התחנה המרכזית החדשה של פ"ת יוצאת לדרך.

מצב
הנושא נעול.

משה12333

New member
התחנה המרכזית החדשה של פ"ת יוצאת לדרך.

התחנה המרכזית החדשה של פ"ת יוצאת לדרך.
התחנה המרכזית הזמנית:

במשך כ-5 שנים תפעל התחנה המרכזית של פ"ת במיקום חדש: חניון ציבורי של עיריית פ"ת שנמצא בין ציר גיסין לבין רח' מבצע קדש.
האוטובוסים ייצאו/ייכנסו לתחנה המרכזית הזמנית מצפון ומדרום.
מדרום: האוטובוסים יגיעו כרגיל לרח' בר-כוכבא אך במקום לפנות ימינה, כפי שהם פונים היום לתוך התחנה המרכזית הישנה, הם יפנו שמאלה לרח' חלוצת הפרדסנות ודרכו ייכנסו/ייצאו לתחנה הזמנית.
מצפון: האוטובוסים ייצאו/ייכנסו לתחנה הזמנית מציר גיסין.


התחנה המרכזית החדשה:

התחנה הקיימת תהרס ובמקומה תיבנה התחנה המרכזית המתקדמת ביותר בארץ ואחת המתקדמות באירופה.
התחנה המרכזית החדשה תכלול 4 קומות מרתף תת-קרקעיות, מעליהן 3 קומות מסחר (קניון) ומעליהן 4 קומות משרדים.
היא תיבנה בצורה של גליל אנכי ענק חלול במרכזה, שאינו נראה מבחוץ ושמקשר בין כל הקומות, מקומת המרתף התחתונה ועד לקומת המשרדים העליונה. הגליל החלול הזה יכיל תנועה לוליינית של גרמי מדרגות נעות בין כל קומות התחנה.
מסביב לגליל הזה, מבנה התחנה יהיה בעיצוב עתידני מרשים של בלוקים מוארכים שמונחים בתפזורת מעגלית זה על גבי זה ושכאילו עומדים ליפול מחוסר יציבות בתפזורת.

קומות המרתף:
לאוטובוסים ולכלי הרכב הפרטיים לא תהיה גישה בכלל לקומת הקרקע של התחנה המרכזית. רק להולכי הרגל ולרוכבי האופניים תהיה גישה לקומת הכניסה של התחנה. לרוכבי האופניים תהיה ליד הכניסה הראשית מהרחוב חנייה ענקית מאובטחת לאופניים שלהם.
האוטובוסים ייכנסו לקומות המרתף אך ורק מרח' בר-כוכבא (כמו היום) וייצאו אך ורק לרח' המכבים.
כלי הרכב ייכנסו וייצאו לקומות המרתף משני הרחובות האלה, בשונה מהאוטובוסים ובנתיבים אחרים.

מסוף האוטובוסים (הרי לשם כך בונים את התחנה):
בקומת המרתף העליונה, כל תחנות האוטובוסים יהיו מסביב לגליל החלול ובצמוד אליו. הנוסעים ייכנסו מקומת הרחוב, יילכו לגליל החלול שבמרכז התחנה המרכזית, יירדו במדרגות הנעות הלולייניות קומה אחת ואז ייצאו מהגליל אל תחנות האוטובוסים התת-קרקעיות.

חניות כלי הרכב: המבלים בקניון והעובדים בקומות המשרדים יחנו בקומות המרתף התת-קרקעיות.

קומות הקניון: למבלים בקניון יהיו בכל קומה צגי ענק של זמני יציאות/כניסות האוטובוסים.

קומות המשרדים: עיריית פ"ת תתפנה ממשרדיה הישנים שבבניין העירייה המיתולוגי ותעבור למשרדים מפוארים בתחנה החדשה. המשרדים גם יכילו אולמות חדשים וממוחשבים של קבלת קהל לעירייה/למרפאות/לסוכנויות/ל...

מוניות שירות: מוניות השירות של קו 51 יתפנו מרח' פינסקר ויעברו לקומות המרתף.

בעוד כ-5 שנים התחנה המרכזית החדשה תתחיל לפעול.

מסביב לתחנה, ברחובות הסמוכים, מתוכננים להיהרס מבנים ישנים ומוזנחים במסגרת פרוייקט של התחדשות עירונית, כך שכל האזור של התחנה המרכזית החדשה יהיה מושך לקהל הנוסעים/הקונים/העובדים/המבלים בה.







































 
להתעלם.

התחנה המרכזית החדשה של פ"ת יוצאת לדרך.
התחנה המרכזית הזמנית:

במשך כ-5 שנים תפעל התחנה המרכזית של פ"ת במיקום חדש: חניון ציבורי של עיריית פ"ת שנמצא בין ציר גיסין לבין רח' מבצע קדש.
האוטובוסים ייצאו/ייכנסו לתחנה המרכזית הזמנית מצפון ומדרום.
מדרום: האוטובוסים יגיעו כרגיל לרח' בר-כוכבא אך במקום לפנות ימינה, כפי שהם פונים היום לתוך התחנה המרכזית הישנה, הם יפנו שמאלה לרח' חלוצת הפרדסנות ודרכו ייכנסו/ייצאו לתחנה הזמנית.
מצפון: האוטובוסים ייצאו/ייכנסו לתחנה הזמנית מציר גיסין.


התחנה המרכזית החדשה:

התחנה הקיימת תהרס ובמקומה תיבנה התחנה המרכזית המתקדמת ביותר בארץ ואחת המתקדמות באירופה.
התחנה המרכזית החדשה תכלול 4 קומות מרתף תת-קרקעיות, מעליהן 3 קומות מסחר (קניון) ומעליהן 4 קומות משרדים.
היא תיבנה בצורה של גליל אנכי ענק חלול במרכזה, שאינו נראה מבחוץ ושמקשר בין כל הקומות, מקומת המרתף התחתונה ועד לקומת המשרדים העליונה. הגליל החלול הזה יכיל תנועה לוליינית של גרמי מדרגות נעות בין כל קומות התחנה.
מסביב לגליל הזה, מבנה התחנה יהיה בעיצוב עתידני מרשים של בלוקים מוארכים שמונחים בתפזורת מעגלית זה על גבי זה ושכאילו עומדים ליפול מחוסר יציבות בתפזורת.

קומות המרתף:
לאוטובוסים ולכלי הרכב הפרטיים לא תהיה גישה בכלל לקומת הקרקע של התחנה המרכזית. רק להולכי הרגל ולרוכבי האופניים תהיה גישה לקומת הכניסה של התחנה. לרוכבי האופניים תהיה ליד הכניסה הראשית מהרחוב חנייה ענקית מאובטחת לאופניים שלהם.
האוטובוסים ייכנסו לקומות המרתף אך ורק מרח' בר-כוכבא (כמו היום) וייצאו אך ורק לרח' המכבים.
כלי הרכב ייכנסו וייצאו לקומות המרתף משני הרחובות האלה, בשונה מהאוטובוסים ובנתיבים אחרים.

מסוף האוטובוסים (הרי לשם כך בונים את התחנה):
בקומת המרתף העליונה, כל תחנות האוטובוסים יהיו מסביב לגליל החלול ובצמוד אליו. הנוסעים ייכנסו מקומת הרחוב, יילכו לגליל החלול שבמרכז התחנה המרכזית, יירדו במדרגות הנעות הלולייניות קומה אחת ואז ייצאו מהגליל אל תחנות האוטובוסים התת-קרקעיות.

חניות כלי הרכב: המבלים בקניון והעובדים בקומות המשרדים יחנו בקומות המרתף התת-קרקעיות.

קומות הקניון: למבלים בקניון יהיו בכל קומה צגי ענק של זמני יציאות/כניסות האוטובוסים.

קומות המשרדים: עיריית פ"ת תתפנה ממשרדיה הישנים שבבניין העירייה המיתולוגי ותעבור למשרדים מפוארים בתחנה החדשה. המשרדים גם יכילו אולמות חדשים וממוחשבים של קבלת קהל לעירייה/למרפאות/לסוכנויות/ל...

מוניות שירות: מוניות השירות של קו 51 יתפנו מרח' פינסקר ויעברו לקומות המרתף.

בעוד כ-5 שנים התחנה המרכזית החדשה תתחיל לפעול.

מסביב לתחנה, ברחובות הסמוכים, מתוכננים להיהרס מבנים ישנים ומוזנחים במסגרת פרוייקט של התחדשות עירונית, כך שכל האזור של התחנה המרכזית החדשה יהיה מושך לקהל הנוסעים/הקונים/העובדים/המבלים בה.
להתעלם.
 

elad1sh

New member
את ההסתות ,החרמות וההתעלמויות סיימתי בכיתה ג' ואתה?

את ההסתות ,החרמות וההתעלמויות סיימתי בכיתה ג' ואתה?
בד"כ אני לא מגיב פה בפורום ונהנה רק לקרוא את הפוסטים אבל לא יכולתי לשתוק.
אם אתה מעוניין להתעלם, בבקשה. אתה אפילו מוזמן לא לקרוא את הפוסטים שלו. אל תסיט אנשים אחרים להתעלם או להחרים משתתף אחר. גם אם הוא נורא מעצבן. גם אם הוא מפרסם מידע לא מדויק. גם אם הוא מפרסם מידע בעל "אופי פרסומי". הפוסטים פה (כמו גם הכתבות בישראל היום, ידיעות אחרונות Walla וכו') הם לא דבר אלוהים חיים ויש לקרוא אותם בערבון מוגבל. אני באופן אישי בוחר במה כן "להאמין" ובמה לא וקורא את הפוסטים שלו עם חיוך. אל עובדה אחת אין ויכוח, אין כמעט אחד בפורום שפרסם כ"כ הרבה תשרטים ותוכניות (גם אם חלק מהם ארכאיים). אותי זה מעניין לראות אותם. על זה מגיע לו שאפו.
אם אתה חושב שהוא עובר על חוקי הפורום וחושב שיש לסלקו בגלל מה שהוא עושה אז פנה למנהל הפורום.
אני יכול לומר לך מה הוא לא עושה. הוא לא מקלל. לא מתלהם. לא מגיב להסתה כנגדו.
את ההסתות ,החרמות וההתעלמויות סיימתי בכיתה ג' ואתה?
 

itamo

New member
התיאור נשמע כמו מעלון פרסומת, מה זה תחנה מודרנית ומתקדמת?

התחנה המרכזית החדשה של פ"ת יוצאת לדרך.
התחנה המרכזית הזמנית:

במשך כ-5 שנים תפעל התחנה המרכזית של פ"ת במיקום חדש: חניון ציבורי של עיריית פ"ת שנמצא בין ציר גיסין לבין רח' מבצע קדש.
האוטובוסים ייצאו/ייכנסו לתחנה המרכזית הזמנית מצפון ומדרום.
מדרום: האוטובוסים יגיעו כרגיל לרח' בר-כוכבא אך במקום לפנות ימינה, כפי שהם פונים היום לתוך התחנה המרכזית הישנה, הם יפנו שמאלה לרח' חלוצת הפרדסנות ודרכו ייכנסו/ייצאו לתחנה הזמנית.
מצפון: האוטובוסים ייצאו/ייכנסו לתחנה הזמנית מציר גיסין.


התחנה המרכזית החדשה:

התחנה הקיימת תהרס ובמקומה תיבנה התחנה המרכזית המתקדמת ביותר בארץ ואחת המתקדמות באירופה.
התחנה המרכזית החדשה תכלול 4 קומות מרתף תת-קרקעיות, מעליהן 3 קומות מסחר (קניון) ומעליהן 4 קומות משרדים.
היא תיבנה בצורה של גליל אנכי ענק חלול במרכזה, שאינו נראה מבחוץ ושמקשר בין כל הקומות, מקומת המרתף התחתונה ועד לקומת המשרדים העליונה. הגליל החלול הזה יכיל תנועה לוליינית של גרמי מדרגות נעות בין כל קומות התחנה.
מסביב לגליל הזה, מבנה התחנה יהיה בעיצוב עתידני מרשים של בלוקים מוארכים שמונחים בתפזורת מעגלית זה על גבי זה ושכאילו עומדים ליפול מחוסר יציבות בתפזורת.

קומות המרתף:
לאוטובוסים ולכלי הרכב הפרטיים לא תהיה גישה בכלל לקומת הקרקע של התחנה המרכזית. רק להולכי הרגל ולרוכבי האופניים תהיה גישה לקומת הכניסה של התחנה. לרוכבי האופניים תהיה ליד הכניסה הראשית מהרחוב חנייה ענקית מאובטחת לאופניים שלהם.
האוטובוסים ייכנסו לקומות המרתף אך ורק מרח' בר-כוכבא (כמו היום) וייצאו אך ורק לרח' המכבים.
כלי הרכב ייכנסו וייצאו לקומות המרתף משני הרחובות האלה, בשונה מהאוטובוסים ובנתיבים אחרים.

מסוף האוטובוסים (הרי לשם כך בונים את התחנה):
בקומת המרתף העליונה, כל תחנות האוטובוסים יהיו מסביב לגליל החלול ובצמוד אליו. הנוסעים ייכנסו מקומת הרחוב, יילכו לגליל החלול שבמרכז התחנה המרכזית, יירדו במדרגות הנעות הלולייניות קומה אחת ואז ייצאו מהגליל אל תחנות האוטובוסים התת-קרקעיות.

חניות כלי הרכב: המבלים בקניון והעובדים בקומות המשרדים יחנו בקומות המרתף התת-קרקעיות.

קומות הקניון: למבלים בקניון יהיו בכל קומה צגי ענק של זמני יציאות/כניסות האוטובוסים.

קומות המשרדים: עיריית פ"ת תתפנה ממשרדיה הישנים שבבניין העירייה המיתולוגי ותעבור למשרדים מפוארים בתחנה החדשה. המשרדים גם יכילו אולמות חדשים וממוחשבים של קבלת קהל לעירייה/למרפאות/לסוכנויות/ל...

מוניות שירות: מוניות השירות של קו 51 יתפנו מרח' פינסקר ויעברו לקומות המרתף.

בעוד כ-5 שנים התחנה המרכזית החדשה תתחיל לפעול.

מסביב לתחנה, ברחובות הסמוכים, מתוכננים להיהרס מבנים ישנים ומוזנחים במסגרת פרוייקט של התחדשות עירונית, כך שכל האזור של התחנה המרכזית החדשה יהיה מושך לקהל הנוסעים/הקונים/העובדים/המבלים בה.
התיאור נשמע כמו מעלון פרסומת, מה זה תחנה מודרנית ומתקדמת?
במה המודרניות והקידמה מתבטאות? ואיך אין אותה בתחנות אחרות בארץ ובאירופה?
 
זה אכן עלון פרסומת, ההודעות של משה12333 לא שוות התייחסות

התיאור נשמע כמו מעלון פרסומת, מה זה תחנה מודרנית ומתקדמת?
במה המודרניות והקידמה מתבטאות? ואיך אין אותה בתחנות אחרות בארץ ובאירופה?
זה אכן עלון פרסומת, ההודעות של משה12333 לא שוות התייחסות
 
דווקא לפרויקט הזה יש היתכנות

*למה* הוא עוד פה ?
דווקא לפרויקט הזה יש היתכנות
או השנה או ב-2018.

התוצאה לצערי לא תהיה טובה, תחנה מרכזית במרתף סגור ומעליה משרדים לא עובדים טוב יחד, לפחות לא כל עוד אין לנו צי חשמלי בהיקף נרחב. (ראו ת.מ. ירושלים ובעיות איכות הסביבה בה).
 

raminec

New member
יש אנשים שלעולם לא לומדים


דווקא לפרויקט הזה יש היתכנות
או השנה או ב-2018.

התוצאה לצערי לא תהיה טובה, תחנה מרכזית במרתף סגור ומעליה משרדים לא עובדים טוב יחד, לפחות לא כל עוד אין לנו צי חשמלי בהיקף נרחב. (ראו ת.מ. ירושלים ובעיות איכות הסביבה בה).
יש אנשים שלעולם לא לומדים
 
בינתיים משרד התחבורה לא שש להעביר כספים לטובת הפרויקט הזה

דווקא לפרויקט הזה יש היתכנות
או השנה או ב-2018.

התוצאה לצערי לא תהיה טובה, תחנה מרכזית במרתף סגור ומעליה משרדים לא עובדים טוב יחד, לפחות לא כל עוד אין לנו צי חשמלי בהיקף נרחב. (ראו ת.מ. ירושלים ובעיות איכות הסביבה בה).
בינתיים משרד התחבורה לא שש להעביר כספים לטובת הפרויקט הזה
וללא השתתפות משרד התחבורה, הפרויקט לא יוכל לצאת לפועל.
היו בחודשים האחרונים מספר כתבות על כך וכן דיונים במועצת עיריית פתח תקוה.
ראש עיריית פ"ת מאוד רוצה בפרויקט הזה (ולא בהכרח מהסיבות הנכונות...), אבל הוא מחכה לכסף ממשרד התחבורה.
[URL]http://mynetpetahtikva.co.il/article/3864[/URL]
באתר החברה לפיתוח פתח תקוה תאריך התחלת הביצוע כבר מופיע כאוגוסט 2017 (ויד הדחיה עוד נטויה).
[URL]http://ptcom.co.il/project/%D7%94%D7%AA%D7%97%D7%A0%D7%94-%D7%94%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%94/[/URL]
 

DanBus43Maalit72

Active member
תחנה מרכזית במרתף זה לא רעיון טוב.

דווקא לפרויקט הזה יש היתכנות
או השנה או ב-2018.

התוצאה לצערי לא תהיה טובה, תחנה מרכזית במרתף סגור ומעליה משרדים לא עובדים טוב יחד, לפחות לא כל עוד אין לנו צי חשמלי בהיקף נרחב. (ראו ת.מ. ירושלים ובעיות איכות הסביבה בה).
תחנה מרכזית במרתף זה לא רעיון טוב.
בתחמת רציפי דן הישנים היו במרתף והאוויר והזיהום מהאוטובוסים היה כלוא ועקב כך נסגרה קומה 2 בתמחת. עקב סיבה זו גם התחנה המרכזית החדשה בפתח תקווה עלולה להיסגר
 

משה12333

New member
לא ניתן ב-2018. חלון 10 השנים שאישרה למען הפרוייקט הזה

דווקא לפרויקט הזה יש היתכנות
או השנה או ב-2018.

התוצאה לצערי לא תהיה טובה, תחנה מרכזית במרתף סגור ומעליה משרדים לא עובדים טוב יחד, לפחות לא כל עוד אין לנו צי חשמלי בהיקף נרחב. (ראו ת.מ. ירושלים ובעיות איכות הסביבה בה).
לא ניתן ב-2018. חלון 10 השנים שאישרה למען הפרוייקט הזה
תב"ע פת/10/1256 עומד להיסגר בתאריך ה- 4/9/2017. לאחר תאריך זה, תכנית התחנה המרכזית החדשה תתבטל לפי חוק התכנון והבניה במדינת ישראל, אם הבניה לא תתחיל להתבצע בפועל.

תב"ע פת/10/1256 אושרה ע"י הועדה המחוזית לתכנון ולבניה של משרד הפנים וניתן לה תוקף בתאריך ה- 4/9/2007.

לא תאמין, אבל התכנית כללה אז תחנת רכבת כבדה של רכבת ישראל במפלס התת-קרקעי התחתון של התחנה המרכזית, בשלוחת מסילה שהיתה אמורה להתפצל לתוך פ"ת ממסילת הירקון.

בינתיים, רכבת ישראל ויתרה על רצועת השטח שלה מרח' גיסין ועד לרחוב אורלוב וכעת הרצועה שייכת לעיריית פ"ת.

כמובן שעיריית פ"ת עדכנה את התב"ע הזאת וכעת מופיע בה מבנה התחנה המרכזית החדשה.


זיהום האוויר:
שים לב לתמונות שצירפתי לך כעת. תראה שם בבירור 8 פתחים ענקיים בצורת משולשים שכתוב עליהם: "פתח אויר עד קומת טרמינל".

האוטובוסים ומוניות השירות יחנו אך ורק בקומה התת-קרקעית העליונה, עם פתחי האוורור הענקיים שיהיו לה עד לפני השטח שבחוץ.

הקומה הזאת תהיה גם פי 2 בגובהה משאר הקומות התת-קרקעיות שמתחתיה ותכיל גם את הכניסות והיציאות הענקיות החוצה מהתחנה המרכזית, שיספקו אוורור נוסף.

המכוניות הפרטיות יחנו אך ורק מתחת לקומת האוטובוסים ומוניות השירות.











 
לא תתחיל בנייה ב־2017 וסביר שגם לא ב־2019

לא ניתן ב-2018. חלון 10 השנים שאישרה למען הפרוייקט הזה
תב"ע פת/10/1256 עומד להיסגר בתאריך ה- 4/9/2017. לאחר תאריך זה, תכנית התחנה המרכזית החדשה תתבטל לפי חוק התכנון והבניה במדינת ישראל, אם הבניה לא תתחיל להתבצע בפועל.

תב"ע פת/10/1256 אושרה ע"י הועדה המחוזית לתכנון ולבניה של משרד הפנים וניתן לה תוקף בתאריך ה- 4/9/2007.

לא תאמין, אבל התכנית כללה אז תחנת רכבת כבדה של רכבת ישראל במפלס התת-קרקעי התחתון של התחנה המרכזית, בשלוחת מסילה שהיתה אמורה להתפצל לתוך פ"ת ממסילת הירקון.

בינתיים, רכבת ישראל ויתרה על רצועת השטח שלה מרח' גיסין ועד לרחוב אורלוב וכעת הרצועה שייכת לעיריית פ"ת.

כמובן שעיריית פ"ת עדכנה את התב"ע הזאת וכעת מופיע בה מבנה התחנה המרכזית החדשה.


זיהום האוויר:
שים לב לתמונות שצירפתי לך כעת. תראה שם בבירור 8 פתחים ענקיים בצורת משולשים שכתוב עליהם: "פתח אויר עד קומת טרמינל".

האוטובוסים ומוניות השירות יחנו אך ורק בקומה התת-קרקעית העליונה, עם פתחי האוורור הענקיים שיהיו לה עד לפני השטח שבחוץ.

הקומה הזאת תהיה גם פי 2 בגובהה משאר הקומות התת-קרקעיות שמתחתיה ותכיל גם את הכניסות והיציאות הענקיות החוצה מהתחנה המרכזית, שיספקו אוורור נוסף.

המכוניות הפרטיות יחנו אך ורק מתחת לקומת האוטובוסים ומוניות השירות.
לא תתחיל בנייה ב־2017 וסביר שגם לא ב־2019
תוקף תוכנית תמיד ניתן להאריך בוועדת התכנון המקומיתץ
בנוסף מתנהל דיון בוועדה המקומית בהקשר לתב״ע פת/מק/25/1256 אשר נדרש לצורך איחוד וחלוקה מחדש של חלקות במקום.
לפני שיאושר האיחוד וחלוקה מחדש, לא תוכל וועדת התכנון לאשר תוכניות מפורטות ולהוציא היתרי בנייה.
http://147.236.237.215/PTmoss/Status/Statusframes12120.htm
 

משה12333

New member
מה הקשר בכלל לוועדת התכנון המקומית? זו לא תכנית שנדחתה ע"י

לא תתחיל בנייה ב־2017 וסביר שגם לא ב־2019
תוקף תוכנית תמיד ניתן להאריך בוועדת התכנון המקומיתץ
בנוסף מתנהל דיון בוועדה המקומית בהקשר לתב״ע פת/מק/25/1256 אשר נדרש לצורך איחוד וחלוקה מחדש של חלקות במקום.
לפני שיאושר האיחוד וחלוקה מחדש, לא תוכל וועדת התכנון לאשר תוכניות מפורטות ולהוציא היתרי בנייה.
http://147.236.237.215/PTmoss/Status/Statusframes12120.htm
מה הקשר בכלל לוועדת התכנון המקומית? זו לא תכנית שנדחתה ע"י
ועדת התכנון המחוזית הממשלתית והוחזרה אחורה לוועדת התכנון המקומית.

זו תכנית שאושרה ע"י ועדת התכנון המחוזית שנתנה לה תוקף של 10 שנים, לפי חוק התכנון והבניה בישראל.

חוק התכנון והבניה מאשר ליוזם התכנית (עיריית פ"ת) לערוך בה שינויים אבל בשום פנים ואופן לא להאריך את תוקפה.

שים לב שמהנדסת העיר מציינת במפורש את הסעיפים בחוק התכנון והבנייה שמאפשרים לה לשנות את מבנה התחנה המרכזית החדשה.

בתאריך ה-4/9/2017 התכנית תתבטל ולכן כעת מתחילים את הבניה שלה.





 

25306yosef

New member
תמונה של התחנה המרכזית המפוארת שתוקם במיוחד עבור משה12333

התחנה המרכזית החדשה של פ"ת יוצאת לדרך.
התחנה המרכזית הזמנית:

במשך כ-5 שנים תפעל התחנה המרכזית של פ"ת במיקום חדש: חניון ציבורי של עיריית פ"ת שנמצא בין ציר גיסין לבין רח' מבצע קדש.
האוטובוסים ייצאו/ייכנסו לתחנה המרכזית הזמנית מצפון ומדרום.
מדרום: האוטובוסים יגיעו כרגיל לרח' בר-כוכבא אך במקום לפנות ימינה, כפי שהם פונים היום לתוך התחנה המרכזית הישנה, הם יפנו שמאלה לרח' חלוצת הפרדסנות ודרכו ייכנסו/ייצאו לתחנה הזמנית.
מצפון: האוטובוסים ייצאו/ייכנסו לתחנה הזמנית מציר גיסין.


התחנה המרכזית החדשה:

התחנה הקיימת תהרס ובמקומה תיבנה התחנה המרכזית המתקדמת ביותר בארץ ואחת המתקדמות באירופה.
התחנה המרכזית החדשה תכלול 4 קומות מרתף תת-קרקעיות, מעליהן 3 קומות מסחר (קניון) ומעליהן 4 קומות משרדים.
היא תיבנה בצורה של גליל אנכי ענק חלול במרכזה, שאינו נראה מבחוץ ושמקשר בין כל הקומות, מקומת המרתף התחתונה ועד לקומת המשרדים העליונה. הגליל החלול הזה יכיל תנועה לוליינית של גרמי מדרגות נעות בין כל קומות התחנה.
מסביב לגליל הזה, מבנה התחנה יהיה בעיצוב עתידני מרשים של בלוקים מוארכים שמונחים בתפזורת מעגלית זה על גבי זה ושכאילו עומדים ליפול מחוסר יציבות בתפזורת.

קומות המרתף:
לאוטובוסים ולכלי הרכב הפרטיים לא תהיה גישה בכלל לקומת הקרקע של התחנה המרכזית. רק להולכי הרגל ולרוכבי האופניים תהיה גישה לקומת הכניסה של התחנה. לרוכבי האופניים תהיה ליד הכניסה הראשית מהרחוב חנייה ענקית מאובטחת לאופניים שלהם.
האוטובוסים ייכנסו לקומות המרתף אך ורק מרח' בר-כוכבא (כמו היום) וייצאו אך ורק לרח' המכבים.
כלי הרכב ייכנסו וייצאו לקומות המרתף משני הרחובות האלה, בשונה מהאוטובוסים ובנתיבים אחרים.

מסוף האוטובוסים (הרי לשם כך בונים את התחנה):
בקומת המרתף העליונה, כל תחנות האוטובוסים יהיו מסביב לגליל החלול ובצמוד אליו. הנוסעים ייכנסו מקומת הרחוב, יילכו לגליל החלול שבמרכז התחנה המרכזית, יירדו במדרגות הנעות הלולייניות קומה אחת ואז ייצאו מהגליל אל תחנות האוטובוסים התת-קרקעיות.

חניות כלי הרכב: המבלים בקניון והעובדים בקומות המשרדים יחנו בקומות המרתף התת-קרקעיות.

קומות הקניון: למבלים בקניון יהיו בכל קומה צגי ענק של זמני יציאות/כניסות האוטובוסים.

קומות המשרדים: עיריית פ"ת תתפנה ממשרדיה הישנים שבבניין העירייה המיתולוגי ותעבור למשרדים מפוארים בתחנה החדשה. המשרדים גם יכילו אולמות חדשים וממוחשבים של קבלת קהל לעירייה/למרפאות/לסוכנויות/ל...

מוניות שירות: מוניות השירות של קו 51 יתפנו מרח' פינסקר ויעברו לקומות המרתף.

בעוד כ-5 שנים התחנה המרכזית החדשה תתחיל לפעול.

מסביב לתחנה, ברחובות הסמוכים, מתוכננים להיהרס מבנים ישנים ומוזנחים במסגרת פרוייקט של התחדשות עירונית, כך שכל האזור של התחנה המרכזית החדשה יהיה מושך לקהל הנוסעים/הקונים/העובדים/המבלים בה.
תמונה של התחנה המרכזית המפוארת שתוקם במיוחד עבור משה12333
וכמו שמשה12333 יודע להוריד תמונות ולהעלותן לפורום, אז גם אני יודע להוריד תמונות.

 

משה12333

New member
תודה על התמונה. כעת, צרף לה את התשריט שלה מנספח התנועה של

תמונה של התחנה המרכזית המפוארת שתוקם במיוחד עבור משה12333
וכמו שמשה12333 יודע להוריד תמונות ולהעלותן לפורום, אז גם אני יודע להוריד תמונות.
תודה על התמונה. כעת, צרף לה את התשריט שלה מנספח התנועה של
התב"ע שלה.

אם אינך יכול לצרף את תמונת התשריט שלה, אז כל דו-שיח בינינו הוא פשוט בלתי אפשרי כי אנחנו דוברים בשתי שפות שונות, בהרבה מאד מובנים.

 
כמעט, אבל רק כמעט, כמעט טוב מאוד...

התחנה המרכזית החדשה של פ"ת יוצאת לדרך.
התחנה המרכזית הזמנית:

במשך כ-5 שנים תפעל התחנה המרכזית של פ"ת במיקום חדש: חניון ציבורי של עיריית פ"ת שנמצא בין ציר גיסין לבין רח' מבצע קדש.
האוטובוסים ייצאו/ייכנסו לתחנה המרכזית הזמנית מצפון ומדרום.
מדרום: האוטובוסים יגיעו כרגיל לרח' בר-כוכבא אך במקום לפנות ימינה, כפי שהם פונים היום לתוך התחנה המרכזית הישנה, הם יפנו שמאלה לרח' חלוצת הפרדסנות ודרכו ייכנסו/ייצאו לתחנה הזמנית.
מצפון: האוטובוסים ייצאו/ייכנסו לתחנה הזמנית מציר גיסין.


התחנה המרכזית החדשה:

התחנה הקיימת תהרס ובמקומה תיבנה התחנה המרכזית המתקדמת ביותר בארץ ואחת המתקדמות באירופה.
התחנה המרכזית החדשה תכלול 4 קומות מרתף תת-קרקעיות, מעליהן 3 קומות מסחר (קניון) ומעליהן 4 קומות משרדים.
היא תיבנה בצורה של גליל אנכי ענק חלול במרכזה, שאינו נראה מבחוץ ושמקשר בין כל הקומות, מקומת המרתף התחתונה ועד לקומת המשרדים העליונה. הגליל החלול הזה יכיל תנועה לוליינית של גרמי מדרגות נעות בין כל קומות התחנה.
מסביב לגליל הזה, מבנה התחנה יהיה בעיצוב עתידני מרשים של בלוקים מוארכים שמונחים בתפזורת מעגלית זה על גבי זה ושכאילו עומדים ליפול מחוסר יציבות בתפזורת.

קומות המרתף:
לאוטובוסים ולכלי הרכב הפרטיים לא תהיה גישה בכלל לקומת הקרקע של התחנה המרכזית. רק להולכי הרגל ולרוכבי האופניים תהיה גישה לקומת הכניסה של התחנה. לרוכבי האופניים תהיה ליד הכניסה הראשית מהרחוב חנייה ענקית מאובטחת לאופניים שלהם.
האוטובוסים ייכנסו לקומות המרתף אך ורק מרח' בר-כוכבא (כמו היום) וייצאו אך ורק לרח' המכבים.
כלי הרכב ייכנסו וייצאו לקומות המרתף משני הרחובות האלה, בשונה מהאוטובוסים ובנתיבים אחרים.

מסוף האוטובוסים (הרי לשם כך בונים את התחנה):
בקומת המרתף העליונה, כל תחנות האוטובוסים יהיו מסביב לגליל החלול ובצמוד אליו. הנוסעים ייכנסו מקומת הרחוב, יילכו לגליל החלול שבמרכז התחנה המרכזית, יירדו במדרגות הנעות הלולייניות קומה אחת ואז ייצאו מהגליל אל תחנות האוטובוסים התת-קרקעיות.

חניות כלי הרכב: המבלים בקניון והעובדים בקומות המשרדים יחנו בקומות המרתף התת-קרקעיות.

קומות הקניון: למבלים בקניון יהיו בכל קומה צגי ענק של זמני יציאות/כניסות האוטובוסים.

קומות המשרדים: עיריית פ"ת תתפנה ממשרדיה הישנים שבבניין העירייה המיתולוגי ותעבור למשרדים מפוארים בתחנה החדשה. המשרדים גם יכילו אולמות חדשים וממוחשבים של קבלת קהל לעירייה/למרפאות/לסוכנויות/ל...

מוניות שירות: מוניות השירות של קו 51 יתפנו מרח' פינסקר ויעברו לקומות המרתף.

בעוד כ-5 שנים התחנה המרכזית החדשה תתחיל לפעול.

מסביב לתחנה, ברחובות הסמוכים, מתוכננים להיהרס מבנים ישנים ומוזנחים במסגרת פרוייקט של התחדשות עירונית, כך שכל האזור של התחנה המרכזית החדשה יהיה מושך לקהל הנוסעים/הקונים/העובדים/המבלים בה.
כמעט, אבל רק כמעט, כמעט טוב מאוד...
אני לא נכנס לוויכוח עם משה12333 - אני לא יודע אם יש נכונות בפרסום הזה או לא. אבל אני מניח שכן, ואז:
התכנית יפה ומרשימה ותקדם את האזור, אבל למה כל כך מעט שטחי משרד? אם יש כזה טרמינל תחבורתי יפה ונגיש - יהיו גופים רבים שכדאי יהיה להם לשכור שם שטחים, ובפרט משרדי ממשלה / עיריה שיהיו כולם תחת קורת גג אחת נגישה ומונגשת ולא מפוזרים ברחבי העיר. היה צריך לנצל את הנגישות המוגברת וליצור מרכז משרדים / שירותים משמעותי. פספוס של הזדמנות...
 

משה12333

New member
העניין עם חלון הזמן של 10 השנים הוא לא צחוק. כל משאבי

כמעט, אבל רק כמעט, כמעט טוב מאוד...
אני לא נכנס לוויכוח עם משה12333 - אני לא יודע אם יש נכונות בפרסום הזה או לא. אבל אני מניח שכן, ואז:
התכנית יפה ומרשימה ותקדם את האזור, אבל למה כל כך מעט שטחי משרד? אם יש כזה טרמינל תחבורתי יפה ונגיש - יהיו גופים רבים שכדאי יהיה להם לשכור שם שטחים, ובפרט משרדי ממשלה / עיריה שיהיו כולם תחת קורת גג אחת נגישה ומונגשת ולא מפוזרים ברחבי העיר. היה צריך לנצל את הנגישות המוגברת וליצור מרכז משרדים / שירותים משמעותי. פספוס של הזדמנות...
העניין עם חלון הזמן של 10 השנים הוא לא צחוק. כל משאבי
העירייה מופנים כרגע ע"מ להתחיל את הבניה מיד ע"י הלוואות שהעירייה לוקחת מהבנקים ואח"כ תתבצע רתימת משרד התחבורה ומשרד הבינוי והשיכון לשם השלמת כל הסכום (מעל ל-300 מיליון שקלים).

תמיד המשרדים הממשלתיים האלה פועלים כך בהתנהלותם מול השלטון המקומי וכך תמיד היה גם בפ"ת:

עיריית פ"ת סגרה על דעת עצמה את "ציר המוות" בז'בוטינסקי, בניגוד להוראת משרד התחבורה ואח"כ משרד התחבורה נאלץ להסכים לכך.

כך גם עם משרד הבינוי והשיכון שנאלץ להסכים לכל הפרוייקטים הגדולים בעיר של הריסת שכונות בנייני הרכבת ובניית מגדלי המגורים במקומם.


העבודות להריסת התחנה המרכזית הישנה יתחילו בקרוב מאד ואפילו בקרוב מאד מאד. מועצת העיר אישרה לפרוייקט את ההלוואות ונתנה לו את ברכת הדרך לפני שבועיים.

(שים לב לגודל השטח של קומות המשרדים שמעל לקומות הקניון. יהיה שם מס' עצום של משרדים ממשלתיים/משרדים פרטיים/מרפאות/סוכנויות/בנקים...) .

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה