את הצבעים לא בחרתיהצבעים שבחרת דומים מדי
מפה יפה, עם כמה הערותרעיון למספור קווי רכבת
כאן
הקו מבאר שבע שעובר דרך שדרות לא יכול להמשיך להרצליהמפה יפה, עם כמה הערות
הדרום יוצא די מופסד מהמפה הזו.
למשל הקו מבאר שבע שעובר דרך שדרות צריך להמשיך להרצליה,
בנוסף צריך קו ישיר מבאר שבע דרך נתב"ג לירושלים, ובכך למעשה ליצור רכבות ישירות בין המטרופולינים.
תודה על המידע, אבלהקו מבאר שבע שעובר דרך שדרות לא יכול להמשיך להרצליה
אתה בעצם רוצה שגם אחרי פתיחת לולאת השרון הרכבות מהשרון ימשיכו עד ב"ש? זה מאוד בעייתי במבחינה תפועלית, בעיקר בגלל שאת לולאת השרון יש תוכניות לחשמל בסבב החשמול הנוכחי וחשמול יועיל *מאוד* לקו הפרברי הזה. לעומת זאת מסילת הנגב לא בתוכניות לחשמול בקרוב.
כנ"ל "באר שבע דרך נתב"ג לירושלים" - אין מסילה שתאפשר לעשות את זה. בשביל לעשות דבר כזה צריך קשת מסילתית ממסילת לוד-כפר חב"ד למסילת נתב"ג באיזור שפירים, כדי שהרכבת תוכל לעשות "פרסה" ולהיכנס לנתב"ג, ולא סביר שייבנו דבר כזה. גם דרך מסילת החוף הדרומי אי אפשר להגיע לנתב"ג מב"ש כי אין קשת (או ייתכנות לבניה של אחת כזו) שיכולה לאפשר לרכבת ממסילת החוף הדרומי לעבור למסילת ת"א-נתב"ג. גם אם היה אפשרי לעבור דרך החוף הדרומי זה כמובן גם היה מאוד לא נוח לתושבי ב"ש שירצו להגיע לנתב"ג - בגלל שזו נסיעה ממש ארוכה, ויהיה להם הרבה יותר קצר לקחת רכבת ללוד ומשם להחליף לרכבת לנתב"ג, או לקחת רכבת ישירה לנתב"ג שיעדה בת"א או בצפון - ולא בירושלים.
אם יהיו רכבות ישירות מב"ש לירושלים בעתיד (ויש שמועה שיהיו) אז הן לא יעברו בנתב"ג.
תסתכל על מפת המסילות לפני שאתה מציע הצעות כאלו להבא
http://www.openstreetmap.org/#map=13/31.9928/34.8661&layers=T
אין בעיה עם חשמול לבאר שבעתודה על המידע, אבל
בכל זאת,
הקו של באר שבע שדרות הרצליה - נחוץ ברמת התפיסתית (פיזור האוכלוסיה...) וזה שזה מאתגר תפעולית זה לא צריך לעניין אף אחד.
לגבי הקו ירושלים באר שבע - יש מקום לקשת באזור בית דגן, וזה לא נראה כמו פרויקט על...הבעיה היא עם בחישמול
לפי המפה, מראשון יש רק קו אחד מתוך שלושה שממשיך לאשקלוןאין בעיה עם חשמול לבאר שבע
באר שבע בתוכנית החשמול הנוכחית.
אבל שוב, קו באר שבע - ירושלים התיאורטי לא יעבור דרך נתב"ג. זה לא הגיוני בכלל. אבל כשיהיו יותר רציפים בנתב"ג יהיה אפשר להעביר את הקווים מבאר שבע צפונה דרך נתב"ג.
זה יהיה יותר טוב כי כך גם הדרך לנתב"ג תהיה קצרה יותר (בלי לעשות "פרסה" כדי להיכנס לתחנה ממערב) וגם הדרך לירושלים תהיה קצרה יותר (בלי לעבור דרך נתב"ג).
בקשר ל"זה שזה מאתגר תפעולית לא מעניין אף אחד" - בטח שזה מעניין. יש רק מסילה בודדת באיילון כרגע לקו החוף הדרומי. אחרי פתיחת לולאת השרון והחשמול אי אפשר יהיה להמשיך להפעיל אותו כקו משולב עם קו הנגב. ואין מספיק סלוטים באיילון בשביל קו נוסף שייסע מהחוף הדרומי ישירות להרצליה ויעצור שם.
תוכניות רכבתיות צריכות להיות ריאליסטיות.
אין שלושה קווים בראשון לציון מערב, יש קו לולאתי אחדלפי המפה, מראשון יש רק קו אחד מתוך שלושה שממשיך לאשקלון
אפשר להאריך את אחד מהם עד באר שבע
למה דווקא קו באר שבע - שדרות - הרצליה נחוץ "תפיסתית"?תודה על המידע, אבל
בכל זאת,
הקו של באר שבע שדרות הרצליה - נחוץ ברמת התפיסתית (פיזור האוכלוסיה...) וזה שזה מאתגר תפעולית זה לא צריך לעניין אף אחד.
לגבי הקו ירושלים באר שבע - יש מקום לקשת באזור בית דגן, וזה לא נראה כמו פרויקט על...הבעיה היא עם בחישמול
יש כמה סיבותלמה דווקא קו באר שבע - שדרות - הרצליה נחוץ "תפיסתית"?
במה הוא נחוץ יותר מכך שהקו של באר שבע - שדרות יגיע לתחנת "בני ברק - רמת החייל"?
למה דווקא תפיסתית נחוץ שלא תהיה החלפה משדרות להרצליה ולא נחוץ "תפיסתית" שלא תהיה החלפה משדרות לבני ברק - רמת החייל?
מה כל כך נורא "תפיסתית" בנסיעה משדרות להרצליה עם החלפה בת"א?
מה ההשפעה הגורלית של ההחלפה הזו על יכולת פיזור האוכלוסיה?
וכפי שכבר נכתב, בעידן החישמול ממילא יהיה צורך בהחלפה באשקלון.
עדיין לא הבנתי מה כל כך חשוב בקו בין שדרות להרצליהיש כמה סיבות
1. חלופה ברמת החייל זו לא חלופה באשקלון, גם חלופה ברמת החייל עדיפה
2. זה לא אתגר גדול הנדסית להאריך את הקו היחיד שמגיע לאשקלון לבאר שבע
3. "המדינה" צריכה לשכנע אנשים/עסקים לעבור לישובים מרוחקים (פיזור אוכלוסיה)
לא תשכנע אף אחד אם תגיד למשהו עלה על אוטובוס רכבת ואז עוד רכבת ואז עוד אוטובוס ובין לבין תמתין 10 דקות, זה לא יעבוד יש גבול
4. יבואו ויגידו תושבי שדרות אופקים נתיבות סבבה לנו יש בעיות אנחנו בעדיפות (א,ב), במקום לחתוך אצלנו תחתכו את הקו כך שראש העין כפר סבא רעננה והרצליה יהיו קו נפרד, הם הרי חזקות
באר שבע (ועם כל הכבוד) לא שוות ערך לכל גוש המרכז.
תכנון נכון הוא תכנון שבו יש
א. קווי אקספרס בין המטרופולינים.
ב. קווים פרברים שמקשרים למרכז המטרופוליני
ג. וקווים מאספים שעוצרים בכל תחנה בדרך
לא התייחסתי לחשמלעדיין לא הבנתי מה כל כך חשוב בקו בין שדרות להרצליה
סעיף 4 שלך מתייחס לכך שבשלב הראשון של החשמול, מסילת אשקלון - באר שבע לא נכללת, אבל זה לא קשור למה שכתבת קודם שצריך קו באר שבע - שדרות - הרצליה.
חזקות או לא חזקות לא קשור לתוכנית החשמול.
הקו הלולאתי זה קו פרברי עם הרבה נוסעים יוממים שלחשמול יש יתרונות רבים לגביו. יתרונות שפחות יבואו לידי ביטוי בקו באר שבע - שדרות - אשקלון - וצפונה.
עם כל הכבוד לשדרות, נתיבות ואופקים, היוממות בין ראש העין, כפר סבא, רעננה, הרצליה וגם הוד השרון ופתח תקוה לת"א גדולה בהרבה.
ולכן מבחינה תחבורתית העדיפות לחשמל את הקו הלולאתי גבוהה בהרבה מהחשמול של מסילת הנגב המערבי.
אבל הפיצול באשקלון נובע אך ורק בגלל החישמוללא התייחסתי לחשמל
התייחסתי לזה שצריך להיות קו אחד מאסף, כלומר זה שעוצר מאשקלון ממשיך לבאר שבע.
סעיף 4 התיחס למה שיגידו ראשי הרשויות על כך שצריך "העדפה מתקנת" ואם כבר "לנתק" אז לנתק את החזקים...
המדינה ממש לא צריכה לשכנע אנשים להתפזר ולא צריכהיש כמה סיבות
1. חלופה ברמת החייל זו לא חלופה באשקלון, גם חלופה ברמת החייל עדיפה
2. זה לא אתגר גדול הנדסית להאריך את הקו היחיד שמגיע לאשקלון לבאר שבע
3. "המדינה" צריכה לשכנע אנשים/עסקים לעבור לישובים מרוחקים (פיזור אוכלוסיה)
לא תשכנע אף אחד אם תגיד למשהו עלה על אוטובוס רכבת ואז עוד רכבת ואז עוד אוטובוס ובין לבין תמתין 10 דקות, זה לא יעבוד יש גבול
4. יבואו ויגידו תושבי שדרות אופקים נתיבות סבבה לנו יש בעיות אנחנו בעדיפות (א,ב), במקום לחתוך אצלנו תחתכו את הקו כך שראש העין כפר סבא רעננה והרצליה יהיו קו נפרד, הם הרי חזקות
באר שבע (ועם כל הכבוד) לא שוות ערך לכל גוש המרכז.
תכנון נכון הוא תכנון שבו יש
א. קווי אקספרס בין המטרופולינים.
ב. קווים פרברים שמקשרים למרכז המטרופוליני
ג. וקווים מאספים שעוצרים בכל תחנה בדרך
קו ירושלים באר שבעתודה על המידע, אבל
בכל זאת,
הקו של באר שבע שדרות הרצליה - נחוץ ברמת התפיסתית (פיזור האוכלוסיה...) וזה שזה מאתגר תפעולית זה לא צריך לעניין אף אחד.
לגבי הקו ירושלים באר שבע - יש מקום לקשת באזור בית דגן, וזה לא נראה כמו פרויקט על...הבעיה היא עם בחישמול
פיזוּר האוּכלוּסיה? לא תוֹדהתודה על המידע, אבל
בכל זאת,
הקו של באר שבע שדרות הרצליה - נחוץ ברמת התפיסתית (פיזור האוכלוסיה...) וזה שזה מאתגר תפעולית זה לא צריך לעניין אף אחד.
לגבי הקו ירושלים באר שבע - יש מקום לקשת באזור בית דגן, וזה לא נראה כמו פרויקט על...הבעיה היא עם בחישמול
בקשר לT1 בינימינה אשקלוןרעיון למספור קווי רכבת
כאן
תודה, עדכנתי בבלוגבקשר לT1 בינימינה אשקלון
רשום באתר הרכבת שהחל ממוצ"ש הזה הרכבות מ/לצפון יעצרו בתחנת ספיר... הכוונה כנראה לרכבות שיוצאות מבינימינה. הגיע הזמן
קידומת I לאינטרסיטי במדינות אירופה מזה מאה שנה מקובלת כ-ICרעיון למספור קווי רכבת
כאן
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.