קו 254 ו440 ביטול כניסה לישוב מיתר

מרצדס0303

New member
קו 254 ו440 ביטול כניסה לישוב מיתר

עדכוני קווים / קווים חדשים / שינוים בקווים קיימים
קו 254 ו440 ביטול כניסה לישוב מיתר
כבר ביטלו את הכניסה של 254 ו440 לישוב מיתר.דרך אגב לא מופיע בשום מקום והשילוט קיים
 

olli3

New member
מנהל
זה לא שלפני המעבר לאגד תעבורה היו כניסות רבות ב51,61 למיתר

קו 254 ו440 ביטול כניסה לישוב מיתר
כבר ביטלו את הכניסה של 254 ו440 לישוב מיתר.דרך אגב לא מופיע בשום מקום והשילוט קיים
זה לא שלפני המעבר לאגד תעבורה היו כניסות רבות ב51,61 למיתר
ובצדק, לא ממש צריך... 440 לא נכנס למיתר לפחות 15 שנים. האמת, לא זכור לי איי פעם ש440 נכנס למיתר מתיישהו בהיסטוריה הארוכה שלו.

לגבי מיתר עצמה, עוד קצת סבלנות, מעבר לכך לא אוכל להוסיף כרגע.
 

מרצדס0303

New member
440 אגד של שעה 5:55 מב"ש

זה לא שלפני המעבר לאגד תעבורה היו כניסות רבות ב51,61 למיתר
ובצדק, לא ממש צריך... 440 לא נכנס למיתר לפחות 15 שנים. האמת, לא זכור לי איי פעם ש440 נכנס למיתר מתיישהו בהיסטוריה הארוכה שלו.

לגבי מיתר עצמה, עוד קצת סבלנות, מעבר לכך לא אוכל להוסיף כרגע.
440 אגד של שעה 5:55 מב"ש
תמיד היה נכנס למיתר.61 ב13:35 ו19:00 היו גם נכנסים.51 אף פעם לא נכנס.לגבי קווי מטרופולין- אחד הישובים הגרועים מבחינת תחבורה ציבורית.אם יש לך חדשות אשמח לשמוע
 

olli3

New member
מנהל
252 אג"ת נכנס וזה מספיק. לא צריך לאמלל את נוסעי קרית ארבע

440 אגד של שעה 5:55 מב"ש
תמיד היה נכנס למיתר.61 ב13:35 ו19:00 היו גם נכנסים.51 אף פעם לא נכנס.לגבי קווי מטרופולין- אחד הישובים הגרועים מבחינת תחבורה ציבורית.אם יש לך חדשות אשמח לשמוע
252 אג"ת נכנס וזה מספיק. לא צריך לאמלל את נוסעי קרית ארבע
והר חברון, גם נסיעות שונות של 61 או 51 נכנסו בעבר לעומר, דברים משתנים... הכניסה של 252 הגיונית ומספקת שירות שהוא עוד רלוונטי ליישובי האיזור שצריכים להגיע למיתר ובחזרה. שאר הקווים לא רלוונטים לכניסה לתוך מיתר בדיוק כמו שהם לא רלוונטיים לכניסה לתוך עומר או כרמית.

בנוגע לקווי מטרופולין, קצת סבלנות (באמת שלא הרבה), אני לא יודע עדיין תאריך יעד מדוייק ונבצר ממני לפרט...
 

מרצדס0303

New member
2 קילומטר(עד מרכז מיתר)זה לא מרחק

252 אג"ת נכנס וזה מספיק. לא צריך לאמלל את נוסעי קרית ארבע
והר חברון, גם נסיעות שונות של 61 או 51 נכנסו בעבר לעומר, דברים משתנים... הכניסה של 252 הגיונית ומספקת שירות שהוא עוד רלוונטי ליישובי האיזור שצריכים להגיע למיתר ובחזרה. שאר הקווים לא רלוונטים לכניסה לתוך מיתר בדיוק כמו שהם לא רלוונטיים לכניסה לתוך עומר או כרמית.

בנוגע לקווי מטרופולין, קצת סבלנות (באמת שלא הרבה), אני לא יודע עדיין תאריך יעד מדוייק ונבצר ממני לפרט...
2 קילומטר(עד מרכז מיתר)זה לא מרחק
כל כך מעקב לישוב של 8800 תושבים שאין להם הרבה אופציות לצאת מהישוב.דרך אגב ראיתי היום בבוקר 254 שהגיע מקרית ארבע מוריד נוסעים בצומת מיתר.מעניין איך הם מגיעים לתוך הישוב?
 

olli3

New member
מנהל
הבתים שהכי קרובים לצומת ממוקמים 1.2 ק"מ מהצומת.

2 קילומטר(עד מרכז מיתר)זה לא מרחק
כל כך מעקב לישוב של 8800 תושבים שאין להם הרבה אופציות לצאת מהישוב.דרך אגב ראיתי היום בבוקר 254 שהגיע מקרית ארבע מוריד נוסעים בצומת מיתר.מעניין איך הם מגיעים לתוך הישוב?
הבתים שהכי קרובים לצומת ממוקמים 1.2 ק"מ מהצומת.
אותם בתים ממוקמים 800 מטרים מהתחנה של מרכז מיתר. מדובר ב2 ק"מ לכל כיוון כולל נסיעה בכיכרות, זה עיכוב עבור הרוב המוחלט של הנוסעים המבקשים להגיע לבאר שבע. זו גם ככה נסיעה לא כל כך פשוטה מקרית ארבע ויישובי הר חברון לבאר שבע, כביש עם נתיב אחד לכל כיוון שהתנועה בו יכולה להזדחל על 40-50 קמ"ש...

וכמו שאמרתי, כמו שאין סיבה להכ ניס את הקווים הנ"ל למרכז עומר, כך אין סיבה שהם יכנסו למרכז מיתר. זה כמו שתבקש שהקווים מבאר שבע הנוסעים צפונה יכנסו ללהבים, רק לכיכר הכניסה ללהבים ויחזרו חזרה לכביש 40 צפונה. זה ממש לא שונה ממה שאתה מבקש עבור מיתר.

תתאזר קצת בסבלנות, המצב הולך להשתפר משמעותית, בלי קשר לקווי אגד תעבורה
 

מרצדס0303

New member
הרעיון שלך מעולה ומבורך

הבתים שהכי קרובים לצומת ממוקמים 1.2 ק"מ מהצומת.
אותם בתים ממוקמים 800 מטרים מהתחנה של מרכז מיתר. מדובר ב2 ק"מ לכל כיוון כולל נסיעה בכיכרות, זה עיכוב עבור הרוב המוחלט של הנוסעים המבקשים להגיע לבאר שבע. זו גם ככה נסיעה לא כל כך פשוטה מקרית ארבע ויישובי הר חברון לבאר שבע, כביש עם נתיב אחד לכל כיוון שהתנועה בו יכולה להזדחל על 40-50 קמ"ש...

וכמו שאמרתי, כמו שאין סיבה להכ ניס את הקווים הנ"ל למרכז עומר, כך אין סיבה שהם יכנסו למרכז מיתר. זה כמו שתבקש שהקווים מבאר שבע הנוסעים צפונה יכנסו ללהבים, רק לכיכר הכניסה ללהבים ויחזרו חזרה לכביש 40 צפונה. זה ממש לא שונה ממה שאתה מבקש עבור מיתר.

תתאזר קצת בסבלנות, המצב הולך להשתפר משמעותית, בלי קשר לקווי אגד תעבורה
הרעיון שלך מעולה ומבורך
כאשר יש תחבורה טובה לישוב וממנו.אבל גם תושבי מיתר נוסעים בקו 27 דרך עומר (לא רק מרכז)שעה.מצד שני יש נוסעים מעומר שעולים ויורדים מ/למיתר.מה נעשה?
 

olli3

New member
מנהל
גם תושבי כסייפה נוסעים בקו 52 דרך חורה ותושבי ערערה

הרעיון שלך מעולה ומבורך
כאשר יש תחבורה טובה לישוב וממנו.אבל גם תושבי מיתר נוסעים בקו 27 דרך עומר (לא רק מרכז)שעה.מצד שני יש נוסעים מעומר שעולים ויורדים מ/למיתר.מה נעשה?
גם תושבי כסייפה נוסעים בקו 52 דרך חורה ותושבי ערערה
נוסעים בקו 53 דרך שגב שלום.

יש הבדל בין שירות פרברי שיותר נהוג לקבץ כמה יישובים תחתיו, במיוחד כשהם כפריים (לא המקרה של עומר ומיתר אך כן היה המקרה של עומר ומיתר לפני מספר עשורים), כמו גם הצורך לקשר בןי שני יישובים קטנים, האחד לשני לצרכים שונים. המציאות הראתה שמספר האנשים שעושים שימוש בקו אוטובוס בין שני יישובים שאינם כל כך סמוכים האחד לשני - קטנה מאד.

בכל מקרה, לא סתם אני חוזר ואומר - סבלנות. אחרי שהדברים יסגרו סופית במערכת של משרד התחבורה, אז תבין שכל השיחה הזאת מיותרת:)
 
למעלה