מנפלאות הרב-קו, פרק נוסף בסידרה...
מנפלאות הרב-קו, פרק נוסף בסידרה...
נתון: סיטיפס אומנם הצטרפה להסדר הערך הצבור ומכבדת אותו, אבל.
א. אין אפשרות להטעין ערך צבור במכונות הכירטוס של סיטיפס. רק כרטיסיות.
ב. למרות זאת, במידה ועל הכרטיס מוטענים במקביל ערך צבור וכרטיסיה בקוד 62, סיטיפס מחייבת כברירת מחדל את הערך הצבור. לעומת זאת באגד - ברירת המחדל היא עדיין קוד 62.
והנה הסיטואציה:
הבוקר נותרו לי כ- 10 שקלים בארנק האלקטרוני והחלטתי להטעין את הכרטיס לפני העליה לרכבת. היות ואין אפשרות להטעין ערך צבור, נאלצתי להטעין כרטיסיה 10 נסיעות בקוד 62. למרות שהטענתי כרטיסיה לפני רגע, בעת העליה לרכבת, המכונה מורידה נסיעה מהערך הצבור.
עם המעבר לאוטובוס אגד (במסגרת ה- 90 דקות, כמובן), מכונת הכירטוס של אגד מחייבת את הנסיעה מהכרטיסיה שרכשתי כי ברירת המחדל באגד היא לחייב מהחוזה האחרון שהוטען.
התוצאה: חיוב כפול במסגרת זמן המעבר.
רבאק, זה לא מדע טילים! והבעיה היא שאין שום סיכוי בעולם שיהיה לי הזמן והעצבים להתחיל ולהתלונן על זה כדי לקבל החזר על הסכום הדי זניח הזה. וכמה כמוני כאלה יש שבשבילם הסכום הזה לא זניח כלל ועיקר ואפילו לא מודעים לגזל הזה?
מנפלאות הרב-קו, פרק נוסף בסידרה...
נתון: סיטיפס אומנם הצטרפה להסדר הערך הצבור ומכבדת אותו, אבל.
א. אין אפשרות להטעין ערך צבור במכונות הכירטוס של סיטיפס. רק כרטיסיות.
ב. למרות זאת, במידה ועל הכרטיס מוטענים במקביל ערך צבור וכרטיסיה בקוד 62, סיטיפס מחייבת כברירת מחדל את הערך הצבור. לעומת זאת באגד - ברירת המחדל היא עדיין קוד 62.
והנה הסיטואציה:
הבוקר נותרו לי כ- 10 שקלים בארנק האלקטרוני והחלטתי להטעין את הכרטיס לפני העליה לרכבת. היות ואין אפשרות להטעין ערך צבור, נאלצתי להטעין כרטיסיה 10 נסיעות בקוד 62. למרות שהטענתי כרטיסיה לפני רגע, בעת העליה לרכבת, המכונה מורידה נסיעה מהערך הצבור.
עם המעבר לאוטובוס אגד (במסגרת ה- 90 דקות, כמובן), מכונת הכירטוס של אגד מחייבת את הנסיעה מהכרטיסיה שרכשתי כי ברירת המחדל באגד היא לחייב מהחוזה האחרון שהוטען.
התוצאה: חיוב כפול במסגרת זמן המעבר.
רבאק, זה לא מדע טילים! והבעיה היא שאין שום סיכוי בעולם שיהיה לי הזמן והעצבים להתחיל ולהתלונן על זה כדי לקבל החזר על הסכום הדי זניח הזה. וכמה כמוני כאלה יש שבשבילם הסכום הזה לא זניח כלל ועיקר ואפילו לא מודעים לגזל הזה?