matrix200200
Active member
תודה על התמיכה
מה שאמרת על מוניות שרות במגזר הבדאוי, בעצם מוכיח שמוניות שרות זה לא דבר כזה רע.
למה המדינה צריכה בכלל להיכנס בניסיון לפתור את הבעיה הלא קיימת?
רק לא ברור לי למה אמרת מחיר מופקע?
מופקע ביחס למה בדיוק?
אני גם מבין אותם למה הם לא מוכנים לוותר על המוניות שרות האלה למרות קיום תחבורה ציבורית היום.
יש לי הרגשה חזקה שזמני המתנה למונית שרות כזאת משמעותית יותר קצרים מאשר לאוטובוס.
אז אם המדינה כל כך רוצה לתקן משהוא שלא מצריך תיקון, שתתכבד ותיתן שרות יותר טוב מהמתחרים הפרטיים.
תודה על התמיכהסתם לשפוך שמן על המדורה
בטורקיה יש אפליה כלפי המיעוט הכורדי שבמזרח המדינה בכל תחומי החיים.
בין היתר גם יש מחסור בתחבורה ציבורית ממוסדת
לכן באזור הכורדי נפוץ יותר ה"דולמוש" - שירות תחבורה ציבורית לא ממוסד.
ואצלנו בנגב, עד 2008/9 לא היתה שום תחבורה ציבורית ליישובים הבדווים המוסדרים, לרבות העיר רהט בת 50,000 התושבים., חורה בת 20,000 התושבים ומועצות מקומיות גדולות עם אלפי תושבים כל אחת כמו לקיה, שגב שלום, תל שבע וכסייפה. מדובר ביישובים מוכרים לחלוטין שהוקמו בשנות ה-70 על ידי הממשל.
בהיעדר תחבורה ציבורית, ובהינתן אוכלוסייה ענייה עם רמת מינוע נמוכה, רווח הפתרון של הטרנזיטים. שפעלו ממש כמו תחבורה ציבורית מוסדרת עם "תחנה מרכזית" בשוק בבאר שבע. כולם ידעו מה המסלול, כמה זה עולה (מחיר מופקע כמובן), וכל כמה זמן בערך יש טרנזיט.
היה להם כל כך טוב, שהם לא טרחו לגשת למכרז להסדרת מוניות שירות ב-2006 והעדיפו להישאר חאפרים לחלוטין. למיטב ידיעתי על אף כניסת התחבורה הציבורית בהדרגה מ-2009 ליישובים האלה, הם לא נעלמו לחלוטין מהנוף.
מה שאמרת על מוניות שרות במגזר הבדאוי, בעצם מוכיח שמוניות שרות זה לא דבר כזה רע.
למה המדינה צריכה בכלל להיכנס בניסיון לפתור את הבעיה הלא קיימת?
רק לא ברור לי למה אמרת מחיר מופקע?
מופקע ביחס למה בדיוק?
אני גם מבין אותם למה הם לא מוכנים לוותר על המוניות שרות האלה למרות קיום תחבורה ציבורית היום.
יש לי הרגשה חזקה שזמני המתנה למונית שרות כזאת משמעותית יותר קצרים מאשר לאוטובוס.
אז אם המדינה כל כך רוצה לתקן משהוא שלא מצריך תיקון, שתתכבד ותיתן שרות יותר טוב מהמתחרים הפרטיים.