עכשיו זה רשמי - משישי הקרוב ניתן לעלות בחיפה מהדלת האחורית.

מצב
הנושא נעול.
עכשיו זה רשמי - משישי הקרוב ניתן לעלות בחיפה מהדלת האחורית.

עכשיו זה רשמי - משישי הקרוב ניתן לעלות בחיפה מהדלת האחורית.
עכשיו זה רשמי - החל מיום שישי הקרוב, 17.02, יהיה ניתן לעלות על חלק מקווי האוטובוס בחיפה מהדלת האחורית.
הקווים הם: 1, 11, 17, 18, 19+19א, 20, 36+36א.
לצערי הרב המון קווים שבאמת צריך שתהיה אפשרות לעלות בהם מאחור, לא נכללים בפרוייקט הזה. קווים ראשיים כגון 111, 112, 115, 123, 133 ובנוסף גם הקריות נשארות בחוץ לחלוטין.

להלן ההודעה הרשמית מאתר אגד:
http://www.egged.co.il/מאמר-11951-בחיפה-עולים-עם-רב-קו-גם-מאחור-וחו.aspx
 

אילקו

New member
כנראה אין להם עדיין מספיק אוטובוסים שמישים לזה

עכשיו זה רשמי - משישי הקרוב ניתן לעלות בחיפה מהדלת האחורית.
עכשיו זה רשמי - החל מיום שישי הקרוב, 17.02, יהיה ניתן לעלות על חלק מקווי האוטובוס בחיפה מהדלת האחורית.
הקווים הם: 1, 11, 17, 18, 19+19א, 20, 36+36א.
לצערי הרב המון קווים שבאמת צריך שתהיה אפשרות לעלות בהם מאחור, לא נכללים בפרוייקט הזה. קווים ראשיים כגון 111, 112, 115, 123, 133 ובנוסף גם הקריות נשארות בחוץ לחלוטין.

להלן ההודעה הרשמית מאתר אגד:
http://www.egged.co.il/מאמר-11951-בחיפה-עולים-עם-רב-קו-גם-מאחור-וחו.aspx
כנראה אין להם עדיין מספיק אוטובוסים שמישים לזה
17,18,19 קווים עמוסים ותדירים באמת... 20 כנ"ל
אבל 36 ביחד עם 36א' שלא עובדים במקביל אלא אחד במקום השני זה קו שעתי, כנ"ל קו 11.
ובכלל מוזר על קו 1 שזה קו שיש לו כעת נסיעה יומית אחת הלוך ו2 נסיעות בכיוון השני.
 
יש מכנה משותף בין מרבית הקווים - משתמשים בהם הרבה סטודנטים

כנראה אין להם עדיין מספיק אוטובוסים שמישים לזה
17,18,19 קווים עמוסים ותדירים באמת... 20 כנ"ל
אבל 36 ביחד עם 36א' שלא עובדים במקביל אלא אחד במקום השני זה קו שעתי, כנ"ל קו 11.
ובכלל מוזר על קו 1 שזה קו שיש לו כעת נסיעה יומית אחת הלוך ו2 נסיעות בכיוון השני.
יש מכנה משותף בין מרבית הקווים - משתמשים בהם הרבה סטודנטים
כנראה החליטו להתחיל את היישום בחיפה בקווים שמשמשים סטודנטים רבים, כי סטודנטים זה קהל שרובו ככולו משתמש ברב-קו ובחוזים תקופתיים או ערך צבור.
גם כל הקווים הללו עוברים דרך מרכז זיו (קווים שקשורים לסניף נווה שאנן), כך שיש גם מכנה משותף גיאוגרפי.
כנראה בעתיד ירחיבו גם לקווים ראשיים כמו 28, 37 ו 1XX.
 
המכנה המשותף הגאוגרפי חשוב. מרגילים את תושבי נו״ש לפני כולם.

יש מכנה משותף בין מרבית הקווים - משתמשים בהם הרבה סטודנטים
כנראה החליטו להתחיל את היישום בחיפה בקווים שמשמשים סטודנטים רבים, כי סטודנטים זה קהל שרובו ככולו משתמש ברב-קו ובחוזים תקופתיים או ערך צבור.
גם כל הקווים הללו עוברים דרך מרכז זיו (קווים שקשורים לסניף נווה שאנן), כך שיש גם מכנה משותף גיאוגרפי.
כנראה בעתיד ירחיבו גם לקווים ראשיים כמו 28, 37 ו 1XX.
המכנה המשותף הגאוגרפי חשוב. מרגילים את תושבי נו״ש לפני כולם.
הרבה יותר קל להרגיל ציבור להיכנס מהדלת האחורית כאשר רוב הקווים העוברים בשכונה מאפשרים כניסה מהדלת האחורית, ולא רק קו אחד מתוך רבים.
 

אילקו

New member
מעניין אם עובדה נוספת קשורה לזה

המכנה המשותף הגאוגרפי חשוב. מרגילים את תושבי נו״ש לפני כולם.
הרבה יותר קל להרגיל ציבור להיכנס מהדלת האחורית כאשר רוב הקווים העוברים בשכונה מאפשרים כניסה מהדלת האחורית, ולא רק קו אחד מתוך רבים.
מעניין אם עובדה נוספת קשורה לזה
17,18,19,36 הם בדיוק הקווים שעוברים ברחוב העצמאות (לא על נתיב המטרונית) למעט רק קו 14 (קו שבת) ו200 (קו לילה) אז אולי יהיה תכנון להפעיל אותם על הנתיב בדומה לקווים בהדר שנוסעים באותו הנתיב יחד עם קו 3 של המטרונית?
או זה סתם השערה לא הגיונית מצידי?
 
זה יכול לקרות בעתיד, לפחות לגבי 17, כי יש תכנון להפכו

מעניין אם עובדה נוספת קשורה לזה
17,18,19,36 הם בדיוק הקווים שעוברים ברחוב העצמאות (לא על נתיב המטרונית) למעט רק קו 14 (קו שבת) ו200 (קו לילה) אז אולי יהיה תכנון להפעיל אותם על הנתיב בדומה לקווים בהדר שנוסעים באותו הנתיב יחד עם קו 3 של המטרונית?
או זה סתם השערה לא הגיונית מצידי?
זה יכול לקרות בעתיד, לפחות לגבי 17, כי יש תכנון להפכו
לקו רב-קיבולת, בהתאם למפה המצורפת.
גם קו 19 בין הטכניון להדר מתוכנן להפוך לקו רב-קיבולת. סביר להניח שכאשר זה יקרה החלופה של 19/19א שנוסעת עד לבת גלים תבוטל.
(הקו הצהוב במפה זה למעשה קו 17 והקו הכתום למעשה קו 19).

 
וגם הם בד"כ מסוגלים ללכת לדלת המתאימה עולים מהר

יש מכנה משותף בין מרבית הקווים - משתמשים בהם הרבה סטודנטים
כנראה החליטו להתחיל את היישום בחיפה בקווים שמשמשים סטודנטים רבים, כי סטודנטים זה קהל שרובו ככולו משתמש ברב-קו ובחוזים תקופתיים או ערך צבור.
גם כל הקווים הללו עוברים דרך מרכז זיו (קווים שקשורים לסניף נווה שאנן), כך שיש גם מכנה משותף גיאוגרפי.
כנראה בעתיד ירחיבו גם לקווים ראשיים כמו 28, 37 ו 1XX.
וגם הם בד"כ מסוגלים ללכת לדלת המתאימה עולים מהר
ומכירים את אופן השימוש בתחץ
 
נשמע לא רע

עכשיו זה רשמי - משישי הקרוב ניתן לעלות בחיפה מהדלת האחורית.
עכשיו זה רשמי - החל מיום שישי הקרוב, 17.02, יהיה ניתן לעלות על חלק מקווי האוטובוס בחיפה מהדלת האחורית.
הקווים הם: 1, 11, 17, 18, 19+19א, 20, 36+36א.
לצערי הרב המון קווים שבאמת צריך שתהיה אפשרות לעלות בהם מאחור, לא נכללים בפרוייקט הזה. קווים ראשיים כגון 111, 112, 115, 123, 133 ובנוסף גם הקריות נשארות בחוץ לחלוטין.

להלן ההודעה הרשמית מאתר אגד:
http://www.egged.co.il/מאמר-11951-בחיפה-עולים-עם-רב-קו-גם-מאחור-וחו.aspx
נשמע לא רע
 

davidfainshtein

Member
מנהל
לא יודע איך זה בחיפה, בירושלים זה לא עובד

עכשיו זה רשמי - משישי הקרוב ניתן לעלות בחיפה מהדלת האחורית.
עכשיו זה רשמי - החל מיום שישי הקרוב, 17.02, יהיה ניתן לעלות על חלק מקווי האוטובוס בחיפה מהדלת האחורית.
הקווים הם: 1, 11, 17, 18, 19+19א, 20, 36+36א.
לצערי הרב המון קווים שבאמת צריך שתהיה אפשרות לעלות בהם מאחור, לא נכללים בפרוייקט הזה. קווים ראשיים כגון 111, 112, 115, 123, 133 ובנוסף גם הקריות נשארות בחוץ לחלוטין.

להלן ההודעה הרשמית מאתר אגד:
http://www.egged.co.il/מאמר-11951-בחיפה-עולים-עם-רב-קו-גם-מאחור-וחו.aspx
לא יודע איך זה בחיפה, בירושלים זה לא עובד
עד שמישהו לא יעביר לנהגים סדרת חינוך מחדש שתכריח אותם לפתוח את כל הדלתות או עד שלא יותקן כפתור פתיחה - חבל על הזמן, המאמץ והכסף.
 

scooby5

Member
בבאר שבע עובד די טוב דווקא

לא יודע איך זה בחיפה, בירושלים זה לא עובד
עד שמישהו לא יעביר לנהגים סדרת חינוך מחדש שתכריח אותם לפתוח את כל הדלתות או עד שלא יותקן כפתור פתיחה - חבל על הזמן, המאמץ והכסף.
בבאר שבע עובד די טוב דווקא
 

Bus Nerd

Active member
בבאר שבע הכשירו את הנהגים כמו שצריך ואין תשלום אצל הנהג

בבאר שבע עובד די טוב דווקא
בבאר שבע הכשירו את הנהגים כמו שצריך ואין תשלום אצל הנהג
אבל באיזורים אחרים בארץ מדובר בנהגים ותיקים בד"כ שרגילים לשיטה הישנה שבה מתקפים אצל הנהג בלבד, ושלא בהכרח כל המכונות שהם נוהגים עליהן כוללות ולידטורים אחוריים אז לפעמים הם פשוט שוכחים שיש להם ולידטורים מאחורה.
 

DanBus43Maalit72

Active member
בחולון כל הנהגים פותחים את הדלתות מאחור בקווים בהם יש

לא יודע איך זה בחיפה, בירושלים זה לא עובד
עד שמישהו לא יעביר לנהגים סדרת חינוך מחדש שתכריח אותם לפתוח את כל הדלתות או עד שלא יותקן כפתור פתיחה - חבל על הזמן, המאמץ והכסף.
בחולון כל הנהגים פותחים את הדלתות מאחור בקווים בהם יש
ולידטורים במקרה ובאוטובוס יש ולידטור.
 
לעיתים הנהג לא פותח את כל הדלתות

לא יודע איך זה בחיפה, בירושלים זה לא עובד
עד שמישהו לא יעביר לנהגים סדרת חינוך מחדש שתכריח אותם לפתוח את כל הדלתות או עד שלא יותקן כפתור פתיחה - חבל על הזמן, המאמץ והכסף.
לעיתים הנהג לא פותח את כל הדלתות
בד"כ כאשר יש הרבה נוסעים זה עובד, יעיל במיוחד בקווים על הציר הכחול 7X
 
וגם בקו 21 אפשרו עליה מכל הדלתות

לעיתים הנהג לא פותח את כל הדלתות
בד"כ כאשר יש הרבה נוסעים זה עובד, יעיל במיוחד בקווים על הציר הכחול 7X
וגם בקו 21 אפשרו עליה מכל הדלתות
זהו קו מזין לרקלת, לכן בתחנת הרקלת יפה נוף עולים 20-30 איש במכה עד עכשו הנסיעה התעכבה עד שכולם העבירו כרטיס.
לעיתים גם בתחנת מכון לב\המכללה עולות הרבה נוסעות , אז גם בהלוך נרשם קיצור בזמן הנסיעה.
 

Bus Nerd

Active member
גם בת"א הנהגים של אגד לא פותחים תמיד מאחורה

לא יודע איך זה בחיפה, בירושלים זה לא עובד
עד שמישהו לא יעביר לנהגים סדרת חינוך מחדש שתכריח אותם לפתוח את כל הדלתות או עד שלא יותקן כפתור פתיחה - חבל על הזמן, המאמץ והכסף.
גם בת"א הנהגים של אגד לא פותחים תמיד מאחורה
בקווים שבהם ניתן לעלות מהדלת האחורית ומפועלים עם מפרקיות.

יתרה מכך, בכמה הפעמים האחרונות שנסעתי עם אגד הנהג לא פתח את הדלת האחורית (השלישית, במפרקית) כשניסיתי *לרדת* מהאוטובוס, גם כשצעקתי לו את הביטוי הישראלי הידוע "נהג! הדלת!"

לפעמים הנהגים במפרקיות פשוט "שוכחים" שהם במפרקית ושצריך להסתכל גם על הדלתות האחרויות יותר, ולא רק על זוגג הדלתות הראשונות.
 

ציוניסט

New member
מעניין, דווקא כמעט לא קרה לי בירושלים שהנהג לא פתח מאחור.

לא יודע איך זה בחיפה, בירושלים זה לא עובד
עד שמישהו לא יעביר לנהגים סדרת חינוך מחדש שתכריח אותם לפתוח את כל הדלתות או עד שלא יותקן כפתור פתיחה - חבל על הזמן, המאמץ והכסף.
מעניין, דווקא כמעט לא קרה לי בירושלים שהנהג לא פתח מאחור.
היתה פעם אחת שנכנסתי מהדלת הקדמית והתקדמתי פנימה, והנהג עצר אותי ושאל למה לא מעביר אצלו את הכרטיס....
 

אלי2040

New member
האם יהיה אפשר לתקף קוד 4 בולידטורים האחוריים?

עכשיו זה רשמי - משישי הקרוב ניתן לעלות בחיפה מהדלת האחורית.
עכשיו זה רשמי - החל מיום שישי הקרוב, 17.02, יהיה ניתן לעלות על חלק מקווי האוטובוס בחיפה מהדלת האחורית.
הקווים הם: 1, 11, 17, 18, 19+19א, 20, 36+36א.
לצערי הרב המון קווים שבאמת צריך שתהיה אפשרות לעלות בהם מאחור, לא נכללים בפרוייקט הזה. קווים ראשיים כגון 111, 112, 115, 123, 133 ובנוסף גם הקריות נשארות בחוץ לחלוטין.

להלן ההודעה הרשמית מאתר אגד:
http://www.egged.co.il/מאמר-11951-בחיפה-עולים-עם-רב-קו-גם-מאחור-וחו.aspx
האם יהיה אפשר לתקף קוד 4 בולידטורים האחוריים?
מי שרוצה להגיע לקריות למשל מבקש מהנהג לתקף קוד 4,
האם תהיה אפשרות לבחירת הסדר לתיקוף בולידטורים הדלתות האחוריות? בדומה למכונות התיקוף ברציפי המטרונית,
בכדי למנוע חיוב של 5.00 + 5.90 במקום חיוב של 9.10 בקוד 4.
 
לא תהיה

האם יהיה אפשר לתקף קוד 4 בולידטורים האחוריים?
מי שרוצה להגיע לקריות למשל מבקש מהנהג לתקף קוד 4,
האם תהיה אפשרות לבחירת הסדר לתיקוף בולידטורים הדלתות האחוריות? בדומה למכונות התיקוף ברציפי המטרונית,
בכדי למנוע חיוב של 5.00 + 5.90 במקום חיוב של 9.10 בקוד 4.
לא תהיה
לפחות לא בהתחלה.

הסיבה היא כמובן האיפיון הטכנולוגי הגרוע של אגד, כי בדן זה כן אפשרי.
אבל באגד בגוש דן אני נדרש לתקף אצל הנהג אם אני רוצה קוד גבוה יותר, כך יהיה גם בחיפה. צריך להגיד לנהג לפני שאתה מניח את הכרטיס מה הקוד/המחיר/היעד שאתה רוצה, והא יתקתק מה שיתקתק ואז יגיד לך להניח את הכרטיס.
 

אלי2040

New member


לא תהיה
לפחות לא בהתחלה.

הסיבה היא כמובן האיפיון הטכנולוגי הגרוע של אגד, כי בדן זה כן אפשרי.
אבל באגד בגוש דן אני נדרש לתקף אצל הנהג אם אני רוצה קוד גבוה יותר, כך יהיה גם בחיפה. צריך להגיד לנהג לפני שאתה מניח את הכרטיס מה הקוד/המחיר/היעד שאתה רוצה, והא יתקתק מה שיתקתק ואז יגיד לך להניח את הכרטיס.
 

Ofekalef1

New member
למה לא תהיה?

לא תהיה
לפחות לא בהתחלה.

הסיבה היא כמובן האיפיון הטכנולוגי הגרוע של אגד, כי בדן זה כן אפשרי.
אבל באגד בגוש דן אני נדרש לתקף אצל הנהג אם אני רוצה קוד גבוה יותר, כך יהיה גם בחיפה. צריך להגיד לנהג לפני שאתה מניח את הכרטיס מה הקוד/המחיר/היעד שאתה רוצה, והא יתקתק מה שיתקתק ואז יגיד לך להניח את הכרטיס.
למה לא תהיה?

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה