ביטול קו 15 דן

מצב
הנושא נעול.
ביטול קו 15 דן

ביטול קו 15 דן
החל מיום רביעי 01.03.17 יבוטל קו 15 וישולט במספר 304
 

Bus Nerd

Active member

orchilit

New member
כן. בדיוק. לדעתי זה היה המצב הקודם

אבל קו 304 כבר קיים
http://www.dan.co.il/lines/linedetails.aspx?lineinfo=304-_

15 כיום הוא גרסה מקוצרת וחד כיוונית של 304.
האם זה אומר שיהיו נסיעות של קו 304 שיתחילו בתחנת ההגנה במקום דרך הטייסים?
כן. בדיוק. לדעתי זה היה המצב הקודם
היו שני סוגים של נסיעות 304 ופשוט החליטו לקרוא לאחת מהן 15. עכשיו מחזירים את זה חזרה לדעתי.
 
קו 15 היה בתחילה קו סיבובי ובשלב מסויים שינו את מסלולו

כן. בדיוק. לדעתי זה היה המצב הקודם
היו שני סוגים של נסיעות 304 ופשוט החליטו לקרוא לאחת מהן 15. עכשיו מחזירים את זה חזרה לדעתי.
קו 15 היה בתחילה קו סיבובי ובשלב מסויים שינו את מסלולו
להיות כמו קו 304 מקוצר ואז ביטלו את הנסיעות המקוצרות של 304.
כעת החליטו לקרוא שוב לנסיעות המקוצרות 304.
כבר כשבוצע השינוי הקודם עלתה השאלה מדוע מספור שונה ל-304 ול-15, אבל כנראה משרד התחבורה לא רצה להראות שקו כסת"ח שיצר באוגוסט 2015 מבוטל כל כך מהר. כעת עבר "מספיק" זמן ואפשר לבטל את המספר 15 מבלי "שירגישו"...
 

orchilit

New member
שני ה-15 היו יחסית שונים למעט נק' ההתחלה.

קו 15 היה בתחילה קו סיבובי ובשלב מסויים שינו את מסלולו
להיות כמו קו 304 מקוצר ואז ביטלו את הנסיעות המקוצרות של 304.
כעת החליטו לקרוא שוב לנסיעות המקוצרות 304.
כבר כשבוצע השינוי הקודם עלתה השאלה מדוע מספור שונה ל-304 ול-15, אבל כנראה משרד התחבורה לא רצה להראות שקו כסת"ח שיצר באוגוסט 2015 מבוטל כל כך מהר. כעת עבר "מספיק" זמן ואפשר לבטל את המספר 15 מבלי "שירגישו"...
שני ה-15 היו יחסית שונים למעט נק' ההתחלה.
אבל לא נראה לי שנסעו עליו הרבה ממילא. על 304 נוסעים הרבה.
 
לפי אתר כל קו

אבל קו 304 כבר קיים
http://www.dan.co.il/lines/linedetails.aspx?lineinfo=304-_

15 כיום הוא גרסה מקוצרת וחד כיוונית של 304.
האם זה אומר שיהיו נסיעות של קו 304 שיתחילו בתחנת ההגנה במקום דרך הטייסים?
לפי אתר כל קו
הנסיעות של קו 15 היו בתוך קו 304 למעשה קו 304 יצא בשעות הבוקר מ06:30 עד 09:30 מתחנת רכבת הגנה לכרמלית מה שהיה עושה קו 15 באותו מסלול הנסיעות הבוקר של קו 304 מדרך הטייסים לכרמלית מובטלות קו 304 יתחיל לפעול רק בצהרים במסלול רגיל
 

orchilit

New member
הקישורים ל2 ההודעות שלך קצת לא נראים באתר דן, אז אני מצרף

ביטול קו 15 דן
החל מיום רביעי 01.03.17 יבוטל קו 15 וישולט במספר 304
הקישורים ל2 ההודעות שלך קצת לא נראים באתר דן, אז אני מצרף
http://www.dan.co.il/news/news.aspx?new=6320 לשינוי בקו 15
&nbsp
http://www.dan.co.il/news/news.aspx?new=6319 השינוי בקו 54
 

אורי404

New member
קו 54 הוא למעשה קו 53 הישן עם שינויים קלים?

הקישורים ל2 ההודעות שלך קצת לא נראים באתר דן, אז אני מצרף
http://www.dan.co.il/news/news.aspx?new=6320 לשינוי בקו 15
&nbsp
http://www.dan.co.il/news/news.aspx?new=6319 השינוי בקו 54
קו 54 הוא למעשה קו 53 הישן עם שינויים קלים?
עד כמה, שאני זוכר קו 53 נסע דרך לה-גרדיה. קו 54 נוסע דרך ההגנה.
בתוך גבעתיים אני חושב, שהמסלול בין 53 הישן ל-54 הנוכחי, דומה אם לא זהה. אלא אם המסלול שונה, בתוך גבעתיים באופן מהותי.
לא זוכר מה הייתה התדירות של 53. אבל התדירות של 54 לדעתי לא טובה. כל חצי שעה, במקרה הטוב.
 

orchilit

New member
כן. ההבדל היחיד הוא הסיבובית והנסיעה בדרך הגנה

קו 54 הוא למעשה קו 53 הישן עם שינויים קלים?
עד כמה, שאני זוכר קו 53 נסע דרך לה-גרדיה. קו 54 נוסע דרך ההגנה.
בתוך גבעתיים אני חושב, שהמסלול בין 53 הישן ל-54 הנוכחי, דומה אם לא זהה. אלא אם המסלול שונה, בתוך גבעתיים באופן מהותי.
לא זוכר מה הייתה התדירות של 53. אבל התדירות של 54 לדעתי לא טובה. כל חצי שעה, במקרה הטוב.
כן. ההבדל היחיד הוא הסיבובית והנסיעה בדרך הגנה
במקום בלה גארדיה.
&nbsp
התדירות של 54 די דומה למה שהיה בימי 53 בסוף ימיו - בבוקר כ25-30 דק' ומהצהריים 40-45 דק'.
&nbsp
הקו הזה חזר כדי לתפור כמה פינות למי שהתלונן על חסרונו. לא הרבה נוסעים בו בכלל.
 

אורי404

New member
תודה על ההסבר. ב-53 עד כמה, שאני זוכר כן היה שימוש

כן. ההבדל היחיד הוא הסיבובית והנסיעה בדרך הגנה
במקום בלה גארדיה.
&nbsp
התדירות של 54 די דומה למה שהיה בימי 53 בסוף ימיו - בבוקר כ25-30 דק' ומהצהריים 40-45 דק'.
&nbsp
הקו הזה חזר כדי לתפור כמה פינות למי שהתלונן על חסרונו. לא הרבה נוסעים בו בכלל.
תודה על ההסבר. ב-53 עד כמה, שאני זוכר כן היה שימוש
פעלו בעיקר מידיבוסים. מדי פעם אוטובוסים. כן היה בקו 53 שימוש מסיים בנוסעים.
בתדירות כה נמוכה, אין ממש אטרקטיביות לקו. בכל זאת זהו קו, שרוב מסלולו באזורים ראשיים, כמו דרך יגאל אלון או רחובות ויצמן וכצנלסון בגבעתיים.
אני לא אומר, שצריך כל 5 דקות להוציא אוטובוס, אבל בטח לא כל 45 דקות. כל 20 דקות זה יותר סביר.
 

orchilit

New member
נכון, 53 נסע במידיבוסים לקראת סופו. 54 נוסע במאנים

תודה על ההסבר. ב-53 עד כמה, שאני זוכר כן היה שימוש
פעלו בעיקר מידיבוסים. מדי פעם אוטובוסים. כן היה בקו 53 שימוש מסיים בנוסעים.
בתדירות כה נמוכה, אין ממש אטרקטיביות לקו. בכל זאת זהו קו, שרוב מסלולו באזורים ראשיים, כמו דרך יגאל אלון או רחובות ויצמן וכצנלסון בגבעתיים.
אני לא אומר, שצריך כל 5 דקות להוציא אוטובוס, אבל בטח לא כל 45 דקות. כל 20 דקות זה יותר סביר.
נכון, 53 נסע במידיבוסים לקראת סופו. 54 נוסע במאנים
כי אינו נכנס לשכונות בורוכוב כמו 53, בשביל זה המציאות את 58 (ולכן גם ביטלו את 53 כי 58 קישר בין השכונה, רכבת מרכז ור"ג. וגם מאפשר לתושבי גבעתיים להגיע לשכונה [למשל לקופת חולים המעורר]). גם קו 53 די היה מת עם השנים. והאמת שכיום יש יותר קווים לגבעתיים מבעבר (עם הופעת 60 ו-160), לא יודע מה באמת הצורך בקו כמו 54 כיום.

אני גם מסכים שתדירות מתחת ל-20 דק' לקו עירוני בשעות היום היא בזיונית.
 

אורי404

New member
אכן השירות בגבעתיים השתפר מאוד

נכון, 53 נסע במידיבוסים לקראת סופו. 54 נוסע במאנים
כי אינו נכנס לשכונות בורוכוב כמו 53, בשביל זה המציאות את 58 (ולכן גם ביטלו את 53 כי 58 קישר בין השכונה, רכבת מרכז ור"ג. וגם מאפשר לתושבי גבעתיים להגיע לשכונה [למשל לקופת חולים המעורר]). גם קו 53 די היה מת עם השנים. והאמת שכיום יש יותר קווים לגבעתיים מבעבר (עם הופעת 60 ו-160), לא יודע מה באמת הצורך בקו כמו 54 כיום.

אני גם מסכים שתדירות מתחת ל-20 דק' לקו עירוני בשעות היום היא בזיונית.
אכן השירות בגבעתיים השתפר מאוד
זה בעיקר, בגלל השינוי בקווים 60 ו-160, שכתבת. שינוי מסלול של קו 60 דרך רחוב כצנלסון בגבעתיים והפעלת קו 160 החדש (מ-2011). גם קו 45 לא בוטל וברחוב כצנלסון יש בו שימוש. לחלק מהקווים, שחברת "קווים" מפעילה הוסיפו נסיעות. למשל לקו 56. לא יודע האם בקו 55 (שנוסע בויצמן ובכצנלסון בגבעתיים ) הוסיפו נסיעות. אם כן, אז יש עוד שיפור בעיר המאוד נחמדה הזו.
לגבי קו 54, לדעתי מוטב לשקול מחדש, האם נכון להמשיך להפעיל אותו. אם כן, כיצד רב מסלולו הוא, כאמור ברחובות ראשיים. אבל התדירות נמוכה ואולי אנשים לא מודעים אליו ומעדיפים להמתין לקווים אחרים. אם מפעילים אותו, שיפעל בתדירות נורמלית יותר. או שיבטלו אותו. כך יתפנו אוטובוסים ונהגים לקווים אחרים, כולל קווים אחרים שנוסעים באזור, שקו 54 נוסע כיום.
אגב, אם כתבו בשרשור על קו 15, שיתבטל בקרוב ועל קו 54, מה המצב של קווים 20/21? יש בהם שימוש? אם אין, מוטב שיבדקו מדוע ומה ניתן לעשות, כדי שכן יהיה בהם שימוש. או שיבטלו גם אותם. אין סיבה, שבתוך אזורים כה מרכזיים, לא יהיה שימוש בקווי האוטוסים השונים.
 

orchilit

New member
גם 55 תוגבר. ולדעתי 54 יכול להתבטל

אכן השירות בגבעתיים השתפר מאוד
זה בעיקר, בגלל השינוי בקווים 60 ו-160, שכתבת. שינוי מסלול של קו 60 דרך רחוב כצנלסון בגבעתיים והפעלת קו 160 החדש (מ-2011). גם קו 45 לא בוטל וברחוב כצנלסון יש בו שימוש. לחלק מהקווים, שחברת "קווים" מפעילה הוסיפו נסיעות. למשל לקו 56. לא יודע האם בקו 55 (שנוסע בויצמן ובכצנלסון בגבעתיים ) הוסיפו נסיעות. אם כן, אז יש עוד שיפור בעיר המאוד נחמדה הזו.
לגבי קו 54, לדעתי מוטב לשקול מחדש, האם נכון להמשיך להפעיל אותו. אם כן, כיצד רב מסלולו הוא, כאמור ברחובות ראשיים. אבל התדירות נמוכה ואולי אנשים לא מודעים אליו ומעדיפים להמתין לקווים אחרים. אם מפעילים אותו, שיפעל בתדירות נורמלית יותר. או שיבטלו אותו. כך יתפנו אוטובוסים ונהגים לקווים אחרים, כולל קווים אחרים שנוסעים באזור, שקו 54 נוסע כיום.
אגב, אם כתבו בשרשור על קו 15, שיתבטל בקרוב ועל קו 54, מה המצב של קווים 20/21? יש בהם שימוש? אם אין, מוטב שיבדקו מדוע ומה ניתן לעשות, כדי שכן יהיה בהם שימוש. או שיבטלו גם אותם. אין סיבה, שבתוך אזורים כה מרכזיים, לא יהיה שימוש בקווי האוטוסים השונים.
גם 55 תוגבר. ולדעתי 54 יכול להתבטל
אפשר להפנות את המשאבים ל-63 שחופף לו בין נחלת יצחק לויצמן.
לגבי 20/21 , ממה שיוצא לי לראות אותם (בבוקר בעיקר) - הם די ריקים. הקווים האלו היו כסת"ח לא שימושי במיוחד. כמו שהשאטלים בוטלו, אפשר גם לבטל אותם בגדול. יש מספיק קווים בין רכבת מרכז לרכבת השלום וקווים ישירים בינן להגנה (קווי X71 וחבריהם). אפשר לתגבר אותם במקום הקווים האלו.
 

אורי404

New member
טוב לדעת על 55. בהחלט מוטב לבדוק נחיצותם של קווים שונים

גם 55 תוגבר. ולדעתי 54 יכול להתבטל
אפשר להפנות את המשאבים ל-63 שחופף לו בין נחלת יצחק לויצמן.
לגבי 20/21 , ממה שיוצא לי לראות אותם (בבוקר בעיקר) - הם די ריקים. הקווים האלו היו כסת"ח לא שימושי במיוחד. כמו שהשאטלים בוטלו, אפשר גם לבטל אותם בגדול. יש מספיק קווים בין רכבת מרכז לרכבת השלום וקווים ישירים בינן להגנה (קווי X71 וחבריהם). אפשר לתגבר אותם במקום הקווים האלו.
טוב לדעת על 55. בהחלט מוטב לבדוק נחיצותם של קווים שונים
כמו למשל 20/21 ושל קווים אחרים.
54 - ממה שאני מבין הוא מן חיבור של כל מיני קווים, כמו 58 או 63 או קווים אחרים. לפיכך כנראה אין טעם בקו הזה ומוטב לתגבר קווים אחרים, כמו למשל 63.
 

orchilit

New member
יותר קל להסתכל עליו כוורסיה של 53 ז"ל

טוב לדעת על 55. בהחלט מוטב לבדוק נחיצותם של קווים שונים
כמו למשל 20/21 ושל קווים אחרים.
54 - ממה שאני מבין הוא מן חיבור של כל מיני קווים, כמו 58 או 63 או קווים אחרים. לפיכך כנראה אין טעם בקו הזה ומוטב לתגבר קווים אחרים, כמו למשל 63.
יותר קל להסתכל עליו כוורסיה של 53 ז"ל
אבל אם מסתכלים בקטע של טלאים אז הוא שילוב של : 104 (מלוינסקי עד הסינרמה) ו-63 (מנחלת יצחק/עמק ברכה ועד ויצמן) ואפשר להגיד גם 7/59 (לאורך יגאל אלון עד עמק ברכה/נחלת יצחק).
זה לא שאין לו פוטנציאל לעירוב שימושים (הלחמי קווים תמיד יכולים לעשות את זה) , אבל פשוט יש כבר מספיק קווים מדרום ת"א לגבעתיים, וכמובן התדירות הנמוכה שלו גם לא מאפשרת לנוסעים רבים לנסוע עליו. גם קו 11 שהתדירות שלו ירדה (והחלה נמוך מלכתחילה מ-20 דק' עד ל-30,49 ול-45 דק' להיום) היה לו פוטנציאל. קווים עירוניים עם תדירות נמוכה ייסעו ריקים גם אם הם נוסעים באזורי ביקוש (54- גבעתיים, אסותא, התקווה).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה