רב-קו אונליין כבר כולל אפשרות להזמנת טעינה אבל
הכרטיס עצמו שומר כמה פעולות בודדות אחרונות
ואפשר לקרוא אותו עם אפליקציית "רב קו" באנדרויד, אפליקציית "רב קו אונליין" באנדרויד, או "רב קו אונליין" באינטרנט אם יש קורא כרטיסים מתאים (אפשר לרכוש ב10 ש"ח באחת עמדות השירות).
יותר מזה רק למשרד התחבורה יש, ולא נראה לי שייתנו לך את המידע במרכזי השירות, אבל הבנתי שהשירות החדש שהם יציעו עוד כמה שנים לממשק אונלייני לניהול הרב קו כולל תשלום אוטומטי באשראי יכיל גם פירוט נסיעות.
רב-קו אונליין כבר כולל אפשרות להזמנת טעינה אבל
כדי לטעון הזמנה זו צריך פיזית לקרוא את הכרטיס באפליקציה / קורא כרטיסים באתר משום שרב-קו מצד משתמש זו מערכת לא מקוונת
כשממילא קוראים כרטיס באפליקציה/אתר האפשרות להזמין טעינה של חוזה מיותרת אלא רק אם אין לך טלפון מתאים/קורא כרטיסים ואתה לא רוצה להזין פרטי תשלום בטלפון של אחר אלא רק לסרוק בו כדי להטעין
 
אותו העניין בהזמנת הטעינה באתר הרכבת / מטרונית / נתיב אקספרס שהכרטיס צריך להסרק במאמת של המפעיל כדי שהחוזה שאתה הזמנת (שרשום ברשימה ירוקה עפ"י נוהל
https://goo.gl/mH3YM5 ) ייטען בכרטיס (ואגב קארדפיק מראה לך גם את המספר הזה בנוסף למידע הרגיל)
 
כמו כן אם הנפקת בר"י, היה לך אזור אישי באתר, שבו היה ניתן לראות נסיעות בחצי שנה אחרונה לאחר שהשערים של הרכבת שלחו דיווח . רק שעכשיו באתר יש רק הזמנת הכרטיס
https://ravkav.rail.co.il/ אבל האזור האישי עם מידע עדיין מוזכר ב
https://www.rail.co.il/ravkav/pages/faqravkav.aspx בשאלה השמינית