דרישות סותרות של נת"ע והעיריות מפריעות להתחדשות עירונית

מצב
הנושא נעול.

משה12333

New member
אתה צריך להבין איזה שינוי עצום הקו הסגול היה גורם לשכ' כפר

סעיף 4 לא נכון והוא יוצא מתוך הנחה שגויה שיגיעו מכל פ"ת
לתחנות שתוכננו ברחוב העצמאות.
זה היה תירוץ מטעה ומוטעה שאפילו מי שהשתמש בו השתמש בו בצורה צבועה, כי אלה שהשתמשו בטיעון הזה, הציעו באותה נשימה להעביר את הקו הסגול לתוואי שבין כביש 471 לגדר הצפונית שלו עם גישה משכונת כפר גנים ג' לתחנות בתוואי ההוא, כלומר אותה תעבורה מופרכת שחששו ממנה ברחוב העצמאות, לדידם של משתמשי הטיעון המופרך הזה לא הייתה בעיה שהתעבורה הזו תיכנס לרחובות הקטנים שבין רחוב העצמאות לטיילת שצמודה לחומה של כביש 471.
זה היה טיעון NIMBY מהסוג המטופש ביותר שיכול להיות.

וגם סעיף 5 לא מדוייק מכיוון שעל הקו הסגול היה ידוע לפני שבניית הבניינים ברחוב העצמאות (למעט הקטע המזרחי של הרחוב בכפר גנים ב') התחילה.

ולגבי סעיף 2 - הכיכר הגדולה הייתה אמורה להישאר בכל מקרה והרכבת הקלה הייתה אמורה לעבור דרכה. הכיכרות האחרות אכן היו אמורות להתבטל, אבל ממילא גם כיום יש תלונות על חלק מהכיכרות הללו ובעיקר על הכיכר עם רחוב יפה נוף שגם כך זועקת לרמזור כל בוקר.
אתה צריך להבין איזה שינוי עצום הקו הסגול היה גורם לשכ' כפר
גנים ג'.

אסור למכוניות לחצות את המסילות ללא רמזור. כלומר, כל הכיכרות שיש כעת ברח' העצמאות היו הופכות להיות לצמתים מרומזרים. הצמתים המרומזרים האלה היו הופכים את חיי התושבים לסיוט.

בנוסף לכך, עיריית פ"ת היתה מבטלת עשרות כיכרות וצמתים בכל העיר והיתה מאלצת את הנהגים לצאת מביתם אל מס' מצומצם של צמתים. הפקקים שהיו נגרמים מכך היו בלתי נסבלים בנוסף לפקקים שהיו נגרמים מהפקעות הנתיבים לטובת נתיב המסילות.


תושבי שכ' כפר גנים ג' ביקשו מנת"ע להקים את נתיב המסילות במקום המדרון של הצמחייה שנמצא בשוליים הצפוניים של דרך 471. המדרון היה אמור להיעלם ובמקומו היתה אמורה לנוע הרכבת הקלה במפלס הכביש ולשרת גם את שכ' כפר גנים ג' וגם את השכונות הצפוניות של גני תקווה ושל קריית אונו. נת"ע לא הסכימה לכך ובפגישה עם תושבי השכ' היא הסבירה להם את התנגדותה הנחרצת לבקשתם (ריחוק מריכוזי אוכ', ריחוק ממוקדי תעסוקה, קושי תכנוני להתחבר מפ"ת לדרך 471).

עיריית פ"ת ביקשה מנת"ע שתבדוק את האפשרות להפכו לקו תת-קרקעי אבל נת"ע הודיעה חד-משמעית שאין כל הצדקה לכך מבחינת כמויות הנוסעים בפ"ת.

לנת"ע נמאס מפ"ת והיא קיצצה את הקו הסגול באזור אונ' בר-אילן. מאונ' בר-אילן הקו לא ימשיך מזרחה לפ"ת.

בינתיים התעוררו תושבי ר"ג וקינאו בהצלחת פ"ת לבטל את הקו הסגול אצלם. גם הם לא רוצים אותו אצלם כעת.























 
לא ממך אלמד ואבין על כפר גנים ג'


אתה צריך להבין איזה שינוי עצום הקו הסגול היה גורם לשכ' כפר
גנים ג'.

אסור למכוניות לחצות את המסילות ללא רמזור. כלומר, כל הכיכרות שיש כעת ברח' העצמאות היו הופכות להיות לצמתים מרומזרים. הצמתים המרומזרים האלה היו הופכים את חיי התושבים לסיוט.

בנוסף לכך, עיריית פ"ת היתה מבטלת עשרות כיכרות וצמתים בכל העיר והיתה מאלצת את הנהגים לצאת מביתם אל מס' מצומצם של צמתים. הפקקים שהיו נגרמים מכך היו בלתי נסבלים בנוסף לפקקים שהיו נגרמים מהפקעות הנתיבים לטובת נתיב המסילות.


תושבי שכ' כפר גנים ג' ביקשו מנת"ע להקים את נתיב המסילות במקום המדרון של הצמחייה שנמצא בשוליים הצפוניים של דרך 471. המדרון היה אמור להיעלם ובמקומו היתה אמורה לנוע הרכבת הקלה במפלס הכביש ולשרת גם את שכ' כפר גנים ג' וגם את השכונות הצפוניות של גני תקווה ושל קריית אונו. נת"ע לא הסכימה לכך ובפגישה עם תושבי השכ' היא הסבירה להם את התנגדותה הנחרצת לבקשתם (ריחוק מריכוזי אוכ', ריחוק ממוקדי תעסוקה, קושי תכנוני להתחבר מפ"ת לדרך 471).

עיריית פ"ת ביקשה מנת"ע שתבדוק את האפשרות להפכו לקו תת-קרקעי אבל נת"ע הודיעה חד-משמעית שאין כל הצדקה לכך מבחינת כמויות הנוסעים בפ"ת.

לנת"ע נמאס מפ"ת והיא קיצצה את הקו הסגול באזור אונ' בר-אילן. מאונ' בר-אילן הקו לא ימשיך מזרחה לפ"ת.

בינתיים התעוררו תושבי ר"ג וקינאו בהצלחת פ"ת לבטל את הקו הסגול אצלם. גם הם לא רוצים אותו אצלם כעת.
לא ממך אלמד ואבין על כפר גנים ג'
 

משה12333

New member
אם אתה תושב כפר גנים ג' אז אתה חב חוב עצום לוועד השכונה שלך

לא ממך אלמד ואבין על כפר גנים ג'
אם אתה תושב כפר גנים ג' אז אתה חב חוב עצום לוועד השכונה שלך
ולעיריית פ"ת שהצילו אותך מסתימת השכונה בפקקים איומים.

לגור בשכונה עם רמזור בכל מטר הוא לא מצב שהיית מוכן לסבול, גם אם אתה חובב רכבות קלות.

 
לידיעתך, השכונה סתומה כל בוקר ביום חול ללא הרמזורים וללא

אם אתה תושב כפר גנים ג' אז אתה חב חוב עצום לוועד השכונה שלך
ולעיריית פ"ת שהצילו אותך מסתימת השכונה בפקקים איומים.

לגור בשכונה עם רמזור בכל מטר הוא לא מצב שהיית מוכן לסבול, גם אם אתה חובב רכבות קלות.
לידיעתך, השכונה סתומה כל בוקר ביום חול ללא הרמזורים וללא
הקו הסגול, ולאור הבניה החדשה בשכונה, הפקקים רק יחמירו וגם קווי האוטובוס תקועים בפקקים.
כמעט כל פתח תקוה סתומה בבקרים בגלל קידוש המכוניות הפרטיות על ידי העירייה ושימת הרגלים לפיתוח התח"צ בעיר החמישית בגודלה במדינה.
הקו הסגול היה משפר את התנועה בשכונה ובעיר בכלל.
ולכן אני לא חב שום תודה לא לועד השכונה ולא לעיריה.
להיפך, הם אחראים לסתימת השכונה והעיר.

אתה מוזמן כל בוקר של ימים א'-ה' למחזה המרנין בכיכרות הנפלאות של רחובות העצמאות וקפלנסקי והעצמאות ויפה נוף.
"הנאה שלמה" מובטחת לך בהמתנה שם תוך "התענגות" על טרפוד הקו הסגול.
וזה עוד לפני אכלוס המתחמים החדשים שנבנים כעת בשכונה.
 

משה12333

New member
אם כעת השכונה סתומה, אז תאר לך מה שהיה קורה אם הרכבת הקלה

לידיעתך, השכונה סתומה כל בוקר ביום חול ללא הרמזורים וללא
הקו הסגול, ולאור הבניה החדשה בשכונה, הפקקים רק יחמירו וגם קווי האוטובוס תקועים בפקקים.
כמעט כל פתח תקוה סתומה בבקרים בגלל קידוש המכוניות הפרטיות על ידי העירייה ושימת הרגלים לפיתוח התח"צ בעיר החמישית בגודלה במדינה.
הקו הסגול היה משפר את התנועה בשכונה ובעיר בכלל.
ולכן אני לא חב שום תודה לא לועד השכונה ולא לעיריה.
להיפך, הם אחראים לסתימת השכונה והעיר.

אתה מוזמן כל בוקר של ימים א'-ה' למחזה המרנין בכיכרות הנפלאות של רחובות העצמאות וקפלנסקי והעצמאות ויפה נוף.
"הנאה שלמה" מובטחת לך בהמתנה שם תוך "התענגות" על טרפוד הקו הסגול.
וזה עוד לפני אכלוס המתחמים החדשים שנבנים כעת בשכונה.
אם כעת השכונה סתומה, אז תאר לך מה שהיה קורה אם הרכבת הקלה
היתה מפקיעה נתיב נסיעה לכל כיוון + גורמת להצבת רמזורים במקום הכיכרות.

(אי התנועה שבמרכז רח' העצמאות הוא צר מידי מלהכיל את צמד המסילות ולכן הנתיב השמאלי היה מופקע מכלי הרכב לכל אורך רח' העצמאות).

 
עדיף שכלי רכב יהיו תקועים בפקקים ואמצעי התח"צ יסע חופשי

אם כעת השכונה סתומה, אז תאר לך מה שהיה קורה אם הרכבת הקלה
היתה מפקיעה נתיב נסיעה לכל כיוון + גורמת להצבת רמזורים במקום הכיכרות.

(אי התנועה שבמרכז רח' העצמאות הוא צר מידי מלהכיל את צמד המסילות ולכן הנתיב השמאלי היה מופקע מכלי הרכב לכל אורך רח' העצמאות).
עדיף שכלי רכב יהיו תקועים בפקקים ואמצעי התח"צ יסע חופשי
מאשר פקקים שגם כלי הרכב הפרטיים וגם אמצעי התח"צ תקועים בהם.

אם כבר היום השכונה פקוקה תאר לעצמך מה יהיה בעוד חמש שנים כשמתחמי הבניה החדשה יאוכלסו.
לא לעיריית פ"ת המהוללת ולא לועד השכונה חסר הראייה לטווח ארוך יש פתרונות למצב הזה.

והכיכרות הם חלק מהגורמים להחמרת הפקקים.
אתה יכול לשאול את ועד השכונה ואת תושבי השכונה מה דעתם על כיכר העצמאות-יפה נוף. הם היו מוותרים עליה בשמחה.

עיריית ראשון לציון רואה לטווח רחוק. עיריית אשדוד רואה לטווח רחוק. עיריית נתניה רואה לטווח רחוק. עיריית באר שבע רואה לטווח רחוק. ארבע ערים שגודלן דומה לגודלה של פתח תקוה.
עיריית פתח תקוה רואה בקושי עד הבחירות הבאות.
 
וכמובן שהם גם אחראים לכך שנת"ע מחרימה את פ"ת והעיר נשארת

אם אתה תושב כפר גנים ג' אז אתה חב חוב עצום לוועד השכונה שלך
ולעיריית פ"ת שהצילו אותך מסתימת השכונה בפקקים איומים.

לגור בשכונה עם רמזור בכל מטר הוא לא מצב שהיית מוכן לסבול, גם אם אתה חובב רכבות קלות.
וכמובן שהם גם אחראים לכך שנת"ע מחרימה את פ"ת והעיר נשארת
ללא מערכת הסעת המונים ראויה, מלבד הקו האדום.
כשפ"ת תגיע לחצי מליון תושבים העירייה תחוב לתושביה (הותיקים והחדשים) חוב גדול מאוד בעיר שאי אפשר יהיה לזוז בה.
 


כפתח תקוואי אתה צריך לשמוח על ביטול הקו הסגול. הקו הזה היה
מבטל לך עשרות קוי אוטובוס והיה גורם לך לפקקי תנועה עצומים בכל העיר.

דרך אגב, האם אתה היית מוכן לגור ליד תחנת השנאה חדשה מתחת לבניין שלך?

כפתח תקוואי אתה צריך לדעת שהיא מכונה בעיר בשם: הרעכבת הקלה.

היום יש פקקי תנועה עצומים ברחבי העיר, ומה שצריך כדי לפתור את זה זה רכבת קלה, נת"צים (ואולי אפילו רת"צים) ואגרת גודש. וכן, הייתי מוכן לגור גם מעל תחנת רכבת כבדה, לאו דווקא מעל תחנת השנאה.
אני נע, יחד עם עוד עשרות אלפים מתושבי העיר בתחבורה ציבורית, ואתה, כך זה נראה, ברכב פרטי. לא ייפלא שאתה כל כך מתעב תחבורה ציבורית. כך או כך, אתה כנראה תושב פתח תקווה היחיד שמכנה כך את הרכבת הקלה. בתוך עמי אנכי יושב, מעולם לא שמעתי את הכינוי הזה עולה לגבי הקלה של גוש דן.
 
תושבי פ"ת צריכים לתת למשה12333 את התשובה באוקטובר או נובמבר


היום יש פקקי תנועה עצומים ברחבי העיר, ומה שצריך כדי לפתור את זה זה רכבת קלה, נת"צים (ואולי אפילו רת"צים) ואגרת גודש. וכן, הייתי מוכן לגור גם מעל תחנת רכבת כבדה, לאו דווקא מעל תחנת השנאה.
אני נע, יחד עם עוד עשרות אלפים מתושבי העיר בתחבורה ציבורית, ואתה, כך זה נראה, ברכב פרטי. לא ייפלא שאתה כל כך מתעב תחבורה ציבורית. כך או כך, אתה כנראה תושב פתח תקווה היחיד שמכנה כך את הרכבת הקלה. בתוך עמי אנכי יושב, מעולם לא שמעתי את הכינוי הזה עולה לגבי הקלה של גוש דן.
תושבי פ"ת צריכים לתת למשה12333 את התשובה באוקטובר או נובמבר
2018. זה כבר לא כל כך רחוק.
 
ב2013 חשבתי שברוורמן טוב לפתח תקווה


תושבי פ"ת צריכים לתת למשה12333 את התשובה באוקטובר או נובמבר
2018. זה כבר לא כל כך רחוק.
ב2013 חשבתי שברוורמן טוב לפתח תקווה

אבל אז לא הייתה לי זכות הצבעה. אחרי ההטרלה כאן, אני מחכה לראות אם יש מועמד שבאמת חושב עלינו בתחום התח"צ
 

משה12333

New member
בגילך אכן התחבורה הציבורית תופסת מקום משמעותי בחייך אבל

ב2013 חשבתי שברוורמן טוב לפתח תקווה

אבל אז לא הייתה לי זכות הצבעה. אחרי ההטרלה כאן, אני מחכה לראות אם יש מועמד שבאמת חושב עלינו בתחום התח"צ
בגילך אכן התחבורה הציבורית תופסת מקום משמעותי בחייך אבל
לאחר הלימודים, כשתתחיל לעבוד במשרה מלאה, לא תשתמש בה יותר.

כמו כולם.

 

משה12333

New member
רגע, מה עם וועד השכונה שלך? גם אותו צריך להחליף? הרי הוא

תושבי פ"ת צריכים לתת למשה12333 את התשובה באוקטובר או נובמבר
2018. זה כבר לא כל כך רחוק.
רגע, מה עם וועד השכונה שלך? גם אותו צריך להחליף? הרי הוא
הוביל את המאבק נגד הקו הסגול.

ומה עם תושבי השכונה שלך? גם אותם צריך להחליף? הם בחרו בוועד הזה ותומכים במאבקו.

 
והיום מצטערים על שקברו אותו והשאירו את השכונה ואת העיר

רגע, מה עם וועד השכונה שלך? גם אותו צריך להחליף? הרי הוא
הוביל את המאבק נגד הקו הסגול.

ומה עם תושבי השכונה שלך? גם אותם צריך להחליף? הם בחרו בוועד הזה ותומכים במאבקו.
והיום מצטערים על שקברו אותו והשאירו את השכונה ואת העיר
בלעדיו.
סוף מעשה במחשבה תחילה.

אגב, האם ידועה לך דעתו של יו"ר ועד כפר גנים ג' (שהוא גם חבר מועצת העיר) על ראש עיריית פ"ת? האם ידוע לך מה דעתם של רוב, אם לא כל, חברי ועד השכונה על ראש העירייה?
הם היו מוכנים להחליף אותו היום, לו יכלו לעשות זאת. היום, לא מחר ולא בסוף 2018.
 

משה12333

New member
אולי גם לא שמעת שתושבי עירך מתנגדים לקו האדום ורוצים שהוא


היום יש פקקי תנועה עצומים ברחבי העיר, ומה שצריך כדי לפתור את זה זה רכבת קלה, נת"צים (ואולי אפילו רת"צים) ואגרת גודש. וכן, הייתי מוכן לגור גם מעל תחנת רכבת כבדה, לאו דווקא מעל תחנת השנאה.
אני נע, יחד עם עוד עשרות אלפים מתושבי העיר בתחבורה ציבורית, ואתה, כך זה נראה, ברכב פרטי. לא ייפלא שאתה כל כך מתעב תחבורה ציבורית. כך או כך, אתה כנראה תושב פתח תקווה היחיד שמכנה כך את הרכבת הקלה. בתוך עמי אנכי יושב, מעולם לא שמעתי את הכינוי הזה עולה לגבי הקלה של גוש דן.
אולי גם לא שמעת שתושבי עירך מתנגדים לקו האדום ורוצים שהוא
יהיה תת-קרקעי.

האם גם הם מתעבים תחבורה ציבורית?

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה