ההבטחה ההזויה לרכבת עד כרמיאל בל"ג בעומר - שלב ההתקפלות
ההבטחה ההזויה לרכבת עד כרמיאל בל"ג בעומר - שלב ההתקפלות
לאחר שהדוברים והיחצ"נים קטפו את פירות ההכרזות השונות, הגיע שלב ההתקפלות מהשיקולים הידועים והברורים של מסילה בשלבי בנייה, והעדר חותמת בטיחותית להעברת רכבת נוסעים מבצעית בטרם השלמה מלאה של הקו ומערכותיו, שצפויה רק בקיץ.
מהפעלה מבצעית בל"ג בעומר ירדו לנסיעת מבחן עד כרמיאל, וכעת לנסיעה רק עד תחנת אחיהוד (ורק עם השר כ"ץ
)
בכתבה יש גם תשובה לשאלתו של חברנו יוסף בדבר אפשרות הפעלה מבצעית לקראת פסטיבל המחולות השנתי בכרמיאל, שמתקיים בקיץ - לא יודעים (השר כץ חושב שלא, אבל לא הייתי מסתמך רק עליו, לאחר שהוכיח חוסר מקצועיות בנושא עד כה)
http://blinker.co.il/כללי/רצון-יש-רכבת-לא/115193/
מעניין לעניין באותו עניין, היות והתוואי בין תחנה תפעולית נעמן לאחיהוד הושלם, מדוע לא להפעיל רכבות נוסעים עד אחיהוד בל"ג בעומר, ומשם שאטלים למירון? יש די זמן כדי להכניס את קטע הקו למערכת משוא"ה ולהשלים בדיקות בטיחות לקראת הפעלה מבצעית, אם רוצים, ולא מדובר בתוואי עם חלקים יחודיים שדורשים בדיקות מעמיקות קודם הפעלה. מצד שני יש להסתפק אם השקעה להכשרת שליש מהקו רק לצורך נסיעה בל"ג בעומר הינה סבירה, בזמן שתחנות קרית מוצקין / עכו יכולות לספק שירות בעל ערך דומה לתחנת אחיהוד. והכל כמובן בהנחה שרוצים לשלב את הרכבת במערך הנסיעות לל"ג בעומר, מה שכלל לא ברור כעת.
ההבטחה ההזויה לרכבת עד כרמיאל בל"ג בעומר - שלב ההתקפלות
לאחר שהדוברים והיחצ"נים קטפו את פירות ההכרזות השונות, הגיע שלב ההתקפלות מהשיקולים הידועים והברורים של מסילה בשלבי בנייה, והעדר חותמת בטיחותית להעברת רכבת נוסעים מבצעית בטרם השלמה מלאה של הקו ומערכותיו, שצפויה רק בקיץ.
מהפעלה מבצעית בל"ג בעומר ירדו לנסיעת מבחן עד כרמיאל, וכעת לנסיעה רק עד תחנת אחיהוד (ורק עם השר כ"ץ
בכתבה יש גם תשובה לשאלתו של חברנו יוסף בדבר אפשרות הפעלה מבצעית לקראת פסטיבל המחולות השנתי בכרמיאל, שמתקיים בקיץ - לא יודעים (השר כץ חושב שלא, אבל לא הייתי מסתמך רק עליו, לאחר שהוכיח חוסר מקצועיות בנושא עד כה)
http://blinker.co.il/כללי/רצון-יש-רכבת-לא/115193/
מעניין לעניין באותו עניין, היות והתוואי בין תחנה תפעולית נעמן לאחיהוד הושלם, מדוע לא להפעיל רכבות נוסעים עד אחיהוד בל"ג בעומר, ומשם שאטלים למירון? יש די זמן כדי להכניס את קטע הקו למערכת משוא"ה ולהשלים בדיקות בטיחות לקראת הפעלה מבצעית, אם רוצים, ולא מדובר בתוואי עם חלקים יחודיים שדורשים בדיקות מעמיקות קודם הפעלה. מצד שני יש להסתפק אם השקעה להכשרת שליש מהקו רק לצורך נסיעה בל"ג בעומר הינה סבירה, בזמן שתחנות קרית מוצקין / עכו יכולות לספק שירות בעל ערך דומה לתחנת אחיהוד. והכל כמובן בהנחה שרוצים לשלב את הרכבת במערך הנסיעות לל"ג בעומר, מה שכלל לא ברור כעת.