מנפלאות הרב-קו, פרק נוסף בסידרה...

מצב
הנושא נעול.

arseny92

Well-known member
מנהל
חוץ מזה זה אופטופיק, אז אני מסיים פה

אני "בארה"ב" גם, אך איני מסכים עם דעת ה-"אין אפליקציות"
כיום רוב האפליקציות החדשות הם UWP לכל המכשירים במידה ואתה על וינדוס 10

אני חי עם וינדוס פון עוד החל מתולדותיה ב-2010 ואף פעם עוד לא הרגשתי מחסור אפליקציות, ובמידה וכן חסר לי איזה משהו מסויים שזה מקרה די נדיר, אין לי כל בעיה לפתוח את Visual Studio ולכתוב לי את מה שחסר

אומנם בחנות יש פחות אפליקציות מבאנדרואיד ואפל, אך רוב האפילקציות ברמה גבוהה יותר, כי אם אני צריך אפליקציה לאור בחושך מהמצלמה, יש לי אותה ללא הרשאות מיותרות כמו שלרוב קורה באנדרויד (הרשאה לאינטרנט? למיקרופון? לתיקיית התמונות? באמת?) ואז גונבים לך איזה מידע. זה שבאנדרויד אתה מוצא איזה שני מיליון אפליקציות לאור בחושך, עניין אחר, כי האם באמת צריך כ"כ הרבה?

"מפתחים לא כותבים אפליקציות" זה מעגל ביקוש סגור, כי בשביל שיהיו אפליקציות צריך גם משתמשים שישתמשו בהם
חוץ מזה זה אופטופיק, אז אני מסיים פה
 
יש לי אחד מיותר

צודק, צריך להזמין אחד באמת.
אם כי, לצערי הרב, כנראה שבקרוב בכל זאת איאלץ לנטוש את מערכת ההפעלה האהובה עליי ביותר אחרי סימביאן. המחסור באפליקציות מתחיל לתת את אותותיו.
יש לי אחד מיותר
באיזה קרון להשאיר לך אותו?
 
אצלי זה לא ככה

מנפלאות הרב-קו, פרק נוסף בסידרה...

נתון: סיטיפס אומנם הצטרפה להסדר הערך הצבור ומכבדת אותו, אבל.
א. אין אפשרות להטעין ערך צבור במכונות הכירטוס של סיטיפס. רק כרטיסיות.
ב. למרות זאת, במידה ועל הכרטיס מוטענים במקביל ערך צבור וכרטיסיה בקוד 62, סיטיפס מחייבת כברירת מחדל את הערך הצבור. לעומת זאת באגד - ברירת המחדל היא עדיין קוד 62.

והנה הסיטואציה:
הבוקר נותרו לי כ- 10 שקלים בארנק האלקטרוני והחלטתי להטעין את הכרטיס לפני העליה לרכבת. היות ואין אפשרות להטעין ערך צבור, נאלצתי להטעין כרטיסיה 10 נסיעות בקוד 62. למרות שהטענתי כרטיסיה לפני רגע, בעת העליה לרכבת, המכונה מורידה נסיעה מהערך הצבור.
עם המעבר לאוטובוס אגד (במסגרת ה- 90 דקות, כמובן), מכונת הכירטוס של אגד מחייבת את הנסיעה מהכרטיסיה שרכשתי כי ברירת המחדל באגד היא לחייב מהחוזה האחרון שהוטען.
התוצאה: חיוב כפול במסגרת זמן המעבר.

רבאק, זה לא מדע טילים! והבעיה היא שאין שום סיכוי בעולם שיהיה לי הזמן והעצבים להתחיל ולהתלונן על זה כדי לקבל החזר על הסכום הדי זניח הזה. וכמה כמוני כאלה יש שבשבילם הסכום הזה לא זניח כלל ועיקר ואפילו לא מודעים לגזל הזה?
אצלי זה לא ככה
יש לי ערך צבור + כרטיסיה ובנסיעה ברכבת הקלה כל יום אני מחוייב בכרטיסייה בלבד ובהמשך באגד מזוהה מעבר.

נתקלתי ברבקווים שמחוייבים כמוני ואחרים שחוייבו כמוך.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ממש באותו היום עלתה אותה תלונה זהה לשידור ב"יהיה בסדר"

מנפלאות הרב-קו, פרק נוסף בסידרה...

נתון: סיטיפס אומנם הצטרפה להסדר הערך הצבור ומכבדת אותו, אבל.
א. אין אפשרות להטעין ערך צבור במכונות הכירטוס של סיטיפס. רק כרטיסיות.
ב. למרות זאת, במידה ועל הכרטיס מוטענים במקביל ערך צבור וכרטיסיה בקוד 62, סיטיפס מחייבת כברירת מחדל את הערך הצבור. לעומת זאת באגד - ברירת המחדל היא עדיין קוד 62.

והנה הסיטואציה:
הבוקר נותרו לי כ- 10 שקלים בארנק האלקטרוני והחלטתי להטעין את הכרטיס לפני העליה לרכבת. היות ואין אפשרות להטעין ערך צבור, נאלצתי להטעין כרטיסיה 10 נסיעות בקוד 62. למרות שהטענתי כרטיסיה לפני רגע, בעת העליה לרכבת, המכונה מורידה נסיעה מהערך הצבור.
עם המעבר לאוטובוס אגד (במסגרת ה- 90 דקות, כמובן), מכונת הכירטוס של אגד מחייבת את הנסיעה מהכרטיסיה שרכשתי כי ברירת המחדל באגד היא לחייב מהחוזה האחרון שהוטען.
התוצאה: חיוב כפול במסגרת זמן המעבר.

רבאק, זה לא מדע טילים! והבעיה היא שאין שום סיכוי בעולם שיהיה לי הזמן והעצבים להתחיל ולהתלונן על זה כדי לקבל החזר על הסכום הדי זניח הזה. וכמה כמוני כאלה יש שבשבילם הסכום הזה לא זניח כלל ועיקר ואפילו לא מודעים לגזל הזה?
ממש באותו היום עלתה אותה תלונה זהה לשידור ב"יהיה בסדר"
https://he-il.facebook.com/beseder.glz/posts/1374677159243182
להאזנה ישירה:
https://soundcloud.com/glz-radio/pvybhgyu0acb

מנכ"ל הרכבת הקלה טען שאין שום בעיה, אין חיובים כפולים (אלא אם נהגי אגד טועים) ושזה בכלל לא משנה אם משלמים בכרטיסייה או בערך צבור כי זו אותה הנחה...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה