למשרד התחבורה בכלל לא היה אכפת שנהרגים ונפצעים אנשים
כמה שבועות? הצחקת. יותר כמו כמה שנים
ועדיין בחלק מהתחנות אין סככות בפעם האחרונה שבדקתי (לפני כמה חודשים, אבל אני בספק אם זה השתנה מאז).
ולמה שאמרת בתגובה האחרת על השילוט האלקטרוני: אם העירייה מזיזה תחנות, שתזיז גם שילוט או שתדרוש ממשרד התחבורה להזיז. אם העירייה לא מוכנה להזיז את כל מכלול התחנה, שזה כולל סככות, שילוט אלקטרוני ושילוט סטטי, אז שלא תיגע בתחנות. זה פשוט מראה על יחס מזלזל בתח"צ.
פ"ת זו עירייה שלא איכפת לה מתח"צ. כשחברת קווים הציבו מכונות הטענת רב קו בתחנות אוטובוס בכל רחבי העיר כדי לזרז את זמני העליה לאוטובוסים (הטענה במזומן אצל הנהג מאיטה את קליטת הנוסעים ואת זמן הנסיעה), העירייה החליטה לנסות לגבות מקווים ארנונה על המכונות האלו כאילו היו "מתקן פרסום", למרות שלא היו עליהן פרסומות. קווים החליטו לא לשלם את הארנונה הזו, ופשוט אספו את כל המכונות.
אתה יכול להמשיך לתרץ תירוצים בשביל ברוורמן, אבל זה לא יעזור לך, כאן בפורום כולנו יודעים כמה עיריית פ"ת עויינת לתח"צ.
למשרד התחבורה בכלל לא היה אכפת שנהרגים ונפצעים אנשים
ב"ציר המוות".
עיריית פ"ת דרשה מהמשרד הממשלתי לשנות אותו, אבל המשרד רק מרח אותה שוב ושוב בהבטחות לתכנונים חדשים לצמתים בציר, תכנונים שמעולם לא היו ולא נבראו.
אח"כ עיריית פ"ת איימה על משרד התחבורה שהיא תסגור את הציר אבל המשרד הזהיר אותה שלא תעשה כן.
לעיריית פ"ת לא היתה ברירה אחרת אלא לסגור שרירותית את הציר על דעתה.
מאז, לא נהרגים ונפצעים יותר שם ע"י אוטובוסים (האמת היא שכן נהרגים/נפצעים שם אבל מסיבות אחרות "רגילות" בקצב "רגיל" ובלי קשר לאוטובוסים). בכל התחנות הזמניות הוצבו סככות קבועות כבר לפני שנתיים. פשוט לפעמים הן קצת מרוחקות מהעמוד של התחנה בגלל המדרכה הצרה שיש שם.
פרט לכך, רק בחודש שעבר עיריית פ"ת הכריזה על נת"צים חדשים בדרך רבין, בדרך בגין, ברח' עין-גנים ובציר 481 (רח' אורלוב-ספיר).
עיריית פ"ת לא הסכימה לדרישת משרד התחבורה לנת"צים ברחובות טרומפלדור, רוטשילד, פינס, סלנט, חיים עוזר, פרנקפורטר, ההסתדרות, וולפסון, קפלן כדי לא לתקוע את כל פ"ת בפקקים, פקקים שגם האוטובוסים היו סובלים מהם.
משרד התחבורה גם דרש, לטובת הנת"צים, מעיריית פ"ת להעלות את המכוניות שחונות בחלק מהרחובות האלה, מהכביש לחניה על המדרכה וזאת לאחר שהעירייה השקיעה משאבים רבים בסימון שבילי הליכה/ריצה ורכיבה על מדרכות אלה. המדרכות האלה גם רוצפו מחדש, ניטעו בהן עצים, הונחו בהן ספסלים חדשים והוצבו בהן פסלים לרווחת ההולכים/הרצים/הרוכבים.
עיריית פ"ת גם דאגה לפתיחת מסוף הקניון הגדול החדש ע"י חב' אפיקים שכולל בתוכו גם משרדים מרווחים למתן שירות והנפקה לכרטיסי הרב-קו שפתוחים בכל יום משבע ועד ארבע. המסוף החדש כולל גם נת"צ חדש עם רמזור חדש ביציאה ממנו לציר ז'בוטינסקי.
והכי חשוב- בקרוב תתחיל להיבנות התחנה המרכזית החדשה של פ"ת שתהיה המתקדמת בארץ ואחת המתקדמות באירופה (אכתוב על כך בתגובה חדשה בעתיד).
לא ניתן להגיד שעיריית פ"ת עויינת לתחבורה הציבורית, בפרט לאחר שהיא דאגה לקווים חדשים של חב' אפיקים בעיר וגם לפתרונות תחבורה ציבורית רבים במתחם סירקין החדש.