ריח חזק מאוד בקרונות הרכבת שכנראה קשור למערכת ההנעה

  • פותח הנושא itamo
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

itamo

New member
ריח חזק מאוד בקרונות הרכבת שכנראה קשור למערכת ההנעה

ריח חזק מאוד בקרונות הרכבת שכנראה קשור למערכת ההנעה
בזמן האחרון כמעט בכל פעם יש ריח חזק שמאוד שמזכיר לי ריח של בלמים/ קלאץ שרוף כשאני יושב בקרון הראשון ברכבת בכיוון הנסיעה (אני לא נוהג לשבת בקרונות אחרים, אז אין לי מושג אם זה רק בקרון הראשון).
פעם זה לא היה ועכשיו יש את זה כמעט בכל פעם וזה ריח מאוד חזק ומציק שמפריע לנוסעים ושלא ניתן להתעלם ממנו.
גם אולי יש לו השפעות בריאותיות על הנוסעים?
האם גם אתם נתקלתם בזה, ידוע מה הסיבה ולמה זה התחיל עכשיו?
 
מטרד ריח לא קשור בהכרח למפגע בריאותי ולהפך, למשל פחמןחדחמצני

ריח חזק מאוד בקרונות הרכבת שכנראה קשור למערכת ההנעה
בזמן האחרון כמעט בכל פעם יש ריח חזק שמאוד שמזכיר לי ריח של בלמים/ קלאץ שרוף כשאני יושב בקרון הראשון ברכבת בכיוון הנסיעה (אני לא נוהג לשבת בקרונות אחרים, אז אין לי מושג אם זה רק בקרון הראשון).
פעם זה לא היה ועכשיו יש את זה כמעט בכל פעם וזה ריח מאוד חזק ומציק שמפריע לנוסעים ושלא ניתן להתעלם ממנו.
גם אולי יש לו השפעות בריאותיות על הנוסעים?
האם גם אתם נתקלתם בזה, ידוע מה הסיבה ולמה זה התחיל עכשיו?
מטרד ריח לא קשור בהכרח למפגע בריאותי ולהפך, למשל פחמןחדחמצני
 

matrix200200

Active member
בטח התכוונת לפחמן חד חמצני.


מטרד ריח לא קשור בהכרח למפגע בריאותי ולהפך, למשל פחמןחדחמצני
בטח התכוונת לפחמן חד חמצני.

CO2 הוא לא מפגע בריאותי.
 

itamo

New member
ל co2 אין ריח והוא כן רעיל ביותר בריכוזים גבוהים

בטח התכוונת לפחמן חד חמצני.

CO2 הוא לא מפגע בריאותי.
ל co2 אין ריח והוא כן רעיל ביותר בריכוזים גבוהים
קופסאות עם co2 משמשות בתור ההליך הסטנדרטי להריגת חיות במעבדה
 

matrix200200

Active member
גם חמצן בריכוזים גבוהים רעיל.

ל co2 אין ריח והוא כן רעיל ביותר בריכוזים גבוהים
קופסאות עם co2 משמשות בתור ההליך הסטנדרטי להריגת חיות במעבדה
גם חמצן בריכוזים גבוהים רעיל.
הריכוזים שאתה מדבר עליהם כמעט ובלתי קיימים בטבע.
אגב גם מים רעילים בריכוזים גבוהים.אפשר להרוג בן אדם אם נכריח אותו לשתות יותר מדי מים.
נדמה לי גם שחיות מעבדה לא נהרגות כתוצאה מהרעלה אלה מתות מחוסר חמצן.
אולי משתמשים בC02 כי הוא זול ונגיש, אבל נדמה לי שאם היו ממלאים את את הכלוב בחנקן, או בכל גז אחר, החיות היו מתות מחנק.
נדמה לי גם שעוד סיבה לשימוש זה בגז נובע מטעמי הומניות (C02 בריכוזים גבוהים גורם לישנוניות ועובדן הכרה).
 
CO2 מחמיץ את הדם וזה יכול להרוג בריכוז גבוה.

גם חמצן בריכוזים גבוהים רעיל.
הריכוזים שאתה מדבר עליהם כמעט ובלתי קיימים בטבע.
אגב גם מים רעילים בריכוזים גבוהים.אפשר להרוג בן אדם אם נכריח אותו לשתות יותר מדי מים.
נדמה לי גם שחיות מעבדה לא נהרגות כתוצאה מהרעלה אלה מתות מחוסר חמצן.
אולי משתמשים בC02 כי הוא זול ונגיש, אבל נדמה לי שאם היו ממלאים את את הכלוב בחנקן, או בכל גז אחר, החיות היו מתות מחנק.
נדמה לי גם שעוד סיבה לשימוש זה בגז נובע מטעמי הומניות (C02 בריכוזים גבוהים גורם לישנוניות ועובדן הכרה).
CO2 מחמיץ את הדם וזה יכול להרוג בריכוז גבוה.
 

tenen

New member
יש דרך קלה בהרבה לשפר את הריחות ברכבות

ריח חזק מאוד בקרונות הרכבת שכנראה קשור למערכת ההנעה
בזמן האחרון כמעט בכל פעם יש ריח חזק שמאוד שמזכיר לי ריח של בלמים/ קלאץ שרוף כשאני יושב בקרון הראשון ברכבת בכיוון הנסיעה (אני לא נוהג לשבת בקרונות אחרים, אז אין לי מושג אם זה רק בקרון הראשון).
פעם זה לא היה ועכשיו יש את זה כמעט בכל פעם וזה ריח מאוד חזק ומציק שמפריע לנוסעים ושלא ניתן להתעלם ממנו.
גם אולי יש לו השפעות בריאותיות על הנוסעים?
האם גם אתם נתקלתם בזה, ידוע מה הסיבה ולמה זה התחיל עכשיו?
יש דרך קלה בהרבה לשפר את הריחות ברכבות
להעיף משם את השירותים, מי שרוצה שיעשה בתחנה.
&nbsp
 

arseny92

Well-known member
מנהל
ברכבת כבדה וללא שירותים זה לא רעיון טוב להפוך רכבת ארצית ל-

יש דרך קלה בהרבה לשפר את הריחות ברכבות
להעיף משם את השירותים, מי שרוצה שיעשה בתחנה.
&nbsp
ברכבת כבדה וללא שירותים זה לא רעיון טוב להפוך רכבת ארצית ל-
S-Bahn פרברי שאין בו שירותים
&nbsp
בכל מקום בעולם על רכבת כבדה יש שירותים, אלא רק שלרוב זה לא ביושירותים אלא סתם הורדת קקי הישר למסילה וניקוי מסילה ע"י ציוד נייד מתאים פעם בכמה זמן
&nbsp
לרוב גם סוגרים את השירותים באת התקרבות לתחנה שלא ישתמשו בשירותים בקרבת תחנה ושלא להסריח שם
 

tenen

New member
לישראל יש מאפיינים יחודיים ולא חייבים להעתיק ממקומות אחרים

ברכבת כבדה וללא שירותים זה לא רעיון טוב להפוך רכבת ארצית ל-
S-Bahn פרברי שאין בו שירותים
&nbsp
בכל מקום בעולם על רכבת כבדה יש שירותים, אלא רק שלרוב זה לא ביושירותים אלא סתם הורדת קקי הישר למסילה וניקוי מסילה ע"י ציוד נייד מתאים פעם בכמה זמן
&nbsp
לרוב גם סוגרים את השירותים באת התקרבות לתחנה שלא ישתמשו בשירותים בקרבת תחנה ושלא להסריח שם
לישראל יש מאפיינים יחודיים ולא חייבים להעתיק ממקומות אחרים
ישראל מיושבת מאוד בצפיפות ברוב האזורים בהם הרכבת עוברת וזה לא לעניין לשפוך שפכים באזור הזה.
כמו כן המסלול של הרכבת בישראל מאוד קצר משום שהמרחקים קצרים, הנסיעה הכי ארוכה של הרכבת ברצף זה בין נהריה לב"ש וזה 3 ורבע שעות.
&nbsp
אין נסיעות של 8 שעות וגם לא של 6 שעות ומספר האנשים שלוקחים רכבת מנהריה ישירות לב"ש הוא זניח ואם רוצים אפשר להחליט שרק ברכבות האלו יהיו שירותים וגם זה לדעתי ללא הצדקה אבל זה כבר נתון לוויכוח.
&nbsp
אין שום הצדקה להסריח עשרות קרונות רק כי כמה אנשים רוצים לחסוך כמה דקות של לעשות הצרכים בתחנה ולא על הרכבת בדיוק כמו שאותם אנשים היו עושים אילו היו נוסעים ברכב פרטי
 

Bus Nerd

Active member
עוד לא קרה לי שנסעתי ברכבת עם ריח של שירותים

לישראל יש מאפיינים יחודיים ולא חייבים להעתיק ממקומות אחרים
ישראל מיושבת מאוד בצפיפות ברוב האזורים בהם הרכבת עוברת וזה לא לעניין לשפוך שפכים באזור הזה.
כמו כן המסלול של הרכבת בישראל מאוד קצר משום שהמרחקים קצרים, הנסיעה הכי ארוכה של הרכבת ברצף זה בין נהריה לב"ש וזה 3 ורבע שעות.
&nbsp
אין נסיעות של 8 שעות וגם לא של 6 שעות ומספר האנשים שלוקחים רכבת מנהריה ישירות לב"ש הוא זניח ואם רוצים אפשר להחליט שרק ברכבות האלו יהיו שירותים וגם זה לדעתי ללא הצדקה אבל זה כבר נתון לוויכוח.
&nbsp
אין שום הצדקה להסריח עשרות קרונות רק כי כמה אנשים רוצים לחסוך כמה דקות של לעשות הצרכים בתחנה ולא על הרכבת בדיוק כמו שאותם אנשים היו עושים אילו היו נוסעים ברכב פרטי
עוד לא קרה לי שנסעתי ברכבת עם ריח של שירותים
ריח של אבק: כן
ריח מהשירותים: לא

זה לא כזה נפוץ.
 

tenen

New member
סימן שפשוט לא נסעת בקרון של האופניים

עוד לא קרה לי שנסעתי ברכבת עם ריח של שירותים
ריח של אבק: כן
ריח מהשירותים: לא

זה לא כזה נפוץ.
סימן שפשוט לא נסעת בקרון של האופניים
תנסה לשבת פעמיים שלוש בקרון האופניים בזמן שהרכבת עמוסה ותבין למה חלק מהאנשים מתעלמים מהכללים ועולים עם אופניים במקומות אחרים ברכבת. הריח נוראי.
 

Ccyclist

Well-known member
נשמע כמו תחזוקה גרועה, לי זה קרה פעם אחת בלבד בבריטניה.

סימן שפשוט לא נסעת בקרון של האופניים
תנסה לשבת פעמיים שלוש בקרון האופניים בזמן שהרכבת עמוסה ותבין למה חלק מהאנשים מתעלמים מהכללים ועולים עם אופניים במקומות אחרים ברכבת. הריח נוראי.
נשמע כמו תחזוקה גרועה, לי זה קרה פעם אחת בלבד בבריטניה.
שילבתי אופניים ורכבת במשך למעלה מעשור ומאמצע העשור שעבר הקווים שהשתמשתי בהם עברו לדגם שבו אזור האופניים היה צמוד לשירותים. רק במקרה אחד בכל השנים האלו היה ריח גרוע מהשירותים שהסריח את אזור האופניים גם כשדלת השירותים היתה סגורה ואני מדבר על שימוש די תדיר בקו לנסיעה בינעירונית של כשעה וחצי פעם בחודש.
&nbsp
כמו כן, אתה מתאר רכבות הודיות ולא רכבות מודרניות. ברכבת מודרנית יש מיכל למה שנוצר בשירותים ויש לרוקן אותו מדי פעם. יתכן שמי שבעבר לא ניקו את החלונות לא מקפידים לרוקן את מיכלי הביוב בתדירות הדרושה.
&nbsp
הקו היחיד בר"י שאפשר לשקול שלא לשים בו שירותים הוא קו רשל"צ - מסילת השרון. בשאר הקווים שנסיעתם ארוכה משעה מוצדק לחלוטין שיש שירותים וזה נהוג במערכות פרבריות בטווח נסיעה דומה. אין לרכבת ישראל תדירות שמאפשרת לנוסע לרדת בתחנת ביניים לצורך זה בלי להוסיף זמן המתנה משמעותי לנסיעה.
 

Bus Nerd

Active member
שמעתי שיש דגם רכבת בבריטניה ששמו בו את הצינור של המזגן

נשמע כמו תחזוקה גרועה, לי זה קרה פעם אחת בלבד בבריטניה.
שילבתי אופניים ורכבת במשך למעלה מעשור ומאמצע העשור שעבר הקווים שהשתמשתי בהם עברו לדגם שבו אזור האופניים היה צמוד לשירותים. רק במקרה אחד בכל השנים האלו היה ריח גרוע מהשירותים שהסריח את אזור האופניים גם כשדלת השירותים היתה סגורה ואני מדבר על שימוש די תדיר בקו לנסיעה בינעירונית של כשעה וחצי פעם בחודש.
&nbsp
כמו כן, אתה מתאר רכבות הודיות ולא רכבות מודרניות. ברכבת מודרנית יש מיכל למה שנוצר בשירותים ויש לרוקן אותו מדי פעם. יתכן שמי שבעבר לא ניקו את החלונות לא מקפידים לרוקן את מיכלי הביוב בתדירות הדרושה.
&nbsp
הקו היחיד בר"י שאפשר לשקול שלא לשים בו שירותים הוא קו רשל"צ - מסילת השרון. בשאר הקווים שנסיעתם ארוכה משעה מוצדק לחלוטין שיש שירותים וזה נהוג במערכות פרבריות בטווח נסיעה דומה. אין לרכבת ישראל תדירות שמאפשרת לנוסע לרדת בתחנת ביניים לצורך זה בלי להוסיף זמן המתנה משמעותי לנסיעה.
שמעתי שיש דגם רכבת בבריטניה ששמו בו את הצינור של המזגן
בדיוק ליד הצינור שמוציא את הריח מהשירותים, והתוצאה היא שהריח מתפזר בתוך הקרון.

http://www.independent.co.uk/news/u...t-to-remove-smell-from-corridors-8862424.html

אצלנו זה לא הגיע למצב עד כדי כך חמור, למזלנו.
 

Ccyclist

Well-known member
לידיעת הנוסעים לצפון וסקוטלנד. זה דגם הדגל של קו החוף המערבי

שמעתי שיש דגם רכבת בבריטניה ששמו בו את הצינור של המזגן
בדיוק ליד הצינור שמוציא את הריח מהשירותים, והתוצאה היא שהריח מתפזר בתוך הקרון.

http://www.independent.co.uk/news/u...t-to-remove-smell-from-corridors-8862424.html

אצלנו זה לא הגיע למצב עד כדי כך חמור, למזלנו.
לידיעת הנוסעים לצפון וסקוטלנד. זה דגם הדגל של קו החוף המערבי
זה לא הכי רלוונטי לנוסעים בדרום מזרח אנגליה כפי שמהירות השיא של רכבות הפנדולינו 225 קמ"ש לא רלבנטית בגלל הגבלות תוכן ל200 קמ"ש על קו זה או לא רלוונטי למי שנוסעים ברשתות הדרום-מזרחיות שמהירות השיא בהן 160 קמ"ש איטיים בלבד.
 

Bus Nerd

Active member
בפעם הבאה שזה קורה לך תתלונן לשירות הלקוחות.

סימן שפשוט לא נסעת בקרון של האופניים
תנסה לשבת פעמיים שלוש בקרון האופניים בזמן שהרכבת עמוסה ותבין למה חלק מהאנשים מתעלמים מהכללים ועולים עם אופניים במקומות אחרים ברכבת. הריח נוראי.
בפעם הבאה שזה קורה לך תתלונן לשירות הלקוחות.
תן להם את מספר הרכבת ותסביר שהריח בלתי נסבל, כדי שיידעו לקחת את הקרון הזה לתחזוקה ולפתור את בעיית הריח.
 
יש דרך קלה יותר שגם משרתת את הציבור

יש דרך קלה בהרבה לשפר את הריחות ברכבות
להעיף משם את השירותים, מי שרוצה שיעשה בתחנה.
&nbsp
יש דרך קלה יותר שגם משרתת את הציבור
לנקות את השירותים בקביעות.
לא סביר לרכבת שמסיעה המוני נוסעים כולל ילדים קשישים ואנשים שזקוקים לשירותים כל רגע להיות ללא שירותים.
 

tenen

New member
זה פשוט לא פרקטי,

יש דרך קלה יותר שגם משרתת את הציבור
לנקות את השירותים בקביעות.
לא סביר לרכבת שמסיעה המוני נוסעים כולל ילדים קשישים ואנשים שזקוקים לשירותים כל רגע להיות ללא שירותים.
זה פשוט לא פרקטי,
שירותים ביולוגים מבוססים על חומרים שיש להם ריח חזק ואי אפשר פשוט להעלים את הריח, זה לא שזה ריח של שירותים לא מתוחזקים אלא ריח של שירותים ביולוגיים במקום סגור כמו רכבת.
&nbsp
אלו שירותים שלא נבנו לרכבות, הם מראש נבנו לשמש באירועים בהם הם מוצבים בחוץ במקום מאוורר ובמטוסים משתמשים בהם פשוט כי אין ברירה, מטוסים לא עוצרים בכל שדות התעופה בדרך ליעד.
מה שמקובל ברכבות בדיוק מהסיבה של חוסר אוורור זה להטיל את הצרכים למסילה ולאסוף בהמשך וזה בלתי אפשרי בישראל.
&nbsp
לא באמת קיים מרחק בין 2 תחנות בישראל, קשיש / ילד וכל שאר מי שלא יכול להתאפק מעבר לזה שירד מהרכבת ויעשה בתחנה.
עכשיו התירוץ הזה של ילדים וקשישים הוא תירוץ שיכול לספר רק מי שבקושי נוסע ברכבת משום שמי שנוסע ברכבת יודע שמשתמשים בה מעט מאוד ילדים וקשישים.
 
רכבת ישראל צריכה לשרת את כלל הציבור,לכן צריך לנקות

זה פשוט לא פרקטי,
שירותים ביולוגים מבוססים על חומרים שיש להם ריח חזק ואי אפשר פשוט להעלים את הריח, זה לא שזה ריח של שירותים לא מתוחזקים אלא ריח של שירותים ביולוגיים במקום סגור כמו רכבת.
&nbsp
אלו שירותים שלא נבנו לרכבות, הם מראש נבנו לשמש באירועים בהם הם מוצבים בחוץ במקום מאוורר ובמטוסים משתמשים בהם פשוט כי אין ברירה, מטוסים לא עוצרים בכל שדות התעופה בדרך ליעד.
מה שמקובל ברכבות בדיוק מהסיבה של חוסר אוורור זה להטיל את הצרכים למסילה ולאסוף בהמשך וזה בלתי אפשרי בישראל.
&nbsp
לא באמת קיים מרחק בין 2 תחנות בישראל, קשיש / ילד וכל שאר מי שלא יכול להתאפק מעבר לזה שירד מהרכבת ויעשה בתחנה.
עכשיו התירוץ הזה של ילדים וקשישים הוא תירוץ שיכול לספר רק מי שבקושי נוסע ברכבת משום שמי שנוסע ברכבת יודע שמשתמשים בה מעט מאוד ילדים וקשישים.
רכבת ישראל צריכה לשרת את כלל הציבור,לכן צריך לנקות
כולל אנשים שצריכים כל שעה לשירותים. אולי בגלל שלעיתים השירותים לא נקיים רבים מהמזדקקים לשירותים לא עולים על רכבות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה