נחשפו מאות מסמכים פנימיים של רכבת ישראל

מצב
הנושא נעול.

25306yosef

New member
המשך קודים חדשים של תחנות חדשות ברכבת ישראל

לכל תחנת רכבת בישראל ולכל מתקן תפעולי של הרכבת, יש קוד במחשב
לקודים הללו אין כל קשר לכרטיס הרב קו והם היו בשימוש ברכבת ישראל מאז שהחלו להשתמש ברכבת במחשבים. בשנות ה-80 או לפני כן.

רשימת הקודים של כל תחנות הנוסעים של רכבת ישראל נמצאת אכן בקוד המקור של דף האינטרנט ועל פי הרשימה שלהלן שתכלול גם תחנות תפעוליות על בסיס תכנית תחנות הרכבת משנות ה-80 שאז היו מעט תחנות וכל תחנה קיבלה מספר עגול המסתיים בספרות 00. קודים שאינם מסתיימם ב-00 הם קודים חדשים אך יש כיום גם קודים חדשים שמסתיימים ב-00.

1. קבוצה 100-900 שלוחות משא וחניות באזור חיפה, הבסיס הוא כאמור משנות ה-80 שאז החלו לעבוד ברכבת עם מחשבים ונוצר הצורך לתת קודים לתחנות ולמתקני הרכבת:

100 - נמל חיפה
200 - שבי ציון (כיום לא קיימת)
300 - כיום פאתי מודיעין (בעבר בוסתן הגליל)
400 - כיום מודיעין מרכז (בעבר חצרות יסף)
500 - קישון חנייה (היה בשימוש בשנות ה-80 לפני המעבר לשימוש באיתות חשמלי. בעת המעבר לשימוש באיתות חשמלי הוקם מתקן האיתות בסמוך למה שנקרא כיום בשם תחנת חוצות המפרץ. כיום ראו קוד 1300)
600 - צומת ססובר (נעילה שרביטית) (שלוחת ממגורות חיפה, כיום השלוחה לא קיימת)
700 - קרית חיים
800 - קרית מוצקין (בעת המעבר לאיתות חשמלי התחנה התפעולית הועתקה צפונה ומתקן הנוסעים קיבל קוד חדש).

2. קבוצה 1000-1900 תחנות תפעוליות וצמתים על קו ראשי ותחנות גדולות (עם מגרש לעיתוק) בין חיפה מזרח לנהריה, על בסיס שנות ה-80

1000 - מגרש חיפה
1100 - חיפה מזרח (בין חיפה מזרח לבין מגרש חיפה הפריד בעבר כביש סואן בשם דרך חירם).
1200 - צומת זבולון (למי שלא יודע מדובר בגשר פז שבעבר היה שם צומת רכבות)

קודים חדשים
1220 - לב המפרץ
1240 - כפר יהושע
1250 - כפר ברוך
1260 - עפולה
1280 - בית שאן
נראה לי שאת הקודים 1230 ו-1270 משריינים לתחנות עתידיות שיתכן ואולי אחת מהן תוקם בעתיד בין עפולה לבית שאן.

חזרה לקודים משנות ה-80
1300 - כיום חוצות המפרץ (בשנות ה-80 תחנת קישון תפעולית)
1400 - קרית מוצקין (תחנה תפעולית בלבד!!! מתקן הנוסעים ראו קוד 800)
1500 - עכו
1600 - נהריה
1700 - צומת כורדני (נעילה שרביטית) (שלוחת מחנה צבאי כורדני. שלוחה זו לא קיימת כיום)
1800 - נעמן (תחנה תפעולית. בעבר נקראה בשם כור).
1900 - תל חנן (בעבר פעלה שלוחת משא למפעל נשר)

3. קבוצה 2000 עד 3900 - תחנות רכבת וצמתים ושלוחות בין דגון / חיפה מרכז לתל אביב מרכז שבימים ההם של שנות ה-80 היתה תחנת קצה סופית.

2000 - דגון (שלוחה)
2100 - חיפה מרכז
2200 - חיפה בת גלים
2300 - חוף הכרמל
2400 - החותרים
2500 - עתלית
2600 - דור
2700 - זכרון יעקב
2800 - בנימינה
קוד חדש
2820 - קיסריה פרדס חנה
חזרה לשנות ה-80
2900 - שפיים (אני מניח שהמתכנת באגף המחשבים של רכבת ישראל בשנות ה-80 שנתן את הקודים לתחנות התבלבל וחשב ששפיים סמוכה לבנימינה וכך שפיים נשארה עד היום עם קוד 2900).
3000 - צומת רמז
3100 - חדרה מערב
3200 - כפר ויתקין
3300 - נתניה
קוד חדש
3310 - נתניה ספיר
חזרה לשנות ה-80
3400 - בית יהושע
3500 - הרצליה
3600 - תל ברוך (כיום כולל תחנת ת"א האוניברסיטה)
3700 - תל אביב מרכז (בשנות ה-80 היתה תחנת קצה סופית)
3800 - חדרה מזרח (גם חדרה מזרח היתה בשנות ה-80 תחנת קצה)
3900 - צומת מחצבה (שלוחת מחצבת בנימינה. כיום לא בשימוש)

4. קבוצה 4100-4900 מבני ברק דרך לוד ללא לוד וללא צומת צריפין (ראו להלן מטה בקבוצה 5000-5900) ועד לתחנת הקצה תל אביב דרום. הספירה מתחילה מבני ברק דרך צומת עולמית ופתח תקווה המנדטורית שלא בשימוש כיום ודרך ראש העין וצומת שדי חמד שמשם הסתעפה שלוחת משא למפעל פקר פלדה בכפר סבא. לאחר שמסתיימת הספירה בשדי חמד נשארות 3 תחנות ללא מספר. התחנה האחרונה ת"א דרום שהיא חנת קצה תקבל את המספר האחרון 4900 והתחנה שלפניה כפר ח"בד תקבל את המספר העוקב שלפניו שהוא 4800 ונשארה תחנת רינתיה שקיבלה את המספר העוקב שלפני שהוא 4700. וכך נשאר מספר פנוי אחד שהוא 4600 שעשור אחרי מהפך המיחשוב ברכבת ישראל של שנות ה-80 יינתן לתחנת הרכבת החדשה בימים ההם שהיא תחנת השלום:

4100 - בני ברק
קוד חדש
4170 - קרית אריה
חזרה לשנות ה-80
4200 - צומת עולמית (לא קיים כיום)
קוד חדש
4250 - פתח תקוה סגולה
חזרה לשנות ה-80
4300 - פתח תקווה (כיום תחנה זו לא בשימוש)
4400 - ראש העין (התחנה המקורית)
4500 - שדי חמד (שלוחת פקר פלדה בשנות ה-80)
קודים חדשים
4600 - ת"א השלום
4610 - ת"א יצחק שדה (התחנה עדיין לא קיימת אך הקוד שוריין)
4620 - ת"א ההגנה (השימוש בקוד זה בוטל לאחר איחוד עם ת"א דרום)
4640 - צומת חולון
4660 - חולון וולפסון
4680 - בת ים יוספטל
4690 - בת ים קוממיות
חזרה לשנות ה-80
4700 - רינתיה
4800 - כפר חב"ד
4900 - תל אביב דרום (כיום כולל את תחנת ההגנה)

5. קבוצה 5000-5900 מלוד ועד לאשקלון כולל את צומת צריפין אך לא כולל את צריפין (לצריפין ראו להלן קוד 6900):

5000 - לוד
קוד חדש
5010 - רמלה - התחנה החדשה מהשנים האחרונות (תחנה ישנה ראו קוד 6000 צומת נשר רמלה ראו קוד 6600).
חזרה לשנות ה-80
5100 - צומת צריפין
5200 - רחובות
5300 - באר יעקב
5400 - יבנה (תחנה תפעולית בלבד)
קוד חדש
5410 - יבנה מזרח (מתקן לנוסעים בלבד. לא תחנה תפעולית. לתחנה תפעולית ראו קוד 5400)
חזרה לשנות ה-80
5500 - צומת פלשת
5600 - נמל אשדוד
5700 - אשדוד נפט
5800 - אשדוד עד הלום
5900 - אשקלון

6. קבוצה 6000-6900 מרמלה ועד לירושלים כולל צריפין (בעבר מחסני הסוכנות ובסיסי צה"ל):

6000 - רמלה - התחנה הישנה משנות ה-80 (לתחנה החדשה כיום ראו קוד 5010)
6100 - נען
6200 - נחל שורק
6300 - בית שמש
6400 - בר גיורא
6500 - ירושלים התחנה המקורית התורכית. כיום מספר זה משמש את תחנת גן החיות התנ"כי.
6600 - צומת נשר רמלה (שלוחה זו לא בשימוש כיום)
6700 - כיום ירושלים מלחה
6800 - בעבר גן החיות התנ"כי שהיתה נקודת עצירה על המסילה הישנה שפעלה בעבר עד החאן.
6900 - צריפין

6. קבוצה 7000 עד ממשית, צפע, הר צין, אורון, לא זוכר את המספרים שהיו אחרי דימונה:

7000 - קרית גת כיום וגם התחנה המקורית. ראו קוד 7100 להלן.
7100 - בעבר תחנת קרית גת החדשה (בעבר תחנה תפעולית בלבד לרכבות משא בלבד ולמעשה צומת רכבות למסילת חלץ). עם שדרוג מסילות הרכבת בדרום התחנה החדשה של שנות ה-80 שולבה בתוך תחנת קרית גת המקורית וכיום שתי התחנות אוחדו.
7200 - דבירה
7300 - באר שבע המקורית של שנות ה-80. כיום באר שבע צפון.
קוד חדש
7320 - באר שבע מרכז
חזרה לשנות ה-80
7400 - נבטים
7500 - דימונה
=====================================

ניתן ללמוד מתבנית המספור הנ"ל שבשנות ה-80 רשת הרכבות של רכבת ישראל היתה קטנה ומצומצמת ביותר והמספרים הוקצו אז בבזבזנות יתר וכל תחנה קיבלה אז מספר עגול שהסתיים ב-00 והמספרים אז בין תחנה לתחנה סמוכה גדלו או קטנו ב-100. כל המספרים כיום שאינם מסתיימים ב-00 הם מספרים חדשים מהשנים האחרונות. כל המספרים כיום של תחנות נוסעים הגדולים מהמספר 7500 ומסתיימים ב-00 גם הם מספרים חדשים מהשנים האחרונות.
המשך קודים חדשים של תחנות חדשות ברכבת ישראל
ולענייננו תחנת רכבת חדשה היא כל תחנת רכבת וכל מתקן רכבתי שניתן לו קוד חדש לאחר שנוצרה בשנות ה-80 תבנית המספור המקורית בעת שרכבת ישראל עברה משימוש בניירות לשימוש במחשבים. וכאשר משתמשים במחשבים חייבים לעשות שימוש בקודים.

תבנית המספור המקורית של הקודים נוצרה כאמור בהודעתי הקודמת בשנות ה-80 עם המעבר של רכבת ישראל לשימוש במחשבים במקום ניירות. אין לקודים הללו כל קשר לקודים של כרטיס הרב-קו ואני אפילו לא מכיר ואין לי שמץ של מושג מהם הקודים של כרטיס הרב קו.

להלן הקודים החדשים של תחנות הנוסעים שלא פורטו בהודעתי הקודמת:

8550 - להבים רהט
8600 - נתב"ג (נוסעים)
8700 - כפר סבא נורדאו
8800 - ראש העין צפון
9000 - יבנה מערב
9100 - ראשון לציון הראשונים
9200 - הוד השרון סוקולוב
9600 - שדרות
9650 - נתיבות
9700 - אופקים
9800 - ראשון לציון משה דיין

רשימת תחנות חדשות מהשנים האחרונות שאני לא יודע את הקוד שלהן:

1. צומת גנות
2. נתב"ג תפעולית
3. צומת לוד צפון
4. כפר דניאל
5. בתיר (ביתר) - בשנות ה-80 היא לא היתה תחנה תפעולית ולכן לא קיבלה קוד ולמעשה לא היה כל צורך לתת לה קוד מאחר ומבחינה תפעולית היא היתה בטלה ומבוטלת.
6. כפר מנחם.
7. תל נגילה.
8. אחוזם.
9. להבים תפעולית
10. ערוער
11. ניצנים

רשימת תחנות שהיו קיימות בעבר הרחוק אך איני זוכר את הקוד שלהן:

1. ממשית
2. צפע
3. אורון
4. הר צין
5. אילתה (לא להתבלבל!!! יש תחנת רכבת תפעולית בשם אילתה והיא נמצאת באזור הר צין / אורון).

==================================

ועוד משהו על הקודים של הרכבת,

לכל שלוחה יש קוד שהוא מספר העוקב את המספר של הקוד הראשי של התחנה התפעולית שממנה מסתעפת השלוחה. כמה דוגמאות:

דוגמה 1: שלוחת מחנה צבאי קרית מוצקין תקבל את הקוד שהוא המספר העוקב את הקוד שהוא המספר הראשי של התחנה התפעולית שממנה מסתעפת השלוחה (קרית מוצקין תפעולית 1400 בשנות ה-80) ולכן השלוחה תקבל את הקוד 1401.

דוגמה 2: שלוחת מלח עתלית תקבל את המספר 2501 מאחר והיא מסתעפת מתחנה תפעולית עתלית שהקוד שלה הוא 2500.

דוגמה 3: מתחנת קישון שהקוד שלה הוא 1300 (שנות ה-80) מסתעפות שלוחות רבות כמו:

(1) בתי מלאכה
(2) קו שילומים
(3) וולקן
(4) דשנים
(5) חיפה כימיקלים
(6) בתי זיקוק

ולכן שיטת המספור של שנות ה-80 מאפשרת לתת לכל שלוחה ושלוחה מספר שונה
וייחודי כדלקמן:

(1) בתי מלאכה / סדנאות הרכבת - 1301
(2) קו שילומים - 1302
(3) מחסני הרכבת - 1303
(4) וולקן יציקה - 1304
(5) פז גז - 1305
(6) בתי זיקוק - 1306
(7) חיפה כימיקלים - 1307
(8) דשנים - 1308
(9) ויטקו כימיקלים - 1309

דוגמה 4: ממגרש חיפה (קוד 1000) מסתעפות שלוחות רבות (שנות ה-80) ולכן ניתן להקצות במחשב לכל שלוחה מספר ייחודי כדלקמן:

1001 - נמל קישון
1002 - פז
1003 - דלק
1004 - סונול
1005 - חברת חשמל
1006 - צה"ל אנ"ט
1007 - שמן

דוגמה 5: תחנת ירושלים 6500, תחנת בית שמש 6300, תחנת הרצליה 3500, תחנת בית יהושע 3400, תחנת נתניה 3300:

6501 - המדפיס הממשלתי ירושלים
6502 - דלק ירושלים
6301 - נשר הרטוב בית שמש
3501 - ב.ר. בטון הרצליה
3401 - תנובה אקספורט בית יהושע - בית אריזה להדרים
3301 - הדרי נתניה כנ"ל
3201 - הדרי כפר ויתקין כנ"ל

דוגמה 6: בני ברק 4100 פתח תקווה 4300:

4101 - מפעל בני ברק
4102 - מפעל 2 בני ברק
4103 - בית אריזה בני ברק
4301 - מפעל ט.ב. פתח תקווה
4302 - מפעל 2 פתח תקווה

וכו...

וכך השיטה המקורית של שנות ה-80 נבנתה למעשה על האפשרות להקצות עד 99 שלוחות לכל תחנה ותחנה. סביר להניח שבימים ההם שממשלות ישראל לא השקיעו בפיתוח הרכבות וברכבות הנוסעים, אף אחד לא העלה על דעתו שבעתיד (שבימים ההם לא היה אפשר לחזותו), המספרים יהיו משאב מוגבל ומספר תחנות הרכבת התפעוליות ילך ויגדל מעת לעת.

לימים עם הגידול במספר התחנות ומתקני הרכבת נאלצו להקצות לתחנות הרכבת קודים שהם מספרים העוקבים את המספרים של תחנה שממנה מסתעפת המסילה. וכך יצא שתחנת לב המפרץ קיבלה את המספר 1220 שהוא מספר העוקב של התחנה הראשית הסמוכה אליה (צומת זבולון 1200 / גשר פז). וכפר יהושע קיבלה את המספר 1240 כנ"ל.

קיסריה פרדס חנה קיבלה את המספר 2820 שהוא למעשה מספר עוקב של בנימינה. וכך לגבי כל התחנות שהקוד שלהן אינו מסתיים ב-00.

ובאשר לכל הקודים שנתנו לתחנות החדשות מהשנים האחרונות (לאחר שנות ה-80) שקיבלו קוד המסתיים ב-00 והמספר גדול מ-7500 (דימונה), מדובר למעשה בקודים שהיו פנויים.
 
מעבר שעתי באיזה מחיר?

אגב, אם משרד התחבורה ור"י היו רוצים, היו מפעילים בלי בעיה
מעבר שעתי בתיקוף ערך צבור, הם כבר מסמנים 1 ב-Journey interchanges flag בפעולת אישור ערך צבור אבל באזור 255 (אבל 0 בפעולת חיוב ויציאה שלא נותנים המשך ולא רק כי האזור הוא 255). - אז סימון אזור 42 והקפדה על 1 בכל הפעולות בשדה הנ"ל היה מפעיל מעבר שעתי בטבעת 1 בדן (ואזור 51 בחיפה ו31 בי-ם) בין אם זה התחלת נסיעה ברכבת בפנים האזור ומעבר לאוטובוס ובין אם זה מעבר מאוטובוס אם תוקפה תחנת רכבת הנמצאת באותו אזור
&nbsp
כל הסיפורים שלהם שזה לא אפשרי הם רק סיפורים, כי זה בהחלט אפשרי ביישום הנ"ל
מעבר שעתי באיזה מחיר?
מחירי הנסיעה ברכבת לנסיעות בודדות שונים באופן משמעותי ממחירי הנסיעה באוטובוסים, כי השלב של הרפורמה שהיה אמור לטפל בתעריפי הבסיס לא בוצע ולא בגלל בעיות טכניות.
כשמחיר נסיעות מסויימות ברכבת בתוך אזור 1 בגוש דן הוא כמעט 30 ש"ח ללא קשר לכן או לא מעבר שעתי, אז החלת המעבר השעתי זו הבעיה הקטנה...
 

25306yosef

New member
גם באתר החדש של הרכבת בעברית יש סקריפט עם הקודים של התחנות

אני כמעט בטוח שאילו אותם קודים שנמצאים באתר הרכבת
תעשה Inspect Element על תיבת ה־select של שם התחנה כאן:
http://www1.rail.co.il/en/Pages/Homepage.aspx

עריכה: כמו כן, בקוד שלך, הייתי מתרגם "מטרופולין" לא כ"Metropolis" אלא כ "Metropolitian Area" שזה יותר קרוב למשמעות העברית. כך למשל במקום Metropolis Haifa הייתי כותב Haifa metropolitian area.
גם באתר החדש של הרכבת בעברית יש סקריפט עם הקודים של התחנות
בדקתי עכשיו את קוד המקור של האתר החדש בעברית וראיתי שגם שם יש סקריפט עם הקודים של התחנות. הסקריפט שונה ממה שהיה באתר הקודם אבל הקודים של התחנות עדיין קיימים.

אני מצרף קובץ עם הסקריפט. הקידוד זה יוניקוד.
 

25306yosef

New member
וכך היה נראה קוד המקור באתר הישן

גם באתר החדש של הרכבת בעברית יש סקריפט עם הקודים של התחנות
בדקתי עכשיו את קוד המקור של האתר החדש בעברית וראיתי שגם שם יש סקריפט עם הקודים של התחנות. הסקריפט שונה ממה שהיה באתר הקודם אבל הקודים של התחנות עדיין קיימים.

אני מצרף קובץ עם הסקריפט. הקידוד זה יוניקוד.
וכך היה נראה קוד המקור באתר הישן
בשביל מי שצריך לדעת את הקודים של תחנות רכבת ישראל (קודים פנימיים של רכבת ישראל ולא קודים של משרד התחבורה / רב-קו), לא משנה מהם הפורמטים השונים שבהם כתוב קוד המקור של דף האינטרנט. אבל למתחילים בלימוד הקודים של התחנות, הקוד של האתר הישן ידידותי הרבה יותר.

הקוד של האתר הישן בקובץ המצורף.

ושוב, מדובר בקודים פנימיים של רכבת ישראל שבהם נעשה שימוש בתוך רכבת ישראל בלבד. אין לקודים הללו כל קשר למשרד התחבורה ולכרטיס הרב קו ו/או לתקן הקליפסו.
 

nadavmos

New member
ארסני שלחתי לך הודעה בפרטי

תודה יוסף! בקשר לקודים של תחנות...
האם מדובר בקודים הנמצאים בשימוש ע"י מערך הרב-קו (מכונות כרטוס ושערים)?
אם כן, באיזה קובץ (הם כולם עם תאריכים במקום שמות נורמליים) מצאת אותם?
&nbsp
בדיוק אתמול חשבתי על איך בדיוק אוכל לקבלם ולא מצאתי פתרון חוץ מלנסות את שירות הלקוחות של הרכבת ביום ראשון (שאני גם לא בטוח אם זה היה עובד, הם היו שולחים אותי לדף ליצירת בקשה על פי החוק הזה ולוקחים כסף מיותר (במיוחד אם הם כבר נמצאים בבקשה הנדונה), כאשר מידע זה הוא ציבורי מלחתחילה עקב שכל המצוייד בקורא כרטיסים יכול לסרוק את הקוד הנרשם ברב-קו לאחר ביקור בתחנה ותיקוף נסיעה, למה ר"י לא מפרסמת רשימת קודים לציבור? אלה שברב-קו, לא קודים ב-URL של דפי מידע על תחנות באתר הרכבת הישן)
&nbsp
עכשיו למה אני צריך את הקודים? אני עשיתי fork ל-Cardpeek ומתקן אותו קצת כדי שיקרא טוב יותר את המידע ברב-קו
https://github.com/L1L1/cardpeek/pull/87/files
&nbsp
אחרי שפתחתי את הקוד של אפליקציית com.mosko.ravkav צירפתי רשימת תחנות (שאין לי מושג איך המפתח של האפליקציה הזו לאנדרואיד השיג את הרשימה מלחתחילה, ביקר בכל תחנות הרכבת בזמנו? כי הקודים נכונים ( http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/394/182032207/אקטואליה/תחבורה_ציבורית ), רק שהאפליקציה התיישנה ולא מעודכנת עם תמיכה להצגה נורמלית של תיקוף ערך צבור (כי פעולה זו לא הייתה קיימת אז האפליקציה שלו מראה כחיוב גם שהפעולה היא לא חיוב אלה אישור, וזה מבלבל משתמשים כפי שבהודעה שקישרתי) וקודים של תחנות שנפתחו מאז העדכון האחרון של האפליקציה ב-2014 (היא גם מאוד לא מעודכנת ברשימת קודי חוזים תקופתיים אך זה דבר אחר, שגם אותו כבר תיקנתי בקארדפיק מהנתונים של נוהל הטבלאות משותפות מאתר משרד התחבורה וקוד אתר רב-קו אונליין - ראו את אותו הקובץ בסוף)
&nbsp
אז
&nbsp
https://github.com/L1L1/cardpeek/pull/87/files#diff-f1959b92b320f441ea9cce355b08bce6R276
&nbsp
https://github.com/arseny92/cardpee...f11#diff-f1959b92b320f441ea9cce355b08bce6R277
&nbsp
כמו שניתן לראות :
&nbsp
https://github.com/L1L1/cardpeek/pull/87/files#diff-f1959b92b320f441ea9cce355b08bce6R393
&nbsp
https://github.com/arseny92/cardpee...f11#diff-f1959b92b320f441ea9cce355b08bce6R393
&nbsp
חסרים לי הקודים הנכונים של תחנות הרכבת שנפתחו מאז:
&nbsp
- יקנעם - כפר יהושע
- מגדל העמק - כפר ברוך
- עפולה
- בית שאן
&nbsp
- נתניה ספיר
&nbsp
- נתיבות
- אופקים
&nbsp
(כמו כן האם יש כבר קודים לתחנות שעתידם להפתח? אחיהוד, כרמיאל, ירושלים האומה....? רצוי להוסיף גם אותם)
&nbsp
&nbsp
ארסני שלחתי לך הודעה בפרטי
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

arseny92

Well-known member
מנהל
תודה נדב, חבל שאינך זוכר מאיפה לקחת את הקודים, עניתי לך במסר

ארסני שלחתי לך הודעה בפרטי
&nbsp
&nbsp
&nbsp
תודה נדב, חבל שאינך זוכר מאיפה לקחת את הקודים, עניתי לך במסר
 
האם אפשר להשתמש בחוק חופש המידע

נחשפו מאות מסמכים פנימיים של רכבת ישראל
בעקבות בקשה לקבלת מידע שהוגשה כדין לרכבת ישראל על ידי התנועה לחופש המידע, רכבת ישראל חשפה מאות מסמכים פנימיים של הרכבת בעניין איחורי רכבות והטיפול הממוחשב שמבצעת רכבת ישראל בעניין מעקב אחר איחורי הרכבות. על פי דבריה של עו"ד נירית בלייר, מנכ"לית התנועה לחופש המידע, מדובר במסמכים עם מידע טכני רב ומפורט באשר לתקלות ברכבת ואיחורים בגינן.

מדובר בהררי מסמכים פנימיים של רכבת ישראל וצריך שעות בשביל לקרוא את המסמכים הללו. לאחר כמה שעות שהשקעתי על חלק קטן מהמסמכים האלה, עייפתי ופרשתי ואף מחקתי את כל הררי המסמכים מהמחשב שלי. אבל אני מניח שלחלק מגולשי הפורום הררי המסמכים הללו יהיו לעזר.

כמו כן, ניתן לראות במסמכים הללו את הקודים של תחנות הרכבת המופיעות במסמכים.

להורדה ישירה של כל הררי המסמכים

פורסם במקור כאן.
האם אפשר להשתמש בחוק חופש המידע
כדי שרכבת ישראל תשוב ותפרסם את נתוני העולים/יורדים בכל תחנה?
&nbsp
אגב, מזכרוני הרעוע עולה חשד שהם הפסיקו "לפרסם" (במרכאות כי זה היה רק כאן בפורום) את הנתונים האלו כאשר הם נרשמו בבורסה (לצורך גיוס הון ע"י אגרות חוב, לא מוכרים מניות של חברת הרכבת, עדיין). זה נכון / יש קשר?
 

Bus Nerd

Active member
לדעתי אפשר, תגיש בקשה תשלם את האגרה, ותקבל את הנתונים

האם אפשר להשתמש בחוק חופש המידע
כדי שרכבת ישראל תשוב ותפרסם את נתוני העולים/יורדים בכל תחנה?
&nbsp
אגב, מזכרוני הרעוע עולה חשד שהם הפסיקו "לפרסם" (במרכאות כי זה היה רק כאן בפורום) את הנתונים האלו כאשר הם נרשמו בבורסה (לצורך גיוס הון ע"י אגרות חוב, לא מוכרים מניות של חברת הרכבת, עדיין). זה נכון / יש קשר?
לדעתי אפשר, תגיש בקשה תשלם את האגרה, ותקבל את הנתונים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה