אין איזה תקן או מגבלה רגולטיבית שתמנע מצבים כמו זה?

מצב
הנושא נעול.

Bus Nerd

Active member
לך תדע, אולי הם אותו אחד, או ששמרלר הוא הבוס של משה12333

לא נראה לי שיש קשר בין משה שמרלר למשה12333
לך תדע, אולי הם אותו אחד, או ששמרלר הוא הבוס של משה12333
גם אם 12333 הוא לא שמרלר, ההתחנפות לברוורמן מראה שהוא כנראה בעל תפקיד בעירייה, או אפילו מועמד פוטנציאלי לתפקיד בכיר בעתיד שהיום עובד בתור סגן של מישהו אחר. העובדה שהוא תמיד מצדד בעמדת העירייה, וממשיך להעלות צילומי מסך של תוכניות תוך שהוא מתאר אותם בטון שמשתמע ממנו שהוא מתגאה בהן תומכת בהשערה הזו.
 
שמרלר עובד ותיק בעיריית פתח תקוה, יותר ותיק מברוורמן

לך תדע, אולי הם אותו אחד, או ששמרלר הוא הבוס של משה12333
גם אם 12333 הוא לא שמרלר, ההתחנפות לברוורמן מראה שהוא כנראה בעל תפקיד בעירייה, או אפילו מועמד פוטנציאלי לתפקיד בכיר בעתיד שהיום עובד בתור סגן של מישהו אחר. העובדה שהוא תמיד מצדד בעמדת העירייה, וממשיך להעלות צילומי מסך של תוכניות תוך שהוא מתאר אותם בטון שמשתמע ממנו שהוא מתגאה בהן תומכת בהשערה הזו.
שמרלר עובד ותיק בעיריית פתח תקוה, יותר ותיק מברוורמן
הוא לא זקוק להתחנפויות אינטרנטיות לראש העירייה.
שמרלר לא היה מבזבז זמנו לכתוב שטויות באינטרנט כמו הזזת תחנת הרצליה.
מנהל בעמדה כזו בעיריית פתח תקוה לא יכתוב בפורום פומבי שטויות כפי שמשה12333 כותב.
 

Bus Nerd

Active member
אתה מכיר את העירייה יותר טוב ממני (איני תושב פ"ת)

שמרלר עובד ותיק בעיריית פתח תקוה, יותר ותיק מברוורמן
הוא לא זקוק להתחנפויות אינטרנטיות לראש העירייה.
שמרלר לא היה מבזבז זמנו לכתוב שטויות באינטרנט כמו הזזת תחנת הרצליה.
מנהל בעמדה כזו בעיריית פתח תקוה לא יכתוב בפורום פומבי שטויות כפי שמשה12333 כותב.
אתה מכיר את העירייה יותר טוב ממני (איני תושב פ"ת)
בכל מקרה כמו שכתבתי, אם משה12333 אינו שמרלר, הוא כנראה מחזיק בתפקיד אחר בעירייה.
 

d70

Well-known member
ההימור שלי-יחצ"ן בתשלום

שמרלר עובד ותיק בעיריית פתח תקוה, יותר ותיק מברוורמן
הוא לא זקוק להתחנפויות אינטרנטיות לראש העירייה.
שמרלר לא היה מבזבז זמנו לכתוב שטויות באינטרנט כמו הזזת תחנת הרצליה.
מנהל בעמדה כזו בעיריית פתח תקוה לא יכתוב בפורום פומבי שטויות כפי שמשה12333 כותב.
ההימור שלי-יחצ"ן בתשלום
רשימת אינטרסים:
אין כמו רכב פרטי.
רכבת קלה זה רע.
ברוורמן הכי טוב.
משרד התחבורה מושלם.
 

DanBus43Maalit72

Active member
יש סיכוי שיש קשר.

אני חושב שהוא עובד בעיריית פ"ת
ולמנהל אגף תכנון בעיריית פ"ת באמת קוראים משה.

זה יסביר את ההתחנפות לברוורמן, ואת זה שהוא תמיד מפרסם צילומי מסך מתוכניות שקשורות בעיר, ואת היחס המזעזע שלו לתח"צ.
יש סיכוי שיש קשר.
הוא מפרסם תכניות בניין של עיריית פתח תקווה ויחסו לתח"צ עויין.

פה חשדתי.
 
זה שהוא מפרסם תוכניות בניין של עיריית פתח תקוה רק מקטין את

יש סיכוי שיש קשר.
הוא מפרסם תכניות בניין של עיריית פתח תקווה ויחסו לתח"צ עויין.

פה חשדתי.
זה שהוא מפרסם תוכניות בניין של עיריית פתח תקוה רק מקטין את
הסיכוי שהוא ממלא איזשהו תפקיד רשמי בעיריית פתח תקוה בכלל ובמינהל ההנדסה בפרט.
 

משה12333

New member
למשרד התחבורה בכלל לא היה אכפת שנהרגים ונפצעים אנשים

כמה שבועות? הצחקת. יותר כמו כמה שנים
ועדיין בחלק מהתחנות אין סככות בפעם האחרונה שבדקתי (לפני כמה חודשים, אבל אני בספק אם זה השתנה מאז).

ולמה שאמרת בתגובה האחרת על השילוט האלקטרוני: אם העירייה מזיזה תחנות, שתזיז גם שילוט או שתדרוש ממשרד התחבורה להזיז. אם העירייה לא מוכנה להזיז את כל מכלול התחנה, שזה כולל סככות, שילוט אלקטרוני ושילוט סטטי, אז שלא תיגע בתחנות. זה פשוט מראה על יחס מזלזל בתח"צ.

פ"ת זו עירייה שלא איכפת לה מתח"צ. כשחברת קווים הציבו מכונות הטענת רב קו בתחנות אוטובוס בכל רחבי העיר כדי לזרז את זמני העליה לאוטובוסים (הטענה במזומן אצל הנהג מאיטה את קליטת הנוסעים ואת זמן הנסיעה), העירייה החליטה לנסות לגבות מקווים ארנונה על המכונות האלו כאילו היו "מתקן פרסום", למרות שלא היו עליהן פרסומות. קווים החליטו לא לשלם את הארנונה הזו, ופשוט אספו את כל המכונות.

אתה יכול להמשיך לתרץ תירוצים בשביל ברוורמן, אבל זה לא יעזור לך, כאן בפורום כולנו יודעים כמה עיריית פ"ת עויינת לתח"צ.
למשרד התחבורה בכלל לא היה אכפת שנהרגים ונפצעים אנשים
ב"ציר המוות".

עיריית פ"ת דרשה מהמשרד הממשלתי לשנות אותו, אבל המשרד רק מרח אותה שוב ושוב בהבטחות לתכנונים חדשים לצמתים בציר, תכנונים שמעולם לא היו ולא נבראו.

אח"כ עיריית פ"ת איימה על משרד התחבורה שהיא תסגור את הציר אבל המשרד הזהיר אותה שלא תעשה כן.

לעיריית פ"ת לא היתה ברירה אחרת אלא לסגור שרירותית את הציר על דעתה.

מאז, לא נהרגים ונפצעים יותר שם ע"י אוטובוסים (האמת היא שכן נהרגים/נפצעים שם אבל מסיבות אחרות "רגילות" בקצב "רגיל" ובלי קשר לאוטובוסים). בכל התחנות הזמניות הוצבו סככות קבועות כבר לפני שנתיים. פשוט לפעמים הן קצת מרוחקות מהעמוד של התחנה בגלל המדרכה הצרה שיש שם.


פרט לכך, רק בחודש שעבר עיריית פ"ת הכריזה על נת"צים חדשים בדרך רבין, בדרך בגין, ברח' עין-גנים ובציר 481 (רח' אורלוב-ספיר).

עיריית פ"ת לא הסכימה לדרישת משרד התחבורה לנת"צים ברחובות טרומפלדור, רוטשילד, פינס, סלנט, חיים עוזר, פרנקפורטר, ההסתדרות, וולפסון, קפלן כדי לא לתקוע את כל פ"ת בפקקים, פקקים שגם האוטובוסים היו סובלים מהם.

משרד התחבורה גם דרש, לטובת הנת"צים, מעיריית פ"ת להעלות את המכוניות שחונות בחלק מהרחובות האלה, מהכביש לחניה על המדרכה וזאת לאחר שהעירייה השקיעה משאבים רבים בסימון שבילי הליכה/ריצה ורכיבה על מדרכות אלה. המדרכות האלה גם רוצפו מחדש, ניטעו בהן עצים, הונחו בהן ספסלים חדשים והוצבו בהן פסלים לרווחת ההולכים/הרצים/הרוכבים.

עיריית פ"ת גם דאגה לפתיחת מסוף הקניון הגדול החדש ע"י חב' אפיקים שכולל בתוכו גם משרדים מרווחים למתן שירות והנפקה לכרטיסי הרב-קו שפתוחים בכל יום משבע ועד ארבע. המסוף החדש כולל גם נת"צ חדש עם רמזור חדש ביציאה ממנו לציר ז'בוטינסקי.

והכי חשוב- בקרוב תתחיל להיבנות התחנה המרכזית החדשה של פ"ת שתהיה המתקדמת בארץ ואחת המתקדמות באירופה (אכתוב על כך בתגובה חדשה בעתיד).

לא ניתן להגיד שעיריית פ"ת עויינת לתחבורה הציבורית, בפרט לאחר שהיא דאגה לקווים חדשים של חב' אפיקים בעיר וגם לפתרונות תחבורה ציבורית רבים במתחם סירקין החדש.

 

GLSRA

Active member
אתה מתעקש לקרוא לציר הזה ציר המוות

למשרד התחבורה בכלל לא היה אכפת שנהרגים ונפצעים אנשים
ב"ציר המוות".

עיריית פ"ת דרשה מהמשרד הממשלתי לשנות אותו, אבל המשרד רק מרח אותה שוב ושוב בהבטחות לתכנונים חדשים לצמתים בציר, תכנונים שמעולם לא היו ולא נבראו.

אח"כ עיריית פ"ת איימה על משרד התחבורה שהיא תסגור את הציר אבל המשרד הזהיר אותה שלא תעשה כן.

לעיריית פ"ת לא היתה ברירה אחרת אלא לסגור שרירותית את הציר על דעתה.

מאז, לא נהרגים ונפצעים יותר שם ע"י אוטובוסים (האמת היא שכן נהרגים/נפצעים שם אבל מסיבות אחרות "רגילות" בקצב "רגיל" ובלי קשר לאוטובוסים). בכל התחנות הזמניות הוצבו סככות קבועות כבר לפני שנתיים. פשוט לפעמים הן קצת מרוחקות מהעמוד של התחנה בגלל המדרכה הצרה שיש שם.


פרט לכך, רק בחודש שעבר עיריית פ"ת הכריזה על נת"צים חדשים בדרך רבין, בדרך בגין, ברח' עין-גנים ובציר 481 (רח' אורלוב-ספיר).

עיריית פ"ת לא הסכימה לדרישת משרד התחבורה לנת"צים ברחובות טרומפלדור, רוטשילד, פינס, סלנט, חיים עוזר, פרנקפורטר, ההסתדרות, וולפסון, קפלן כדי לא לתקוע את כל פ"ת בפקקים, פקקים שגם האוטובוסים היו סובלים מהם.

משרד התחבורה גם דרש, לטובת הנת"צים, מעיריית פ"ת להעלות את המכוניות שחונות בחלק מהרחובות האלה, מהכביש לחניה על המדרכה וזאת לאחר שהעירייה השקיעה משאבים רבים בסימון שבילי הליכה/ריצה ורכיבה על מדרכות אלה. המדרכות האלה גם רוצפו מחדש, ניטעו בהן עצים, הונחו בהן ספסלים חדשים והוצבו בהן פסלים לרווחת ההולכים/הרצים/הרוכבים.

עיריית פ"ת גם דאגה לפתיחת מסוף הקניון הגדול החדש ע"י חב' אפיקים שכולל בתוכו גם משרדים מרווחים למתן שירות והנפקה לכרטיסי הרב-קו שפתוחים בכל יום משבע ועד ארבע. המסוף החדש כולל גם נת"צ חדש עם רמזור חדש ביציאה ממנו לציר ז'בוטינסקי.

והכי חשוב- בקרוב תתחיל להיבנות התחנה המרכזית החדשה של פ"ת שתהיה המתקדמת בארץ ואחת המתקדמות באירופה (אכתוב על כך בתגובה חדשה בעתיד).

לא ניתן להגיד שעיריית פ"ת עויינת לתחבורה הציבורית, בפרט לאחר שהיא דאגה לקווים חדשים של חב' אפיקים בעיר וגם לפתרונות תחבורה ציבורית רבים במתחם סירקין החדש.
אתה מתעקש לקרוא לציר הזה ציר המוות
זה קצת מצחיק, סגירת הציר.
הרי משם בדיוק יעברו מאות ואלפי רכבות בעוד שנים ספורות.
האם גם אז יחליט ראש העיר המכובד לסגור את ציר המוות ?
תהיה רציני, תאונות דרכים היו ויהיו.
הולכי הרגל צריכים ללמוד להתנהל עם התחבורה בכלל ועם תחבורנ ציבורית בפרט.
סגירת מה שאתה מכנה "ציר המוות" פגעה בכל האוכלוסיה, מעכבת את התנועה לא רק של התחבורה הציבורית. גם אם סטטיסטית, נהרגו בדרך גבוטינסקי פחות אנשים מאז אותה סגירה.
יש לי הצעה נהדרת לראש עיריית פתח תקווה....
לסגור את כל העיר לתחבורה מכל סוג שהוא. לחזור לעגלות וסוסים אם כי גם אז יש חשש לתאונות. כל תושבי פתח תקווה יתחילו לנוע על שתי רגליהם ואני מבטיח לך שיפור יוצא מגדר הרגיל במספר הנפגעים מתאונות דרכים.
 
סגירת המת"צ לא נעשתה בגלל התאונות וההרוגים

אתה מתעקש לקרוא לציר הזה ציר המוות
זה קצת מצחיק, סגירת הציר.
הרי משם בדיוק יעברו מאות ואלפי רכבות בעוד שנים ספורות.
האם גם אז יחליט ראש העיר המכובד לסגור את ציר המוות ?
תהיה רציני, תאונות דרכים היו ויהיו.
הולכי הרגל צריכים ללמוד להתנהל עם התחבורה בכלל ועם תחבורנ ציבורית בפרט.
סגירת מה שאתה מכנה "ציר המוות" פגעה בכל האוכלוסיה, מעכבת את התנועה לא רק של התחבורה הציבורית. גם אם סטטיסטית, נהרגו בדרך גבוטינסקי פחות אנשים מאז אותה סגירה.
יש לי הצעה נהדרת לראש עיריית פתח תקווה....
לסגור את כל העיר לתחבורה מכל סוג שהוא. לחזור לעגלות וסוסים אם כי גם אז יש חשש לתאונות. כל תושבי פתח תקווה יתחילו לנוע על שתי רגליהם ואני מבטיח לך שיפור יוצא מגדר הרגיל במספר הנפגעים מתאונות דרכים.
סגירת המת"צ לא נעשתה בגלל התאונות וההרוגים
לעיריית פתח תקוה נוח להציג כאילו זה כך ולמשרד התחבורה ולנת"ע נוח שהאחריות על הסגירה מוטלת על עיריית פ"ת (אם ראש העירייה מתנדב בכזו קלות לקחת על עצמו את הסגירה, מה איכפת להם?), אבל הסגירה בוצעה פחות מחודש לפני שהחלו העבודות על פורטל שנקר שחייבו ממילא את סגירת החלק המערבי של המת"צ.
החלק המזרחי שלו ממילא נסגר עוד לפני הסגירה הסופית של כולו. ולא היה שום טעם בהפעלת קטע קצרצר של מת"צ שרק היה גורם לשיבושי תנועה חמורים עוד יותר בהשתלבות האוטובוסים לנתיבים הרגילים.
כך שהמת"צ היה נסגר בכל מקרה באותה תקופה בה נסגר.
 

GLSRA

Active member
אני מתייחס לסגירה החפוזה (שלא לומר טפשית) של החלק המזרחי,

סגירת המת"צ לא נעשתה בגלל התאונות וההרוגים
לעיריית פתח תקוה נוח להציג כאילו זה כך ולמשרד התחבורה ולנת"ע נוח שהאחריות על הסגירה מוטלת על עיריית פ"ת (אם ראש העירייה מתנדב בכזו קלות לקחת על עצמו את הסגירה, מה איכפת להם?), אבל הסגירה בוצעה פחות מחודש לפני שהחלו העבודות על פורטל שנקר שחייבו ממילא את סגירת החלק המערבי של המת"צ.
החלק המזרחי שלו ממילא נסגר עוד לפני הסגירה הסופית של כולו. ולא היה שום טעם בהפעלת קטע קצרצר של מת"צ שרק היה גורם לשיבושי תנועה חמורים עוד יותר בהשתלבות האוטובוסים לנתיבים הרגילים.
כך שהמת"צ היה נסגר בכל מקרה באותה תקופה בה נסגר.
אני מתייחס לסגירה החפוזה (שלא לומר טפשית) של החלק המזרחי,
כלומר החלק שעובר מתחת לכביש באיזור בילינסון. למה סגרו אותו ?
תגובת בטן אימפולסיבית ללא מחשבה לעתיד,
 
החלק הזה נסגר מספר פעמים בעבר ולא רק על ידי ברוורמן

אני מתייחס לסגירה החפוזה (שלא לומר טפשית) של החלק המזרחי,
כלומר החלק שעובר מתחת לכביש באיזור בילינסון. למה סגרו אותו ?
תגובת בטן אימפולסיבית ללא מחשבה לעתיד,
החלק הזה נסגר מספר פעמים בעבר ולא רק על ידי ברוורמן
אלא גם על ידי משרד התחבורה עצמו.
הסגירה של החלק הזה נובעת מכשל תכנוני בצומת ז'בוטינסקי-דנמרק (כשל שמפריע גם להפעלת המסוף ליד הקניון הגדול) שלאף אחד לא היה רצון אמיתי לתקן אותו.
כאשר החלק המערבי ממילא היה צריך להיסגר, הפעלת החלק המזרחי בלבד הייתה חסרת טעם. הרי העומס העיקרי קיים בקטע המערבי (ממערב לדרך רבין).
אם הוא סגור, אין הרבה תועלת בהשארת הקטע המזרחי פתוח, מלבד לנפנף בכך שיש מת"צ פתוח.

בקיצור, צריך לרדת מהסיפור הזה שברוורמן סגר את המת"צ. הוא התלבש על זה כי זה היה לו נוח באותה עת מבחינה ציבורית ולמשרד התחבורה ולנת"ע היה נוח שברוורמן לוקח את האחריות הזו.
 

GLSRA

Active member
אני לא מכיר את הכשל התכנוני שאתה מציין אך ממילא ברור שמשם

החלק הזה נסגר מספר פעמים בעבר ולא רק על ידי ברוורמן
אלא גם על ידי משרד התחבורה עצמו.
הסגירה של החלק הזה נובעת מכשל תכנוני בצומת ז'בוטינסקי-דנמרק (כשל שמפריע גם להפעלת המסוף ליד הקניון הגדול) שלאף אחד לא היה רצון אמיתי לתקן אותו.
כאשר החלק המערבי ממילא היה צריך להיסגר, הפעלת החלק המזרחי בלבד הייתה חסרת טעם. הרי העומס העיקרי קיים בקטע המערבי (ממערב לדרך רבין).
אם הוא סגור, אין הרבה תועלת בהשארת הקטע המזרחי פתוח, מלבד לנפנף בכך שיש מת"צ פתוח.

בקיצור, צריך לרדת מהסיפור הזה שברוורמן סגר את המת"צ. הוא התלבש על זה כי זה היה לו נוח באותה עת מבחינה ציבורית ולמשרד התחבורה ולנת"ע היה נוח שברוורמן לוקח את האחריות הזו.
אני לא מכיר את הכשל התכנוני שאתה מציין אך ממילא ברור שמשם
יעברו הרכבות של הקו האדום ולכן, סגור או פתוח, לא רלוונטי כי הוא יהיה פתוח לרווחה בעוד כארבע שנים (אם ירצו או לא ירצו)
 

GLSRA

Active member
תודה BUSNERD על הפירוט שלך בנדון

אני לא מכיר את הכשל התכנוני שאתה מציין אך ממילא ברור שמשם
יעברו הרכבות של הקו האדום ולכן, סגור או פתוח, לא רלוונטי כי הוא יהיה פתוח לרווחה בעוד כארבע שנים (אם ירצו או לא ירצו)
תודה BUSNERD על הפירוט שלך בנדון
 
ולכן אני טוען שאותה סגירה מפורסמת שמייחסים לברוורמן

אני לא מכיר את הכשל התכנוני שאתה מציין אך ממילא ברור שמשם
יעברו הרכבות של הקו האדום ולכן, סגור או פתוח, לא רלוונטי כי הוא יהיה פתוח לרווחה בעוד כארבע שנים (אם ירצו או לא ירצו)
ולכן אני טוען שאותה סגירה מפורסמת שמייחסים לברוורמן
מייחסים לו אותה בטעות. הסגירה הזו נעשתה בגלל תחילת העבודות על פורטל שנקר ולא בגלל משהו אחר.
אם היה מדובר רק בפופוליזם של ברוורמן, משרד התחבורה היה מונע את הסגירה.

אגב, ברוורמן עצמו אמר בהזדמנויות שונות שהרכבת הקלה תסע במת"צ ושהמת"צ תוכנן עבורה ולא עבור אוטובוסים.
כמובן שיש בטענה הזו חצאי אמיתות, אבל מצד שני יש בה חצאי אמיתות - כלומר המת"צ יהיה הרבה יותר יעיל עבור הרכבת הקלה, שתגלוש ממנו ישר למנהרה ולא תצטרך באזור מחלף גהה להשתלב עם התנועה הכללית כדי להגיע ממילא לנת"צ ימני ממחלף גהה ומערבה, מאשר היה עבור אוטובוסים.

לגבי צומת ז'בוטינסקי-דנמרק, הבעיה העיקרית שם היא שהתקמצנו ולא יצרו הפרדה מפלסית. הבעיות של הולכי הרגל הן רק חלק מהבעיות בצומת הזה. יש שם בעיות עם הפניות שמאלה. יש בעיות עם הנסיעה ממוטה גור לדנמרק.
כבר שינו שם מספר פעמים את אפשרויות הנסיעה והפניות.
כיצד זה ייפתר בעידן הרכבת הקלה? כרגיל בישראל, כנראה מחכים לרגע האמת ולא מתכוננים מראש, אבל גם מסתמכים על כך ש"רכבת קלה אינה אוטובוסים" ועם הרכבת הקלה "יהיה בסדר".

הפתרון האמיתי והנכון למת"צ באזור הזה היה שיקוע לא רק בצומת ז'בוטינסקי-קפלן-מלכה, אלא שיקוע ממזרחית לקפלן - מלכה ועד מערבית לדרך רבין - משה דיין (שבין השאר בגלל היעדר השיקוע לא ניתן לנסוע ביניהם ישר).
זה הכשל המרכזי בתכנון המת"צ הזה.
 
זה ממש לא אותו דבר

אני לא מכיר את הכשל התכנוני שאתה מציין אך ממילא ברור שמשם
יעברו הרכבות של הקו האדום ולכן, סגור או פתוח, לא רלוונטי כי הוא יהיה פתוח לרווחה בעוד כארבע שנים (אם ירצו או לא ירצו)
זה ממש לא אותו דבר
אין מה להשוות חציית מסילת רק"ל דו-כיוונית לחציית מת"צ אוטובוסים פעיל דו-כיווני.

הרק"ל פועלת במרווחים קבועים, בקטע העילי כל שלוש דקות לכיוון בשיא.
אדם שהולך לחצות מסילת רק"י יכול בקלות להסתכל שמאלה, ימינה ושוב שמאלה (כמו שלימדו אותנו בחציית כבישים) ולחצות בבטחה. תוסיף לזה רמזורים שיהיו רוב הזמן על ירוק להולכי הרגל, והאדום שלהם יהיה קצר יחסית (בדיוק ההפך מאשר במת"צ) ותקבל חציה בטוחה רבה יותר.

במת"צ תדירות האוטובוסים משתנה ומאד שכיח שהפערים בינהם קטנים יותר, מי שמסתכל שמאלה ימינה ושוב שמאלה עשוי להתחיל לחצות ולגלות שמגיע אוטובוס שהוא לא ראה בינתיים מימין.
מאחר והרמזורים להולכי רגל קצרים מאד בירוק, אנשים מתפתים לעבור באדום ואז צופתעים (לזה שי הלוסיך את אלה שלא זוכרים להסתכל בשני הכיוונים, אבל זו בדיוק הבעיה בגינה תמיד יהיו תאונות..., וגם כאן, כשיש שתי סמילות לפניך אתה מבין אינטואיטיבית יותר טוב שכדאי להסתכל בשני הכיוונים מאשר כשיש שני נתיבים לפניך.
 

Bus Nerd

Active member
תזמון הרמזורים שם לא איפשר לחצות בבטחה בחלק מהקטעים

אתה מתעקש לקרוא לציר הזה ציר המוות
זה קצת מצחיק, סגירת הציר.
הרי משם בדיוק יעברו מאות ואלפי רכבות בעוד שנים ספורות.
האם גם אז יחליט ראש העיר המכובד לסגור את ציר המוות ?
תהיה רציני, תאונות דרכים היו ויהיו.
הולכי הרגל צריכים ללמוד להתנהל עם התחבורה בכלל ועם תחבורנ ציבורית בפרט.
סגירת מה שאתה מכנה "ציר המוות" פגעה בכל האוכלוסיה, מעכבת את התנועה לא רק של התחבורה הציבורית. גם אם סטטיסטית, נהרגו בדרך גבוטינסקי פחות אנשים מאז אותה סגירה.
יש לי הצעה נהדרת לראש עיריית פתח תקווה....
לסגור את כל העיר לתחבורה מכל סוג שהוא. לחזור לעגלות וסוסים אם כי גם אז יש חשש לתאונות. כל תושבי פתח תקווה יתחילו לנוע על שתי רגליהם ואני מבטיח לך שיפור יוצא מגדר הרגיל במספר הנפגעים מתאונות דרכים.
תזמון הרמזורים שם לא איפשר לחצות בבטחה בחלק מהקטעים
היה סרטון ביוטיוב בזמנו שהוכיח שהאשמה היא לא של הולכי הרגל - אורך מחזור קצר מדי (כמה שניות בודדות) להולכי רגל שהיה מאפשר רק למי שמסוגל *לרוץ* לחצות את הכביש כשעדיין יש אור ירוק.

בשילוב עם שדה ראייה לקוי והעובדה שהתנועה באה בשני כיוונים מנוגדים (דבר שהולכי רגל לא רגילים אליו) לא פלא שהיו שם לא מעט תאונות.

אבל תיאורטית (אם לא היו העבודות של הרק"ל בפתח) היה אפשר לתקן את הבעיות במקום לסגור את הנת"צ.

נראה מה יקרה כשיתחיל לפעול הקו האדום.

בכל מקרה הנת"צ הימני שקיים שם היום לא דומה אפילו באיכותו לנת"צ המרכזי, ההפרדה הפיזית בהחלט תרמה לקיצור זמני הנסיעה... בנת"צ הימני ששם עדיין יש יותר מדי מכוניות פרטיות - בין אם כאלו שפונות ימינה או כאלו שמשתמשות בנת"צ כדי לעקוף ברמזור
 

tenen

New member
זה פשוט לא נכון עובדתית

תזמון הרמזורים שם לא איפשר לחצות בבטחה בחלק מהקטעים
היה סרטון ביוטיוב בזמנו שהוכיח שהאשמה היא לא של הולכי הרגל - אורך מחזור קצר מדי (כמה שניות בודדות) להולכי רגל שהיה מאפשר רק למי שמסוגל *לרוץ* לחצות את הכביש כשעדיין יש אור ירוק.

בשילוב עם שדה ראייה לקוי והעובדה שהתנועה באה בשני כיוונים מנוגדים (דבר שהולכי רגל לא רגילים אליו) לא פלא שהיו שם לא מעט תאונות.

אבל תיאורטית (אם לא היו העבודות של הרק"ל בפתח) היה אפשר לתקן את הבעיות במקום לסגור את הנת"צ.

נראה מה יקרה כשיתחיל לפעול הקו האדום.

בכל מקרה הנת"צ הימני שקיים שם היום לא דומה אפילו באיכותו לנת"צ המרכזי, ההפרדה הפיזית בהחלט תרמה לקיצור זמני הנסיעה... בנת"צ הימני ששם עדיין יש יותר מדי מכוניות פרטיות - בין אם כאלו שפונות ימינה או כאלו שמשתמשות בנת"צ כדי לעקוף ברמזור
זה פשוט לא נכון עובדתית
אני חציתי שם הרבה מאוד פעמים ומעולם לא הייתי אפילו קרוב לתאונת דרכים.
הולכי רגל שמצפצפצים וחושבים שאם הם עשו רבע צעד על מעבר החציה המעבר שלהם גם אם הרמזור התחלף.
מה שעובד להם בכביש עירוני שכולם נוסעים בו גג 40 קמ"ש לא מתאים לז'בוטינסקי וזה מסתיים בתאונה.
לא היה צריך לסגור את הציר, מספיק היה לשים שוטר שבמשך חודשיים יחלק דוחות לכל הולך רגל כזה כאשר הקנסות ממנים את השוטר ואחרי חודשיים שלושה הבעיה הייתה נפתרת.
 

d70

Well-known member
זה המטרה של משה-להצחיק


כמה שבועות? הצחקת. יותר כמו כמה שנים
ועדיין בחלק מהתחנות אין סככות בפעם האחרונה שבדקתי (לפני כמה חודשים, אבל אני בספק אם זה השתנה מאז).

ולמה שאמרת בתגובה האחרת על השילוט האלקטרוני: אם העירייה מזיזה תחנות, שתזיז גם שילוט או שתדרוש ממשרד התחבורה להזיז. אם העירייה לא מוכנה להזיז את כל מכלול התחנה, שזה כולל סככות, שילוט אלקטרוני ושילוט סטטי, אז שלא תיגע בתחנות. זה פשוט מראה על יחס מזלזל בתח"צ.

פ"ת זו עירייה שלא איכפת לה מתח"צ. כשחברת קווים הציבו מכונות הטענת רב קו בתחנות אוטובוס בכל רחבי העיר כדי לזרז את זמני העליה לאוטובוסים (הטענה במזומן אצל הנהג מאיטה את קליטת הנוסעים ואת זמן הנסיעה), העירייה החליטה לנסות לגבות מקווים ארנונה על המכונות האלו כאילו היו "מתקן פרסום", למרות שלא היו עליהן פרסומות. קווים החליטו לא לשלם את הארנונה הזו, ופשוט אספו את כל המכונות.

אתה יכול להמשיך לתרץ תירוצים בשביל ברוורמן, אבל זה לא יעזור לך, כאן בפורום כולנו יודעים כמה עיריית פ"ת עויינת לתח"צ.
זה המטרה של משה-להצחיק
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה