: מה ידוע על מדבקה זו...,

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
: מה ידוע על מדבקה זו...,

: מה ידוע על מדבקה זו...,
ומה משמעותה?

 

אלון 58

New member
מענין מאד...,

שהקרון הותאם גם לחשמול
בהרבה קרונות DD של הרכבת יש את המדבקה הזו.
כיום הקרונות הללו משמשים ברכבות דיזל ובעתיד ישמשו ברכבות מחושמלות.
מענין מאד...,
וכל זה למרות שיש עדיין כמה "מוקדי התנגדות" לחשמול,שמי יודע אם זה בכלל יצא לפועל.
 
זה כבר יוצא לפועל, ולו בגלל שהקו המהיר לירושלים חייב להיות

מענין מאד...,
וכל זה למרות שיש עדיין כמה "מוקדי התנגדות" לחשמול,שמי יודע אם זה בכלל יצא לפועל.
זה כבר יוצא לפועל, ולו בגלל שהקו המהיר לירושלים חייב להיות
מחושמל.
 

25306yosef

New member
ומה עם יונה יהב בחיפה?

זה כבר יוצא לפועל, ולו בגלל שהקו המהיר לירושלים חייב להיות
מחושמל.
ומה עם יונה יהב בחיפה?
למיטב ידיעתי הסיפור בחיפה עדיין לא הסתיים. שם יש עדיין התנגדות עזה לחישמול

ועד שלא יסתיים הסיפור בחיפה אז למיטב ידיעתי לא יוכלו לחשמל את מסילות הרכבת בחיפה על כל המשתמע מכך.
 
ממילא בשלב הזה החישמול יתבצע רק בין הרצליה לירושלים

ומה עם יונה יהב בחיפה?
למיטב ידיעתי הסיפור בחיפה עדיין לא הסתיים. שם יש עדיין התנגדות עזה לחישמול

ועד שלא יסתיים הסיפור בחיפה אז למיטב ידיעתי לא יוכלו לחשמל את מסילות הרכבת בחיפה על כל המשתמע מכך.
ממילא בשלב הזה החישמול יתבצע רק בין הרצליה לירושלים
אם חיפה תעשה בעיות לגבי החישמול גם בסוף העשור הזה, אז יהיו לכך תוצאות שחיפה וכל מה שמצפון לחיפה רק יפסידו מכך.
חיפה בכל מקרה לא יכולה למנוע חישמול של מסילות מדרום לה והחישמול הזה יבוצע גם יבוצע.
לאחר שרכבות מחושמלות יתחילו לפעול בין הרצליה לירושלים, חיפה (שלא בטוח שיהב עדיין יעמוד אז בראשות עירייתה - הבחירות המוניציפליות צפויות להתקיים לקראת סוף 2018) לא תרצה להישאר מאחור ולשמוע על צורך בהחלפת רכבות על מנת להגיע לתל אביב. מרגע שחלק מהרשת תהיה מחושמלת לא יהיה קשה במיוחד לרכבת ולמדינה לנקוט בצעדים שישכנעו את חיפה להתרצות, אם עדיין לא התרצתה.
 

Ccyclist

Well-known member
את המאבק התעמולתי הם הפסידו בגלל כל השקרים.

ממילא בשלב הזה החישמול יתבצע רק בין הרצליה לירושלים
אם חיפה תעשה בעיות לגבי החישמול גם בסוף העשור הזה, אז יהיו לכך תוצאות שחיפה וכל מה שמצפון לחיפה רק יפסידו מכך.
חיפה בכל מקרה לא יכולה למנוע חישמול של מסילות מדרום לה והחישמול הזה יבוצע גם יבוצע.
לאחר שרכבות מחושמלות יתחילו לפעול בין הרצליה לירושלים, חיפה (שלא בטוח שיהב עדיין יעמוד אז בראשות עירייתה - הבחירות המוניציפליות צפויות להתקיים לקראת סוף 2018) לא תרצה להישאר מאחור ולשמוע על צורך בהחלפת רכבות על מנת להגיע לתל אביב. מרגע שחלק מהרשת תהיה מחושמלת לא יהיה קשה במיוחד לרכבת ולמדינה לנקוט בצעדים שישכנעו את חיפה להתרצות, אם עדיין לא התרצתה.
את המאבק התעמולתי הם הפסידו בגלל כל השקרים.
ההחלטה הרשמית נפלה שהרשת תחושמל בחישמול עילי והנסיונות להפחיד את הציבור נכשלו, בין השאר הודות לפורום זה שהראה דוגמה אחר דוגמה מהמתקדמות שבמדינות העולם של חישמול עילי בכל סוגי המקומות שהמתנגדים טענו שאי אפשר לחשמל מכל מני סיבות שונות ומשונות שבדו מליבם.
&nbsp
היתה תקופה מסויימת לפני כמה שנים שהפורום הזה וכל כתבה עיתונאית בנושא החישמול הוצפו בתגובות מאורגנות או בתשלום מטעם יהב ושות', שמות משתמש שהגיבו רק בעניין החישמול ולפי דף המסרים של יהב. התקופה הזו נגמרה וחדר המלחמה שלהם פורק משום שהם הפסידו בוויכוח.
 

Bus Nerd

Active member
החלפת רכבות כדי להגיע לת"א לא תקרה בכל מקרה

ממילא בשלב הזה החישמול יתבצע רק בין הרצליה לירושלים
אם חיפה תעשה בעיות לגבי החישמול גם בסוף העשור הזה, אז יהיו לכך תוצאות שחיפה וכל מה שמצפון לחיפה רק יפסידו מכך.
חיפה בכל מקרה לא יכולה למנוע חישמול של מסילות מדרום לה והחישמול הזה יבוצע גם יבוצע.
לאחר שרכבות מחושמלות יתחילו לפעול בין הרצליה לירושלים, חיפה (שלא בטוח שיהב עדיין יעמוד אז בראשות עירייתה - הבחירות המוניציפליות צפויות להתקיים לקראת סוף 2018) לא תרצה להישאר מאחור ולשמוע על צורך בהחלפת רכבות על מנת להגיע לתל אביב. מרגע שחלק מהרשת תהיה מחושמלת לא יהיה קשה במיוחד לרכבת ולמדינה לנקוט בצעדים שישכנעו את חיפה להתרצות, אם עדיין לא התרצתה.
החלפת רכבות כדי להגיע לת"א לא תקרה בכל מקרה
אי אפשר לפצל את הקווים מהצפון לת"א לשניים, קו חיפה-ת"א (על כל תתי הקווים שלו, שממשיכים יותר צפונה) הוא הקו העמוס והפופולרי ביותר בר"י למיטב ידיעתי. זה לא קו שאפשר לפצל אלא אם רוצים שרוב הנוסעים ינטשו את הרכבת ויחליפו לאמצעים אחרים (יש לזכור שר"י לא מדוייקת כמו הרכבת השוויצרית, והחלפה משמעותה פוטנציאל לאיחורים גדולים).

אני מאמין שחיפה תיכנע בסוף ותסכים לחשמול.
 

Bus Nerd

Active member
תוספת להודעתי הקודמת

החלפת רכבות כדי להגיע לת"א לא תקרה בכל מקרה
אי אפשר לפצל את הקווים מהצפון לת"א לשניים, קו חיפה-ת"א (על כל תתי הקווים שלו, שממשיכים יותר צפונה) הוא הקו העמוס והפופולרי ביותר בר"י למיטב ידיעתי. זה לא קו שאפשר לפצל אלא אם רוצים שרוב הנוסעים ינטשו את הרכבת ויחליפו לאמצעים אחרים (יש לזכור שר"י לא מדוייקת כמו הרכבת השוויצרית, והחלפה משמעותה פוטנציאל לאיחורים גדולים).

אני מאמין שחיפה תיכנע בסוף ותסכים לחשמול.
תוספת להודעתי הקודמת
הסיטואציה היחידה שבה לא תהיה ברירה אלא לפצל את הקו היא אם קירוי האיילון בת"א ייתבצע לפני שיהיה חשמול מצפון לת"א, כי מתחת לקירוי אי אפשר להפעיל רכבות דיזל בצורה בטוחה ובריאה. אבל אני לא מאמין שחיפה תצליח לדחות את החשמול *כל כך* הרבה זמן.
 

david80

Member
אני לא מבין מדוע חשמול כרמיאל נמצא בסדר עדיפות שנייה

ממילא בשלב הזה החישמול יתבצע רק בין הרצליה לירושלים
אם חיפה תעשה בעיות לגבי החישמול גם בסוף העשור הזה, אז יהיו לכך תוצאות שחיפה וכל מה שמצפון לחיפה רק יפסידו מכך.
חיפה בכל מקרה לא יכולה למנוע חישמול של מסילות מדרום לה והחישמול הזה יבוצע גם יבוצע.
לאחר שרכבות מחושמלות יתחילו לפעול בין הרצליה לירושלים, חיפה (שלא בטוח שיהב עדיין יעמוד אז בראשות עירייתה - הבחירות המוניציפליות צפויות להתקיים לקראת סוף 2018) לא תרצה להישאר מאחור ולשמוע על צורך בהחלפת רכבות על מנת להגיע לתל אביב. מרגע שחלק מהרשת תהיה מחושמלת לא יהיה קשה במיוחד לרכבת ולמדינה לנקוט בצעדים שישכנעו את חיפה להתרצות, אם עדיין לא התרצתה.
אני לא מבין מדוע חשמול כרמיאל נמצא בסדר עדיפות שנייה
מכמה סיבות:
1) הקו לכרמיאל ממלא יופעל בהתחלה עם רכבות דיזל והשיפוע (אשר להערכתי הרבה יותר מתונה מאשר ב-A1) לא ת\ימנע מקטרי היורו 3200 "לטפס" במהירות 160 קמ"ש.
2) קידום חשמול בקווים מרובי תחנות כמו ת"א - משה דיין ולולאת השרון תביא הרבה יותר תועלת מבחינת זמני הנסיעה, על אחת כמה וכמה עם הקרונועים החשמליים שצפויים להגיע כבר בשנת 2019.
3) למרות שהחזון של חיפה ל"חיבור העיר אל הים" מעניינת אותי כקליפת שום, אני חושב שבמידה ומימוש חזון זה יהיה עובדה מוגמרת, יהיה אולי עדיף לעשות לו"ז מסונכרן (זירוז פרויקט מנהור/שיקוע הקטע הרלוונטי תוך דחיית החשמול) ולחסוך עבודה כפולה של חשמול מסילה שעתידה להתפרק.
 

david80

Member
הסיבה היחידה שאני רואה - צמצום סיכון חיי אדם במנהרת גילון

אני לא מבין מדוע חשמול כרמיאל נמצא בסדר עדיפות שנייה
מכמה סיבות:
1) הקו לכרמיאל ממלא יופעל בהתחלה עם רכבות דיזל והשיפוע (אשר להערכתי הרבה יותר מתונה מאשר ב-A1) לא ת\ימנע מקטרי היורו 3200 "לטפס" במהירות 160 קמ"ש.
2) קידום חשמול בקווים מרובי תחנות כמו ת"א - משה דיין ולולאת השרון תביא הרבה יותר תועלת מבחינת זמני הנסיעה, על אחת כמה וכמה עם הקרונועים החשמליים שצפויים להגיע כבר בשנת 2019.
3) למרות שהחזון של חיפה ל"חיבור העיר אל הים" מעניינת אותי כקליפת שום, אני חושב שבמידה ומימוש חזון זה יהיה עובדה מוגמרת, יהיה אולי עדיף לעשות לו"ז מסונכרן (זירוז פרויקט מנהור/שיקוע הקטע הרלוונטי תוך דחיית החשמול) ולחסוך עבודה כפולה של חשמול מסילה שעתידה להתפרק.
הסיבה היחידה שאני רואה - צמצום סיכון חיי אדם במנהרת גילון
 

Bus Nerd

Active member
כשמתכננים קו בודקים את הביקושים לכל אורכו

אני לא מבין מדוע חשמול כרמיאל נמצא בסדר עדיפות שנייה
מכמה סיבות:
1) הקו לכרמיאל ממלא יופעל בהתחלה עם רכבות דיזל והשיפוע (אשר להערכתי הרבה יותר מתונה מאשר ב-A1) לא ת\ימנע מקטרי היורו 3200 "לטפס" במהירות 160 קמ"ש.
2) קידום חשמול בקווים מרובי תחנות כמו ת"א - משה דיין ולולאת השרון תביא הרבה יותר תועלת מבחינת זמני הנסיעה, על אחת כמה וכמה עם הקרונועים החשמליים שצפויים להגיע כבר בשנת 2019.
3) למרות שהחזון של חיפה ל"חיבור העיר אל הים" מעניינת אותי כקליפת שום, אני חושב שבמידה ומימוש חזון זה יהיה עובדה מוגמרת, יהיה אולי עדיף לעשות לו"ז מסונכרן (זירוז פרויקט מנהור/שיקוע הקטע הרלוונטי תוך דחיית החשמול) ולחסוך עבודה כפולה של חשמול מסילה שעתידה להתפרק.
כשמתכננים קו בודקים את הביקושים לכל אורכו
ור"י (או חברת הייעוץ שתיכננה להם את הקווים) זיהו שלקו כרמיאל-ירושלים יש פוטנציאל נוסעים גדול, וכדי להפעיל את כרמיאל-ירושלים צריך לחשמל את המסילה כל הדרך עד כרמיאל.

ויש בזה היגיון, לחבר את הצפון לירושלים. על הדרך זה גם אומר הגדלת התדירות של הרכבות שנוסעות מהצפון לת"א ולנתב"ג (כי הקו לירושלים הוא בנוסף, ולא במקום, לקווים הקיימים כיום).
 
הקו בין כרמיאל לירושלים יהיה במקום קו נהריה-מודיעין

כשמתכננים קו בודקים את הביקושים לכל אורכו
ור"י (או חברת הייעוץ שתיכננה להם את הקווים) זיהו שלקו כרמיאל-ירושלים יש פוטנציאל נוסעים גדול, וכדי להפעיל את כרמיאל-ירושלים צריך לחשמל את המסילה כל הדרך עד כרמיאל.

ויש בזה היגיון, לחבר את הצפון לירושלים. על הדרך זה גם אומר הגדלת התדירות של הרכבות שנוסעות מהצפון לת"א ולנתב"ג (כי הקו לירושלים הוא בנוסף, ולא במקום, לקווים הקיימים כיום).
הקו בין כרמיאל לירושלים יהיה במקום קו נהריה-מודיעין
גם בתוכנית לשנת 2020 - יהיו ארבע רכבות בשעה בשעות השיא בין הצפון לת"א.

 
התוכנית ל-2040 היא בינתיים חזון רחוק. בתוכניות הממשיות בשלב

אבל בתוכנית ל־2040 יהיו יותר
התוכנית ל-2040 היא בינתיים חזון רחוק. בתוכניות הממשיות בשלב
זה, לא יהיו יותר רכבות בין חיפה לת"א והרכבות בין כרמיאל לירושלים כן יופעלו במקום רכבות אחרות שפועלות כיום.

התוכניות לשנת 2040 תלויות בריבוע מסילות החוף וריבוע מסילות החוף זה עוד פרויקט שתלוי ברצונותיה של עיריית חיפה, מעבר לחישמול. ולמעשה ההסדרים בין המדינה לעיריית חיפה, ככל שיהיו, ישפיעו על שני הפרויקטים.
התוכנית לשנת 2020 מתחשבת ביישום החישמול אבל לא מתייחסת בכלל להכפלת מסילות החוף, צפונית לרשפון.
 

25306yosef

New member
האם בכלל נראה לך שיצליחו לבצע את ריבוע מסילות החוף בחיפה?

התוכנית ל-2040 היא בינתיים חזון רחוק. בתוכניות הממשיות בשלב
זה, לא יהיו יותר רכבות בין חיפה לת"א והרכבות בין כרמיאל לירושלים כן יופעלו במקום רכבות אחרות שפועלות כיום.

התוכניות לשנת 2040 תלויות בריבוע מסילות החוף וריבוע מסילות החוף זה עוד פרויקט שתלוי ברצונותיה של עיריית חיפה, מעבר לחישמול. ולמעשה ההסדרים בין המדינה לעיריית חיפה, ככל שיהיו, ישפיעו על שני הפרויקטים.
התוכנית לשנת 2020 מתחשבת ביישום החישמול אבל לא מתייחסת בכלל להכפלת מסילות החוף, צפונית לרשפון.
האם בכלל נראה לך שיצליחו לבצע את ריבוע מסילות החוף בחיפה?
ואני כמובן מדבר על תחום העיר חיפה ששם קיימת הבעייה של ריבוע מסילות החוף.

בכל הקטע של מסילת החוף שבין רשפון (שעד שם כמעט וכבר יש 4 מסילות) ועד לאזור חוף הכרמל (תחום השיפוט של עיריית חיפה) אין בעייה לבצע את ריבוע מסילות החוף.

אבל כאשר מגיעים לאזור חוף הכרמל היכן שמתחיל תחום השיפוט של עיריית חיפה, פתאום מתחילות כל הבעיות וכל הצרות ופתאום הפלא ופלא כל "הירוקים" יוצאים מהארונות שלהם ומתחילים לטעון טענות מוזרות והזויות ביותר כמו עד כמה קו הרכבת מחוף הכרמל ללב המפרץ הוא לא ידידותי לסביבה ולמעשה פוגע פגיעה של ממש בסביבה ובבריאותם של האנשים ומבזבז אנרגיה ועוד אין סוף טענות הזויות ומוזרות של "הירוקים".

אז איך בכלל יצליחו לבצע את ריבוע מסילות החוף (המחושמלות) בתחום העיר חיפה?

ולך תספר ל"ירוקים" על 4 מסילות רכבת בעיר התחתית של חיפה שכולן יהיו מחושמלות כמו בשוויץ בתמונה מטה (התמונה מויקיפדיה).

 
יצליחו, כפי שהצליחו בסופו של דבר להקים הרבה פרויקטים

האם בכלל נראה לך שיצליחו לבצע את ריבוע מסילות החוף בחיפה?
ואני כמובן מדבר על תחום העיר חיפה ששם קיימת הבעייה של ריבוע מסילות החוף.

בכל הקטע של מסילת החוף שבין רשפון (שעד שם כמעט וכבר יש 4 מסילות) ועד לאזור חוף הכרמל (תחום השיפוט של עיריית חיפה) אין בעייה לבצע את ריבוע מסילות החוף.

אבל כאשר מגיעים לאזור חוף הכרמל היכן שמתחיל תחום השיפוט של עיריית חיפה, פתאום מתחילות כל הבעיות וכל הצרות ופתאום הפלא ופלא כל "הירוקים" יוצאים מהארונות שלהם ומתחילים לטעון טענות מוזרות והזויות ביותר כמו עד כמה קו הרכבת מחוף הכרמל ללב המפרץ הוא לא ידידותי לסביבה ולמעשה פוגע פגיעה של ממש בסביבה ובבריאותם של האנשים ומבזבז אנרגיה ועוד אין סוף טענות הזויות ומוזרות של "הירוקים".

אז איך בכלל יצליחו לבצע את ריבוע מסילות החוף (המחושמלות) בתחום העיר חיפה?

ולך תספר ל"ירוקים" על 4 מסילות רכבת בעיר התחתית של חיפה שכולן יהיו מחושמלות כמו בשוויץ בתמונה מטה (התמונה מויקיפדיה).
יצליחו, כפי שהצליחו בסופו של דבר להקים הרבה פרויקטים
שלפני שהוקמו לא סברו שיש סיכויים שיוקמו.
 

Ccyclist

Well-known member
מנהרות קצרות יותר שמאפשרות הפעלה בדיזל.

אני לא מבין מדוע חשמול כרמיאל נמצא בסדר עדיפות שנייה
מכמה סיבות:
1) הקו לכרמיאל ממלא יופעל בהתחלה עם רכבות דיזל והשיפוע (אשר להערכתי הרבה יותר מתונה מאשר ב-A1) לא ת\ימנע מקטרי היורו 3200 "לטפס" במהירות 160 קמ"ש.
2) קידום חשמול בקווים מרובי תחנות כמו ת"א - משה דיין ולולאת השרון תביא הרבה יותר תועלת מבחינת זמני הנסיעה, על אחת כמה וכמה עם הקרונועים החשמליים שצפויים להגיע כבר בשנת 2019.
3) למרות שהחזון של חיפה ל"חיבור העיר אל הים" מעניינת אותי כקליפת שום, אני חושב שבמידה ומימוש חזון זה יהיה עובדה מוגמרת, יהיה אולי עדיף לעשות לו"ז מסונכרן (זירוז פרויקט מנהור/שיקוע הקטע הרלוונטי תוך דחיית החשמול) ולחסוך עבודה כפולה של חשמול מסילה שעתידה להתפרק.
מנהרות קצרות יותר שמאפשרות הפעלה בדיזל.
ל A1 מנהרה של 16 ק"מ בערך בעוד שהמנהרות הארוכות ביותר בקו לכרמיאל הן של כ 4 ק"מ.
 

אלון 58

New member
מגדולי המתנגדים לזה.

ומה עם יונה יהב בחיפה?
למיטב ידיעתי הסיפור בחיפה עדיין לא הסתיים. שם יש עדיין התנגדות עזה לחישמול

ועד שלא יסתיים הסיפור בחיפה אז למיטב ידיעתי לא יוכלו לחשמל את מסילות הרכבת בחיפה על כל המשתמע מכך.
מגדולי המתנגדים לזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה