מנפלאות הרב-קו, פרק נוסף בסידרה...

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
מנפלאות הרב-קו, פרק נוסף בסידרה...


מנפלאות הרב-קו, פרק נוסף בסידרה...

נתון: סיטיפס אומנם הצטרפה להסדר הערך הצבור ומכבדת אותו, אבל.
א. אין אפשרות להטעין ערך צבור במכונות הכירטוס של סיטיפס. רק כרטיסיות.
ב. למרות זאת, במידה ועל הכרטיס מוטענים במקביל ערך צבור וכרטיסיה בקוד 62, סיטיפס מחייבת כברירת מחדל את הערך הצבור. לעומת זאת באגד - ברירת המחדל היא עדיין קוד 62.

והנה הסיטואציה:
הבוקר נותרו לי כ- 10 שקלים בארנק האלקטרוני והחלטתי להטעין את הכרטיס לפני העליה לרכבת. היות ואין אפשרות להטעין ערך צבור, נאלצתי להטעין כרטיסיה 10 נסיעות בקוד 62. למרות שהטענתי כרטיסיה לפני רגע, בעת העליה לרכבת, המכונה מורידה נסיעה מהערך הצבור.
עם המעבר לאוטובוס אגד (במסגרת ה- 90 דקות, כמובן), מכונת הכירטוס של אגד מחייבת את הנסיעה מהכרטיסיה שרכשתי כי ברירת המחדל באגד היא לחייב מהחוזה האחרון שהוטען.
התוצאה: חיוב כפול במסגרת זמן המעבר.

רבאק, זה לא מדע טילים! והבעיה היא שאין שום סיכוי בעולם שיהיה לי הזמן והעצבים להתחיל ולהתלונן על זה כדי לקבל החזר על הסכום הדי זניח הזה. וכמה כמוני כאלה יש שבשבילם הסכום הזה לא זניח כלל ועיקר ואפילו לא מודעים לגזל הזה?
 

david80

Member
חובבנות


מנפלאות הרב-קו, פרק נוסף בסידרה...

נתון: סיטיפס אומנם הצטרפה להסדר הערך הצבור ומכבדת אותו, אבל.
א. אין אפשרות להטעין ערך צבור במכונות הכירטוס של סיטיפס. רק כרטיסיות.
ב. למרות זאת, במידה ועל הכרטיס מוטענים במקביל ערך צבור וכרטיסיה בקוד 62, סיטיפס מחייבת כברירת מחדל את הערך הצבור. לעומת זאת באגד - ברירת המחדל היא עדיין קוד 62.

והנה הסיטואציה:
הבוקר נותרו לי כ- 10 שקלים בארנק האלקטרוני והחלטתי להטעין את הכרטיס לפני העליה לרכבת. היות ואין אפשרות להטעין ערך צבור, נאלצתי להטעין כרטיסיה 10 נסיעות בקוד 62. למרות שהטענתי כרטיסיה לפני רגע, בעת העליה לרכבת, המכונה מורידה נסיעה מהערך הצבור.
עם המעבר לאוטובוס אגד (במסגרת ה- 90 דקות, כמובן), מכונת הכירטוס של אגד מחייבת את הנסיעה מהכרטיסיה שרכשתי כי ברירת המחדל באגד היא לחייב מהחוזה האחרון שהוטען.
התוצאה: חיוב כפול במסגרת זמן המעבר.

רבאק, זה לא מדע טילים! והבעיה היא שאין שום סיכוי בעולם שיהיה לי הזמן והעצבים להתחיל ולהתלונן על זה כדי לקבל החזר על הסכום הדי זניח הזה. וכמה כמוני כאלה יש שבשבילם הסכום הזה לא זניח כלל ועיקר ואפילו לא מודעים לגזל הזה?
חובבנות
 

sweetums

New member
גם אצל דן בדרום, אז מה אם יש חופשי סטודנט מורחב, הם יורידו

מנפלאות הרב-קו, פרק נוסף בסידרה...

נתון: סיטיפס אומנם הצטרפה להסדר הערך הצבור ומכבדת אותו, אבל.
א. אין אפשרות להטעין ערך צבור במכונות הכירטוס של סיטיפס. רק כרטיסיות.
ב. למרות זאת, במידה ועל הכרטיס מוטענים במקביל ערך צבור וכרטיסיה בקוד 62, סיטיפס מחייבת כברירת מחדל את הערך הצבור. לעומת זאת באגד - ברירת המחדל היא עדיין קוד 62.

והנה הסיטואציה:
הבוקר נותרו לי כ- 10 שקלים בארנק האלקטרוני והחלטתי להטעין את הכרטיס לפני העליה לרכבת. היות ואין אפשרות להטעין ערך צבור, נאלצתי להטעין כרטיסיה 10 נסיעות בקוד 62. למרות שהטענתי כרטיסיה לפני רגע, בעת העליה לרכבת, המכונה מורידה נסיעה מהערך הצבור.
עם המעבר לאוטובוס אגד (במסגרת ה- 90 דקות, כמובן), מכונת הכירטוס של אגד מחייבת את הנסיעה מהכרטיסיה שרכשתי כי ברירת המחדל באגד היא לחייב מהחוזה האחרון שהוטען.
התוצאה: חיוב כפול במסגרת זמן המעבר.

רבאק, זה לא מדע טילים! והבעיה היא שאין שום סיכוי בעולם שיהיה לי הזמן והעצבים להתחיל ולהתלונן על זה כדי לקבל החזר על הסכום הדי זניח הזה. וכמה כמוני כאלה יש שבשבילם הסכום הזה לא זניח כלל ועיקר ואפילו לא מודעים לגזל הזה?
גם אצל דן בדרום, אז מה אם יש חופשי סטודנט מורחב, הם יורידו
מהערך הצבור.
כמובן שהעמדת רב קו לא מטפלת בזה- צריך לצלם את הקבלה,לפנות לשרות לקוחות וכנראה לבקר שוב בעמדה.
&nbsp
 

amit1270

New member
מה שנבנה בצורה עקומה לא יכול לפעול נכון

מנפלאות הרב-קו, פרק נוסף בסידרה...

נתון: סיטיפס אומנם הצטרפה להסדר הערך הצבור ומכבדת אותו, אבל.
א. אין אפשרות להטעין ערך צבור במכונות הכירטוס של סיטיפס. רק כרטיסיות.
ב. למרות זאת, במידה ועל הכרטיס מוטענים במקביל ערך צבור וכרטיסיה בקוד 62, סיטיפס מחייבת כברירת מחדל את הערך הצבור. לעומת זאת באגד - ברירת המחדל היא עדיין קוד 62.

והנה הסיטואציה:
הבוקר נותרו לי כ- 10 שקלים בארנק האלקטרוני והחלטתי להטעין את הכרטיס לפני העליה לרכבת. היות ואין אפשרות להטעין ערך צבור, נאלצתי להטעין כרטיסיה 10 נסיעות בקוד 62. למרות שהטענתי כרטיסיה לפני רגע, בעת העליה לרכבת, המכונה מורידה נסיעה מהערך הצבור.
עם המעבר לאוטובוס אגד (במסגרת ה- 90 דקות, כמובן), מכונת הכירטוס של אגד מחייבת את הנסיעה מהכרטיסיה שרכשתי כי ברירת המחדל באגד היא לחייב מהחוזה האחרון שהוטען.
התוצאה: חיוב כפול במסגרת זמן המעבר.

רבאק, זה לא מדע טילים! והבעיה היא שאין שום סיכוי בעולם שיהיה לי הזמן והעצבים להתחיל ולהתלונן על זה כדי לקבל החזר על הסכום הדי זניח הזה. וכמה כמוני כאלה יש שבשבילם הסכום הזה לא זניח כלל ועיקר ואפילו לא מודעים לגזל הזה?
מה שנבנה בצורה עקומה לא יכול לפעול נכון
כל הכרטוס החכם בישראל נבנה בצורה הפוכה, ומאז עסוקים כל הזמן בתיקון הליקויים.
 

25306yosef

New member
ואני טוען שצריך להחרים לחלוטין מוצר שבנוי בצורה עקומה

מה שנבנה בצורה עקומה לא יכול לפעול נכון
כל הכרטוס החכם בישראל נבנה בצורה הפוכה, ומאז עסוקים כל הזמן בתיקון הליקויים.
ואני טוען שצריך להחרים לחלוטין מוצר שבנוי בצורה עקומה
מוצר שבנוי בצורה עקומה הוא מוצר פגום ולכן הוא לא יכול לפעול בצורה תקינה.

כל המערך של כרטיס הרב קו בנוי בצורה עקומה לחלוטין. ולכן יש להחרים את כרטיס הרב קו ולא להשתמש בו.
 
צריך פשוט לבטל את הכרטיסיות ולהעביר לערך צבור בלבד בירושלים

מה שנבנה בצורה עקומה לא יכול לפעול נכון
כל הכרטוס החכם בישראל נבנה בצורה הפוכה, ומאז עסוקים כל הזמן בתיקון הליקויים.
צריך פשוט לבטל את הכרטיסיות ולהעביר לערך צבור בלבד בירושלים
 
זה יקרה בסופו של דבר, אבל תמיד נותנים תקופת ביניים שבה

צריך פשוט לבטל את הכרטיסיות ולהעביר לערך צבור בלבד בירושלים
זה יקרה בסופו של דבר, אבל תמיד נותנים תקופת ביניים שבה
הכרטיסיות עדיין נמכרות ותקופה ארוכה יותר שבה הן תקפות.
בכל מקרה, כדי לבטל את הכרטיסיות, סיטיפס חייבת לאפשר הטענת ערך צבור.
 
אכן, בתקווה שזה לא יקח מעל שנתיים.

זה יקרה בסופו של דבר, אבל תמיד נותנים תקופת ביניים שבה
הכרטיסיות עדיין נמכרות ותקופה ארוכה יותר שבה הן תקפות.
בכל מקרה, כדי לבטל את הכרטיסיות, סיטיפס חייבת לאפשר הטענת ערך צבור.
אכן, בתקווה שזה לא יקח מעל שנתיים.
 

25306yosef

New member
תארת לפרטי פרטים את אחת הסיבות לכך שאני נגד כרטיס הרב קו...

מנפלאות הרב-קו, פרק נוסף בסידרה...

נתון: סיטיפס אומנם הצטרפה להסדר הערך הצבור ומכבדת אותו, אבל.
א. אין אפשרות להטעין ערך צבור במכונות הכירטוס של סיטיפס. רק כרטיסיות.
ב. למרות זאת, במידה ועל הכרטיס מוטענים במקביל ערך צבור וכרטיסיה בקוד 62, סיטיפס מחייבת כברירת מחדל את הערך הצבור. לעומת זאת באגד - ברירת המחדל היא עדיין קוד 62.

והנה הסיטואציה:
הבוקר נותרו לי כ- 10 שקלים בארנק האלקטרוני והחלטתי להטעין את הכרטיס לפני העליה לרכבת. היות ואין אפשרות להטעין ערך צבור, נאלצתי להטעין כרטיסיה 10 נסיעות בקוד 62. למרות שהטענתי כרטיסיה לפני רגע, בעת העליה לרכבת, המכונה מורידה נסיעה מהערך הצבור.
עם המעבר לאוטובוס אגד (במסגרת ה- 90 דקות, כמובן), מכונת הכירטוס של אגד מחייבת את הנסיעה מהכרטיסיה שרכשתי כי ברירת המחדל באגד היא לחייב מהחוזה האחרון שהוטען.
התוצאה: חיוב כפול במסגרת זמן המעבר.

רבאק, זה לא מדע טילים! והבעיה היא שאין שום סיכוי בעולם שיהיה לי הזמן והעצבים להתחיל ולהתלונן על זה כדי לקבל החזר על הסכום הדי זניח הזה. וכמה כמוני כאלה יש שבשבילם הסכום הזה לא זניח כלל ועיקר ואפילו לא מודעים לגזל הזה?
תארת לפרטי פרטים את אחת הסיבות לכך שאני נגד כרטיס הרב קו...
ומה שתארת זה רק קצה הקרחון ממכלול הבעיות והתקלות הרבות ביותר שיש בכרטיס הרב קו.

במקרה שתארת מדובר אמנם בסכום זניח ביותר (בשבילי), ולכן אין שום סיכוי בעולם שאני אשקיע בכך זמן ועצבים בשביל להתלונן לצורך קבלת ההחזר. אבל למה בכלל להשתמש מלכתחילה בכרטיס הרב קו?

בחישוב הסופי, יוצא שתשלום מלא עבור הנסיעה (באשראי כמובן), זול יותר מתשלום כפל מחיר הנסיעה בכרטיס הרב קו. למעשה יוצא שמי שבוחר להשתמש בכרטיס הרב קו משלם קנס כספי שבמקרה הספציפי הזה הינו כפל מחיר הנסיעה. במקרים אחרים הקנס עלול להיות גבוה יותר ואף גבוה הרבה יותר.

תמשיכו להשתמש בכרטיס הרב קו ותמשיכו להלל ולשבח את כרטיס הרב קו ואת תקן הקליפסו ואת משרד התחבורה ואת חברת עדליא...

אני בוחר מרצוני שלא להשתמש בכרטיס הרב קו. שומר נפשו ירחק מכרטיס הרב קו.

אני משתמש רק בכרטיס אשראי ו/או בכרטיסי נסיעה מנייר שהינם מסמך משפטי המקנה למחזיק בו אפשרות לנסיעה בחינם וללא כל צורך בתשלום נוסף.

ואנא מכם, אל תנסו לשכנע אותי להשתמש בכרטיס הרב קו מאחר ולא תצליחו.

רק כרטיסי אשראי.
 

raminec

New member


תארת לפרטי פרטים את אחת הסיבות לכך שאני נגד כרטיס הרב קו...
ומה שתארת זה רק קצה הקרחון ממכלול הבעיות והתקלות הרבות ביותר שיש בכרטיס הרב קו.

במקרה שתארת מדובר אמנם בסכום זניח ביותר (בשבילי), ולכן אין שום סיכוי בעולם שאני אשקיע בכך זמן ועצבים בשביל להתלונן לצורך קבלת ההחזר. אבל למה בכלל להשתמש מלכתחילה בכרטיס הרב קו?

בחישוב הסופי, יוצא שתשלום מלא עבור הנסיעה (באשראי כמובן), זול יותר מתשלום כפל מחיר הנסיעה בכרטיס הרב קו. למעשה יוצא שמי שבוחר להשתמש בכרטיס הרב קו משלם קנס כספי שבמקרה הספציפי הזה הינו כפל מחיר הנסיעה. במקרים אחרים הקנס עלול להיות גבוה יותר ואף גבוה הרבה יותר.

תמשיכו להשתמש בכרטיס הרב קו ותמשיכו להלל ולשבח את כרטיס הרב קו ואת תקן הקליפסו ואת משרד התחבורה ואת חברת עדליא...

אני בוחר מרצוני שלא להשתמש בכרטיס הרב קו. שומר נפשו ירחק מכרטיס הרב קו.

אני משתמש רק בכרטיס אשראי ו/או בכרטיסי נסיעה מנייר שהינם מסמך משפטי המקנה למחזיק בו אפשרות לנסיעה בחינם וללא כל צורך בתשלום נוסף.

ואנא מכם, אל תנסו לשכנע אותי להשתמש בכרטיס הרב קו מאחר ולא תצליחו.

רק כרטיסי אשראי.
 
איזה דפוק זה! אבל למה אתה לא מטעין באפליקציה?

מנפלאות הרב-קו, פרק נוסף בסידרה...

נתון: סיטיפס אומנם הצטרפה להסדר הערך הצבור ומכבדת אותו, אבל.
א. אין אפשרות להטעין ערך צבור במכונות הכירטוס של סיטיפס. רק כרטיסיות.
ב. למרות זאת, במידה ועל הכרטיס מוטענים במקביל ערך צבור וכרטיסיה בקוד 62, סיטיפס מחייבת כברירת מחדל את הערך הצבור. לעומת זאת באגד - ברירת המחדל היא עדיין קוד 62.

והנה הסיטואציה:
הבוקר נותרו לי כ- 10 שקלים בארנק האלקטרוני והחלטתי להטעין את הכרטיס לפני העליה לרכבת. היות ואין אפשרות להטעין ערך צבור, נאלצתי להטעין כרטיסיה 10 נסיעות בקוד 62. למרות שהטענתי כרטיסיה לפני רגע, בעת העליה לרכבת, המכונה מורידה נסיעה מהערך הצבור.
עם המעבר לאוטובוס אגד (במסגרת ה- 90 דקות, כמובן), מכונת הכירטוס של אגד מחייבת את הנסיעה מהכרטיסיה שרכשתי כי ברירת המחדל באגד היא לחייב מהחוזה האחרון שהוטען.
התוצאה: חיוב כפול במסגרת זמן המעבר.

רבאק, זה לא מדע טילים! והבעיה היא שאין שום סיכוי בעולם שיהיה לי הזמן והעצבים להתחיל ולהתלונן על זה כדי לקבל החזר על הסכום הדי זניח הזה. וכמה כמוני כאלה יש שבשבילם הסכום הזה לא זניח כלל ועיקר ואפילו לא מודעים לגזל הזה?
איזה דפוק זה! אבל למה אתה לא מטעין באפליקציה?
עשרים שניות ויש לך חוזה.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
צודק, צריך להזמין אחד באמת.

גם אני, אך אני טוען חוזים עם קורא הכרטיסים במחשב
צודק, צריך להזמין אחד באמת.
אם כי, לצערי הרב, כנראה שבקרוב בכל זאת איאלץ לנטוש את מערכת ההפעלה האהובה עליי ביותר אחרי סימביאן. המחסור באפליקציות מתחיל לתת את אותותיו.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
או שפשוט תחליף ארץ בהגדרות המכשיר לארה"ב וקבל חנות נורמלית

צודק, צריך להזמין אחד באמת.
אם כי, לצערי הרב, כנראה שבקרוב בכל זאת איאלץ לנטוש את מערכת ההפעלה האהובה עליי ביותר אחרי סימביאן. המחסור באפליקציות מתחיל לתת את אותותיו.
או שפשוט תחליף ארץ בהגדרות המכשיר לארה"ב וקבל חנות נורמלית
 

davidfainshtein

Member
מנהל
המכשיר מוגדר תמיד על ארה"ב כדי ש-Cortana תעבוד

או שפשוט תחליף ארץ בהגדרות המכשיר לארה"ב וקבל חנות נורמלית
המכשיר מוגדר תמיד על ארה"ב כדי ש-Cortana תעבוד
אבל זה לא אומר שיש אפליקציות. מפתחים לא כותבים אפליקציות ל-WP.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
אני "בארה"ב" גם, אך איני מסכים עם דעת ה-"אין אפליקציות"

המכשיר מוגדר תמיד על ארה"ב כדי ש-Cortana תעבוד
אבל זה לא אומר שיש אפליקציות. מפתחים לא כותבים אפליקציות ל-WP.
אני "בארה"ב" גם, אך איני מסכים עם דעת ה-"אין אפליקציות"
כיום רוב האפליקציות החדשות הם UWP לכל המכשירים במידה ואתה על וינדוס 10

אני חי עם וינדוס פון עוד החל מתולדותיה ב-2010 ואף פעם עוד לא הרגשתי מחסור אפליקציות, ובמידה וכן חסר לי איזה משהו מסויים שזה מקרה די נדיר, אין לי כל בעיה לפתוח את Visual Studio ולכתוב לי את מה שחסר

אומנם בחנות יש פחות אפליקציות מבאנדרואיד ואפל, אך רוב האפילקציות ברמה גבוהה יותר, כי אם אני צריך אפליקציה לאור בחושך מהמצלמה, יש לי אותה ללא הרשאות מיותרות כמו שלרוב קורה באנדרויד (הרשאה לאינטרנט? למיקרופון? לתיקיית התמונות? באמת?) ואז גונבים לך איזה מידע. זה שבאנדרויד אתה מוצא איזה שני מיליון אפליקציות לאור בחושך, עניין אחר, כי האם באמת צריך כ"כ הרבה?

"מפתחים לא כותבים אפליקציות" זה מעגל ביקוש סגור, כי בשביל שיהיו אפליקציות צריך גם משתמשים שישתמשו בהם
 

davidfainshtein

Member
מנהל
כמוך כמוני

אני "בארה"ב" גם, אך איני מסכים עם דעת ה-"אין אפליקציות"
כיום רוב האפליקציות החדשות הם UWP לכל המכשירים במידה ואתה על וינדוס 10

אני חי עם וינדוס פון עוד החל מתולדותיה ב-2010 ואף פעם עוד לא הרגשתי מחסור אפליקציות, ובמידה וכן חסר לי איזה משהו מסויים שזה מקרה די נדיר, אין לי כל בעיה לפתוח את Visual Studio ולכתוב לי את מה שחסר

אומנם בחנות יש פחות אפליקציות מבאנדרואיד ואפל, אך רוב האפילקציות ברמה גבוהה יותר, כי אם אני צריך אפליקציה לאור בחושך מהמצלמה, יש לי אותה ללא הרשאות מיותרות כמו שלרוב קורה באנדרויד (הרשאה לאינטרנט? למיקרופון? לתיקיית התמונות? באמת?) ואז גונבים לך איזה מידע. זה שבאנדרויד אתה מוצא איזה שני מיליון אפליקציות לאור בחושך, עניין אחר, כי האם באמת צריך כ"כ הרבה?

"מפתחים לא כותבים אפליקציות" זה מעגל ביקוש סגור, כי בשביל שיהיו אפליקציות צריך גם משתמשים שישתמשו בהם
כמוך כמוני
אין לי ספק בכלל ש- WP היא מערכת הפעלה העולה על אנדרואיד עשרות מונים בהכל. הן מבחינת אבטחה והן מבחינת יכולות וביצועים. אני עם WP מגירסה 8.
קודם עם Lumia 920, אחר כך עם Lumia 1020 ועכשיו עם ה- 950XL.

לגבי אפליקציות. נכון, רוב האפליקציות החשובות והגדולות קיימות. מה שחסר זה אפליקציות לוקליות, במיוחד בארץ.
סתם רשימה חלקית של אפליקציות שאני אישית סובל מחסרונן:
פנגו, בנקים, רב-קו, אפליקציות לחלק ממצלמות האבטחה (DVR), ווייז מאוד מיושן שלא מתעדכן, אפליקציות לכל מיני שרותים שאני משתמש בהם לחיים הפרטיים ולעבודה, כמו Carbonite וכו'.

האשמה היחידה בכך היא מיקרוסופט ונוקיה. אני מאמין שאם מיקרוסופט לא היו רוכשים את נוקיה והורגים אותה, העתיד של הפלטפורה היה הרבה יותר מזהיר.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
האשמה במפתחים עקב המעגל ביקוש הסגור

כמוך כמוני
אין לי ספק בכלל ש- WP היא מערכת הפעלה העולה על אנדרואיד עשרות מונים בהכל. הן מבחינת אבטחה והן מבחינת יכולות וביצועים. אני עם WP מגירסה 8.
קודם עם Lumia 920, אחר כך עם Lumia 1020 ועכשיו עם ה- 950XL.

לגבי אפליקציות. נכון, רוב האפליקציות החשובות והגדולות קיימות. מה שחסר זה אפליקציות לוקליות, במיוחד בארץ.
סתם רשימה חלקית של אפליקציות שאני אישית סובל מחסרונן:
פנגו, בנקים, רב-קו, אפליקציות לחלק ממצלמות האבטחה (DVR), ווייז מאוד מיושן שלא מתעדכן, אפליקציות לכל מיני שרותים שאני משתמש בהם לחיים הפרטיים ולעבודה, כמו Carbonite וכו'.

האשמה היחידה בכך היא מיקרוסופט ונוקיה. אני מאמין שאם מיקרוסופט לא היו רוכשים את נוקיה והורגים אותה, העתיד של הפלטפורה היה הרבה יותר מזהיר.
האשמה במפתחים עקב המעגל ביקוש הסגור
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה