בדיוק ההיפך. מיקום מעולה לתחנת אוטובוס, בין המיקומים הטובים
מיקום הזוי לתחנת אוטובוס
הגשר הזה צר כיום מהכיל את כל המכוניות העוברות דרכו,
כל יום אחה"צ יש פקק ארוך על הגשר, מכיוון פתח תקווה לכיוון צומת ירקונים,
בבוקר יש עומס קטן יותר בכיוון ההפוך,
כאשר אוטובוס יעצור על הגשר להעלות ולהוריד נוסעים הוא ייצר פקק ארוך ומיותר.
 
היו צריכים למצוא פתרון אחר.
בדיוק ההיפך. מיקום מעולה לתחנת אוטובוס, בין המיקומים הטובים
ביותר בארץ לנוסעי התחבורה הציבורית.
הציר הזה משמש את כל קווי המאסף (קווים לא ישירים) של האוטובוסים במדינת ישראל שנוסעים מת"א לצפון ומהצפון לת"א.
האוטובוסים נוסעים מת"א על ציר ז'בוטינסקי, ממשיכים לתחנה המרכזית של פ"ת, ממשיכים לצומת סגולה, ממשיכים לתוך הוד-השרון, ממשיכים לתחנה המרכזית של צומת רעננה-מרכז ומשם צפונה בכביש מס' 4 לחדרה והלאה.
המשמעות היא שכל מי שיורד מהרכבת בתחנת סגולה מיד עולה על אוטובוס לכיוון פ"ת/ב"ב/ר"ג/ת"א (שבא לא רק מהצפון אלא גם מיו"ש) ולא תלוי בקווים העירוניים הפנימיים של פ"ת שמגיעים בקושי לתחנת הרכבת המבודדת הזאת.
בנוסף לכך, משתמשי התחנה הזאת יפסיקו לסכן את עצמם בהליכה על הכביש המשובש, כביש נטול שוליים או מדרכות ובעל בורות של שלוליות-ענק, שמשמש אותם כרגע כדי להגיע מתחנת הרכבת לתחנת האוטובוס הזאת.
תחנת האוטובוס הזאת היא לא חדשה. היא קיימת שם מקום המדינה ולא במקרה. פעם רק כך היו נוסעים לצפון הארץ, במסלול הזה.
לגבי הפקקים מצפון לדרום, הם בגלל הרמזור ולא קשורים לתחנת האוטובוס כי אחרי הרמזור אין פקק.