שר התחבורה העביר 40 מלש"ח לתכנון הקו בין כרמיאל לקרית שמונה

מצב
הנושא נעול.
שר התחבורה העביר 40 מלש"ח לתכנון הקו בין כרמיאל לקרית שמונה

שר התחבורה העביר 40 מלש"ח לתכנון הקו בין כרמיאל לקרית שמונה
שר התחבורה העביר בשבוע שעבר דרך "נתיבי ישראל" 40 מיליון ש"ח עבור תכנון קו הרכבת בין כרמיאל לקרית שמונה.

מה שאומר שביצוע של הקו הזה יהיה במועד קרוב ממה שחשבנו.

תקשיבו לשר התחבורה דקה 4

http://www.calcalist.co.il/conference/articles/0,7340,L-3710462,00.html
 

Bus Nerd

Active member
יעברו עוד הרבה שנים

שר התחבורה העביר 40 מלש"ח לתכנון הקו בין כרמיאל לקרית שמונה
שר התחבורה העביר בשבוע שעבר דרך "נתיבי ישראל" 40 מיליון ש"ח עבור תכנון קו הרכבת בין כרמיאל לקרית שמונה.

מה שאומר שביצוע של הקו הזה יהיה במועד קרוב ממה שחשבנו.

תקשיבו לשר התחבורה דקה 4

http://www.calcalist.co.il/conference/articles/0,7340,L-3710462,00.html
יעברו עוד הרבה שנים
זה תכנון ראשוני עכשיו. יש עוד הרבה שלבים בדרך: ות"ל, התנגדויות, שימוע להתנגדויות, אישור תב"ע, המתנה לתקציב לתכנון מפורט, תכנון מפורט, המתנה לתקציב לביצוע, ואז אולי ביצוע.

אל תבנה על רכבת לקריית שמונה בעשור הקרוב.
 

נייף

New member
נכון לסוף 2014

יעברו עוד הרבה שנים
זה תכנון ראשוני עכשיו. יש עוד הרבה שלבים בדרך: ות"ל, התנגדויות, שימוע להתנגדויות, אישור תב"ע, המתנה לתקציב לתכנון מפורט, תכנון מפורט, המתנה לתקציב לביצוע, ואז אולי ביצוע.

אל תבנה על רכבת לקריית שמונה בעשור הקרוב.
נכון לסוף 2014
מסילת כרמיאל-קרית שמונה
הקמת מסילת רכבת באורך של כ-60 ק"מ בין כרמיאל לקריית שמונה.


בשלבי תכנון
תיאור הפרויקט
מסילת הרכבת בין כרמיאל לקרית שמונה תחבר את הגליל העליון לרשת המסילות הארצית, ותאפשר הובלת נוסעים ומטענים. הקו ישרת את תושבי צפת, חצור הגלילית, ראש פינה, קריית שמונה וישובי הסביבה.
מנהל הפרויקט: ערן בני, איתם
מתכנן מוביל: תדם

סטטוס הפרויקט (נכון לסוף שנת 2014)

המקטע שבין כרמיאל לכרמיאל מזרח נמצא בשלב תכנון מוקדם וסטטטורי וכולל תכנון מסוף מטענים רכבתי בכרמיאל מזרח.

בשאר המקטעים התכנון נמצא בשלב בחינת חלופות תוואי.
המסילה כלולה בתמ"א 42 שמקודמת לאישור.
 

Bus Nerd

Active member
ועדיין לא אושרה.

נכון לסוף 2014
מסילת כרמיאל-קרית שמונה
הקמת מסילת רכבת באורך של כ-60 ק"מ בין כרמיאל לקריית שמונה.


בשלבי תכנון
תיאור הפרויקט
מסילת הרכבת בין כרמיאל לקרית שמונה תחבר את הגליל העליון לרשת המסילות הארצית, ותאפשר הובלת נוסעים ומטענים. הקו ישרת את תושבי צפת, חצור הגלילית, ראש פינה, קריית שמונה וישובי הסביבה.
מנהל הפרויקט: ערן בני, איתם
מתכנן מוביל: תדם

סטטוס הפרויקט (נכון לסוף שנת 2014)

המקטע שבין כרמיאל לכרמיאל מזרח נמצא בשלב תכנון מוקדם וסטטטורי וכולל תכנון מסוף מטענים רכבתי בכרמיאל מזרח.

בשאר המקטעים התכנון נמצא בשלב בחינת חלופות תוואי.
המסילה כלולה בתמ"א 42 שמקודמת לאישור.
ועדיין לא אושרה.
 
רק לכרות את המנהרה שם בדרך לראש פינה

יעברו עוד הרבה שנים
זה תכנון ראשוני עכשיו. יש עוד הרבה שלבים בדרך: ות"ל, התנגדויות, שימוע להתנגדויות, אישור תב"ע, המתנה לתקציב לתכנון מפורט, תכנון מפורט, המתנה לתקציב לביצוע, ואז אולי ביצוע.

אל תבנה על רכבת לקריית שמונה בעשור הקרוב.
רק לכרות את המנהרה שם בדרך לראש פינה
יקח כמה שנים.
אבל טוב להצהיר לשכנע את הציבור , הוא הרי לא יזכור עוד שנתיים מה השר אמר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה