מספר תמונות רחפן שצילמתי באיזור מרכזית המפרץ המשתדרגת

מצב
הנושא נעול.

אלכסיי03

New member
מספר תמונות רחפן שצילמתי באיזור מרכזית המפרץ המשתדרגת

מספר תמונות רחפן שצילמתי באיזור מרכזית המפרץ המשתדרגת













 

Bus Nerd

Active member
זה יופי של המחשה של המרחק בין לב המפרץ ללב המפרץ מזרח

מספר תמונות רחפן שצילמתי באיזור מרכזית המפרץ המשתדרגת
זה יופי של המחשה של המרחק בין לב המפרץ ללב המפרץ מזרח
כזו הליכה רצינית בינהן שלא נראה הגיוני שאנשים יחליפו רכבת בין לב המפרץ ללב המפרץ מזרח (אלא אם יתקינו מסועים כמו בשדה התעופה בבניין המרכזית החדש). רוב הסיכויים שלפחות לנוסעים דרומה יהיה קצר יותר לנסוע עד חיפה מרכז או עד חוף הכרמל ולהחליף שם, ולנוסעים צפונה... תלוי כמה מהר הם מסוגלים ללכת.
 
חיפה מרכז בכל מקרה היא הנוחה ביותר להחלפה כשנוסעים בין תחנות

זה יופי של המחשה של המרחק בין לב המפרץ ללב המפרץ מזרח
כזו הליכה רצינית בינהן שלא נראה הגיוני שאנשים יחליפו רכבת בין לב המפרץ ללב המפרץ מזרח (אלא אם יתקינו מסועים כמו בשדה התעופה בבניין המרכזית החדש). רוב הסיכויים שלפחות לנוסעים דרומה יהיה קצר יותר לנסוע עד חיפה מרכז או עד חוף הכרמל ולהחליף שם, ולנוסעים צפונה... תלוי כמה מהר הם מסוגלים ללכת.
חיפה מרכז בכל מקרה היא הנוחה ביותר להחלפה כשנוסעים בין תחנות
העמק לתחנות מדרום לחיפה - בתחנה זו בשני הכיוונים ההחלפה בין כל הרכבות היא ללא החלפת רציף. זה נכון היום וזה יהיה נכון גם כשתיפתח לב המפרץ מזרח.

לב המפרץ תהיה בעיקר תחנת החלפה בין רכבות לאוטובוסים ובעתיד לרכבל.
גם לרוב הנוסעים בין תחנות העמק ליעדים במפרץ או בקריות יהיה עדיף להחליף בין רכבת העמק לאוטובוסים באזור הקריות ולא לרכבת בקריות.
אז נשארים בעיקר מעט הנוסעים בין תחנות העמק לתחנות עכו ונהריה שלהם אולי יהיה טעם להחליף רכבות בלב המפרץ.
 

amit1270

New member
ראיתי בעולם תחנות מעבר עם מרחקי הליכה גדולים בהרבה

זה יופי של המחשה של המרחק בין לב המפרץ ללב המפרץ מזרח
כזו הליכה רצינית בינהן שלא נראה הגיוני שאנשים יחליפו רכבת בין לב המפרץ ללב המפרץ מזרח (אלא אם יתקינו מסועים כמו בשדה התעופה בבניין המרכזית החדש). רוב הסיכויים שלפחות לנוסעים דרומה יהיה קצר יותר לנסוע עד חיפה מרכז או עד חוף הכרמל ולהחליף שם, ולנוסעים צפונה... תלוי כמה מהר הם מסוגלים ללכת.
ראיתי בעולם תחנות מעבר עם מרחקי הליכה גדולים בהרבה
 

luckydude

Active member
תקח בחשבון שהתחנה של לב המפרץ אמורה לצאת מהקניון

זה יופי של המחשה של המרחק בין לב המפרץ ללב המפרץ מזרח
כזו הליכה רצינית בינהן שלא נראה הגיוני שאנשים יחליפו רכבת בין לב המפרץ ללב המפרץ מזרח (אלא אם יתקינו מסועים כמו בשדה התעופה בבניין המרכזית החדש). רוב הסיכויים שלפחות לנוסעים דרומה יהיה קצר יותר לנסוע עד חיפה מרכז או עד חוף הכרמל ולהחליף שם, ולנוסעים צפונה... תלוי כמה מהר הם מסוגלים ללכת.
תקח בחשבון שהתחנה של לב המפרץ אמורה לצאת מהקניון
ולהכנס אל תוך המבנה הראשי שבבנייה משני צידי הכביש. לפי מה שאני מבין, מתוך המבנה ייצא גשר חדש אל הרציפים של מסילת החוף שיוארכו מזרחה קרוב יותר למבנה. כרגע ישנו מכרז פתוח של הרכבת עבור העבודות האלו.
 

luckydude

Active member
תיקון: המכרז נסגר לפני חודש.

תקח בחשבון שהתחנה של לב המפרץ אמורה לצאת מהקניון
ולהכנס אל תוך המבנה הראשי שבבנייה משני צידי הכביש. לפי מה שאני מבין, מתוך המבנה ייצא גשר חדש אל הרציפים של מסילת החוף שיוארכו מזרחה קרוב יותר למבנה. כרגע ישנו מכרז פתוח של הרכבת עבור העבודות האלו.
תיקון: המכרז נסגר לפני חודש.
הנה קישור:
&nbsp
https://www.rail.co.il/tenders/pages/2016/21649.aspx
&nbsp
הגשר החדש לרציפים המוארכים אמור להבנות בין הגשר הקיים למגרש החנייה המערבי והגשר של כביש 75. בתמונה החמישית בהודעה השנייה ניתן לראות את האזור הזה היטב.
 

Ccyclist

Well-known member
מה גובה הטיסה? 50 מטר בערך? יתכן שאתרום תרומות דומות בעתיד.

מספר תמונות רחפן שצילמתי באיזור מרכזית המפרץ המשתדרגת
מה גובה הטיסה? 50 מטר בערך? יתכן שאתרום תרומות דומות בעתיד.
לפני כמה ימים צילמתי מהרחפן שלי גשר הולכי רגל שבונים באזורי ומגובה 75 מטר הכל היה קטן מדי. אני גם לא בטוח איך לאמוד גבהי מבנים מדוייקים מהקרקע (אתה מכיר אפליקציה?) כדי לתכנן מסלולים לביצוע אוטונומי.
&nbsp
כמו כן, האזור הזה די קרוב לנמל התעופה של חיפה, האם יש מגבלות וכו'? בבריטניה יש הגבלה ל400 רגל או 120 מטר מעל פני הקרקע.
&nbsp
בגלל גודל הרחפן והשלט לא פרקטי לקחת אותו לחופשות המערבות טיסה אך אקח אותו לחופשות בבריטניה.
 

Bus Nerd

Active member
מצאתי מפה לא רשמית שטוענת שאסור לטוס שם

מה גובה הטיסה? 50 מטר בערך? יתכן שאתרום תרומות דומות בעתיד.
לפני כמה ימים צילמתי מהרחפן שלי גשר הולכי רגל שבונים באזורי ומגובה 75 מטר הכל היה קטן מדי. אני גם לא בטוח איך לאמוד גבהי מבנים מדוייקים מהקרקע (אתה מכיר אפליקציה?) כדי לתכנן מסלולים לביצוע אוטונומי.
&nbsp
כמו כן, האזור הזה די קרוב לנמל התעופה של חיפה, האם יש מגבלות וכו'? בבריטניה יש הגבלה ל400 רגל או 120 מטר מעל פני הקרקע.
&nbsp
בגלל גודל הרחפן והשלט לא פרקטי לקחת אותו לחופשות המערבות טיסה אך אקח אותו לחופשות בבריטניה.
מצאתי מפה לא רשמית שטוענת שאסור לטוס שם
בגלל קרבה לשדה התעופה חיפה.
באתר של רשות התעופה האזרחית יש מפה של אזורים שאסורים לטיסה בכלל (ולא רק לרחפנים) ושם לא מסומן האיזור הזה (אבל כן מסומן אזור בתי הזיקוק שסמוך לו) אבל נראה לי שזה בגלל שלא מסמנים במפה הזו שדות תעופה בשימוש - גם נתב"ג לא מסומן בה למרות שלהטיס רחפנים מסביבו זה דבר מסוכן ממש.

כדי לדעת בוודאות איפה אפשר להטיס רחפן באיזור קרוב יחסית לשדה תעופה (קרוב בהקשר הזה = כמה עשרות קילומטרים) הכי טוב להתייעץ עם המסמכים שמפרטים את תבניות הגישה של השדה.
 

Ccyclist

Well-known member
למעט אזורי המראה המרחב שבפיקוח הוא זה שמעל 400ר / 120מ בלבד.

מצאתי מפה לא רשמית שטוענת שאסור לטוס שם
בגלל קרבה לשדה התעופה חיפה.
באתר של רשות התעופה האזרחית יש מפה של אזורים שאסורים לטיסה בכלל (ולא רק לרחפנים) ושם לא מסומן האיזור הזה (אבל כן מסומן אזור בתי הזיקוק שסמוך לו) אבל נראה לי שזה בגלל שלא מסמנים במפה הזו שדות תעופה בשימוש - גם נתב"ג לא מסומן בה למרות שלהטיס רחפנים מסביבו זה דבר מסוכן ממש.

כדי לדעת בוודאות איפה אפשר להטיס רחפן באיזור קרוב יחסית לשדה תעופה (קרוב בהקשר הזה = כמה עשרות קילומטרים) הכי טוב להתייעץ עם המסמכים שמפרטים את תבניות הגישה של השדה.
למעט אזורי המראה המרחב שבפיקוח הוא זה שמעל 400ר / 120מ בלבד.
והערכתי לגבי גובה של 50 מטר / 150 רגל היא לגובה שאם אינו ישירות מול מסלול הנחיתה לא אמורים להמצא בו מטוסים אם כי יתכן שיהיו בו מסוקים.
&nbsp
יש לציין שהיציבות של הרחפן ככלי טיס היא מדהימה. אפשר להעלות אותו לגובה המותר והוא פשוט יושב שם כמו מצלמה במעגל סגור על עמוד. כשמסובבים אותו לצלם הסיבוב חלק באותה מידה. הנחת העבודה שלו היא שעליו להשאר באותה נקודה שהוא מזהה לפי GP'S וחיישן גובה. כשישדרגו את אמצעי הטיסה הזה לקנה מידה שמסוגל להסיע נוסעים מכל נקודה לכל נקודה ב160-200 קמ"ש (מהירות של מסוקים) זו תהיה מהפיכת תחבורה רצינית כי אין צורך בכישורי טייס מקצועי.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
רק שטיסה לא מודדים בקמ"ש- מהירות מסוק 87-108 קשר (knots)


למעט אזורי המראה המרחב שבפיקוח הוא זה שמעל 400ר / 120מ בלבד.
והערכתי לגבי גובה של 50 מטר / 150 רגל היא לגובה שאם אינו ישירות מול מסלול הנחיתה לא אמורים להמצא בו מטוסים אם כי יתכן שיהיו בו מסוקים.
&nbsp
יש לציין שהיציבות של הרחפן ככלי טיס היא מדהימה. אפשר להעלות אותו לגובה המותר והוא פשוט יושב שם כמו מצלמה במעגל סגור על עמוד. כשמסובבים אותו לצלם הסיבוב חלק באותה מידה. הנחת העבודה שלו היא שעליו להשאר באותה נקודה שהוא מזהה לפי GP'S וחיישן גובה. כשישדרגו את אמצעי הטיסה הזה לקנה מידה שמסוגל להסיע נוסעים מכל נקודה לכל נקודה ב160-200 קמ"ש (מהירות של מסוקים) זו תהיה מהפיכת תחבורה רצינית כי אין צורך בכישורי טייס מקצועי.
רק שטיסה לא מודדים בקמ"ש- מהירות מסוק 87-108 קשר (knots)
 

אלכסיי03

New member
אכן כ-50 מטר

מה גובה הטיסה? 50 מטר בערך? יתכן שאתרום תרומות דומות בעתיד.
לפני כמה ימים צילמתי מהרחפן שלי גשר הולכי רגל שבונים באזורי ומגובה 75 מטר הכל היה קטן מדי. אני גם לא בטוח איך לאמוד גבהי מבנים מדוייקים מהקרקע (אתה מכיר אפליקציה?) כדי לתכנן מסלולים לביצוע אוטונומי.
&nbsp
כמו כן, האזור הזה די קרוב לנמל התעופה של חיפה, האם יש מגבלות וכו'? בבריטניה יש הגבלה ל400 רגל או 120 מטר מעל פני הקרקע.
&nbsp
בגלל גודל הרחפן והשלט לא פרקטי לקחת אותו לחופשות המערבות טיסה אך אקח אותו לחופשות בבריטניה.
אכן כ-50 מטר
זה מה שמותר בארץ. או עד 100 מטר לבעלי רשיון שטרם הוצאתי.
כל ה-no fly zones עכשיו מוכרים לאפליקציה של הפנטום. באתר שלהם ניתן לראות את האיזורים האלה במדויק. קיבלתי אזהרה מהאפליקציה לגבי הקרבה של אזור האסור לטיסה. אילו הייתי בתוך האיזור לא הייתי יכול אפילו להמריא, זה נחסם בתוכנה.
את גובה הבניינים אני אומד לפי נוסחה של 3-3.5 מטר לקומה, אבל מעולם לא בניתי מסלולים לטיסה אוטונומית וגם אין לי תוכניות כאלה בינתיים.
 

Bus Nerd

Active member
מעניין שדווקא באתר של הDJI לא מופיעים האיזורים האסורים לטיסה

אכן כ-50 מטר
זה מה שמותר בארץ. או עד 100 מטר לבעלי רשיון שטרם הוצאתי.
כל ה-no fly zones עכשיו מוכרים לאפליקציה של הפנטום. באתר שלהם ניתן לראות את האיזורים האלה במדויק. קיבלתי אזהרה מהאפליקציה לגבי הקרבה של אזור האסור לטיסה. אילו הייתי בתוך האיזור לא הייתי יכול אפילו להמריא, זה נחסם בתוכנה.
את גובה הבניינים אני אומד לפי נוסחה של 3-3.5 מטר לקומה, אבל מעולם לא בניתי מסלולים לטיסה אוטונומית וגם אין לי תוכניות כאלה בינתיים.
מעניין שדווקא באתר של הDJI לא מופיעים האיזורים האסורים לטיסה
רק שדות תעופה ואצטדיונים מופיעים שם, ולא איזורים כמו שטחי אש ואיזורים אחרים שסגורים לטיסה מסיבות בטחוניות, שמופיעים במסמכים של רת"א.

יש מצב שההתרעה שקיבלת הייתה על הקרבה לשדה התעופה ולא על הקרבה לבתי הזיקוק, שהוא אסור לטיסה מסיבה בטחונית (ולא מופיע במפה של dji)
 

אלכסיי03

New member
כן, אתה צודק

מעניין שדווקא באתר של הDJI לא מופיעים האיזורים האסורים לטיסה
רק שדות תעופה ואצטדיונים מופיעים שם, ולא איזורים כמו שטחי אש ואיזורים אחרים שסגורים לטיסה מסיבות בטחוניות, שמופיעים במסמכים של רת"א.

יש מצב שההתרעה שקיבלת הייתה על הקרבה לשדה התעופה ולא על הקרבה לבתי הזיקוק, שהוא אסור לטיסה מסיבה בטחונית (ולא מופיע במפה של dji)
כן, אתה צודק
יש עוד איזורים האסורים לטיסה. אבל אני בטוח שבקרוב מאוד תיווצר הפרדה החסרה היום בין מה שאסור למטוסים של ממש לבין רחפנים. כי הרי מאפייני הטיסה שלהם שונים לחלוטין, גם מבחינת הגובה, גם מבחינת מרחק בלימה וכו'.
למשל אין שום סיבה הגיונית לאסור הפעלת רחפן במרחק של קילומטר מבתי זיקוק.
 

Ccyclist

Well-known member
שלי Parrot Bebop 2. מעמד גבוה נמוך או ביניים גבוה.

אכן כ-50 מטר
זה מה שמותר בארץ. או עד 100 מטר לבעלי רשיון שטרם הוצאתי.
כל ה-no fly zones עכשיו מוכרים לאפליקציה של הפנטום. באתר שלהם ניתן לראות את האיזורים האלה במדויק. קיבלתי אזהרה מהאפליקציה לגבי הקרבה של אזור האסור לטיסה. אילו הייתי בתוך האיזור לא הייתי יכול אפילו להמריא, זה נחסם בתוכנה.
את גובה הבניינים אני אומד לפי נוסחה של 3-3.5 מטר לקומה, אבל מעולם לא בניתי מסלולים לטיסה אוטונומית וגם אין לי תוכניות כאלה בינתיים.
שלי Parrot Bebop 2. מעמד גבוה נמוך או ביניים גבוה.
עלה רבע מהמחיר של ה DJI האחרון ומאד סביר, עם HD 1080P וצילום 14 מגהפיקסל במחיר תלת ספרתי בינוני ביורו.
&nbsp
האפליקציה האוטונומית של פארוט מדהימה, פשוט מסמנים נקודות ביניים על מפת גוגל, מכתיבים גובה וכיוון מבט ומסלול חזרה והכל מתבצע אוטומטית.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה