ריח חזק מאוד בקרונות הרכבת שכנראה קשור למערכת ההנעה

  • פותח הנושא itamo
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

tenen

New member
יש גבול סביר ללשרת את כל הציבור

רכבת ישראל צריכה לשרת את כלל הציבור,לכן צריך לנקות
כולל אנשים שצריכים כל שעה לשירותים. אולי בגלל שלעיתים השירותים לא נקיים רבים מהמזדקקים לשירותים לא עולים על רכבות.
יש גבול סביר ללשרת את כל הציבור
יש גם עיוורים ואפשר להנגיש להם את הרציפים ע"י משטח מחוספס אבל משום שהם מעטים מעדיפים פשוט להצמיד להם עובד מהרכבת.
&nbsp
אפשר להנגיש את כל המעברים בין הרציף לרכבת כך שאדם עם כסא גלגלים לא יצטרך את המכשיר שמופעל ידנית על ידי עובדי הרכבת כל פעם שאדם רוצה לעלות או לרדת מהרכבת ועדיין בוחרים שלא לעשות את זה כי יותר זול שעובד רכבת יעשה את זה ידנית.
&nbsp
אם נלך לפי הטענה שלך שהרכבת צריכה לשרת את כל הנוסעים אז בוא נשים קרון בית כנסת וקרון מסגד לטובת המתפללים כדי שלא יצטרכו לפספס הרכבת בשביל התפילה.
&nbsp
אולי גם נוסיף 2 קרונות עם אוכל כדי שנוסעים נוספים יוכלו לא להישאר רעבים.
&nbsp
למעשה למה לעצור בזה, אולי גם נכניס מכשירים של חדר כושר ומקלחות כדי שהנוסעים ירגישו בבית.
 
שירות אנשים לפי הצרכים שלהם ולא לפי אמונותיהם ודיעותיהם

יש גבול סביר ללשרת את כל הציבור
יש גם עיוורים ואפשר להנגיש להם את הרציפים ע"י משטח מחוספס אבל משום שהם מעטים מעדיפים פשוט להצמיד להם עובד מהרכבת.
&nbsp
אפשר להנגיש את כל המעברים בין הרציף לרכבת כך שאדם עם כסא גלגלים לא יצטרך את המכשיר שמופעל ידנית על ידי עובדי הרכבת כל פעם שאדם רוצה לעלות או לרדת מהרכבת ועדיין בוחרים שלא לעשות את זה כי יותר זול שעובד רכבת יעשה את זה ידנית.
&nbsp
אם נלך לפי הטענה שלך שהרכבת צריכה לשרת את כל הנוסעים אז בוא נשים קרון בית כנסת וקרון מסגד לטובת המתפללים כדי שלא יצטרכו לפספס הרכבת בשביל התפילה.
&nbsp
אולי גם נוסיף 2 קרונות עם אוכל כדי שנוסעים נוספים יוכלו לא להישאר רעבים.
&nbsp
למעשה למה לעצור בזה, אולי גם נכניס מכשירים של חדר כושר ומקלחות כדי שהנוסעים ירגישו בבית.
שירות אנשים לפי הצרכים שלהם ולא לפי אמונותיהם ודיעותיהם
משפחה עם 6 ילדים לא תוכל יותר לנסוע ברכבת כמו גם אנשים מוגבלים שחייבים לשירותים בתכיפות גבוהה. זאת הגבלת נידות לא ערכית ולא מידתית.
&nbsp
 

tenen

New member
אני מקבל את הטענה שלך

שירות אנשים לפי הצרכים שלהם ולא לפי אמונותיהם ודיעותיהם
משפחה עם 6 ילדים לא תוכל יותר לנסוע ברכבת כמו גם אנשים מוגבלים שחייבים לשירותים בתכיפות גבוהה. זאת הגבלת נידות לא ערכית ולא מידתית.
&nbsp
אני מקבל את הטענה שלך
ואני מציע שהרכבת תעשה סקר ותשאיר את השירותים בקווים בהם נוסעים משפחות עם 6 ילדים.
אני נוסע שנים רבות ברכבת וביותר מקו אחד, המקום היחיד בו נוסעים באופן קבוע משפחות גדולות זה בין בית שמש לירושלים ולגן החיות התנ"כי וגם זה בעיקר בחול המועד.
 
בדיוק כמו להגיד שבקו הנגב המערבי לא צפויים נכים ולכן לעשות ר

אני מקבל את הטענה שלך
ואני מציע שהרכבת תעשה סקר ותשאיר את השירותים בקווים בהם נוסעים משפחות עם 6 ילדים.
אני נוסע שנים רבות ברכבת וביותר מקו אחד, המקום היחיד בו נוסעים באופן קבוע משפחות גדולות זה בין בית שמש לירושלים ולגן החיות התנ"כי וגם זה בעיקר בחול המועד.
בדיוק כמו להגיד שבקו הנגב המערבי לא צפויים נכים ולכן לעשות ר
רציפים לא מונגשים, קו רכבת צריך להיות שימושי לכולם כולל אנשים שצריכים כל שעה לשירותים. במקרה שמתלוננים צריך לשלוח עובד לנקות מייד, לא מדע טילים.
 
אגב באיזו דת בארץ צריך להתפלל כל שעתיים?

יש גבול סביר ללשרת את כל הציבור
יש גם עיוורים ואפשר להנגיש להם את הרציפים ע"י משטח מחוספס אבל משום שהם מעטים מעדיפים פשוט להצמיד להם עובד מהרכבת.
&nbsp
אפשר להנגיש את כל המעברים בין הרציף לרכבת כך שאדם עם כסא גלגלים לא יצטרך את המכשיר שמופעל ידנית על ידי עובדי הרכבת כל פעם שאדם רוצה לעלות או לרדת מהרכבת ועדיין בוחרים שלא לעשות את זה כי יותר זול שעובד רכבת יעשה את זה ידנית.
&nbsp
אם נלך לפי הטענה שלך שהרכבת צריכה לשרת את כל הנוסעים אז בוא נשים קרון בית כנסת וקרון מסגד לטובת המתפללים כדי שלא יצטרכו לפספס הרכבת בשביל התפילה.
&nbsp
אולי גם נוסיף 2 קרונות עם אוכל כדי שנוסעים נוספים יוכלו לא להישאר רעבים.
&nbsp
למעשה למה לעצור בזה, אולי גם נכניס מכשירים של חדר כושר ומקלחות כדי שהנוסעים ירגישו בבית.
אגב באיזו דת בארץ צריך להתפלל כל שעתיים?
 

Ccyclist

Well-known member
בדיוק כמו WiFi זה ניצול של זמן מת, כל עוד זה נעשה בהתחשבות.

אגב באיזו דת בארץ צריך להתפלל כל שעתיים?
בדיוק כמו WiFi זה ניצול של זמן מת, כל עוד זה נעשה בהתחשבות.
אם זה ברמה של קריאת תהילים אפשר לקבל את זה כי זה חלק מהתרבות הקיימת בארץ. הקמות, התגודדויות וקריאה משותפת בקול הן מטרד למי שאינו חלק מהתפילה.
&nbsp
בסופו של דבר יומם שעושה שעה ביום בכל כיוון ירצה לנצל את השעתיים האבודות האלו למשהו, וקשה להתעקש שפעילות שדורשת זמן אך ברת ביצוע בעת הנסיעה תעשה לפני הנסיעה בלבד תוך הוספת זמן לסדר היום.
&nbsp
&nbsp
 
אכן, ולכן תפילה כמו כל פעילות אחרת לגיטימית

בדיוק כמו WiFi זה ניצול של זמן מת, כל עוד זה נעשה בהתחשבות.
אם זה ברמה של קריאת תהילים אפשר לקבל את זה כי זה חלק מהתרבות הקיימת בארץ. הקמות, התגודדויות וקריאה משותפת בקול הן מטרד למי שאינו חלק מהתפילה.
&nbsp
בסופו של דבר יומם שעושה שעה ביום בכל כיוון ירצה לנצל את השעתיים האבודות האלו למשהו, וקשה להתעקש שפעילות שדורשת זמן אך ברת ביצוע בעת הנסיעה תעשה לפני הנסיעה בלבד תוך הוספת זמן לסדר היום.
&nbsp
&nbsp
אכן, ולכן תפילה כמו כל פעילות אחרת לגיטימית
התשובה הייתה שלא צריך להקצות קרון מיוחד שישמש רק לתפילות
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא, אין גבול כשמדובר בהנגשה. יש חוקים שמחייבים התאמה לכולם

יש גבול סביר ללשרת את כל הציבור
יש גם עיוורים ואפשר להנגיש להם את הרציפים ע"י משטח מחוספס אבל משום שהם מעטים מעדיפים פשוט להצמיד להם עובד מהרכבת.
&nbsp
אפשר להנגיש את כל המעברים בין הרציף לרכבת כך שאדם עם כסא גלגלים לא יצטרך את המכשיר שמופעל ידנית על ידי עובדי הרכבת כל פעם שאדם רוצה לעלות או לרדת מהרכבת ועדיין בוחרים שלא לעשות את זה כי יותר זול שעובד רכבת יעשה את זה ידנית.
&nbsp
אם נלך לפי הטענה שלך שהרכבת צריכה לשרת את כל הנוסעים אז בוא נשים קרון בית כנסת וקרון מסגד לטובת המתפללים כדי שלא יצטרכו לפספס הרכבת בשביל התפילה.
&nbsp
אולי גם נוסיף 2 קרונות עם אוכל כדי שנוסעים נוספים יוכלו לא להישאר רעבים.
&nbsp
למעשה למה לעצור בזה, אולי גם נכניס מכשירים של חדר כושר ומקלחות כדי שהנוסעים ירגישו בבית.
לא, אין גבול כשמדובר בהנגשה. יש חוקים שמחייבים התאמה לכולם
ואמורים לעשות כל מה שצריך לשם כך במסגרת מה שאפשר. גם אם נדמה לך שכל נוסעי הרכבת הם אנשים צעירים ובריאים ונטולי שלפוחית רגיזה או שלל בעיות מעיים.

השוואת צרכים פיזיים שאינם סובלים דיחוי רב לצרכים רוחניים (ואגב, אנשים מתפללים בקרונות גם בלי בית כנסת) או לתחביבים כמו כושר אינה רלוונטית. גם לא אוכל. כפי שמוכיחים צומות ושביתות רעב, אנשים יכולים להתאפק מאכילה למשך ימים. זה לא עובד כך לגבי הפרשות. כמו כן אני יכולה לדאוג להביא איתי אוכל בתיק, אבל מה אני אמורה לעשות עם השירותים? להביא בתיק שירותים ניידים?
 

tenen

New member
אין שום חוק הנגשה שמחייב שירותים,

לא, אין גבול כשמדובר בהנגשה. יש חוקים שמחייבים התאמה לכולם
ואמורים לעשות כל מה שצריך לשם כך במסגרת מה שאפשר. גם אם נדמה לך שכל נוסעי הרכבת הם אנשים צעירים ובריאים ונטולי שלפוחית רגיזה או שלל בעיות מעיים.

השוואת צרכים פיזיים שאינם סובלים דיחוי רב לצרכים רוחניים (ואגב, אנשים מתפללים בקרונות גם בלי בית כנסת) או לתחביבים כמו כושר אינה רלוונטית. גם לא אוכל. כפי שמוכיחים צומות ושביתות רעב, אנשים יכולים להתאפק מאכילה למשך ימים. זה לא עובד כך לגבי הפרשות. כמו כן אני יכולה לדאוג להביא איתי אוכל בתיק, אבל מה אני אמורה לעשות עם השירותים? להביא בתיק שירותים ניידים?
אין שום חוק הנגשה שמחייב שירותים,
אם יש אחד אשמח אם תוכלי לקשר אליו.
יש חוקים ותקנות שמחייבות התחשבות בעיוורים ובמסתייעים בכסא גלגלים, אבל אין שום חוק למיטב ידיעתי שנוגע לשלפוחית רגיזה.
&nbsp
ובנוגע למה שאמור לעשות אדם עם שלפוחית רגיזה, לרדת בתחנה, לעשות את מה שצריך לעשות ולעלות על הרכבת הבאה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
יש בהחלט חוקים לגבי שירותים במקומות ציבוריים

אין שום חוק הנגשה שמחייב שירותים,
אם יש אחד אשמח אם תוכלי לקשר אליו.
יש חוקים ותקנות שמחייבות התחשבות בעיוורים ובמסתייעים בכסא גלגלים, אבל אין שום חוק למיטב ידיעתי שנוגע לשלפוחית רגיזה.
&nbsp
ובנוגע למה שאמור לעשות אדם עם שלפוחית רגיזה, לרדת בתחנה, לעשות את מה שצריך לעשות ולעלות על הרכבת הבאה.
יש בהחלט חוקים לגבי שירותים במקומות ציבוריים
אני לא יודעת אם הוא כולל את קרונות הרכבת (לא טרחתי לבדוק מקרוב את החוק) אבל זה לא משנה, כי נחש מה? כבר יש שירותים ברכבת! (ובד"כ כשמשהו קיים ועובד לא צריך לחוקק עבורו חוק, כך עובד העולם). ונוסעים רבים משתמשים בהם וככל הנראה די מרוצים מקיומם (או לכל הפחות לא דורשים את ביטולם). אז אם יש לך בעיה עם זה, אני לא מרגישה עכבות לומר לך בפשטות: זבש"ך.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מה הקשר בין ההתלהמות שלך לתלונה שלו? חטפת לו את השרשור

יש דרך קלה בהרבה לשפר את הריחות ברכבות
להעיף משם את השירותים, מי שרוצה שיעשה בתחנה.
&nbsp
מה הקשר בין ההתלהמות שלך לתלונה שלו? חטפת לו את השרשור
כדי להעביר נקודה קטנונית ודוחה שלא מתחשבת בצרכים (תרתי משמע) של נוסעים רבים. גם אם אתה לא כזה או לא מזדהה, לא כולם מסוגלים להתאפק זמן רב או לעשות בתחנה (זה לא תמיד אפשרי מבחינת לו"ז ועוד). למעשה העובדה שבנסיעה בין עירונית ארוכה באוטובוס אין לי שירותים היא אחת הסיבות שאני מעדיפה רכבת.

ישבתי אין ספור פעמים בקרונות הסמוכים לשירותים, גם בקרון נכים/אופניים, ונדיר שהייתה בעיה של ריח מהשירותים. גם אם פה ושם יש בעיה נקודתית, הפתרון הוא לנקות, לא לשפוך את המים עם התינוק.

בשורה התחתונה, הוא לא התלונן על ריח מהשירותים (או ריח שקשור לשירותים), ועם כל הכבוד לכך שמבחינתך הם מיותרים, יש הרבה אנשים שעבורם הם נחוצים מאוד. אם יש בעיית ריח שב רחוק מהשירותים ו/או תתלונן לגורמים האחראים.
 

orengrinne

New member
ב DD זה תמיד היה קיים .

ריח חזק מאוד בקרונות הרכבת שכנראה קשור למערכת ההנעה
בזמן האחרון כמעט בכל פעם יש ריח חזק שמאוד שמזכיר לי ריח של בלמים/ קלאץ שרוף כשאני יושב בקרון הראשון ברכבת בכיוון הנסיעה (אני לא נוהג לשבת בקרונות אחרים, אז אין לי מושג אם זה רק בקרון הראשון).
פעם זה לא היה ועכשיו יש את זה כמעט בכל פעם וזה ריח מאוד חזק ומציק שמפריע לנוסעים ושלא ניתן להתעלם ממנו.
גם אולי יש לו השפעות בריאותיות על הנוסעים?
האם גם אתם נתקלתם בזה, ידוע מה הסיבה ולמה זה התחיל עכשיו?
ב DD זה תמיד היה קיים .
בעיקר בקרון שיש שם שנאי חשמלי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה