עדכונים חמים על הרכבת הקלה בירושלים ותל אביב גוש דן

מצב
הנושא נעול.

ronicas

New member
עדכונים חמים על הרכבת הקלה בירושלים ותל אביב גוש דן

עדכונים חמים על הרכבת הקלה בירושלים ותל אביב גוש דן
נתחיל בירושלים , משרד האוצר שפר את ההצעה שלו
ב 40 מיליון שקל לסיטי פס ואלסטום .
סיטי פס ואלסטום רצו 430 מיליון יורו ,קיבלו בסוף 360 מיליון יורו ,
הכל ממשיך כרגיל בעבודות להארכת הקו .

http://www.themarker.com/dynamo/1.4010599

מכרז המערכות הענק של נ.ת.ע יפוצל – חבילת האיתות תפורסם בעוד חודש
על פי המתווה שסוכם היום (א'), מכרז האיתות של הרכבת יפורסם בתוך כחודש, עד ה-15 במאי ■ במקביל, תיערך נ.ת.ע לפרסם את המכרז למערכות החשמול, המסילות והתקשורת עד תחילת אוגוסט 2017 לכל המאוחר

http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.4010849
 

davidfainshtein

Member
מנהל
וארגון 15 דקות, כהרגלו בקודש

עדכונים חמים על הרכבת הקלה בירושלים ותל אביב גוש דן
נתחיל בירושלים , משרד האוצר שפר את ההצעה שלו
ב 40 מיליון שקל לסיטי פס ואלסטום .
סיטי פס ואלסטום רצו 430 מיליון יורו ,קיבלו בסוף 360 מיליון יורו ,
הכל ממשיך כרגיל בעבודות להארכת הקו .

http://www.themarker.com/dynamo/1.4010599

מכרז המערכות הענק של נ.ת.ע יפוצל – חבילת האיתות תפורסם בעוד חודש
על פי המתווה שסוכם היום (א'), מכרז האיתות של הרכבת יפורסם בתוך כחודש, עד ה-15 במאי ■ במקביל, תיערך נ.ת.ע לפרסם את המכרז למערכות החשמול, המסילות והתקשורת עד תחילת אוגוסט 2017 לכל המאוחר

http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.4010849
וארגון 15 דקות, כהרגלו בקודש
לא חושב מעבר לאף שלו וממשיך להילחם בגופים כאלה ואחרים רק כדי להיאבק במשהו במקום לסייע ולקדם את הקמת המערכת במהירות האפשרית לטובת תושבי הבירה.
הארגון שוב מוכיח חוסר הבנה בסיסי בתהליכי תכנון והקמה של מערכות תחבורה מורכבות וחושב ברמה ילדותית שהחלפת הזכיין תפתור את כל בעיות העולם הזה.
 

ronicas

New member
הם טיפסו על עץ גבוה ועכשיו לך תרד ממנו בדרך אלגנטית

וארגון 15 דקות, כהרגלו בקודש
לא חושב מעבר לאף שלו וממשיך להילחם בגופים כאלה ואחרים רק כדי להיאבק במשהו במקום לסייע ולקדם את הקמת המערכת במהירות האפשרית לטובת תושבי הבירה.
הארגון שוב מוכיח חוסר הבנה בסיסי בתהליכי תכנון והקמה של מערכות תחבורה מורכבות וחושב ברמה ילדותית שהחלפת הזכיין תפתור את כל בעיות העולם הזה.
הם טיפסו על עץ גבוה ועכשיו לך תרד ממנו בדרך אלגנטית
או שפשוט יותר קל להתבצר בעמדות שלך ...

הם טפטפו כל הרבה אנטי סיטי פס ,טיפסו על גבוהה ,עכשיו קשה

לרדת מהעץ זה לא פשוט לבוא לומר אולי נחתור לשלום .....

לכל אחד יש אגו ...
 

Ccyclist

Well-known member
לפעמים צריך להחליף זכיין כדי לשנות דברים שהתקבעו.

וארגון 15 דקות, כהרגלו בקודש
לא חושב מעבר לאף שלו וממשיך להילחם בגופים כאלה ואחרים רק כדי להיאבק במשהו במקום לסייע ולקדם את הקמת המערכת במהירות האפשרית לטובת תושבי הבירה.
הארגון שוב מוכיח חוסר הבנה בסיסי בתהליכי תכנון והקמה של מערכות תחבורה מורכבות וחושב ברמה ילדותית שהחלפת הזכיין תפתור את כל בעיות העולם הזה.
לפעמים צריך להחליף זכיין כדי לשנות דברים שהתקבעו.
סיטיפס מפעילה את הרק"ל כבר 6 שנים תוך כמה חסרונות שכבר מניתי בדיון הקודם ובמנטאליות שמה שהיה הוא שיהיה. יתכן שכדי לשנות דברים צריך להביא חברה אחרת שתהיה לה מוטיבציה לחדש ולתקן.
&nbsp
לאחרונה הוחלט לבטל זיכיון בן 21 שנה של מפעילה בריטית בשם SWT שחודש מספר פעמים. זו המפעילה הפרטית הותיקה ביותר בבריטניה והיא איבדה את הזיכיון לחברה המשלבת את MTR ההונג קונגית. בכוונת החברה החדשה להפעיל קווים אזוריים שיגבירו את התדירות בקצות הרשת מבלי להכביד על תחנת הטרמינל הלונדונית, דבר שהמפעילה הקודמת טענה שאינו אפשרי על אף שבעת האולימפיאדה היתה רכבת נוספת של מפעילה שלישית שעשתה שימוש בסלוט המדובר.
&nbsp
בשיטת הזיכיונות לא מדובר בקפיטליזם צרוף אלא בסוג של חיבור גרוע בין תיכנון ממשלתי ומונופול פרטי. היכולת להחליף מפעילה היא היתרון היחיד של השיטה הזו שאיננה מאפשרת ליזם להרחיב את הרשת שלא לפי תיכנון מלמעלה.
 

ronicas

New member
ומי יביא את הכסף לפיצויים אתה ? תשמע זה ברור שיגיעו להבנות

לפעמים צריך להחליף זכיין כדי לשנות דברים שהתקבעו.
סיטיפס מפעילה את הרק"ל כבר 6 שנים תוך כמה חסרונות שכבר מניתי בדיון הקודם ובמנטאליות שמה שהיה הוא שיהיה. יתכן שכדי לשנות דברים צריך להביא חברה אחרת שתהיה לה מוטיבציה לחדש ולתקן.
&nbsp
לאחרונה הוחלט לבטל זיכיון בן 21 שנה של מפעילה בריטית בשם SWT שחודש מספר פעמים. זו המפעילה הפרטית הותיקה ביותר בבריטניה והיא איבדה את הזיכיון לחברה המשלבת את MTR ההונג קונגית. בכוונת החברה החדשה להפעיל קווים אזוריים שיגבירו את התדירות בקצות הרשת מבלי להכביד על תחנת הטרמינל הלונדונית, דבר שהמפעילה הקודמת טענה שאינו אפשרי על אף שבעת האולימפיאדה היתה רכבת נוספת של מפעילה שלישית שעשתה שימוש בסלוט המדובר.
&nbsp
בשיטת הזיכיונות לא מדובר בקפיטליזם צרוף אלא בסוג של חיבור גרוע בין תיכנון ממשלתי ומונופול פרטי. היכולת להחליף מפעילה היא היתרון היחיד של השיטה הזו שאיננה מאפשרת ליזם להרחיב את הרשת שלא לפי תיכנון מלמעלה.
ומי יביא את הכסף לפיצויים אתה ? תשמע זה ברור שיגיעו להבנות
כי החברה מצליחה, כבר החלו העבודות להארכת הקו למעשה צריך להניח

מסילות ומערכות איתות וחשמל וקרונות, סיטי פס הכי זמינה ,

אז מה השיקול בגלל שאתה מתרגז תזרוק

להם פיצוי של 300-400 מיליון שקל ,

תקים מכרז חדש שאתה לא יודע מי יבוא ומה אז ,דחיית הארכת

הקו האדום בעוד שנה ,הלכו עם השכל הארכת הקו האדום תפתח

ב 2020 כמתוכנן אולי לפני ב 2019.

אל תשכח שבנוסף לפיצוי של 400 מיליון שקל

צריך גם לשלם לזוכה במכרז

חדש, חבל על הכסף .
 

ronicas

New member
אחרי הכל אני לא אתפלא עם סיטי פס תזכה גם בקו הירוק שיוצא לדר

ומי יביא את הכסף לפיצויים אתה ? תשמע זה ברור שיגיעו להבנות
כי החברה מצליחה, כבר החלו העבודות להארכת הקו למעשה צריך להניח

מסילות ומערכות איתות וחשמל וקרונות, סיטי פס הכי זמינה ,

אז מה השיקול בגלל שאתה מתרגז תזרוק

להם פיצוי של 300-400 מיליון שקל ,

תקים מכרז חדש שאתה לא יודע מי יבוא ומה אז ,דחיית הארכת

הקו האדום בעוד שנה ,הלכו עם השכל הארכת הקו האדום תפתח

ב 2020 כמתוכנן אולי לפני ב 2019.

אל תשכח שבנוסף לפיצוי של 400 מיליון שקל

צריך גם לשלם לזוכה במכרז

חדש, חבל על הכסף .
אחרי הכל אני לא אתפלא עם סיטי פס תזכה גם בקו הירוק שיוצא לדר
אתם עוד תראו כמה בעיות יהיו בתל אביב

אם בכלל זה ייפתח בזמן 2021

הם שם עם דרישות בשמים ומינימום תקציב .
 

Ccyclist

Well-known member
פה במולדת הת'אצ'ריזם קונים אותם בפאונד.

ומי יביא את הכסף לפיצויים אתה ? תשמע זה ברור שיגיעו להבנות
כי החברה מצליחה, כבר החלו העבודות להארכת הקו למעשה צריך להניח

מסילות ומערכות איתות וחשמל וקרונות, סיטי פס הכי זמינה ,

אז מה השיקול בגלל שאתה מתרגז תזרוק

להם פיצוי של 300-400 מיליון שקל ,

תקים מכרז חדש שאתה לא יודע מי יבוא ומה אז ,דחיית הארכת

הקו האדום בעוד שנה ,הלכו עם השכל הארכת הקו האדום תפתח

ב 2020 כמתוכנן אולי לפני ב 2019.

אל תשכח שבנוסף לפיצוי של 400 מיליון שקל

צריך גם לשלם לזוכה במכרז

חדש, חבל על הכסף .
פה במולדת הת'אצ'ריזם קונים אותם בפאונד.
איזה פיצויים ואיזה בטיח. החברות האלו אינן רווחיות במיוחד ועם מודל התשלום הנהוג בארץ שבו התשלום על הנסיעה הולך למשרד התחבורה ומשרד התחבורה משלם למפעילות לפי קילומטרים (ללא קשר לנסועה) לא קשה למצוא עילה לאי העברת כספים. אי עמידה בתדירות המובטחת היא סיבה טובה לבטל את החוזה וכך גם גניבת ארנקים בניגוד לחוק. מספיק למצוא איזה חוסר איזון תקציבי ולאיים בביטול הסובסידיות כדי לקנות אותם בשקל.
&nbsp
ע"ע
Railtrack
National Express East Coast
Metronet
&nbsp
זו שיטה אפקטיבית.
 

ronicas

New member
אולי מספיק ? יש להם 150 אלף נוסעים ביום מעל המצופה ,

פה במולדת הת'אצ'ריזם קונים אותם בפאונד.
איזה פיצויים ואיזה בטיח. החברות האלו אינן רווחיות במיוחד ועם מודל התשלום הנהוג בארץ שבו התשלום על הנסיעה הולך למשרד התחבורה ומשרד התחבורה משלם למפעילות לפי קילומטרים (ללא קשר לנסועה) לא קשה למצוא עילה לאי העברת כספים. אי עמידה בתדירות המובטחת היא סיבה טובה לבטל את החוזה וכך גם גניבת ארנקים בניגוד לחוק. מספיק למצוא איזה חוסר איזון תקציבי ולאיים בביטול הסובסידיות כדי לקנות אותם בשקל.
&nbsp
ע"ע
Railtrack
National Express East Coast
Metronet
&nbsp
זו שיטה אפקטיבית.
אולי מספיק ? יש להם 150 אלף נוסעים ביום מעל המצופה ,
מה תגיד בבית משפט מטעם המדינה לא עמדו בתדירות , אז יש

150 אלף נוסעים ביום ? יש מספר מתועד של יציאות רכבת.

גניבת ארנקים ? על זה לא שמעתי ? מה הקשר ?

הפיצוי בחוזה הוא לפי אחוז מגובה הרווחים כפול השנים שנותרו

זה 350 מילון שקל , אתה רוצה תביא מהכיס שלך , אני פה קצת

ציני לא על מנת לפגוע , זה על מנת שתחוש שמשרד האוצר הלך

על השכל הישר ואתה מנסה דרכים שאין בהם הגיון , קל לדבר

מאחורי המקדלת.

תשלם 350 מיליון שקל ואז תלך למכרז חדש

שתשלם עוד 350 מיליון שקל ,

זה לא משחק במחשב ,זה מציאות כלכלית

שיוצאת מהכיס של האזחרים .
 

Bus Nerd

Active member
אז איך המשכורת שסיטיפס משלמים לך? יש חטיפים טובים במטבחון?

אולי מספיק ? יש להם 150 אלף נוסעים ביום מעל המצופה ,
מה תגיד בבית משפט מטעם המדינה לא עמדו בתדירות , אז יש

150 אלף נוסעים ביום ? יש מספר מתועד של יציאות רכבת.

גניבת ארנקים ? על זה לא שמעתי ? מה הקשר ?

הפיצוי בחוזה הוא לפי אחוז מגובה הרווחים כפול השנים שנותרו

זה 350 מילון שקל , אתה רוצה תביא מהכיס שלך , אני פה קצת

ציני לא על מנת לפגוע , זה על מנת שתחוש שמשרד האוצר הלך

על השכל הישר ואתה מנסה דרכים שאין בהם הגיון , קל לדבר

מאחורי המקדלת.

תשלם 350 מיליון שקל ואז תלך למכרז חדש

שתשלם עוד 350 מיליון שקל ,

זה לא משחק במחשב ,זה מציאות כלכלית

שיוצאת מהכיס של האזחרים .
אז איך המשכורת שסיטיפס משלמים לך? יש חטיפים טובים במטבחון?
 

ronicas

New member
בכל פורום חושבים שאני מטעם איזה שהוא גוף ,האמת שאני נחרץ

אז איך המשכורת שסיטיפס משלמים לך? יש חטיפים טובים במטבחון?
בכל פורום חושבים שאני מטעם איזה שהוא גוף ,האמת שאני נחרץ
בדעות שלי , אין פה אפשריות , אם היה לך אחריות של

מיליוני שקלים , לא היית זורק אותם כי זה עשה לך מגרד בגוף ,

מה אתם רוצה שיזרקו לסיטי פס 350 מיליון שקל ,ההרחבה תתעכב

בעוד שנתיים ויצטרכו להוציא עוד 400 מיליון שקל למפעיל

חדש .... מה ייצא מזה .

אתה היית זורק כסף מהכיס שלך

אם שכרת דירה ושילמת מראש צ'קים ולא מתחשק לך לגור

כי בעל הדירה מציק לך בטלפון ,

אז אתה אומר לו כך את שאר הצ'קים שנשארו

אני עובר לדירה אחרת ומשלם כפול ....

אתה לא תעשה את זה ,כי זה הכסף שלך ,

אז למה שהמדינה תעשה זאת במאות מיליונים .
 
חוזה של ארנק מחויב שוב בנסיעת המשך.

אולי מספיק ? יש להם 150 אלף נוסעים ביום מעל המצופה ,
מה תגיד בבית משפט מטעם המדינה לא עמדו בתדירות , אז יש

150 אלף נוסעים ביום ? יש מספר מתועד של יציאות רכבת.

גניבת ארנקים ? על זה לא שמעתי ? מה הקשר ?

הפיצוי בחוזה הוא לפי אחוז מגובה הרווחים כפול השנים שנותרו

זה 350 מילון שקל , אתה רוצה תביא מהכיס שלך , אני פה קצת

ציני לא על מנת לפגוע , זה על מנת שתחוש שמשרד האוצר הלך

על השכל הישר ואתה מנסה דרכים שאין בהם הגיון , קל לדבר

מאחורי המקדלת.

תשלם 350 מיליון שקל ואז תלך למכרז חדש

שתשלם עוד 350 מיליון שקל ,

זה לא משחק במחשב ,זה מציאות כלכלית

שיוצאת מהכיס של האזחרים .
חוזה של ארנק מחויב שוב בנסיעת המשך.
 

Ccyclist

Well-known member
דווחו מקרים שארנקים עם כסף נגנבו בגלל החרמת תעודות זהות.

חוזה של ארנק מחויב שוב בנסיעת המשך.
דווחו מקרים שארנקים עם כסף נגנבו בגלל החרמת תעודות זהות.
במקרים של קנס על אי תשלום או אי ולידציה היו מקרים שהפקחים, במקום להחרים את תעודת הזהות (האם זה חוקי במדינה בה יש חובה לשאת תעודה מזהה בכל עת?) כערבון לתשלום הקנס גנבו גם את הארנק שבו נמצאה התעודה והורידו נוסעים מהרק"ל ללא כספיהם או כרטיסי האשראי והכספומט שלהם. באחד המקרים הבולטים הם גנבו את ארנקה של נוסעת זקנה שהורדה בחוסר כל. לא משנה שהארנקים הגנובים הוחזרו לבעליהם, אין לפקחים זכות לגנוב את רכוש הנוסעים שאינו קשור ישירות לנסיעה ברק"ל והדבר היחיד שאולי יש להם זכות לקחת (וגם זה בערבון מוגבל בגלל שלא מדובר בכרטיס שמנפיקה הרק"ל) זה הרב-קו.
&nbsp
המקרים שדווחו היו בתחילת הפעלת הרק"ל ולא שמעתי עליהם בשנים האחרונות אך עדיין אל עברה תקופת ההתיישנות וחבל שלא תובעים את החברה על התנהגות עבריינית כזו נגד רכוש פרטי שאין להם זכות כלשהי לגעת בו.
 

ronicas

New member
סיפורים ללא כיסוי , אגדות אורבניות......

דווחו מקרים שארנקים עם כסף נגנבו בגלל החרמת תעודות זהות.
במקרים של קנס על אי תשלום או אי ולידציה היו מקרים שהפקחים, במקום להחרים את תעודת הזהות (האם זה חוקי במדינה בה יש חובה לשאת תעודה מזהה בכל עת?) כערבון לתשלום הקנס גנבו גם את הארנק שבו נמצאה התעודה והורידו נוסעים מהרק"ל ללא כספיהם או כרטיסי האשראי והכספומט שלהם. באחד המקרים הבולטים הם גנבו את ארנקה של נוסעת זקנה שהורדה בחוסר כל. לא משנה שהארנקים הגנובים הוחזרו לבעליהם, אין לפקחים זכות לגנוב את רכוש הנוסעים שאינו קשור ישירות לנסיעה ברק"ל והדבר היחיד שאולי יש להם זכות לקחת (וגם זה בערבון מוגבל בגלל שלא מדובר בכרטיס שמנפיקה הרק"ל) זה הרב-קו.
&nbsp
המקרים שדווחו היו בתחילת הפעלת הרק"ל ולא שמעתי עליהם בשנים האחרונות אך עדיין אל עברה תקופת ההתיישנות וחבל שלא תובעים את החברה על התנהגות עבריינית כזו נגד רכוש פרטי שאין להם זכות כלשהי לגעת בו.
סיפורים ללא כיסוי , אגדות אורבניות......
אם היה מקרה כזה היה מפורסם בתקשורת.
 
אם זה קרה, אז זאת החרמת רכוש ולא גנבה

דווחו מקרים שארנקים עם כסף נגנבו בגלל החרמת תעודות זהות.
במקרים של קנס על אי תשלום או אי ולידציה היו מקרים שהפקחים, במקום להחרים את תעודת הזהות (האם זה חוקי במדינה בה יש חובה לשאת תעודה מזהה בכל עת?) כערבון לתשלום הקנס גנבו גם את הארנק שבו נמצאה התעודה והורידו נוסעים מהרק"ל ללא כספיהם או כרטיסי האשראי והכספומט שלהם. באחד המקרים הבולטים הם גנבו את ארנקה של נוסעת זקנה שהורדה בחוסר כל. לא משנה שהארנקים הגנובים הוחזרו לבעליהם, אין לפקחים זכות לגנוב את רכוש הנוסעים שאינו קשור ישירות לנסיעה ברק"ל והדבר היחיד שאולי יש להם זכות לקחת (וגם זה בערבון מוגבל בגלל שלא מדובר בכרטיס שמנפיקה הרק"ל) זה הרב-קו.
&nbsp
המקרים שדווחו היו בתחילת הפעלת הרק"ל ולא שמעתי עליהם בשנים האחרונות אך עדיין אל עברה תקופת ההתיישנות וחבל שלא תובעים את החברה על התנהגות עבריינית כזו נגד רכוש פרטי שאין להם זכות כלשהי לגעת בו.
אם זה קרה, אז זאת החרמת רכוש ולא גנבה
במרבית המקרים הפקחים אדיבים והנוסעים משלמים על הנסיעות,
 

Ccyclist

Well-known member
ללא סמכות מפורשת מדובר בגניבה.

אם זה קרה, אז זאת החרמת רכוש ולא גנבה
במרבית המקרים הפקחים אדיבים והנוסעים משלמים על הנסיעות,
ללא סמכות מפורשת מדובר בגניבה.
הדבר היחיד שזכותם להחרים הוא רב קו שכתוב עליו "רכוש חברת סיטיפס". כל דבר 4חר הוא רכוש הנוסע ואמצעי תשלום כגון מזומן או כרטיסי אשראי וכן כרטיסים אחרים כמו כרטיסי מועדון למיניהם אינם מעניינה של סיטיפס. הדיווח היה באתר המקומי של mynet ונאמר במפורש שהקשישה הורדה מהרק"ל בציר בר לב אחרי שארנקה וכל אמצעי התשלום של נלקחו ממנה ע"י הפקח של סיטיפס. מדובר בשוד לאור יום.
 
החרמה לקיחת רכוש על ידי רשות, בסמכות או שלא בסמכות

ללא סמכות מפורשת מדובר בגניבה.
הדבר היחיד שזכותם להחרים הוא רב קו שכתוב עליו "רכוש חברת סיטיפס". כל דבר 4חר הוא רכוש הנוסע ואמצעי תשלום כגון מזומן או כרטיסי אשראי וכן כרטיסים אחרים כמו כרטיסי מועדון למיניהם אינם מעניינה של סיטיפס. הדיווח היה באתר המקומי של mynet ונאמר במפורש שהקשישה הורדה מהרק"ל בציר בר לב אחרי שארנקה וכל אמצעי התשלום של נלקחו ממנה ע"י הפקח של סיטיפס. מדובר בשוד לאור יום.
החרמה לקיחת רכוש על ידי רשות, בסמכות או שלא בסמכות
גניבה, לקיחת רכוש כאשר בעל הרכוש לא שם לב לכך.
שוד לקיחת רכוש תוך כדי הפעלת כח.
וכתבה בטמקא לא מייצגת את המציאות.
 

Ccyclist

Well-known member
הם לא הוצאה לפועל. החרמה היא פעולה מכוח חוק.

החרמה לקיחת רכוש על ידי רשות, בסמכות או שלא בסמכות
גניבה, לקיחת רכוש כאשר בעל הרכוש לא שם לב לכך.
שוד לקיחת רכוש תוך כדי הפעלת כח.
וכתבה בטמקא לא מייצגת את המציאות.
הם לא הוצאה לפועל. החרמה היא פעולה מכוח חוק.
 
יש הודעה של משרד התחבורה בקשר לקווי הרק"ל בגוש דן:

עדכונים חמים על הרכבת הקלה בירושלים ותל אביב גוש דן
נתחיל בירושלים , משרד האוצר שפר את ההצעה שלו
ב 40 מיליון שקל לסיטי פס ואלסטום .
סיטי פס ואלסטום רצו 430 מיליון יורו ,קיבלו בסוף 360 מיליון יורו ,
הכל ממשיך כרגיל בעבודות להארכת הקו .

http://www.themarker.com/dynamo/1.4010599

מכרז המערכות הענק של נ.ת.ע יפוצל – חבילת האיתות תפורסם בעוד חודש
על פי המתווה שסוכם היום (א'), מכרז האיתות של הרכבת יפורסם בתוך כחודש, עד ה-15 במאי ■ במקביל, תיערך נ.ת.ע לפרסם את המכרז למערכות החשמול, המסילות והתקשורת עד תחילת אוגוסט 2017 לכל המאוחר

http://www.themarker.com/dynamo/cars/1.4010849
יש הודעה של משרד התחבורה בקשר לקווי הרק"ל בגוש דן:
[URL]http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=3583:dover-2017-04-09a&catid=56:dover-c-1&Itemid=65[/URL]

"
בתום סבב דיונים שערך השר כץ: הושגה הסכמה על אסטרטגית רכש חדשה לקו האדום שתאפשר לעמוד בלוח הזמנים המקורי של פרויקט הרכבת הקלה במטרופולין ת"א

השר כץ: "הורתי להוציא לדרך את הפרויקט לפני כשנתיים, לאחר שנים של דחיות ועיכובים. העבודות להקמת הרכבת נמצאות כיום בעיצומן. חזון הרכבת הקלה במטרופולין תל אביב שרבים הטילו ספק לגביו, הופך היום למציאות"
משרדי התחבורה, האוצר וחברת נת"ע, האחראית על הקמת מערכת הסעת המונים בתל אביב, הגיעו לסיכום על מתווה לרכש המערכות של הקו הראשון (הקו האדום), של הרכבת הקלה במטרופולין תל אביב.

בתום סבב דיונים, שקיים שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ עם כל הגורמים הנוגעים בדבר ובהם חברת נת"ע ומשרד האוצר, גובשה אסטרטגית רכש חדשה לקו האדום שתאפשר לעמוד בלוח הזמנים המקורי של הפרויקט , אוקטובר 2021.

השר כץ ציין, כי הוא רואה חשיבות רבה בהפעלת הקו האדום של הרכבת הקלה במטרופולין תל אביב, במועד שנקבע, הן בשל הצורך הדחוף לשנות את המציאות התחבורתית בגוש דן והן כמסר לציבור על מחויבות משרד התחבורה והגורמים הנוגעים בדבר, לעמוד בהחלטות שהתקבלו.

על פי המתווה שהוסכם מכרז האיתות של הרכבת יפורסם עד ל-15 במאי, 2017. במקביל, תיערך חברת נת"ע לפרסם את המכרז למערכות החשמול, המסילות והתקשורת עד תחילת אוגוסט, 2017 לכל המאוחר.

משרד האוצר התחייב להגדיל את תקציב הפרויקט במידה ויהיו פערים בין ההצעות במכרז לאומדן התקציבי שאושר באוגוסט 2014. החלטות נוספות יובאו לוועדת ההיגוי העליונה, בהמשך להחלטת הממשלה.

השר כץ הנחה בישיבה על תקצוב מיידי ופרסום של מכרזי התכנון המפורט לקו הירוק ולקו הסגול עד סוף חודש הבא. הקו הירוק, המחבר את החלקים הדרומים של מטרופולין תל אביב (חולון ושולי העיר ראשון לציון) עם העיר תל אביב. חלקו הדרומי של הקו כולל שתי זרועות המתחילות בראשון לציון. זרוע אחת בתחנת משה דיין וזרוע שנייה בחיבור שדרות היובל על כביש 412. הקו הסגול המתוכנן מיהוד דרך בית החולים תל השומר, רמת גן, דרום תל אביב ותחנת סבידור.

שר התחבורה ציין כי פרויקט הרכבת הקלה בתל אביב צפוי לשנות מן היסוד את המציאות התחבורתית בגוש דן. "הורתי להוציא לדרך את הפרויקט לפני כשנתיים, לאחר שנים של דחיות ועיכובים. העבודות להקמת הרכבת נמצאות כיום בעיצומן. חזון הרכבת הקלה במטרופולין תל אביב שרבים הטילו ספק לגביו, הופך היום למציאות" הוסיף השר כץ.
"
 
מי מכין עבור נתע את המכרזים לירוק ולסגול?

יש הודעה של משרד התחבורה בקשר לקווי הרק"ל בגוש דן:
[URL]http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=3583:dover-2017-04-09a&catid=56:dover-c-1&Itemid=65[/URL]

"
בתום סבב דיונים שערך השר כץ: הושגה הסכמה על אסטרטגית רכש חדשה לקו האדום שתאפשר לעמוד בלוח הזמנים המקורי של פרויקט הרכבת הקלה במטרופולין ת"א

השר כץ: "הורתי להוציא לדרך את הפרויקט לפני כשנתיים, לאחר שנים של דחיות ועיכובים. העבודות להקמת הרכבת נמצאות כיום בעיצומן. חזון הרכבת הקלה במטרופולין תל אביב שרבים הטילו ספק לגביו, הופך היום למציאות"
משרדי התחבורה, האוצר וחברת נת"ע, האחראית על הקמת מערכת הסעת המונים בתל אביב, הגיעו לסיכום על מתווה לרכש המערכות של הקו הראשון (הקו האדום), של הרכבת הקלה במטרופולין תל אביב.

בתום סבב דיונים, שקיים שר התחבורה והמודיעין, ישראל כץ עם כל הגורמים הנוגעים בדבר ובהם חברת נת"ע ומשרד האוצר, גובשה אסטרטגית רכש חדשה לקו האדום שתאפשר לעמוד בלוח הזמנים המקורי של הפרויקט , אוקטובר 2021.

השר כץ ציין, כי הוא רואה חשיבות רבה בהפעלת הקו האדום של הרכבת הקלה במטרופולין תל אביב, במועד שנקבע, הן בשל הצורך הדחוף לשנות את המציאות התחבורתית בגוש דן והן כמסר לציבור על מחויבות משרד התחבורה והגורמים הנוגעים בדבר, לעמוד בהחלטות שהתקבלו.

על פי המתווה שהוסכם מכרז האיתות של הרכבת יפורסם עד ל-15 במאי, 2017. במקביל, תיערך חברת נת"ע לפרסם את המכרז למערכות החשמול, המסילות והתקשורת עד תחילת אוגוסט, 2017 לכל המאוחר.

משרד האוצר התחייב להגדיל את תקציב הפרויקט במידה ויהיו פערים בין ההצעות במכרז לאומדן התקציבי שאושר באוגוסט 2014. החלטות נוספות יובאו לוועדת ההיגוי העליונה, בהמשך להחלטת הממשלה.

השר כץ הנחה בישיבה על תקצוב מיידי ופרסום של מכרזי התכנון המפורט לקו הירוק ולקו הסגול עד סוף חודש הבא. הקו הירוק, המחבר את החלקים הדרומים של מטרופולין תל אביב (חולון ושולי העיר ראשון לציון) עם העיר תל אביב. חלקו הדרומי של הקו כולל שתי זרועות המתחילות בראשון לציון. זרוע אחת בתחנת משה דיין וזרוע שנייה בחיבור שדרות היובל על כביש 412. הקו הסגול המתוכנן מיהוד דרך בית החולים תל השומר, רמת גן, דרום תל אביב ותחנת סבידור.

שר התחבורה ציין כי פרויקט הרכבת הקלה בתל אביב צפוי לשנות מן היסוד את המציאות התחבורתית בגוש דן. "הורתי להוציא לדרך את הפרויקט לפני כשנתיים, לאחר שנים של דחיות ועיכובים. העבודות להקמת הרכבת נמצאות כיום בעיצומן. חזון הרכבת הקלה במטרופולין תל אביב שרבים הטילו ספק לגביו, הופך היום למציאות" הוסיף השר כץ.
"
מי מכין עבור נתע את המכרזים לירוק ולסגול?
שוב WSP או האיטלקים הפעם?
 
למען הדיוק:

מי מכין עבור נתע את המכרזים לירוק ולסגול?
שוב WSP או האיטלקים הפעם?
למען הדיוק:
WSP היא קנדית והיא רכשה את החברה המאוד ידועה והותיקה PARSONS BRINCKERHOFF המייעצת לנתע.
דעה אישית: זו היא שטעתה בהערכת התקציב למכרז המערכות לקו האדום(שבוטל בגלל שהצעות הזוכה היו הרבה יותר גבוהות). מענין אבל ש EGIS המייעצת למשרד האוצר והתחבורה לא הזעיקה בעוד מועד שהערכת PB לא היתה מציאותית!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה