קבלו קצת קיטור איכותי לתחילת השבוע

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
קבלו קצת קיטור איכותי לתחילת השבוע

קבלו קצת קיטור איכותי לתחילת השבוע
מאחל לכם שתמיד יהיה לכם מספיק קיטור בדוד, כדי למשוך עד הסופ"ש הבא.

הקטר שבסרטון, מסידרה LV הוא אחד מקטרי הקיטור המושלמים ביותר שידעה ברית המועצות לייצר בסוף עידן הקיטור בשנות ה- 50.
על הקטר הספציפי הזה זכיתי לנסוע לפני מספר שנים ומשמח לראות אותו חי ונושם במוסקבה גם כיום. הסרטון צולם ביום חמישי האחרון.

 
בפורום הזה כל הזמן מקבלים קיטורים :)

קבלו קצת קיטור איכותי לתחילת השבוע
מאחל לכם שתמיד יהיה לכם מספיק קיטור בדוד, כדי למשוך עד הסופ"ש הבא.

הקטר שבסרטון, מסידרה LV הוא אחד מקטרי הקיטור המושלמים ביותר שידעה ברית המועצות לייצר בסוף עידן הקיטור בשנות ה- 50.
על הקטר הספציפי הזה זכיתי לנסוע לפני מספר שנים ומשמח לראות אותו חי ונושם במוסקבה גם כיום. הסרטון צולם ביום חמישי האחרון.
בפורום הזה כל הזמן מקבלים קיטורים :)
 

olli3

New member
מנהל
זה משמח לראות נסיעות כאלו, ראיתי עוד סרטונים לאחר הסרטון

קבלו קצת קיטור איכותי לתחילת השבוע
מאחל לכם שתמיד יהיה לכם מספיק קיטור בדוד, כדי למשוך עד הסופ"ש הבא.

הקטר שבסרטון, מסידרה LV הוא אחד מקטרי הקיטור המושלמים ביותר שידעה ברית המועצות לייצר בסוף עידן הקיטור בשנות ה- 50.
על הקטר הספציפי הזה זכיתי לנסוע לפני מספר שנים ומשמח לראות אותו חי ונושם במוסקבה גם כיום. הסרטון צולם ביום חמישי האחרון.
זה משמח לראות נסיעות כאלו, ראיתי עוד סרטונים לאחר הסרטון
ששיתפת כאן, בינהם סרטון בו רואים שני קטרים עם קרונות נוסעים זה לצד זה, כל אחד במסילתו.

כמה קטרי קיטור קיימים ברוסיה או בכלל בברית המועצות לשעבר?

מעבר לחוויה, כמות העשן השחור וכמות העשן הלבן (מניח שמדובר בקיטור עצמו?) פשוט פסיכית, איזה כמויות... השריקות של הקטר וכל הרעש הזה שכבר לא שומעים כיום, זה יותר מתאים לסלוגן "פשוט להנות מהדרך" :)
 

davidfainshtein

Member
מנהל
בבסיס הנתונים של parovoz.com

זה משמח לראות נסיעות כאלו, ראיתי עוד סרטונים לאחר הסרטון
ששיתפת כאן, בינהם סרטון בו רואים שני קטרים עם קרונות נוסעים זה לצד זה, כל אחד במסילתו.

כמה קטרי קיטור קיימים ברוסיה או בכלל בברית המועצות לשעבר?

מעבר לחוויה, כמות העשן השחור וכמות העשן הלבן (מניח שמדובר בקיטור עצמו?) פשוט פסיכית, איזה כמויות... השריקות של הקטר וכל הרעש הזה שכבר לא שומעים כיום, זה יותר מתאים לסלוגן "פשוט להנות מהדרך" :)
בבסיס הנתונים של parovoz.com
שהוא אתר חובבי הרכבות המרכזי במרחב הסובייטי לשעבר, ישנם 2237 קטרים רשומים.
מהם 697 (31%) נמצאים בשימור
364 (16%) בהצבות סטטיות כמונומנטים
293 (13%) בשלבי פירוק כאלה ואחרים
224 (10%) נטושים
213 (10%) במצב נסיעה ובשרות פעיל
203 (9%) מוצגים מוזיאוניים
194 (9%) במצב לא ידוע
49 (2%) משמשים כגנרטורי קיטור לצרכים שונים


http://parovoz.com/history/existing/index.php?BUILDER=*&GAUGE=*&SERIES=*&STATUS=W&NUMBER=&LOC=&REGION=*
 

olli3

New member
מנהל
יש לי כמה שאלות...

בבסיס הנתונים של parovoz.com
שהוא אתר חובבי הרכבות המרכזי במרחב הסובייטי לשעבר, ישנם 2237 קטרים רשומים.
מהם 697 (31%) נמצאים בשימור
364 (16%) בהצבות סטטיות כמונומנטים
293 (13%) בשלבי פירוק כאלה ואחרים
224 (10%) נטושים
213 (10%) במצב נסיעה ובשרות פעיל
203 (9%) מוצגים מוזיאוניים
194 (9%) במצב לא ידוע
49 (2%) משמשים כגנרטורי קיטור לצרכים שונים


http://parovoz.com/history/existing/index.php?BUILDER=*&GAUGE=*&SERIES=*&STATUS=W&NUMBER=&LOC=&REGION=*
יש לי כמה שאלות...
יפה ששמרו כל כך הרבה כדי להפוך אותם לאנדרטאות שונות או סתם מוצגים ליופי בעיר.

שלבי פירוק כאלו ואחרים, עבור חלקי חילוף וכו' או בדרך להיות נטושים?

איפה נוטשים קטרים? על מסילות נטושות או סתם כמו בארץ במגרשים כאלו ואחרים (דר"א יש בבאר שבע כמה קרונות נטושים באחד ממגרשי הגרוטאות).

213 פעילים זה מספר גדול בהשוואה למה שחשבתי. זה ממש יפה ונחמד. במדינות אחרות, יש עדיין שימוש פעיל לצורכי נסיעות/משא? או רק תיירות
 

arseny92

Well-known member
מנהל
אלה לפעמים נראים באוסטריה בין קארינת'יה לווילאק

יש לי כמה שאלות...
יפה ששמרו כל כך הרבה כדי להפוך אותם לאנדרטאות שונות או סתם מוצגים ליופי בעיר.

שלבי פירוק כאלו ואחרים, עבור חלקי חילוף וכו' או בדרך להיות נטושים?

איפה נוטשים קטרים? על מסילות נטושות או סתם כמו בארץ במגרשים כאלו ואחרים (דר"א יש בבאר שבע כמה קרונות נטושים באחד ממגרשי הגרוטאות).

213 פעילים זה מספר גדול בהשוואה למה שחשבתי. זה ממש יפה ונחמד. במדינות אחרות, יש עדיין שימוש פעיל לצורכי נסיעות/משא? או רק תיירות
אלה לפעמים נראים באוסטריה בין קארינת'יה לווילאק



 

davidfainshtein

Member
מנהל
תשובה

יש לי כמה שאלות...
יפה ששמרו כל כך הרבה כדי להפוך אותם לאנדרטאות שונות או סתם מוצגים ליופי בעיר.

שלבי פירוק כאלו ואחרים, עבור חלקי חילוף וכו' או בדרך להיות נטושים?

איפה נוטשים קטרים? על מסילות נטושות או סתם כמו בארץ במגרשים כאלו ואחרים (דר"א יש בבאר שבע כמה קרונות נטושים באחד ממגרשי הגרוטאות).

213 פעילים זה מספר גדול בהשוואה למה שחשבתי. זה ממש יפה ונחמד. במדינות אחרות, יש עדיין שימוש פעיל לצורכי נסיעות/משא? או רק תיירות
תשובה
לרוב מפרקים אותם למתכת. במקרים מסויימים יש קטרים נטושים בכל מיני מסילות מושבתות ויש לא מעט כאלה. בעיקר מסיול תעשייתיות. כל עוד לא הגיעו אליהם סוחרי המתכת.
לא משתמשים בהם לצרכי עבודה שוטפת, רק לשם תיירות.
הסיבה שיש כל כך הרבה קטרים פעילים וקטרים בשימור היא כי הם מהווים מלאי אסטרטגי למקרה של מלחמה.
במקרה של מלחמה כוללת, כזו שתשבית מערכות חשמל ותדלל מקורות אנרגיה - קטרי קיטור יכולים לתת מענה יחסית זול וזמין.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה