 שנים
להתבטל עד גיל 30 , התחילו לעבוד בגיל 21-24 ובגיל 40 יש להם וותק

ומה לעשות בגיל 40 יש להם וותק של 15-20 שנה וזה מתבטא במשכורת

בעוד אחרים מחפשים את עצמם ושואלים למה, אז תשאל את עצמך

עם אתה בגיל 20 היית הולך להיות סוור בנמל או לעשות קורס על מנוף וכו'

אני לא מגן עלהם,אני פשוט מסביר לך איך הם מגיעים למשכורות גבוהות

באמת ומה לעשות הנמל זה מקום עם רווח אדיר ,זה כל הסחורות

שמייבאים ומייצאים לחו"ל.

יש בית משפט שיקבע מה לעשות, הוא נתן להם זכות לשבות .
 

luckydude

Active member
בית המשפט נתן להם זכות לשבות אבל בהחלט לא את הזכות

תקשיב זה אנשים שאחרי צבא במקום לטייל 3 שנים וללמוד 6 שנים
להתבטל עד גיל 30 , התחילו לעבוד בגיל 21-24 ובגיל 40 יש להם וותק

ומה לעשות בגיל 40 יש להם וותק של 15-20 שנה וזה מתבטא במשכורת

בעוד אחרים מחפשים את עצמם ושואלים למה, אז תשאל את עצמך

עם אתה בגיל 20 היית הולך להיות סוור בנמל או לעשות קורס על מנוף וכו'

אני לא מגן עלהם,אני פשוט מסביר לך איך הם מגיעים למשכורות גבוהות

באמת ומה לעשות הנמל זה מקום עם רווח אדיר ,זה כל הסחורות

שמייבאים ומייצאים לחו"ל.

יש בית משפט שיקבע מה לעשות, הוא נתן להם זכות לשבות .
בית המשפט נתן להם זכות לשבות אבל בהחלט לא את הזכות
לקבוע כיצד לתפעל את הנמל. במילים אחרות, אין להם שום זכות לשבות אם הסיבה לשביתה היא אי הסכמתם לאופן איוש משימה מסויימת שעליה החליטה הנהלת הנמל באופן מקצועי.
&nbsp
ת׳כלס הכח שלהם נובע מישיבתם על נקודת תורפה בכלכלה המקומית. נקווה כשיקומו הנמלים הפרטיים מידת השפעתם תרד למימדים יותר רציונלים.
 

tenen

New member
זה בפועל אותו דבר

בית המשפט נתן להם זכות לשבות אבל בהחלט לא את הזכות
לקבוע כיצד לתפעל את הנמל. במילים אחרות, אין להם שום זכות לשבות אם הסיבה לשביתה היא אי הסכמתם לאופן איוש משימה מסויימת שעליה החליטה הנהלת הנמל באופן מקצועי.
&nbsp
ת׳כלס הכח שלהם נובע מישיבתם על נקודת תורפה בכלכלה המקומית. נקווה כשיקומו הנמלים הפרטיים מידת השפעתם תרד למימדים יותר רציונלים.
זה בפועל אותו דבר
בפועל הם בערך כמו הרופאים עובדים שמאוד מאוד קשה להחליף ולכן אם מספיק מהם רוצים משהו הם בפועל קובעים הכללים.
&nbsp
&nbsp
ההבדל מהרופאים זה שבמקרים של רופאים המדינה פשוט זורקת את האחריות לבית המשפט והשופטים הם בני אדם ומשום שיהיה להם מאוד לא נעים אם מישהו ימות והמדינה תגיד ביקשנו צווי מניעה ובית המשפט סירב ומשום שלשופט להוציא צווי מניעה זה בחינם הם מוציאים כאלו לרופאים עם יד מאוד קלה על ההדק.
&nbsp
ובנוגע לנמלים הפרטיים, גם שיקומו, כח האדם שאתה צריך כדי להוביל נמל הוא לא בדיוק נפוץ, מהר מאוד תגלה שהם לא ישלמו הרבה פחות ולא יתנו תנאים פחותים בהרבה, אין ולא יהיה ואקום.
 

ronicas

New member
נמל פרטי לא יצליח ,למה ?

זה בפועל אותו דבר
בפועל הם בערך כמו הרופאים עובדים שמאוד מאוד קשה להחליף ולכן אם מספיק מהם רוצים משהו הם בפועל קובעים הכללים.
&nbsp
&nbsp
ההבדל מהרופאים זה שבמקרים של רופאים המדינה פשוט זורקת את האחריות לבית המשפט והשופטים הם בני אדם ומשום שיהיה להם מאוד לא נעים אם מישהו ימות והמדינה תגיד ביקשנו צווי מניעה ובית המשפט סירב ומשום שלשופט להוציא צווי מניעה זה בחינם הם מוציאים כאלו לרופאים עם יד מאוד קלה על ההדק.
&nbsp
ובנוגע לנמלים הפרטיים, גם שיקומו, כח האדם שאתה צריך כדי להוביל נמל הוא לא בדיוק נפוץ, מהר מאוד תגלה שהם לא ישלמו הרבה פחות ולא יתנו תנאים פחותים בהרבה, אין ולא יהיה ואקום.
נמל פרטי לא יצליח ,למה ?
בשנה הראשונה הכל שקט , ברגע שיהיה מספיק אנשים לקיים

וועד והם רואים כמה מרווחים אצל השכנים ,הם גם ישבתו .

ובכלל הנמל באשדוד יש בו אמון והוא עובד יפה ,אני עובד אתם

ואמשיך .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה