כ70 קווי תעופה יפעלו משדה התעופה רמון

מצב
הנושא נעול.
כ70 קווי תעופה יפעלו משדה התעופה רמון

כ70 קווי תעופה יפעלו משדה התעופה רמון
שחר של יום חדש בענף התעופה? במשרד התחבורה מעריכים כי כ-70 קווי תעופה בינלאומיים יפעלו בשדה התעופה החדש "רמון"

משרד התחבורה הודיע היום כי במסגרת הסכם "השמיים הפתוחים" הורה השר ישראל כ"ץ לרשות שדות התעופה על המשך פיתוח עשרות קווי תעופה לנמל התעופה "רמון".

במהלך עבודת הכנה שבוצעה ברשות שדות התעופה נערכו דיונים ומגעים בין רשות שדות התעופה לחברות התעופה ובוצעה סקירת שווקים מרכזיים באירופה ובמזרח הרחוק. במסגרת המגעים בוצעו פגישות עם חברת ריינאייר (RYANAIR) שהגישה לרשות שדות התעופה בקשה לאפשר לה הקמת בסיס פעילות אשר במסגרתו ישהו בין 8-10 מטוסים וזאת בהתאם לנפח הפעילות המתוכנן.
בנוסף, חברות התעופה המרכזיות, Ryanair”, " Wizz" ו-"Easy-jet", שהחלו בפעילות בשנה הודיעו שכוונתם להגדיל את נפח הטיסות ליעדים חדשים מדה התעופה עובדה ולאחר מכן משדה התעופה "רמון" החדש.

חברות תעופה נוספות רואות הזדמנויות עבור שירותים עצמאיים בעונת החורף Transavia (אמסטרדם), “SAS” (שטוקהולם, קופנהגן), "Air Baltic” (ריגה) ו-Turkish Airlines” (איסטנבול) .

השר כ"ץ אמר בהתייחסו לנושא: "אנחנו ממשיכים לפתוח את שדות התעופה בישראל ומנחיתים את המחירים כדי שהמהפכה הצרכנית תגיע לכל בית והציבור הישראלי יהיה המרוויח העיקרי. לקראת פתיחת נמל התעופה רמון נביא יותר חברות תעופה ומטוסים הטסים לישראל וממנה והתחרות על הצרכן הישראלי מורידה את מחירי הטיסות בעשרות אחוזים".
 

XrayCharlie

New member
יש מספיק מקומות חנייה?

כ70 קווי תעופה יפעלו משדה התעופה רמון
שחר של יום חדש בענף התעופה? במשרד התחבורה מעריכים כי כ-70 קווי תעופה בינלאומיים יפעלו בשדה התעופה החדש "רמון"

משרד התחבורה הודיע היום כי במסגרת הסכם "השמיים הפתוחים" הורה השר ישראל כ"ץ לרשות שדות התעופה על המשך פיתוח עשרות קווי תעופה לנמל התעופה "רמון".

במהלך עבודת הכנה שבוצעה ברשות שדות התעופה נערכו דיונים ומגעים בין רשות שדות התעופה לחברות התעופה ובוצעה סקירת שווקים מרכזיים באירופה ובמזרח הרחוק. במסגרת המגעים בוצעו פגישות עם חברת ריינאייר (RYANAIR) שהגישה לרשות שדות התעופה בקשה לאפשר לה הקמת בסיס פעילות אשר במסגרתו ישהו בין 8-10 מטוסים וזאת בהתאם לנפח הפעילות המתוכנן.
בנוסף, חברות התעופה המרכזיות, Ryanair”, " Wizz" ו-"Easy-jet", שהחלו בפעילות בשנה הודיעו שכוונתם להגדיל את נפח הטיסות ליעדים חדשים מדה התעופה עובדה ולאחר מכן משדה התעופה "רמון" החדש.

חברות תעופה נוספות רואות הזדמנויות עבור שירותים עצמאיים בעונת החורף Transavia (אמסטרדם), “SAS” (שטוקהולם, קופנהגן), "Air Baltic” (ריגה) ו-Turkish Airlines” (איסטנבול) .

השר כ"ץ אמר בהתייחסו לנושא: "אנחנו ממשיכים לפתוח את שדות התעופה בישראל ומנחיתים את המחירים כדי שהמהפכה הצרכנית תגיע לכל בית והציבור הישראלי יהיה המרוויח העיקרי. לקראת פתיחת נמל התעופה רמון נביא יותר חברות תעופה ומטוסים הטסים לישראל וממנה והתחרות על הצרכן הישראלי מורידה את מחירי הטיסות בעשרות אחוזים".
יש מספיק מקומות חנייה?
למרות שמדובר בשדה חדש (עם מסלול ארוך ורחב מספיק בשביל לקלוט את ה-A380), לא נראה לי שמספר החניות גבוה מספיק (מבלי להכנס לגודלו של הטרמינל או לעובדה שאין אפילו חיבור ישיר בודד בין הטרמינל למטוסים).
&nbsp
 

Bus Nerd

Active member
יש מצב שהמתכננים חשבו שרוב הנוסעים יגיעו בתח"צ

יש מספיק מקומות חנייה?
למרות שמדובר בשדה חדש (עם מסלול ארוך ורחב מספיק בשביל לקלוט את ה-A380), לא נראה לי שמספר החניות גבוה מספיק (מבלי להכנס לגודלו של הטרמינל או לעובדה שאין אפילו חיבור ישיר בודד בין הטרמינל למטוסים).
&nbsp
יש מצב שהמתכננים חשבו שרוב הנוסעים יגיעו בתח"צ
אבל רכבת אין לשם, מונית (אפילו מבאר שבע, אם נניח שנוסעים עד לשם ברכבת) תעלה הון, ולא נראה לי שישראלים ישושו לנסוע נסיעה ארוכה באוטובוס בין־עירוני עם כל המזוודות.

אולי אפשר לסדר קו שאטל אווירי לשם מנתב"ג

עריכה:
כתבתי את זה בצחוק ואז הבנתי: הרי יהיו טיסות סדירות לשם מנתב"ג בשביל תושבי אילת. אז יש מצב שאם יהיו קווים מסויימים של חברות lowcost רק מרמון, ישראלים ימריאו מנתב"ג לקונקשן ברמון. זה יכול לגרום להגדלת התדירות של הטיסות "לאילת" (בעצם לרמון) מהמרכז כי יהיה יותר ביקוש, וזה יהיה מאוד נוח לאילתים כי תהיה להם תדירות נוחה יותר.
 

XrayCharlie

New member
אני התכוונתי האם יש מספיק מקומות חנייה למטוסים?


יש מצב שהמתכננים חשבו שרוב הנוסעים יגיעו בתח"צ
אבל רכבת אין לשם, מונית (אפילו מבאר שבע, אם נניח שנוסעים עד לשם ברכבת) תעלה הון, ולא נראה לי שישראלים ישושו לנסוע נסיעה ארוכה באוטובוס בין־עירוני עם כל המזוודות.

אולי אפשר לסדר קו שאטל אווירי לשם מנתב"ג

עריכה:
כתבתי את זה בצחוק ואז הבנתי: הרי יהיו טיסות סדירות לשם מנתב"ג בשביל תושבי אילת. אז יש מצב שאם יהיו קווים מסויימים של חברות lowcost רק מרמון, ישראלים ימריאו מנתב"ג לקונקשן ברמון. זה יכול לגרום להגדלת התדירות של הטיסות "לאילת" (בעצם לרמון) מהמרכז כי יהיה יותר ביקוש, וזה יהיה מאוד נוח לאילתים כי תהיה להם תדירות נוחה יותר.
אני התכוונתי האם יש מספיק מקומות חנייה למטוסים?
 
נראה לי שהוא התכוון לחניות מטוסים, לא לחניות כלי רכב

יש מצב שהמתכננים חשבו שרוב הנוסעים יגיעו בתח"צ
אבל רכבת אין לשם, מונית (אפילו מבאר שבע, אם נניח שנוסעים עד לשם ברכבת) תעלה הון, ולא נראה לי שישראלים ישושו לנסוע נסיעה ארוכה באוטובוס בין־עירוני עם כל המזוודות.

אולי אפשר לסדר קו שאטל אווירי לשם מנתב"ג

עריכה:
כתבתי את זה בצחוק ואז הבנתי: הרי יהיו טיסות סדירות לשם מנתב"ג בשביל תושבי אילת. אז יש מצב שאם יהיו קווים מסויימים של חברות lowcost רק מרמון, ישראלים ימריאו מנתב"ג לקונקשן ברמון. זה יכול לגרום להגדלת התדירות של הטיסות "לאילת" (בעצם לרמון) מהמרכז כי יהיה יותר ביקוש, וזה יהיה מאוד נוח לאילתים כי תהיה להם תדירות נוחה יותר.
נראה לי שהוא התכוון לחניות מטוסים, לא לחניות כלי רכב
 
הכי הגיוני שיהיו קווי LOWCOST

יש מצב שהמתכננים חשבו שרוב הנוסעים יגיעו בתח"צ
אבל רכבת אין לשם, מונית (אפילו מבאר שבע, אם נניח שנוסעים עד לשם ברכבת) תעלה הון, ולא נראה לי שישראלים ישושו לנסוע נסיעה ארוכה באוטובוס בין־עירוני עם כל המזוודות.

אולי אפשר לסדר קו שאטל אווירי לשם מנתב"ג

עריכה:
כתבתי את זה בצחוק ואז הבנתי: הרי יהיו טיסות סדירות לשם מנתב"ג בשביל תושבי אילת. אז יש מצב שאם יהיו קווים מסויימים של חברות lowcost רק מרמון, ישראלים ימריאו מנתב"ג לקונקשן ברמון. זה יכול לגרום להגדלת התדירות של הטיסות "לאילת" (בעצם לרמון) מהמרכז כי יהיה יותר ביקוש, וזה יהיה מאוד נוח לאילתים כי תהיה להם תדירות נוחה יותר.
הכי הגיוני שיהיו קווי LOWCOST
מנתב"ג או משדה דב ה"הולך ונסגר" לשדה רמון, כחלק מהטיסה ה"ראשית".
 
הכי הגיוני שקווי ה-LOWCOST

יש מצב שהמתכננים חשבו שרוב הנוסעים יגיעו בתח"צ
אבל רכבת אין לשם, מונית (אפילו מבאר שבע, אם נניח שנוסעים עד לשם ברכבת) תעלה הון, ולא נראה לי שישראלים ישושו לנסוע נסיעה ארוכה באוטובוס בין־עירוני עם כל המזוודות.

אולי אפשר לסדר קו שאטל אווירי לשם מנתב"ג

עריכה:
כתבתי את זה בצחוק ואז הבנתי: הרי יהיו טיסות סדירות לשם מנתב"ג בשביל תושבי אילת. אז יש מצב שאם יהיו קווים מסויימים של חברות lowcost רק מרמון, ישראלים ימריאו מנתב"ג לקונקשן ברמון. זה יכול לגרום להגדלת התדירות של הטיסות "לאילת" (בעצם לרמון) מהמרכז כי יהיה יותר ביקוש, וזה יהיה מאוד נוח לאילתים כי תהיה להם תדירות נוחה יותר.
הכי הגיוני שקווי ה-LOWCOST
יצרו קישור בין נתב"ג או שדה דב "הנסגר" לשדה רמון במסגרת כרטיס הטיסה ליעד הראשי
 
זה לא נשמע לי הגיוני. אם כבר חברת תעופה משלמת על שימוש בנתבג

הכי הגיוני שקווי ה-LOWCOST
יצרו קישור בין נתב"ג או שדה דב "הנסגר" לשדה רמון במסגרת כרטיס הטיסה ליעד הראשי
זה לא נשמע לי הגיוני. אם כבר חברת תעופה משלמת על שימוש בנתבג
אין שום סיבה שהטיסה לא תגיע משם ישירות ליעד הסופי. למה להעביר את הנוסעים דרך אילת? למי זה טוב?
 
מאחר והטיסה מאילת זוכה לסיבסוד גדול

זה לא נשמע לי הגיוני. אם כבר חברת תעופה משלמת על שימוש בנתבג
אין שום סיבה שהטיסה לא תגיע משם ישירות ליעד הסופי. למה להעביר את הנוסעים דרך אילת? למי זה טוב?
מאחר והטיסה מאילת זוכה לסיבסוד גדול
 

XrayCharlie

New member
התשלום של חברות התעופה לשדה רמון יהיה נמוך משמעותית

זה לא נשמע לי הגיוני. אם כבר חברת תעופה משלמת על שימוש בנתבג
אין שום סיבה שהטיסה לא תגיע משם ישירות ליעד הסופי. למה להעביר את הנוסעים דרך אילת? למי זה טוב?
התשלום של חברות התעופה לשדה רמון יהיה נמוך משמעותית
(מאוד) מהתשלום לנתב"ג והן יעדיפו את השדה החדש.
נכון שהוא רחוק מאוד מנתב"ג (ולכן לא נוח לישראלים שלא רוצים להיות מטורטרים [אם כי יש כאלה] או לתיירים שיצטרכו לבלות שעות באוטובוסים - או טיסה נוספת) ולכן הוא לא יהיה פופולארי כמו שדה במרחק 100 ק"מ מת"א (רמת דוד או נבטים - מה שלא יבחרו בסוף) אבל ברגע שיהיה שדה כזה לא תראה אף חברת "חסך" בנתב"ג יותר ולדעתי כמות התנועות ברמון תרד גם היא במיידית (ברגע זה הוא ישמש באמת שדה לאילת בלבד).
&nbsp
 
חם מהמדף של האקדמיה ללשון

הכי הגיוני שקווי ה-LOWCOST
יצרו קישור בין נתב"ג או שדה דב "הנסגר" לשדה רמון במסגרת כרטיס הטיסה ליעד הראשי
חם מהמדף של האקדמיה ללשון
יום העברית תשע"ז
מחר, כ"א בטבת (19 בינואר), מציינים בתקשורת, במערכת החינוך ובמרחב הציבורי את פלא תחייתה של השפה שמאחדת את כולנו.



> לרגל יום העברית מתחדשים במילים: אושרו מילים חדשות בשימוש כללי ושני מילונים מקצועיים בביטוח ובגאוגרפיה אנושית. מן המילים החדשות: ניזום (פירסינג), טיסת חֶסֶךְ (טיסת low-cost), צפיית רצף (צפיית בינג'). לפרטים נוספים.
החלופון – יישומון האקדמיה – עודכן במילים החדשות.
 

orchilit

New member
בתקשורת המונח "טיסות חסך" די נכנס חזק.

חם מהמדף של האקדמיה ללשון
יום העברית תשע"ז
מחר, כ"א בטבת (19 בינואר), מציינים בתקשורת, במערכת החינוך ובמרחב הציבורי את פלא תחייתה של השפה שמאחדת את כולנו.



> לרגל יום העברית מתחדשים במילים: אושרו מילים חדשות בשימוש כללי ושני מילונים מקצועיים בביטוח ובגאוגרפיה אנושית. מן המילים החדשות: ניזום (פירסינג), טיסת חֶסֶךְ (טיסת low-cost), צפיית רצף (צפיית בינג'). לפרטים נוספים.
החלופון – יישומון האקדמיה – עודכן במילים החדשות.
בתקשורת המונח "טיסות חסך" די נכנס חזק.
החלופה הזו לדעתי טובה מאוד.
 

itamo

New member
המיקום שלו קצת בעייתי, צמוד לגבול ונשלט מהרי אדום

כ70 קווי תעופה יפעלו משדה התעופה רמון
שחר של יום חדש בענף התעופה? במשרד התחבורה מעריכים כי כ-70 קווי תעופה בינלאומיים יפעלו בשדה התעופה החדש "רמון"

משרד התחבורה הודיע היום כי במסגרת הסכם "השמיים הפתוחים" הורה השר ישראל כ"ץ לרשות שדות התעופה על המשך פיתוח עשרות קווי תעופה לנמל התעופה "רמון".

במהלך עבודת הכנה שבוצעה ברשות שדות התעופה נערכו דיונים ומגעים בין רשות שדות התעופה לחברות התעופה ובוצעה סקירת שווקים מרכזיים באירופה ובמזרח הרחוק. במסגרת המגעים בוצעו פגישות עם חברת ריינאייר (RYANAIR) שהגישה לרשות שדות התעופה בקשה לאפשר לה הקמת בסיס פעילות אשר במסגרתו ישהו בין 8-10 מטוסים וזאת בהתאם לנפח הפעילות המתוכנן.
בנוסף, חברות התעופה המרכזיות, Ryanair”, " Wizz" ו-"Easy-jet", שהחלו בפעילות בשנה הודיעו שכוונתם להגדיל את נפח הטיסות ליעדים חדשים מדה התעופה עובדה ולאחר מכן משדה התעופה "רמון" החדש.

חברות תעופה נוספות רואות הזדמנויות עבור שירותים עצמאיים בעונת החורף Transavia (אמסטרדם), “SAS” (שטוקהולם, קופנהגן), "Air Baltic” (ריגה) ו-Turkish Airlines” (איסטנבול) .

השר כ"ץ אמר בהתייחסו לנושא: "אנחנו ממשיכים לפתוח את שדות התעופה בישראל ומנחיתים את המחירים כדי שהמהפכה הצרכנית תגיע לכל בית והציבור הישראלי יהיה המרוויח העיקרי. לקראת פתיחת נמל התעופה רמון נביא יותר חברות תעופה ומטוסים הטסים לישראל וממנה והתחרות על הצרכן הישראלי מורידה את מחירי הטיסות בעשרות אחוזים".
המיקום שלו קצת בעייתי, צמוד לגבול ונשלט מהרי אדום
שדה רמון החדש אמור להיות שדה משלים לנתב"ג ותחליף שלו במקרה של מצב בטחוני גרוע שישבש את התנועה בנתב"ג.
אבל השבוע יצא לי לנסוע ליד השדה והוא גם לא במיקום אידאלי מבחינה בטחונית והוא נשלט לגמרי מההרים בצד הירדני, כל מחבל דאעש ירדני יכול בקלות לירות איזו מרגמה, רקטה, טיל על השדה החדש בלי להתגלות.
גם לא נראה שאפשרי לנחות בלי בו להכנס לתחום האווירי של ירדן.
 
מה שנכון לכל אילת וישובי הערבה.

המיקום שלו קצת בעייתי, צמוד לגבול ונשלט מהרי אדום
שדה רמון החדש אמור להיות שדה משלים לנתב"ג ותחליף שלו במקרה של מצב בטחוני גרוע שישבש את התנועה בנתב"ג.
אבל השבוע יצא לי לנסוע ליד השדה והוא גם לא במיקום אידאלי מבחינה בטחונית והוא נשלט לגמרי מההרים בצד הירדני, כל מחבל דאעש ירדני יכול בקלות לירות איזו מרגמה, רקטה, טיל על השדה החדש בלי להתגלות.
גם לא נראה שאפשרי לנחות בלי בו להכנס לתחום האווירי של ירדן.
מה שנכון לכל אילת וישובי הערבה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה