ועוד...מספר תמונות רחפן שצילמתי באיזור מרכזית המפרץ המשתדרגת
יופי של תיעוד, יישר כח !מספר תמונות רחפן שצילמתי באיזור מרכזית המפרץ המשתדרגת
תודה רבהמספר תמונות רחפן שצילמתי באיזור מרכזית המפרץ המשתדרגת
זה יופי של המחשה של המרחק בין לב המפרץ ללב המפרץ מזרחמספר תמונות רחפן שצילמתי באיזור מרכזית המפרץ המשתדרגת
חיפה מרכז בכל מקרה היא הנוחה ביותר להחלפה כשנוסעים בין תחנותזה יופי של המחשה של המרחק בין לב המפרץ ללב המפרץ מזרח
כזו הליכה רצינית בינהן שלא נראה הגיוני שאנשים יחליפו רכבת בין לב המפרץ ללב המפרץ מזרח (אלא אם יתקינו מסועים כמו בשדה התעופה בבניין המרכזית החדש). רוב הסיכויים שלפחות לנוסעים דרומה יהיה קצר יותר לנסוע עד חיפה מרכז או עד חוף הכרמל ולהחליף שם, ולנוסעים צפונה... תלוי כמה מהר הם מסוגלים ללכת.
ראיתי בעולם תחנות מעבר עם מרחקי הליכה גדולים בהרבהזה יופי של המחשה של המרחק בין לב המפרץ ללב המפרץ מזרח
כזו הליכה רצינית בינהן שלא נראה הגיוני שאנשים יחליפו רכבת בין לב המפרץ ללב המפרץ מזרח (אלא אם יתקינו מסועים כמו בשדה התעופה בבניין המרכזית החדש). רוב הסיכויים שלפחות לנוסעים דרומה יהיה קצר יותר לנסוע עד חיפה מרכז או עד חוף הכרמל ולהחליף שם, ולנוסעים צפונה... תלוי כמה מהר הם מסוגלים ללכת.
יש גם בארץ, רק הוא לא מוגדר כמעבר רשמיראיתי בעולם תחנות מעבר עם מרחקי הליכה גדולים בהרבה
תקח בחשבון שהתחנה של לב המפרץ אמורה לצאת מהקניוןזה יופי של המחשה של המרחק בין לב המפרץ ללב המפרץ מזרח
כזו הליכה רצינית בינהן שלא נראה הגיוני שאנשים יחליפו רכבת בין לב המפרץ ללב המפרץ מזרח (אלא אם יתקינו מסועים כמו בשדה התעופה בבניין המרכזית החדש). רוב הסיכויים שלפחות לנוסעים דרומה יהיה קצר יותר לנסוע עד חיפה מרכז או עד חוף הכרמל ולהחליף שם, ולנוסעים צפונה... תלוי כמה מהר הם מסוגלים ללכת.
תיקון: המכרז נסגר לפני חודש.תקח בחשבון שהתחנה של לב המפרץ אמורה לצאת מהקניון
ולהכנס אל תוך המבנה הראשי שבבנייה משני צידי הכביש. לפי מה שאני מבין, מתוך המבנה ייצא גשר חדש אל הרציפים של מסילת החוף שיוארכו מזרחה קרוב יותר למבנה. כרגע ישנו מכרז פתוח של הרכבת עבור העבודות האלו.
מה גובה הטיסה? 50 מטר בערך? יתכן שאתרום תרומות דומות בעתיד.מספר תמונות רחפן שצילמתי באיזור מרכזית המפרץ המשתדרגת
מצאתי מפה לא רשמית שטוענת שאסור לטוס שםמה גובה הטיסה? 50 מטר בערך? יתכן שאתרום תרומות דומות בעתיד.
לפני כמה ימים צילמתי מהרחפן שלי גשר הולכי רגל שבונים באזורי ומגובה 75 מטר הכל היה קטן מדי. אני גם לא בטוח איך לאמוד גבהי מבנים מדוייקים מהקרקע (אתה מכיר אפליקציה?) כדי לתכנן מסלולים לביצוע אוטונומי.
 
כמו כן, האזור הזה די קרוב לנמל התעופה של חיפה, האם יש מגבלות וכו'? בבריטניה יש הגבלה ל400 רגל או 120 מטר מעל פני הקרקע.
 
בגלל גודל הרחפן והשלט לא פרקטי לקחת אותו לחופשות המערבות טיסה אך אקח אותו לחופשות בבריטניה.
למעט אזורי המראה המרחב שבפיקוח הוא זה שמעל 400ר / 120מ בלבד.מצאתי מפה לא רשמית שטוענת שאסור לטוס שם
בגלל קרבה לשדה התעופה חיפה.
באתר של רשות התעופה האזרחית יש מפה של אזורים שאסורים לטיסה בכלל (ולא רק לרחפנים) ושם לא מסומן האיזור הזה (אבל כן מסומן אזור בתי הזיקוק שסמוך לו) אבל נראה לי שזה בגלל שלא מסמנים במפה הזו שדות תעופה בשימוש - גם נתב"ג לא מסומן בה למרות שלהטיס רחפנים מסביבו זה דבר מסוכן ממש.
כדי לדעת בוודאות איפה אפשר להטיס רחפן באיזור קרוב יחסית לשדה תעופה (קרוב בהקשר הזה = כמה עשרות קילומטרים) הכי טוב להתייעץ עם המסמכים שמפרטים את תבניות הגישה של השדה.
רק שטיסה לא מודדים בקמ"ש- מהירות מסוק 87-108 קשר (knots)למעט אזורי המראה המרחב שבפיקוח הוא זה שמעל 400ר / 120מ בלבד.
והערכתי לגבי גובה של 50 מטר / 150 רגל היא לגובה שאם אינו ישירות מול מסלול הנחיתה לא אמורים להמצא בו מטוסים אם כי יתכן שיהיו בו מסוקים.
 
יש לציין שהיציבות של הרחפן ככלי טיס היא מדהימה. אפשר להעלות אותו לגובה המותר והוא פשוט יושב שם כמו מצלמה במעגל סגור על עמוד. כשמסובבים אותו לצלם הסיבוב חלק באותה מידה. הנחת העבודה שלו היא שעליו להשאר באותה נקודה שהוא מזהה לפי GP'S וחיישן גובה. כשישדרגו את אמצעי הטיסה הזה לקנה מידה שמסוגל להסיע נוסעים מכל נקודה לכל נקודה ב160-200 קמ"ש (מהירות של מסוקים) זו תהיה מהפיכת תחבורה רצינית כי אין צורך בכישורי טייס מקצועי.
אכן כ-50 מטרמה גובה הטיסה? 50 מטר בערך? יתכן שאתרום תרומות דומות בעתיד.
לפני כמה ימים צילמתי מהרחפן שלי גשר הולכי רגל שבונים באזורי ומגובה 75 מטר הכל היה קטן מדי. אני גם לא בטוח איך לאמוד גבהי מבנים מדוייקים מהקרקע (אתה מכיר אפליקציה?) כדי לתכנן מסלולים לביצוע אוטונומי.
 
כמו כן, האזור הזה די קרוב לנמל התעופה של חיפה, האם יש מגבלות וכו'? בבריטניה יש הגבלה ל400 רגל או 120 מטר מעל פני הקרקע.
 
בגלל גודל הרחפן והשלט לא פרקטי לקחת אותו לחופשות המערבות טיסה אך אקח אותו לחופשות בבריטניה.
מעניין שדווקא באתר של הDJI לא מופיעים האיזורים האסורים לטיסהאכן כ-50 מטר
זה מה שמותר בארץ. או עד 100 מטר לבעלי רשיון שטרם הוצאתי.
כל ה-no fly zones עכשיו מוכרים לאפליקציה של הפנטום. באתר שלהם ניתן לראות את האיזורים האלה במדויק. קיבלתי אזהרה מהאפליקציה לגבי הקרבה של אזור האסור לטיסה. אילו הייתי בתוך האיזור לא הייתי יכול אפילו להמריא, זה נחסם בתוכנה.
את גובה הבניינים אני אומד לפי נוסחה של 3-3.5 מטר לקומה, אבל מעולם לא בניתי מסלולים לטיסה אוטונומית וגם אין לי תוכניות כאלה בינתיים.
כן, אתה צודקמעניין שדווקא באתר של הDJI לא מופיעים האיזורים האסורים לטיסה
רק שדות תעופה ואצטדיונים מופיעים שם, ולא איזורים כמו שטחי אש ואיזורים אחרים שסגורים לטיסה מסיבות בטחוניות, שמופיעים במסמכים של רת"א.
יש מצב שההתרעה שקיבלת הייתה על הקרבה לשדה התעופה ולא על הקרבה לבתי הזיקוק, שהוא אסור לטיסה מסיבה בטחונית (ולא מופיע במפה של dji)
שלי Parrot Bebop 2. מעמד גבוה נמוך או ביניים גבוה.אכן כ-50 מטר
זה מה שמותר בארץ. או עד 100 מטר לבעלי רשיון שטרם הוצאתי.
כל ה-no fly zones עכשיו מוכרים לאפליקציה של הפנטום. באתר שלהם ניתן לראות את האיזורים האלה במדויק. קיבלתי אזהרה מהאפליקציה לגבי הקרבה של אזור האסור לטיסה. אילו הייתי בתוך האיזור לא הייתי יכול אפילו להמריא, זה נחסם בתוכנה.
את גובה הבניינים אני אומד לפי נוסחה של 3-3.5 מטר לקומה, אבל מעולם לא בניתי מסלולים לטיסה אוטונומית וגם אין לי תוכניות כאלה בינתיים.
תודה רבה, תמונות נהדרות!מספר תמונות רחפן שצילמתי באיזור מרכזית המפרץ המשתדרגת
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.