תכנית חודשית לרב-קו

מצב
הנושא נעול.

Danzz

New member
תכנית חודשית לרב-קו

תכנית חודשית לרב-קו
שלום!

אני די חדש עם עניין התכניות בתחבורה (השתחררתי לא מזמן ככה שלא שילמתי על הנסיעות) ואני מתחיל לעבוד בראשון.
אגיע לעבודה ואחזור הביתה עם קו 184 של אפיקים מאורנית לפתח תקווה ואני מעוניין לטעון את הרב קו שלי בתכנית שתקל על השימוש בתחבורה.
ניסיתי לקרוא באתר אפיקים על התכניות הקיימות, ראיתי חופשי חודשי חום/לבן/אריאל בלבד ולא הצלחתי להבין איזו תכנית מתאימה לי. אני מעוניין בתכנית שאוכל להשתמש בה גם ברכבת לנסיעות שאעשה מידי פעם.
ה"מטרה הסופית" היא להטעין את הכרטיס פעם בחודש בתכנית מסוימת ולאחר מכן אוכל להשתמש בו גם לנסיעות לעבודה, גם לנסיעות ברכבת וגם לנסיעות בקווים שהם לא של אפיקים (בתוך תל אביב למשל).
אשמח אם מישהו יוכל לעשות לי קצת סדר בכל הבלגן ולהמליץ לי על התכנית המתאימה לי!

תודה מראש!
 

Bus Nerd

Active member
לא משתלם לעשות חופשי חודשי לנסיעות של "מדי פעם"

תכנית חודשית לרב-קו
שלום!

אני די חדש עם עניין התכניות בתחבורה (השתחררתי לא מזמן ככה שלא שילמתי על הנסיעות) ואני מתחיל לעבוד בראשון.
אגיע לעבודה ואחזור הביתה עם קו 184 של אפיקים מאורנית לפתח תקווה ואני מעוניין לטעון את הרב קו שלי בתכנית שתקל על השימוש בתחבורה.
ניסיתי לקרוא באתר אפיקים על התכניות הקיימות, ראיתי חופשי חודשי חום/לבן/אריאל בלבד ולא הצלחתי להבין איזו תכנית מתאימה לי. אני מעוניין בתכנית שאוכל להשתמש בה גם ברכבת לנסיעות שאעשה מידי פעם.
ה"מטרה הסופית" היא להטעין את הכרטיס פעם בחודש בתכנית מסוימת ולאחר מכן אוכל להשתמש בו גם לנסיעות לעבודה, גם לנסיעות ברכבת וגם לנסיעות בקווים שהם לא של אפיקים (בתוך תל אביב למשל).
אשמח אם מישהו יוכל לעשות לי קצת סדר בכל הבלגן ולהמליץ לי על התכנית המתאימה לי!

תודה מראש!
לא משתלם לעשות חופשי חודשי לנסיעות של "מדי פעם"
אולי כדי להגיע לעבודה משתלם לך לעשות חופשי חודשי, אבל לנסיעות של "מדי פעם לתל אביב" זה מאוד לא משתלם, כי חוזה שכולל גם את תל אביב, גם את פתח תקווה, וגם את איזור אריאל הוא מאוד יקר.

ראה פירוט מחירים כאן:
http://trans-reform.org.il/metros.aspx?m=2

לנסיעות שלא לעבודה, הכי נוח פשוט להטעין ערך צבור על הרב קו, שבו אפשר להשתמש בכל הארץ ומקבלים עליו 20% הנחה לעומת תשלום במזומן. אם אתה מתכוון לעשות יותר מנסיעה בודדת ביום (נניח רוצה לנסוע ברכבת לת"א ואז לקחת אוטובוס בתוך ת"א ואז אוטובוס בחזרה ועוד רכבת בחזרה) אז אתה יכול פשוט לקנות חופשי יומי של "טבעת 1" (ת"א ופ"ת כלולות בה) באותו יום.

בנוגע לנסיעות לעבודה, יש לעשות חישוב לפי הנוסחה הבאה:
מספר נסיעות ביום (בד"כ 2) X (מחיר לנסיעה בודדת פחות 20%) X ימי עבודה בשבוע X ארבע שבועות בחודש.

התוצאה של החישוב הזה היא עלות הנסיעות החודשית בערך צבור. אם התוצאה הזו יקרה יותר מחופשי חודשי מתאים (למשל אותו חופשי חודשי שראית באתר של אפיקים, או אלו בקישור ששלחתי) אז עדיף לקנות חופשי חודשי. אחרת, עדיף להשתמש בערך צבור.

מקווה שעזרתי.
 

Ccyclist

Well-known member
תיקונון: 4.33 שבועות בחודש :)

לא משתלם לעשות חופשי חודשי לנסיעות של "מדי פעם"
אולי כדי להגיע לעבודה משתלם לך לעשות חופשי חודשי, אבל לנסיעות של "מדי פעם לתל אביב" זה מאוד לא משתלם, כי חוזה שכולל גם את תל אביב, גם את פתח תקווה, וגם את איזור אריאל הוא מאוד יקר.

ראה פירוט מחירים כאן:
http://trans-reform.org.il/metros.aspx?m=2

לנסיעות שלא לעבודה, הכי נוח פשוט להטעין ערך צבור על הרב קו, שבו אפשר להשתמש בכל הארץ ומקבלים עליו 20% הנחה לעומת תשלום במזומן. אם אתה מתכוון לעשות יותר מנסיעה בודדת ביום (נניח רוצה לנסוע ברכבת לת"א ואז לקחת אוטובוס בתוך ת"א ואז אוטובוס בחזרה ועוד רכבת בחזרה) אז אתה יכול פשוט לקנות חופשי יומי של "טבעת 1" (ת"א ופ"ת כלולות בה) באותו יום.

בנוגע לנסיעות לעבודה, יש לעשות חישוב לפי הנוסחה הבאה:
מספר נסיעות ביום (בד"כ 2) X (מחיר לנסיעה בודדת פחות 20%) X ימי עבודה בשבוע X ארבע שבועות בחודש.

התוצאה של החישוב הזה היא עלות הנסיעות החודשית בערך צבור. אם התוצאה הזו יקרה יותר מחופשי חודשי מתאים (למשל אותו חופשי חודשי שראית באתר של אפיקים, או אלו בקישור ששלחתי) אז עדיף לקנות חופשי חודשי. אחרת, עדיף להשתמש בערך צבור.

מקווה שעזרתי.
תיקונון: 4.33 שבועות בחודש :)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה