yuvalhai30
Member
ביטול קו 15 דן
ביטול קו 15 דן
החל מיום רביעי 01.03.17 יבוטל קו 15 וישולט במספר 304
ביטול קו 15 דן
החל מיום רביעי 01.03.17 יבוטל קו 15 וישולט במספר 304
ביטול חלופה של קו 54 החל מ1.03.17ביטול קו 15 דן
החל מיום רביעי 01.03.17 יבוטל קו 15 וישולט במספר 304
ביטול הכניסה של קו 104 של דן לכורזין בכיוון רדינג מ-01.03ביטול קו 15 דן
החל מיום רביעי 01.03.17 יבוטל קו 15 וישולט במספר 304
הגיע הזמן!ביטול הכניסה של קו 104 של דן לכורזין בכיוון רדינג מ-01.03
http://www.dan.co.il/news/news.aspx?new=6325
טוב מאדביטול הכניסה של קו 104 של דן לכורזין בכיוון רדינג מ-01.03
http://www.dan.co.il/news/news.aspx?new=6325
אבל קו 304 כבר קייםביטול קו 15 דן
החל מיום רביעי 01.03.17 יבוטל קו 15 וישולט במספר 304
כן. בדיוק. לדעתי זה היה המצב הקודםאבל קו 304 כבר קיים
http://www.dan.co.il/lines/linedetails.aspx?lineinfo=304-_
15 כיום הוא גרסה מקוצרת וחד כיוונית של 304.
האם זה אומר שיהיו נסיעות של קו 304 שיתחילו בתחנת ההגנה במקום דרך הטייסים?
קו 15 היה בתחילה קו סיבובי ובשלב מסויים שינו את מסלולוכן. בדיוק. לדעתי זה היה המצב הקודם
היו שני סוגים של נסיעות 304 ופשוט החליטו לקרוא לאחת מהן 15. עכשיו מחזירים את זה חזרה לדעתי.
שני ה-15 היו יחסית שונים למעט נק' ההתחלה.קו 15 היה בתחילה קו סיבובי ובשלב מסויים שינו את מסלולו
להיות כמו קו 304 מקוצר ואז ביטלו את הנסיעות המקוצרות של 304.
כעת החליטו לקרוא שוב לנסיעות המקוצרות 304.
כבר כשבוצע השינוי הקודם עלתה השאלה מדוע מספור שונה ל-304 ול-15, אבל כנראה משרד התחבורה לא רצה להראות שקו כסת"ח שיצר באוגוסט 2015 מבוטל כל כך מהר. כעת עבר "מספיק" זמן ואפשר לבטל את המספר 15 מבלי "שירגישו"...
לפי אתר כל קואבל קו 304 כבר קיים
http://www.dan.co.il/lines/linedetails.aspx?lineinfo=304-_
15 כיום הוא גרסה מקוצרת וחד כיוונית של 304.
האם זה אומר שיהיו נסיעות של קו 304 שיתחילו בתחנת ההגנה במקום דרך הטייסים?
הקישורים ל2 ההודעות שלך קצת לא נראים באתר דן, אז אני מצרףביטול קו 15 דן
החל מיום רביעי 01.03.17 יבוטל קו 15 וישולט במספר 304
קו 54 הוא למעשה קו 53 הישן עם שינויים קלים?הקישורים ל2 ההודעות שלך קצת לא נראים באתר דן, אז אני מצרף
http://www.dan.co.il/news/news.aspx?new=6320 לשינוי בקו 15
 
http://www.dan.co.il/news/news.aspx?new=6319 השינוי בקו 54
כן. ההבדל היחיד הוא הסיבובית והנסיעה בדרך הגנהקו 54 הוא למעשה קו 53 הישן עם שינויים קלים?
עד כמה, שאני זוכר קו 53 נסע דרך לה-גרדיה. קו 54 נוסע דרך ההגנה.
בתוך גבעתיים אני חושב, שהמסלול בין 53 הישן ל-54 הנוכחי, דומה אם לא זהה. אלא אם המסלול שונה, בתוך גבעתיים באופן מהותי.
לא זוכר מה הייתה התדירות של 53. אבל התדירות של 54 לדעתי לא טובה. כל חצי שעה, במקרה הטוב.
תודה על ההסבר. ב-53 עד כמה, שאני זוכר כן היה שימושכן. ההבדל היחיד הוא הסיבובית והנסיעה בדרך הגנה
במקום בלה גארדיה.
 
התדירות של 54 די דומה למה שהיה בימי 53 בסוף ימיו - בבוקר כ25-30 דק' ומהצהריים 40-45 דק'.
 
הקו הזה חזר כדי לתפור כמה פינות למי שהתלונן על חסרונו. לא הרבה נוסעים בו בכלל.
נכון, 53 נסע במידיבוסים לקראת סופו. 54 נוסע במאניםתודה על ההסבר. ב-53 עד כמה, שאני זוכר כן היה שימוש
פעלו בעיקר מידיבוסים. מדי פעם אוטובוסים. כן היה בקו 53 שימוש מסיים בנוסעים.
בתדירות כה נמוכה, אין ממש אטרקטיביות לקו. בכל זאת זהו קו, שרוב מסלולו באזורים ראשיים, כמו דרך יגאל אלון או רחובות ויצמן וכצנלסון בגבעתיים.
אני לא אומר, שצריך כל 5 דקות להוציא אוטובוס, אבל בטח לא כל 45 דקות. כל 20 דקות זה יותר סביר.
אכן השירות בגבעתיים השתפר מאודנכון, 53 נסע במידיבוסים לקראת סופו. 54 נוסע במאנים
כי אינו נכנס לשכונות בורוכוב כמו 53, בשביל זה המציאות את 58 (ולכן גם ביטלו את 53 כי 58 קישר בין השכונה, רכבת מרכז ור"ג. וגם מאפשר לתושבי גבעתיים להגיע לשכונה [למשל לקופת חולים המעורר]). גם קו 53 די היה מת עם השנים. והאמת שכיום יש יותר קווים לגבעתיים מבעבר (עם הופעת 60 ו-160), לא יודע מה באמת הצורך בקו כמו 54 כיום.
אני גם מסכים שתדירות מתחת ל-20 דק' לקו עירוני בשעות היום היא בזיונית.
גם 55 תוגבר. ולדעתי 54 יכול להתבטלאכן השירות בגבעתיים השתפר מאוד
זה בעיקר, בגלל השינוי בקווים 60 ו-160, שכתבת. שינוי מסלול של קו 60 דרך רחוב כצנלסון בגבעתיים והפעלת קו 160 החדש (מ-2011). גם קו 45 לא בוטל וברחוב כצנלסון יש בו שימוש. לחלק מהקווים, שחברת "קווים" מפעילה הוסיפו נסיעות. למשל לקו 56. לא יודע האם בקו 55 (שנוסע בויצמן ובכצנלסון בגבעתיים ) הוסיפו נסיעות. אם כן, אז יש עוד שיפור בעיר המאוד נחמדה הזו.
לגבי קו 54, לדעתי מוטב לשקול מחדש, האם נכון להמשיך להפעיל אותו. אם כן, כיצד רב מסלולו הוא, כאמור ברחובות ראשיים. אבל התדירות נמוכה ואולי אנשים לא מודעים אליו ומעדיפים להמתין לקווים אחרים. אם מפעילים אותו, שיפעל בתדירות נורמלית יותר. או שיבטלו אותו. כך יתפנו אוטובוסים ונהגים לקווים אחרים, כולל קווים אחרים שנוסעים באזור, שקו 54 נוסע כיום.
אגב, אם כתבו בשרשור על קו 15, שיתבטל בקרוב ועל קו 54, מה המצב של קווים 20/21? יש בהם שימוש? אם אין, מוטב שיבדקו מדוע ומה ניתן לעשות, כדי שכן יהיה בהם שימוש. או שיבטלו גם אותם. אין סיבה, שבתוך אזורים כה מרכזיים, לא יהיה שימוש בקווי האוטוסים השונים.
טוב לדעת על 55. בהחלט מוטב לבדוק נחיצותם של קווים שוניםגם 55 תוגבר. ולדעתי 54 יכול להתבטל
אפשר להפנות את המשאבים ל-63 שחופף לו בין נחלת יצחק לויצמן.
לגבי 20/21 , ממה שיוצא לי לראות אותם (בבוקר בעיקר) - הם די ריקים. הקווים האלו היו כסת"ח לא שימושי במיוחד. כמו שהשאטלים בוטלו, אפשר גם לבטל אותם בגדול. יש מספיק קווים בין רכבת מרכז לרכבת השלום וקווים ישירים בינן להגנה (קווי X71 וחבריהם). אפשר לתגבר אותם במקום הקווים האלו.
יותר קל להסתכל עליו כוורסיה של 53 ז"לטוב לדעת על 55. בהחלט מוטב לבדוק נחיצותם של קווים שונים
כמו למשל 20/21 ושל קווים אחרים.
54 - ממה שאני מבין הוא מן חיבור של כל מיני קווים, כמו 58 או 63 או קווים אחרים. לפיכך כנראה אין טעם בקו הזה ומוטב לתגבר קווים אחרים, כמו למשל 63.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.