תחנת אוטובוס ניסיונית בסינגפור

מצב
הנושא נעול.

Bus Nerd

Active member

trilliane

Well-known member
מנהל
מזכיר קצת את התחנות הראשיות באוניברסיטאות (חיפה / הר הצופים)

תחנת אוטובוס ניסיונית בסינגפור
https://www.citylab.com/commute/2017/03/singapore-may-have-designed-the-worlds-best-bus-stop/518226/
תראו איזה יופי של עיצוב.
לא מתאים לכל מקום, כמובן, אבל בארץ למשל זה היה יכול להיות מעולה במקומות שיש בהם מקבצי תחנות צפופים, למשל ליד עזריאלי.
מזכיר קצת את התחנות הראשיות באוניברסיטאות (חיפה / הר הצופים)
 

עכבר8

New member
תחנות גדולות בכבישים מהירים צריכות להיות סגורות וממוזגות

תחנת אוטובוס ניסיונית בסינגפור
https://www.citylab.com/commute/2017/03/singapore-may-have-designed-the-worlds-best-bus-stop/518226/
תראו איזה יופי של עיצוב.
לא מתאים לכל מקום, כמובן, אבל בארץ למשל זה היה יכול להיות מעולה במקומות שיש בהם מקבצי תחנות צפופים, למשל ליד עזריאלי.
תחנות גדולות בכבישים מהירים צריכות להיות סגורות וממוזגות
התחנה שקישרתה יפה, אבל לא יותר,

צריך לדאוג שתחנות בכבישים מהירים, כמו זה בצומת חולון.
https://goo.gl/maps/5NEpbcw2KPT2
יהיו תחנות סגורות וממוזגות,
כי כשאתה נמצא בהם יש הרבה מאוד רעש זיהום ובימים מסוימים בגלל שהמקומות פתוחים גם קור.

לא כל תחנה כי אז אתה יכול להאט את הנסיעה, אבל בתחנות קישור גדולות זה בהחלט יעזור
 
יש בארץ יותר מדי תחנות אוטובוס קטנות שאין לנוסעים מקום המתנה

תחנת אוטובוס ניסיונית בסינגפור
https://www.citylab.com/commute/2017/03/singapore-may-have-designed-the-worlds-best-bus-stop/518226/
תראו איזה יופי של עיצוב.
לא מתאים לכל מקום, כמובן, אבל בארץ למשל זה היה יכול להיות מעולה במקומות שיש בהם מקבצי תחנות צפופים, למשל ליד עזריאלי.
יש בארץ יותר מדי תחנות אוטובוס קטנות שאין לנוסעים מקום המתנה
אני חושב שבמסגרת פיתוח קווי הBRT עם האוטובוסים הארוכים כמו המטרונית, היה צריך להנהיג עבורם תחנות ארוכות של כ15 מטרים הקרובות לאורך האוטובוסים הארוכים עם ספסלים ארוכים וגגון מגן לכל הנוסעים. לא מדובר בתחנה מופרזת בגודלה אם למשל משווים לתחנת רכבת קלה בירושלים שאורכה לא פחות מ60 מטרים. תחנות דומות היה גם ניתן להנהיג בצירי תחבורה ראשיים בהם עוצרים הרבה קווים כדי למנוע את התופעה המוזרה והמכוערת בה ניתן לראות אף 4-3 תחנות רגילות מוצבות בשורה במקום תחנה אחת ארוכה ומעוצבת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה