רב קו

מצב
הנושא נעול.

Noam S

New member
רב קו

רב קו
שלום
מישהו יודע מה קורה אם הרב קו שלי מוטען על פרופיל סטודנט
אבל אני טכנית כבר לא ממש סטודנט (אני כן אבל טכנית לא)
ולא מגיעה לי הנחה בתחבורה כביכול
הרב קו ננעל?
ויותר חשוב - הרב קו שלי הוטען ע"י קווים
הבנתי שאין יותר מוקד שירות של קווים רב קו בפ"ת
מה אני אמור לעשות?
הבנתי שבמרכז של אפיקים לא נותנים החזר של חברה אחרת.
 

Bus Nerd

Active member
אם כבר לא מגיעה לך הנחה אז

רב קו
שלום
מישהו יודע מה קורה אם הרב קו שלי מוטען על פרופיל סטודנט
אבל אני טכנית כבר לא ממש סטודנט (אני כן אבל טכנית לא)
ולא מגיעה לי הנחה בתחבורה כביכול
הרב קו ננעל?
ויותר חשוב - הרב קו שלי הוטען ע"י קווים
הבנתי שאין יותר מוקד שירות של קווים רב קו בפ"ת
מה אני אמור לעשות?
הבנתי שבמרכז של אפיקים לא נותנים החזר של חברה אחרת.
אם כבר לא מגיעה לך הנחה אז
הפרופיל מתחלף בחזרה לרגיל (כי פרופיל הסטודנט יוצא מתוקף) והערך הצבור ברב קו ננעל עד שתשחרר אותו בחברה שהטעינה אותו. שים לב שלא בהכרח מדובר בחברה שהנפיקה את הרב קו או בחברה ששינתה את הפרופיל - הכוונה אם הרב קו של קווים, אבל נסעת בדן לאחרונה והטענת את הערך הצבור אצל הנהג, אז אתה צריך לגשת לעמדה של דן כדי לקבל החזר.

אם הפרופיל שלך עדיין בתוקף (ורק עומד להינעל בקרוב) הדבר הכי קל לעשות הוא להטעין ערך צבור באפיקים (דרך רב קו אונליין או אצל נהג האוטובוס) ואז כשהפרופיל יינעל תוכל לקבל החזר מהם של כל הכסף שהיה לך ברב קו (בקיזוז ההנחה כמובן) ולא רק מה שהטענת אצלם.

אם הוא כבר ננעל, והחוזה מסומן כשייך לקווים (ניתן לבדוק באפליקציה https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mosko.ravkav ) אז אין לך ברירה אלא לנסוע לעמדת שירות של קווים ביהוד, אלעד, או אור יהודה, פרטים כאן
http://www.kavim-t.co.il/pages/22.aspx

וכן, זו חתיכת טרחה מעצבנת ולכן כדאי להימנע מזה ע"י הצעדים שהצעתי אם זו עדיין אפשרות.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
ואם החוזה שייך ומסומן למטרודן שלא קיימת יותר והוחלפה לדן ב"ש

אם כבר לא מגיעה לך הנחה אז
הפרופיל מתחלף בחזרה לרגיל (כי פרופיל הסטודנט יוצא מתוקף) והערך הצבור ברב קו ננעל עד שתשחרר אותו בחברה שהטעינה אותו. שים לב שלא בהכרח מדובר בחברה שהנפיקה את הרב קו או בחברה ששינתה את הפרופיל - הכוונה אם הרב קו של קווים, אבל נסעת בדן לאחרונה והטענת את הערך הצבור אצל הנהג, אז אתה צריך לגשת לעמדה של דן כדי לקבל החזר.

אם הפרופיל שלך עדיין בתוקף (ורק עומד להינעל בקרוב) הדבר הכי קל לעשות הוא להטעין ערך צבור באפיקים (דרך רב קו אונליין או אצל נהג האוטובוס) ואז כשהפרופיל יינעל תוכל לקבל החזר מהם של כל הכסף שהיה לך ברב קו (בקיזוז ההנחה כמובן) ולא רק מה שהטענת אצלם.

אם הוא כבר ננעל, והחוזה מסומן כשייך לקווים (ניתן לבדוק באפליקציה https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mosko.ravkav ) אז אין לך ברירה אלא לנסוע לעמדת שירות של קווים ביהוד, אלעד, או אור יהודה, פרטים כאן
http://www.kavim-t.co.il/pages/22.aspx

וכן, זו חתיכת טרחה מעצבנת ולכן כדאי להימנע מזה ע"י הצעדים שהצעתי אם זו עדיין אפשרות.
ואם החוזה שייך ומסומן למטרודן שלא קיימת יותר והוחלפה לדן ב"ש
לא, זה לא קרה לי, רק שאלה בנושא השרשור ואם יימצא נוסע כזה שהפעם האחרונה שהשתמש ברב-קו היה בעידן מטרודן (agency_id=19), דן באר שבע היא agency_id=32 וכידוע חברה לא מטפלת בחוזים של חברות אחרות כולל אם הוטענו בקוד שיתוף ETT 200 (ערך צבור)
 

Bus Nerd

Active member
אני חושב שבמקרה הזה דן באר שבע מחוייבים לטפל בנושא

ואם החוזה שייך ומסומן למטרודן שלא קיימת יותר והוחלפה לדן ב"ש
לא, זה לא קרה לי, רק שאלה בנושא השרשור ואם יימצא נוסע כזה שהפעם האחרונה שהשתמש ברב-קו היה בעידן מטרודן (agency_id=19), דן באר שבע היא agency_id=32 וכידוע חברה לא מטפלת בחוזים של חברות אחרות כולל אם הוטענו בקוד שיתוף ETT 200 (ערך צבור)
אני חושב שבמקרה הזה דן באר שבע מחוייבים לטפל בנושא
אבל אין לי מושג. מקווה שזה לא קרה לאף אחד כי זו נשמעת כמו סחבת בירוקרטית נוראית.

כשמשרד התחבורה יצא בהכרזות על המסלקה הוא הבטיח שדברים כאלו יהיו מאחורינו, אבל הבטחות לחוד ומציאות לחוד...
 

Noam S

New member
זה טימטום. ממש "התקדמנו". עדיף כרטיסיות

אם כבר לא מגיעה לך הנחה אז
הפרופיל מתחלף בחזרה לרגיל (כי פרופיל הסטודנט יוצא מתוקף) והערך הצבור ברב קו ננעל עד שתשחרר אותו בחברה שהטעינה אותו. שים לב שלא בהכרח מדובר בחברה שהנפיקה את הרב קו או בחברה ששינתה את הפרופיל - הכוונה אם הרב קו של קווים, אבל נסעת בדן לאחרונה והטענת את הערך הצבור אצל הנהג, אז אתה צריך לגשת לעמדה של דן כדי לקבל החזר.

אם הפרופיל שלך עדיין בתוקף (ורק עומד להינעל בקרוב) הדבר הכי קל לעשות הוא להטעין ערך צבור באפיקים (דרך רב קו אונליין או אצל נהג האוטובוס) ואז כשהפרופיל יינעל תוכל לקבל החזר מהם של כל הכסף שהיה לך ברב קו (בקיזוז ההנחה כמובן) ולא רק מה שהטענת אצלם.

אם הוא כבר ננעל, והחוזה מסומן כשייך לקווים (ניתן לבדוק באפליקציה https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mosko.ravkav ) אז אין לך ברירה אלא לנסוע לעמדת שירות של קווים ביהוד, אלעד, או אור יהודה, פרטים כאן
http://www.kavim-t.co.il/pages/22.aspx

וכן, זו חתיכת טרחה מעצבנת ולכן כדאי להימנע מזה ע"י הצעדים שהצעתי אם זו עדיין אפשרות.
זה טימטום. ממש "התקדמנו". עדיף כרטיסיות
עם כרטיסיות של פעם לא היו את כל הבעיות הללו. "עם ההייטק"...
ואם הטענתי ברב קו של קווים ערך צבור דרך אוטובוס של דן לאן אני אמור ללכת בפ"ת? או שגם במקרה הזה אני אמור לנדוד בארץ, לבצע נסיעה הלוך ושוב לאיזו עיר רק כדי לקבל את מה ששלי?
תודה
 

Bus Nerd

Active member
לדן יש עמדת שירות בתחנה המרכזית בפתח תקווה

זה טימטום. ממש "התקדמנו". עדיף כרטיסיות
עם כרטיסיות של פעם לא היו את כל הבעיות הללו. "עם ההייטק"...
ואם הטענתי ברב קו של קווים ערך צבור דרך אוטובוס של דן לאן אני אמור ללכת בפ"ת? או שגם במקרה הזה אני אמור לנדוד בארץ, לבצע נסיעה הלוך ושוב לאיזו עיר רק כדי לקבל את מה ששלי?
תודה
לדן יש עמדת שירות בתחנה המרכזית בפתח תקווה
וגם במסוף 2000 בת"א ובתחנה המרכזית בת"א.
 

Noam S

New member
הבנתי שהאפליקציה

לדן יש עמדת שירות בתחנה המרכזית בפתח תקווה
וגם במסוף 2000 בת"א ובתחנה המרכזית בת"א.
הבנתי שהאפליקציה
דורשת מכשיר עם יכולות מסוימות
זה תומך בגלקסי טרנד פלוס?
אם לא איך אפשר לברר איזו חברה הטעינה את הרב קו לאחרונה?
תודה
 

Bus Nerd

Active member
לא, אין לו שבב NFC

הבנתי שהאפליקציה
דורשת מכשיר עם יכולות מסוימות
זה תומך בגלקסי טרנד פלוס?
אם לא איך אפשר לברר איזו חברה הטעינה את הרב קו לאחרונה?
תודה
לא, אין לו שבב NFC
האפשרויות הן: 1) למצוא מישהו שיש לו מכשיר תואם
2) לרכוש קורא כרטיסים למחשב בעמדת השירות של חברת האוטובוס (נדמה לי שזה עולה 10 או 20 ש"ח, לא זוכר)
3) או, שאם אתה כבר בעמדת השירות, פשוט בקש מהם לבדוק.

אפשרות נוספת זה פשוט לעלות לאוטובוס של אפיקים, להטעין ב30 ש"ח, ואז ללכת למרכז השירות שלהם בתחנה המרכזית או במסוף אבנת (ליד הקניון) ולקבל את כל הכסף בחזרה (בהנחה והחוזה עדיין לא ננעל).
 

arseny92

Well-known member
מנהל
ואם זה אכן ננעל אז הטענת חוזה תתעין בפרופיל רגיל ביתרה נוספת

לא, אין לו שבב NFC
האפשרויות הן: 1) למצוא מישהו שיש לו מכשיר תואם
2) לרכוש קורא כרטיסים למחשב בעמדת השירות של חברת האוטובוס (נדמה לי שזה עולה 10 או 20 ש"ח, לא זוכר)
3) או, שאם אתה כבר בעמדת השירות, פשוט בקש מהם לבדוק.

אפשרות נוספת זה פשוט לעלות לאוטובוס של אפיקים, להטעין ב30 ש"ח, ואז ללכת למרכז השירות שלהם בתחנה המרכזית או במסוף אבנת (ליד הקניון) ולקבל את כל הכסף בחזרה (בהנחה והחוזה עדיין לא ננעל).
ואם זה אכן ננעל אז הטענת חוזה תתעין בפרופיל רגיל ביתרה נוספת
אם יש מקום פנוי לחוזה חדש והחוזה הישן עדיין ישאר שם, ואז שניהם לא יעבדו אם הערך הצבור מפוצל ולכן יש לבדוק קודם לכן למי שייך החוזה הקיים ועד מתי בדיוק תקף הפרופיל
 

Bus Nerd

Active member
אני חושב שלפחות תוקף פרופיל נהג אוטובוס יכול לראות

ואם זה אכן ננעל אז הטענת חוזה תתעין בפרופיל רגיל ביתרה נוספת
אם יש מקום פנוי לחוזה חדש והחוזה הישן עדיין ישאר שם, ואז שניהם לא יעבדו אם הערך הצבור מפוצל ולכן יש לבדוק קודם לכן למי שייך החוזה הקיים ועד מתי בדיוק תקף הפרופיל
אני חושב שלפחות תוקף פרופיל נהג אוטובוס יכול לראות
אבל "למי שייך החוזה" כנראה שאפשר רק בעמדת שירות (או עם אפליקציה)
 

arseny92

Well-known member
מנהל
אפשר גם במכונה האוטומטית למכירת חוזים של ר"י/קווים/אגד

אני חושב שלפחות תוקף פרופיל נהג אוטובוס יכול לראות
אבל "למי שייך החוזה" כנראה שאפשר רק בעמדת שירות (או עם אפליקציה)
אפשר גם במכונה האוטומטית למכירת חוזים של ר"י/קווים/אגד
 

Noam S

New member
מוזר כי מישהי הלכה לשם

לדן יש עמדת שירות בתחנה המרכזית בפתח תקווה
וגם במסוף 2000 בת"א ובתחנה המרכזית בת"א.
מוזר כי מישהי הלכה לשם
ושאלה היכן ביתן רב קו (בכלליות) ואמרו לה בקניון...
למה לא אמרו לה שיש רב קו של דן בתחנה מרכזית פ"ת?
 

Bus Nerd

Active member
אולי לא ידעו

מוזר כי מישהי הלכה לשם
ושאלה היכן ביתן רב קו (בכלליות) ואמרו לה בקניון...
למה לא אמרו לה שיש רב קו של דן בתחנה מרכזית פ"ת?
אולי לא ידעו
http://www.dan.co.il/pages/1026.aspx
רשימת העמדות של דן (כנראה שהעבירו אותה מהתחנה המרכזית לצד השני של הכביש, אבל זה עדיין קרוב).

http://www.afikim-t.co.il/?page_id=1098 - רשימת העמדות של אפיקים - נראה שבתחנה המרכזית כבר אין ושיש רק ליד הקניון.
 

Noam S

New member
ואפשר לקבל שירות בעמדה של דן

אולי לא ידעו
http://www.dan.co.il/pages/1026.aspx
רשימת העמדות של דן (כנראה שהעבירו אותה מהתחנה המרכזית לצד השני של הכביש, אבל זה עדיין קרוב).

http://www.afikim-t.co.il/?page_id=1098 - רשימת העמדות של אפיקים - נראה שבתחנה המרכזית כבר אין ושיש רק ליד הקניון.
ואפשר לקבל שירות בעמדה של דן
לגבי רב קו שהונפק ע"י קווים? (כי כאמור אני ממש לא בעד לנסוע ליהוד זה לבזבז כסף כדי לקבל כסף, זה אבסורד).
 

Bus Nerd

Active member
תלוי מה רוצים לקבל מדן

ואפשר לקבל שירות בעמדה של דן
לגבי רב קו שהונפק ע"י קווים? (כי כאמור אני ממש לא בעד לנסוע ליהוד זה לבזבז כסף כדי לקבל כסף, זה אבסורד).
תלוי מה רוצים לקבל מדן
אם רוצים לקבל החזר על ערך צבור שהוטען באוטובוס של דן, אז כן.
אם רוצים שחזור כרטיס שנאבד או החלפת פרופיל, אז כן.
אם רוצים החזר על ערך צבור שהוטען אצל חברה אחרת, אז לא.

במקרה שיש עכשיו ערך צבור בכרטיס בפרופיל סטודנט, וברצונך להמיר אותו לערך צבור בפרופיל רגיל כדי שלא יינעל, הדרך הכי קלה היא לעלות לאוטובוס של דן, להטעין את הכרטיס ב*עוד* כסף (30 ש"ח ערך צבור, המינימום), ואז ללכת לעמדה הזו של דן ולקבל החזר על הערך הצבור או לבקש מהם שימירו אותו לפרופיל רגיל. ההחזר יהיה על כל הכסף שהיה בכרטיס (לא רק מה שהוטען אצל דן) בקיזוז ההנחה כמובן.

לחלופין אפשר לעשות את אותו דבר בדיוק עם אוטובוס של אפיקים ועמדה של אפיקים (במסוף אבנת שליד הקניון הגדול).

זו שיטה שעובדת בודאות ובהחלט קלה יותר מנסיעה עד יהוד.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
זה לא ילך אם פרופיל כבר פג והחוזה נעול

תלוי מה רוצים לקבל מדן
אם רוצים לקבל החזר על ערך צבור שהוטען באוטובוס של דן, אז כן.
אם רוצים שחזור כרטיס שנאבד או החלפת פרופיל, אז כן.
אם רוצים החזר על ערך צבור שהוטען אצל חברה אחרת, אז לא.

במקרה שיש עכשיו ערך צבור בכרטיס בפרופיל סטודנט, וברצונך להמיר אותו לערך צבור בפרופיל רגיל כדי שלא יינעל, הדרך הכי קלה היא לעלות לאוטובוס של דן, להטעין את הכרטיס ב*עוד* כסף (30 ש"ח ערך צבור, המינימום), ואז ללכת לעמדה הזו של דן ולקבל החזר על הערך הצבור או לבקש מהם שימירו אותו לפרופיל רגיל. ההחזר יהיה על כל הכסף שהיה בכרטיס (לא רק מה שהוטען אצל דן) בקיזוז ההנחה כמובן.

לחלופין אפשר לעשות את אותו דבר בדיוק עם אוטובוס של אפיקים ועמדה של אפיקים (במסוף אבנת שליד הקניון הגדול).

זו שיטה שעובדת בודאות ובהחלט קלה יותר מנסיעה עד יהוד.
זה לא ילך אם פרופיל כבר פג והחוזה נעול
טעינת ערך צבור נוספים ברגיל יטען בחוזה חדש עם יתרה משלו והחזר ניתן לבצע רק ביתרה הזו. אם חוזה ערך צבור סטודנט הנעול הוא של קווים אז את זה ניתן להחזר רק ע"י קווים ולא ע"י חברה שבה טעון החוזה השני הנוסף הרגיל
 

Bus Nerd

Active member
נכון. חשבתי (לפי שאר השרשור) שהחוזה *עומד* להינעל

זה לא ילך אם פרופיל כבר פג והחוזה נעול
טעינת ערך צבור נוספים ברגיל יטען בחוזה חדש עם יתרה משלו והחזר ניתן לבצע רק ביתרה הזו. אם חוזה ערך צבור סטודנט הנעול הוא של קווים אז את זה ניתן להחזר רק ע"י קווים ולא ע"י חברה שבה טעון החוזה השני הנוסף הרגיל
נכון. חשבתי (לפי שאר השרשור) שהחוזה *עומד* להינעל
ועדיין לא ננעל.

ואכן, אם החוזה ננעל אין ברירה אלא לנסוע עד יהוד.

זו כמובן בירוקרטיה מטופשת שנוצרה באשמת משרד התחבורה, וזה לא הולך להשתנות בקרוב.

עריכה:
אולי "תחבורה בדרך שלנו" יכולים להפעיל קצת קשרים כדי לשכנע את משרד התחבורה שהצעדים שהוא עשה בנושא לא מספיקים? ב"יהיה בסדר" בגל"צ לפני כמה חודשים האחראים על הנושא ברשות הארצית לתחבורה ציבורית לא ידעו בכלל על מה אנשים מדברים כשהתלוננו על זה. צריך להסביר להם את המצבים בהם חייבים ללכת לעמדה של מפעיל ספציפי ולמה זו בירוקרטיה מיותרת.
 

J e n i e

New member
לי ננעל כרטיס עם חוזים משלוש חברות שונות

אם כבר לא מגיעה לך הנחה אז
הפרופיל מתחלף בחזרה לרגיל (כי פרופיל הסטודנט יוצא מתוקף) והערך הצבור ברב קו ננעל עד שתשחרר אותו בחברה שהטעינה אותו. שים לב שלא בהכרח מדובר בחברה שהנפיקה את הרב קו או בחברה ששינתה את הפרופיל - הכוונה אם הרב קו של קווים, אבל נסעת בדן לאחרונה והטענת את הערך הצבור אצל הנהג, אז אתה צריך לגשת לעמדה של דן כדי לקבל החזר.

אם הפרופיל שלך עדיין בתוקף (ורק עומד להינעל בקרוב) הדבר הכי קל לעשות הוא להטעין ערך צבור באפיקים (דרך רב קו אונליין או אצל נהג האוטובוס) ואז כשהפרופיל יינעל תוכל לקבל החזר מהם של כל הכסף שהיה לך ברב קו (בקיזוז ההנחה כמובן) ולא רק מה שהטענת אצלם.

אם הוא כבר ננעל, והחוזה מסומן כשייך לקווים (ניתן לבדוק באפליקציה https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mosko.ravkav ) אז אין לך ברירה אלא לנסוע לעמדת שירות של קווים ביהוד, אלעד, או אור יהודה, פרטים כאן
http://www.kavim-t.co.il/pages/22.aspx

וכן, זו חתיכת טרחה מעצבנת ולכן כדאי להימנע מזה ע"י הצעדים שהצעתי אם זו עדיין אפשרות.
לי ננעל כרטיס עם חוזים משלוש חברות שונות
לקח לי חצי יום ברחבי איזור המרכז כדי לקבל את הכסף חזרה מכולם.

זה ממש מעצבן שאין מקומות שאפשר לקבל בהם את הכסף. לבן הזוג שלי התקלקל רב קו של הרכבת, עם חוזה בסיטיפס. כדי להעביר את החוזה של הרכבת, צריך לעשות רב קו חדש, ואז מוחקים לו את החוזה של סיטיפס ונותנים מסמך שאמורים לקחת אליהם בשעות הפעילות. מאחר שאנחנו אף פעם לא בירושלים בשעות הפעילות של סיטיפס, הכסף כנראה ישאר אצלם...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה