עוד סיבה לתרום להם.ח"כ מלכיאלי מש"ס בפניה לשר התחבורה: למנוע מ"נוע תנוע" לפעול
בשבת http://m.bhol.co.il/article.aspx?id=117772
תרמתי להם בעין יפהעוד סיבה לתרום להם.
יחצן של נוע תנוע בסתר
ואכן בזכותו תרמו היום להם כמה אלפי שקליםח"כ מלכיאלי מש"ס בפניה לשר התחבורה: למנוע מ"נוע תנוע" לפעול
בשבת http://m.bhol.co.il/article.aspx?id=117772
תרמו להם הרבה בחג, מתקרבים ליעד הגיוסח"כ מלכיאלי מש"ס בפניה לשר התחבורה: למנוע מ"נוע תנוע" לפעול
בשבת http://m.bhol.co.il/article.aspx?id=117772
למה אין להם רעיון עבור מי שגר בצפון ורוצה לבלות בתל אביב?תרמו להם הרבה בחג, מתקרבים ליעד הגיוס
צריך לתת לו הקדשה שבעזרתו קודם אוטובוס בשבת בבת ים
בחיפה מצב התחץ בשבת הכי טוב, אם כי לא מושלםלמה אין להם רעיון עבור מי שגר בצפון ורוצה לבלות בתל אביב?
כל הקמפיין שלהם מבוסס על פתרונות נקודתיים בלבד ולא על פתרון כלל ארצי (בינעירוני).
אם היו מכניסים לקמפיין שלהם רעיונות כלל ארציים כמו תושב נהריה (או חיפה) שרוצה לבלות בתל אביב ולחזור לאחר הבילוי הביתה, להערכתי היו מצליחים לגייס הרבה יותר תומכים ותורמים.
בינתיים הם מתמקדים רק בפתרונות נקודתיים ולכן אל תצפה שתושבי חיפה והגליל המערבי יתמכו ויתרמו בהמוניהם לפרוייקט. וכנ"ל גם לגבי תושבי ערים רבות אחרות בישראל. בחיפה אמנם יש מטרונית אבל היא לא נותנת פתרון למי שרוצה לבלות בסוף השבוע בעיר תל אביב שכיום הוא חייב להשתמש ברכב הפרטי שלו אם בכלל יש לו. וזו בדיוק המדיניות של ממשלות ישראל, לעודד שימוש ברכב הפרטי.
מונית שירות זה לא בדיוק תחבורה ציבורית.בחיפה מצב התחץ בשבת הכי טוב, אם כי לא מושלם
כמו כן יש מונית שירות מחיפה לתל אביב,
האם אתה חושב שמעבר לך יהיו לפחות 20 נוסעים שירצו לנסוע בשבת מחיפה לתל אביב?
אם כן שלח לארגונים הללו מסר, ואם תשכנע אותם אולי יהיה גם אוטובוס מחיפה לתל אביב.
 
ידוע, השאלה היא כאשר אגודה שיתופית בוחרת מסלולמונית שירות זה לא בדיוק תחבורה ציבורית.
ובוודאי שלא מונית שירות של חפרים.
אם תהיה ביום שישי בערב וביום שבת תחבורה ציבורית סדירה לתל אביב וממנה, הרבה ישתמשו בה.
וחשוב להדגיש שתחבורה ציבורית צריכה להיות סדירה עם לוח זמנים מסודר ולפעול ברציפות בו זמנית בשני הכיוונים וכפי שפועלת בשעות היום של ימי חול. שירות שאינו סדיר ופועל רק בכיוון אחד ולא ברציפות, אינו תחבורה ציבורית.
בהתחשב בכך שיש יותר משתי מוניות לכל כיוון בקו ת"א-חיפה בשבתבחיפה מצב התחץ בשבת הכי טוב, אם כי לא מושלם
כמו כן יש מונית שירות מחיפה לתל אביב,
האם אתה חושב שמעבר לך יהיו לפחות 20 נוסעים שירצו לנסוע בשבת מחיפה לתל אביב?
אם כן שלח לארגונים הללו מסר, ואם תשכנע אותם אולי יהיה גם אוטובוס מחיפה לתל אביב.
 
גם נוע תנוע ודומיהם זה כמעט כפול מאוטובוסבהתחשב בכך שיש יותר משתי מוניות לכל כיוון בקו ת"א-חיפה בשבת
התשובה חיובית... בפרט לנוכח העובדה שרבים נמנעים מהנסיעה כי היא יקרה מאוד (כפול מנסיעה באוטובוס ביום חול). מצד שני, למיטב זיכרוני רוב האוכלוסייה שמאיישת את המוניות האלה היא לא בדיוק קהל היעד של קמפיין גיוס המונים.
יש שתי דרכים להלחם בעוצר השבועיגם נוע תנוע ודומיהם זה כמעט כפול מאוטובוס
לא סביר שיצליחו להתחרות במוניות השירות בקו קיים, וגם לא הגיוני שזו תהיה מטרתם. מטרתם של האירגונים הללו היא לסגור את החורים המוחלטים שיש כיום כאשר גם הם וגם מוניות השירות אינם פתרון אמיתי לבעיה, אלא פלסטר.
אני חושב שבתחץ אנשים צריכים להסתכל מעבר למקרה הפרטי שלהםלמה אין להם רעיון עבור מי שגר בצפון ורוצה לבלות בתל אביב?
כל הקמפיין שלהם מבוסס על פתרונות נקודתיים בלבד ולא על פתרון כלל ארצי (בינעירוני).
אם היו מכניסים לקמפיין שלהם רעיונות כלל ארציים כמו תושב נהריה (או חיפה) שרוצה לבלות בתל אביב ולחזור לאחר הבילוי הביתה, להערכתי היו מצליחים לגייס הרבה יותר תומכים ותורמים.
בינתיים הם מתמקדים רק בפתרונות נקודתיים ולכן אל תצפה שתושבי חיפה והגליל המערבי יתמכו ויתרמו בהמוניהם לפרוייקט. וכנ"ל גם לגבי תושבי ערים רבות אחרות בישראל. בחיפה אמנם יש מטרונית אבל היא לא נותנת פתרון למי שרוצה לבלות בסוף השבוע בעיר תל אביב שכיום הוא חייב להשתמש ברכב הפרטי שלו אם בכלל יש לו. וזו בדיוק המדיניות של ממשלות ישראל, לעודד שימוש ברכב הפרטי.
הפתרון לכך הוא איגוד ארצי של הקואופרטיבים.אני חושב שבתחץ אנשים צריכים להסתכל מעבר למקרה הפרטי שלהם
ולראות את הצרכים של כלל הציבור. קו אוטובוס מראש העין לתל אביב שאליו מגייסים כעת
כסף בקישור:
https://www.headstart.co.il/projectupdates.aspx?id=22579
קו כזה למשל, יקטין את מספר הרכבים שנוסעים בשבת ובשאיפה צעירים ידחו את הגיל שקונים בו רכב ויסעו בו פחות. מה שמקטין תאונות דרכים וזיהום אוויר שגם משלם המיסים מקריית 8 שמעולם לא יגיע לראש העין יושפע מכך.
בנוסף אבוא למחות במידה שיסגרו את התחבורה הציבורית בחיפה למרות שאיני משתמש בה.
רק"ל י-ם תחבר 3 בתי חולים וזכות שר התחבורה להפעילה בשבת.ח"כ מלכיאלי מש"ס בפניה לשר התחבורה: למנוע מ"נוע תנוע" לפעול
בשבת http://m.bhol.co.il/article.aspx?id=117772
די לכפיה דתיתח"כ מלכיאלי מש"ס בפניה לשר התחבורה: למנוע מ"נוע תנוע" לפעול
בשבת http://m.bhol.co.il/article.aspx?id=117772
לא בטוח שמעמד הביניים ירויחדי לכפיה דתית
האגודה הזאת זה הדבר הכי טוב שקרה בארץ בשנים האחרונות
דור הY ומעמד הביניים לא יכולים להרשות לעצמם אוטו ב100-200 אלף שקל לשלם על דלק במחיר כפול ביטוחים יקרים תחזוקה וחלפים דוחות תנועה וחניה יקרים ולא צפויים, וגם לא רוצים כשהם יכולים לחסוך ולהשקיע את הסכום הזה לעתיד במקום לשים אותו במשהו שיורד בערכו מלא כל שנה ומסכן אותם בתאונות , דתיים שלא רוצים שלא ייסעו , זה ממש לא תחבורה ציבורית , זה תחבורה למי שחבר במועדון הזה, וממש לא לציבור הדתי , לצעירים אין כסף למונית שעולה פי 20 מאשר מה שעולה להם נסיעה ביום רגיל , זה כמו שיעלו למכוניות את מחיר הדלק בסופי שבוע ל200 שקל לליטר , נראה אם בעלי המכוניות לא היו מתעצבנים מהכפיה הדתית במצב כזה כמו הצעירים , מי שרוצה שיהיה דתי אבל בדרך שלא ייגרום סבל וצער רב לאחרים ויידרוך עליהם , לצעירים תחבורה וחופש התנועה זה חשוב להם לא פחות מחמצן , זה צורך בסיסי , וכמובן שלא מדובר על הפעלה של אוטובוס כל כמה דקות , אלא קו פעם בשעתיים היה משנה את המדינה במיוחד במרכז , זה לא יעשה יותר רעש מהמכוניות שכבר נוסעות כל השבת בכביש , זה סתם צרות עין וצביעות של הדתיים, שאומרים שאם הם לא יכולים ליסוע שאחרים ייסבלו גם ולא ייסעו
בל"ט אבות מלאכה לא רשום כלום על איסור נסיעה במכונית בשבת או שימוש בחשמל בשבת
https://he.wikipedia.org/wiki/ל"ט_א...9C.D7.A4.D7.99_.D7.A6.D7.A8.D7.9B.D7.99.D7.9D
אז כשהיה ההתחלה של שימוש בחשמל היו חצי דתיים שיישתמשו והיו חצי שלא ישתמשו בחשמל , זה היה שנוי במחלוקת , ואז היו כמה שפסקו לכולם שאסור , אבל במקור זה לא היה,כרגע יש את שיטת החולקים
https://he.wikipedia.org/wiki/חשמל_...AA_.D7.94.D7.97.D7.95.D7.9C.D7.A7.D7.99.D7.9D
חשמל זה לא הדלקת אש כבר אין נורות ליבון כמו פעם וגם מנוע בנזין בקרוב יהיה חשמלי על בטריות במקום ,גם ככה לא משתמשים במנוע בשביל לבשל אוכל, חשמל נמצא בכל מקום, גם מהאור מהשמש אפשר להפיק חשמל,
בנוסף במדבר טו לה
שעליו מתבססים על איסור יציאה מהעיר , שמה דובר על המחנה (השטח העירוני בכללי),
שבארץ זה בעצם יציאה מאיזור המרכז עד שמגיעים לאיזה מדבר
בכל מקרה , זה לא שאני בעד עבודה בשבת , אבל נסיעה לים להנות , או לבקר משפחה רחוקה , זה לא עבודה,
שבת לא פה בשביל שנסבול ממנה , על פי התורה אפילו אומרים שאסור לסבול מהשבת ולא להגיע למצב שמתחילים לספור זמן מתי היא תעבור כבר
אני רוצה לראות את ישראל כץ מסתדר בלי אוטו שבועיים כשנוסע רק בתחבורה ציבורית , השרים פה מנותקים מהאנשים במדינה אין להם מושג מה עובר על אנשים רגילים שהם לא שרים בכנסת במשך היום יום
איזה תירוץ מקורי למצב שאין לו אח ורע בעולם.לא בטוח שמעמד הביניים ירויח
כי מישהו יצטרך לממן את תקציב המדינה. זאת כנראה גם סיבה לא לעשות תחבורה ציבורית בשבת, כי לא רוצים להעלות מיסים. גם זה סוג של סטטוס קוו.
אישית אני בעד שינוי תמהיל המיסים.איזה תירוץ מקורי למצב שאין לו אח ורע בעולם.
ניסו בארץ מס גודשאישית אני בעד שינוי תמהיל המיסים.
ספציפית אני בעד מס גודש, מה שיפתור בצורה יותר טובה את ה"עוצר" שכן רכב פרטי בשבת יעלה פחות מהיום.
בכל מקרה צריך להבין שמדובר בשינוי התמהיל, לא בהורדת מיסים.
כשכתבתי שזאת סיבה התכוונתי סיבה של הפוליטיקאים.
ומקוריות זה תמיד טוב.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.