לא. את המסלול בחיפה מתכננים להאריך ב-300 מטרים בלבדהאם בעקבות הסילוק הצפוי של מיכל האמוניה גדלים הסיכויים ששדה
התעופה המשלים לנתב״ג יהיה בחיפה?
חבל מאוד. טבעי שלעיר כמו חיפה יהיה שדה בינלאומי מלאלא. את המסלול בחיפה מתכננים להאריך ב-300 מטרים בלבד
ולא עד הים.
חיפה הוא שדה בין לאומיחבל מאוד. טבעי שלעיר כמו חיפה יהיה שדה בינלאומי מלא
ולא לחור כמו רמת דויד
מה גם שהמטוסים בחיפה מרעישים מעל הים
בעוד שברמת דויד הם מרעישים מעל חיפה
מוגבל מבחינת גודל המטוסים והמרחק הדרוש להמראהחיפה הוא שדה בין לאומי
יש עמדת מכס וביקורת גבולות(בתיאום מראש אאל"ט), וגם טיסות סדירות ללרנקה.
זה עדין לא הופך אותו ל"לא בינלאומי"מוגבל מבחינת גודל המטוסים והמרחק הדרוש להמראה
יש לגבי השטחים שבין שדה התעופה לים אינטרסים שחזקים יותרחבל מאוד. טבעי שלעיר כמו חיפה יהיה שדה בינלאומי מלא
ולא לחור כמו רמת דויד
מה גם שהמטוסים בחיפה מרעישים מעל הים
בעוד שברמת דויד הם מרעישים מעל חיפה
אה, עיריית חיפה...יש לגבי השטחים שבין שדה התעופה לים אינטרסים שחזקים יותר
מהאינטרס של הרחבת שדה התעופה.
אינטרסים של חברת נמלי ישראל ושל עיריית חיפה.
ואם עיריית חיפה החליטה שהיא מעדיפה את רמת דויד על פני נמל תעופה מלא בחיפה (עמדה שונה מהעמדה שלה בעבר), אז הסיכוי להפוך את השדה בחיפה לנמל תעופה בינלאומי רציני קלוש.
אני חושב שהתוכניות הנוכחיות הן שהמשלים לנתב"ג יהיה רמת דודהאם בעקבות הסילוק הצפוי של מיכל האמוניה גדלים הסיכויים ששדה
התעופה המשלים לנתב״ג יהיה בחיפה?
לא, אבל מחר יתקיים בשדה תעופה חיפה טקסהאם בעקבות הסילוק הצפוי של מיכל האמוניה גדלים הסיכויים ששדה
התעופה המשלים לנתב״ג יהיה בחיפה?
"לחיפה הזדמנות היסטורית וחד פעמית להקמת שדה תעופה בינלאומי"לא, אבל מחר יתקיים בשדה תעופה חיפה טקס
פתיחת קו טיסה קבוע בין חיפה לאתונה של חברת TUS Airways ע"י מטוסי ה- SAAB 2000 של החברה הקפריסאית.
בהמשך, בנוסף טיסות ללרנקה ופטפוס תופעלנה טיסות נוספות לרודוס וקוס.
מענין"לחיפה הזדמנות היסטורית וחד פעמית להקמת שדה תעופה בינלאומי"
http://www.local.co.il/haifa/142685/Article/
מקומונים ובלוגים כאלו אינם מקור מידע אמין
כל אחד מושך לכיוון שלו אבל הבעיה היא שאין כאן הנהגה
זה אותו טמטום כמו בראשון לציון עם הרכבת."לחיפה הזדמנות היסטורית וחד פעמית להקמת שדה תעופה בינלאומי"
http://www.local.co.il/haifa/142685/Article/
לדעתי האשמים העיקריים הם הפוליטיקאים המקומיים, לא המתכנניםזה אותו טמטום כמו בראשון לציון עם הרכבת.
האופציה של הארכת המסלול במסגרת בניית הנמל החדש היתה התוכנית המאושרת במשך שנים. זו היתה תוכנית הגיונית שדווקא השתלבה יפה עם הנמל החדש. אחר כך, לפני מספר שנים ובהסכמת העיריה, שינו את התוכנית והוציאו את האופציה של הארכת המסלול ממנה והכניסו בה שינויים שמאוד יסבכו מהלך כזה בעתיד. אבל עכשיו פתאום כן רוצים להאריך את המסלול לצד הנמל החדש? (לא מדובר על ההארכה ל1600 מ׳ אלא ל2400 מ׳, מה שיאפשר פעילות בינלאומית עם מטוסים צרי גוף מהשדה).
 
אני לא יודע אבל אולי כדאי בשלב זה לשלוח את העובדים באגפי התכנון בעיריות להשתלות מוח כי מה שיש להם היום לא ממש עובד.
הבעיה היא גם מתחם בתי הזיקוק שמפריע את הארכת המסלול אליוהאם בעקבות הסילוק הצפוי של מיכל האמוניה גדלים הסיכויים ששדה
התעופה המשלים לנתב״ג יהיה בחיפה?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.