עדכונים חמים על הרכבת הקלה בירושלים ותל אביב גוש דן

מצב
הנושא נעול.
ובינתיים נת"ע מתחילה בשינוי המבנה שלה

יש הודעה של משרד התחבורה בקשר לקווי הרק"ל בגוש דן:
[URL]http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=3583:dover-2017-04-09a&catid=56:dover-c-1&Itemid=65[/URL]

"
בתום סבב דיונים שערך השר כץ: הושגה הסכמה על אסטרטגית רכש חדשה לקו האדום שתאפשר לעמוד בלוח הזמנים המקורי של פרויקט הרכבת הקלה במטרופולין ת"א

השר כץ: "הורתי להוציא לדרך את הפרויקט לפני כשנתיים, לאחר שנים של דחיות ועיכובים. העבודות להקמת הרכבת נמצאות כיום בעיצומן. חזון הרכבת הקלה במטרופולין תל אביב שרבים הטילו ספק לגביו, הופך היום למציאות"
משרדי התחבורה, האוצר וחברת נת"ע, האחראית על הקמת מערכת הסעת המונים בתל אביב, הגיעו לסיכום על מתווה לרכש המערכות של הקו הראשון (הקו האדום), של הרכבת הקלה במטרופולין תל אביב.

בתום סבב דיונים, שקיים שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ עם כל הגורמים הנוגעים בדבר ובהם חברת נת"ע ומשרד האוצר, גובשה אסטרטגית רכש חדשה לקו האדום שתאפשר לעמוד בלוח הזמנים המקורי של הפרויקט , אוקטובר 2021.

השר כץ ציין, כי הוא רואה חשיבות רבה בהפעלת הקו האדום של הרכבת הקלה במטרופולין תל אביב, במועד שנקבע, הן בשל הצורך הדחוף לשנות את המציאות התחבורתית בגוש דן והן כמסר לציבור על מחויבות משרד התחבורה והגורמים הנוגעים בדבר, לעמוד בהחלטות שהתקבלו.

על פי המתווה שהוסכם מכרז האיתות של הרכבת יפורסם עד ל-15 במאי, 2017. במקביל, תיערך חברת נת"ע לפרסם את המכרז למערכות החשמול, המסילות והתקשורת עד תחילת אוגוסט, 2017 לכל המאוחר.

משרד האוצר התחייב להגדיל את תקציב הפרויקט במידה ויהיו פערים בין ההצעות במכרז לאומדן התקציבי שאושר באוגוסט 2014. החלטות נוספות יובאו לוועדת ההיגוי העליונה, בהמשך להחלטת הממשלה.

השר כץ הנחה בישיבה על תקצוב מיידי ופרסום של מכרזי התכנון המפורט לקו הירוק ולקו הסגול עד סוף חודש הבא. הקו הירוק, המחבר את החלקים הדרומים של מטרופולין תל אביב (חולון ושולי העיר ראשון לציון) עם העיר תל אביב. חלקו הדרומי של הקו כולל שתי זרועות המתחילות בראשון לציון. זרוע אחת בתחנת משה דיין וזרוע שנייה בחיבור שדרות היובל על כביש 412. הקו הסגול המתוכנן מיהוד דרך בית החולים תל השומר, רמת גן, דרום תל אביב ותחנת סבידור.

שר התחבורה ציין כי פרויקט הרכבת הקלה בתל אביב צפוי לשנות מן היסוד את המציאות התחבורתית בגוש דן. "הורתי להוציא לדרך את הפרויקט לפני כשנתיים, לאחר שנים של דחיות ועיכובים. העבודות להקמת הרכבת נמצאות כיום בעיצומן. חזון הרכבת הקלה במטרופולין תל אביב שרבים הטילו ספק לגביו, הופך היום למציאות" הוסיף השר כץ.
"
ובינתיים נת"ע מתחילה בשינוי המבנה שלה
ומגייסת שלושה מנהלי אגפים - אגף לכל אחד משלושת קווי הרק"ל.
 
גם היועצים של נתע מחפשים אנשים טכניים, הייתי אומר ״בנרות״!

ובינתיים נת"ע מתחילה בשינוי המבנה שלה
ומגייסת שלושה מנהלי אגפים - אגף לכל אחד משלושת קווי הרק"ל.
גם היועצים של נתע מחפשים אנשים טכניים, הייתי אומר ״בנרות״!
https://www.alljobs.co.il/Employer/HP/?cid=220680

https://www.jobmaster.co.il/code/check/checkhevra.asp?cs=ACBENCRSKLTVBBSPJILUDCUFU
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה