מה בונים בכביש 40 ליד רכבת סגולה? ועל מה בדיוק

מצב
הנושא נעול.
מה בונים בכביש 40 ליד רכבת סגולה? ועל מה בדיוק

מה בונים בכביש 40 ליד רכבת סגולה? ועל מה בדיוק
עובדים בצומת עלית שהשאירו עכשיו רק נתיב אחד לרכבים פרטיים (בעבר היו שם 4 נתיבים לפרטיים ועוד אחד לנת"צ! זה היה המקום עם הכי הרבה נתיבים בכל ז'בוטינסקי ואולי אף בגוש דן)
 

Bus Nerd

Active member
תשובות

מה בונים בכביש 40 ליד רכבת סגולה? ועל מה בדיוק
עובדים בצומת עלית שהשאירו עכשיו רק נתיב אחד לרכבים פרטיים (בעבר היו שם 4 נתיבים לפרטיים ועוד אחד לנת"צ! זה היה המקום עם הכי הרבה נתיבים בכל ז'בוטינסקי ואולי אף בגוש דן)
תשובות
ליד תחנת סגולה: רמפה להולכי רגל כדי שיוכלו להגיע לתחנת הרכבת בקלות מתחנת האוטובוס שנמצאת על הגשר.

צומת עילית: תחנת "אבא הלל" של הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן.
 
מיקום הזוי לתחנת אוטובוס

תשובות
ליד תחנת סגולה: רמפה להולכי רגל כדי שיוכלו להגיע לתחנת הרכבת בקלות מתחנת האוטובוס שנמצאת על הגשר.

צומת עילית: תחנת "אבא הלל" של הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן.
מיקום הזוי לתחנת אוטובוס
הגשר הזה צר כיום מהכיל את כל המכוניות העוברות דרכו,
כל יום אחה"צ יש פקק ארוך על הגשר, מכיוון פתח תקווה לכיוון צומת ירקונים,
בבוקר יש עומס קטן יותר בכיוון ההפוך,
כאשר אוטובוס יעצור על הגשר להעלות ולהוריד נוסעים הוא ייצר פקק ארוך ומיותר.
&nbsp
היו צריכים למצוא פתרון אחר.
 

Bus Nerd

Active member
אני לא חושב שאתה צודק

מיקום הזוי לתחנת אוטובוס
הגשר הזה צר כיום מהכיל את כל המכוניות העוברות דרכו,
כל יום אחה"צ יש פקק ארוך על הגשר, מכיוון פתח תקווה לכיוון צומת ירקונים,
בבוקר יש עומס קטן יותר בכיוון ההפוך,
כאשר אוטובוס יעצור על הגשר להעלות ולהוריד נוסעים הוא ייצר פקק ארוך ומיותר.
&nbsp
היו צריכים למצוא פתרון אחר.
אני לא חושב שאתה צודק
קודם כל, כשהשיפוצים יסתיימו הגשר יחזור לרוחבו הקודם.
דבר שני, אוטובוס יכול לעצור במפרץ, ויש מקום למפרץ כי תמיד היה שול.
דבר שלישי, תחנת אוטבוס ליד תחנת רכבת זה דווקא *מאוד* הגיוני
דבר רביעי: אם הגשר באמת צר מדי, אפשר למקם את התחנה קצת לפני/אחרי הגשר ולבנות מדרכה שתאפשר לנוסעים ללכת לכיוון הרמפה.
 

משה12333

New member
בדיוק ההיפך. מיקום מעולה לתחנת אוטובוס, בין המיקומים הטובים

מיקום הזוי לתחנת אוטובוס
הגשר הזה צר כיום מהכיל את כל המכוניות העוברות דרכו,
כל יום אחה"צ יש פקק ארוך על הגשר, מכיוון פתח תקווה לכיוון צומת ירקונים,
בבוקר יש עומס קטן יותר בכיוון ההפוך,
כאשר אוטובוס יעצור על הגשר להעלות ולהוריד נוסעים הוא ייצר פקק ארוך ומיותר.
&nbsp
היו צריכים למצוא פתרון אחר.
בדיוק ההיפך. מיקום מעולה לתחנת אוטובוס, בין המיקומים הטובים
ביותר בארץ לנוסעי התחבורה הציבורית.

הציר הזה משמש את כל קווי המאסף (קווים לא ישירים) של האוטובוסים במדינת ישראל שנוסעים מת"א לצפון ומהצפון לת"א.

האוטובוסים נוסעים מת"א על ציר ז'בוטינסקי, ממשיכים לתחנה המרכזית של פ"ת, ממשיכים לצומת סגולה, ממשיכים לתוך הוד-השרון, ממשיכים לתחנה המרכזית של צומת רעננה-מרכז ומשם צפונה בכביש מס' 4 לחדרה והלאה.

המשמעות היא שכל מי שיורד מהרכבת בתחנת סגולה מיד עולה על אוטובוס לכיוון פ"ת/ב"ב/ר"ג/ת"א (שבא לא רק מהצפון אלא גם מיו"ש) ולא תלוי בקווים העירוניים הפנימיים של פ"ת שמגיעים בקושי לתחנת הרכבת המבודדת הזאת.

בנוסף לכך, משתמשי התחנה הזאת יפסיקו לסכן את עצמם בהליכה על הכביש המשובש, כביש נטול שוליים או מדרכות ובעל בורות של שלוליות-ענק, שמשמש אותם כרגע כדי להגיע מתחנת הרכבת לתחנת האוטובוס הזאת.

תחנת האוטובוס הזאת היא לא חדשה. היא קיימת שם מקום המדינה ולא במקרה. פעם רק כך היו נוסעים לצפון הארץ, במסלול הזה.

לגבי הפקקים מצפון לדרום, הם בגלל הרמזור ולא קשורים לתחנת האוטובוס כי אחרי הרמזור אין פקק.

 

orenhz

Member
התחנות לא יהיו בדיוק על הגשר (מעל המסילות) אלא כמה מטרים

מיקום הזוי לתחנת אוטובוס
הגשר הזה צר כיום מהכיל את כל המכוניות העוברות דרכו,
כל יום אחה"צ יש פקק ארוך על הגשר, מכיוון פתח תקווה לכיוון צומת ירקונים,
בבוקר יש עומס קטן יותר בכיוון ההפוך,
כאשר אוטובוס יעצור על הגשר להעלות ולהוריד נוסעים הוא ייצר פקק ארוך ומיותר.
&nbsp
היו צריכים למצוא פתרון אחר.
התחנות לא יהיו בדיוק על הגשר (מעל המסילות) אלא כמה מטרים
צפונה, לכיוון מחלף ירקון.
חוץ משני הנתיבים לכל כיוון, יהיו גם מפרצי תחנה ומדרכות/מעברים לרמפה ישירה לתחנה.
 

orchilit

New member
יש שני נתיבים לרכב פרטי, פשוט יש עבודות זמניות של X ימים

מה בונים בכביש 40 ליד רכבת סגולה? ועל מה בדיוק
עובדים בצומת עלית שהשאירו עכשיו רק נתיב אחד לרכבים פרטיים (בעבר היו שם 4 נתיבים לפרטיים ועוד אחד לנת"צ! זה היה המקום עם הכי הרבה נתיבים בכל ז'בוטינסקי ואולי אף בגוש דן)
יש שני נתיבים לרכב פרטי, פשוט יש עבודות זמניות של X ימים
שלפעמים גם חוסמות נתיב אחד מבין השלושה שעוד נותרו.
לפני שבוע חסמו דווקא את נתיב הנת"צ בצד המערבי של הצומת לכיוון מזרח, והשבוע חסמו את נתיב הרכב הפרטי השמאלי בצד ההפוך ליומיים.
&nbsp
אגב, גם הקטע הקרוב לצומת של דרך בגין/שאול המלך לבאים מכיוון ז'בוטינסקי גם בעל חמישה נתיבים (הוא גם נותר כזה)
גם צומת קפלן/בגין בעלת חמישה נתיבים לבאים מקפלן, ובעלת שישה נתיבים לבאים ממחלף השלום (שלושה לשמאלה , שלושה לישר).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה