הנה דוגמה מ־2015 שאפילו יותר מסוכנת, גם מפ"תאין איזה תקן או מגבלה רגולטיבית שתמנע מצבים כמו זה?
תחנות אוטובוס בתוך ערוגת צמחייה. זבוטינסקי פ"ת. התמונה צולמה כבר לפני תקופה, אך אם אני לא טועה התחנות עדיין בתוך הערוגה, יורדים ישר לבוץ.
מדהים. יש עוד דוגמאות מצולמות?הנה דוגמה מ־2015 שאפילו יותר מסוכנת, גם מפ"ת
https://goo.gl/maps/s4puU6ZZVmn
התמונה מ־2015, מאז התחנה הזו כבר לא שם (לפחות לפי גוגל מפות)... אבל זה (והתמונה ששלחת עכשיו) מראים בדיוק את הגישה המזלזלת של עיריית פ"ת לתח"צ, והגישה של משרד התחבורה שמבחינתו, למיטב הבנתי, התקן זה רק צורת השילוט על העמוד וכל השאר באחריות העיריות.
יש דוגמאות מצולמות ליחס מזלזל לתח"צמדהים. יש עוד דוגמאות מצולמות?
יעזור לי
העברת התחנות מחוץ ל"ציר המוות" נעשתה ללא ידיעת משרד התחבורהיש דוגמאות מצולמות ליחס מזלזל לתח"צ
אבל לא יודע על עוד דוגמאות אם מיקום תחנה הזוי כזה.
דוגמה למשל ליחס מזלזל: מאז ביטול הנת"צ בז'בוטינסקי, לאף תחנה ממערב לקניון הגדול אין סככה או שלט זמן אמת. יש שלטי זמן אמת *שעובדים* בתוך הנת"צ הנטוש, ואף אחד טרח להעביר אותם החוצה.
חוץ מאלו, הנה העוד תחנה זוועתית: https://goo.gl/maps/H7hieKpZTKr
תחנת אוטובוס שתחום העצירה שמסומן בה הוא גם כניסה לחניון של מפעל.
לא קשה למצוא בפ"ת דוגמאות לתחנות מוזנחות במיקומים הזויים.
גם בת"א ,תחנות בתוך "שביל", אופניים וכו'יש דוגמאות מצולמות ליחס מזלזל לתח"צ
אבל לא יודע על עוד דוגמאות אם מיקום תחנה הזוי כזה.
דוגמה למשל ליחס מזלזל: מאז ביטול הנת"צ בז'בוטינסקי, לאף תחנה ממערב לקניון הגדול אין סככה או שלט זמן אמת. יש שלטי זמן אמת *שעובדים* בתוך הנת"צ הנטוש, ואף אחד טרח להעביר אותם החוצה.
חוץ מאלו, הנה העוד תחנה זוועתית: https://goo.gl/maps/H7hieKpZTKr
תחנת אוטובוס שתחום העצירה שמסומן בה הוא גם כניסה לחניון של מפעל.
לא קשה למצוא בפ"ת דוגמאות לתחנות מוזנחות במיקומים הזויים.
שד ירושלים/מחרוזת והבשור בשביל אופניים ויש שם הרבה מאוד מקוםגם בת"א ,תחנות בתוך "שביל", אופניים וכו'
לא בכל מקום אפשרשד ירושלים/מחרוזת והבשור בשביל אופניים ויש שם הרבה מאוד מקום
להסיט את השביל אל מאחורי תחנה, מדרכה רחבה מאוד
מודיעין לדוגמא - עיר ללא תח"צ*מדהים. יש עוד דוגמאות מצולמות?
יעזור לי
משהו דומה בשביל עוקף - קמדן, אבל שימו לב לאמצעי ההאטהמודיעין לדוגמא - עיר ללא תח"צ*
*המוטו של העיר
מה הבעייה התחנה בפנים וחוצים שביל אופניים כאשר מגיע אוטובוסמודיעין לדוגמא - עיר ללא תח"צ*
*המוטו של העיר
הבעיה שאין כל סימון שיעודד רוכבים להאט.מה הבעייה התחנה בפנים וחוצים שביל אופניים כאשר מגיע אוטובוס
הגינה נמצאת מסביב לא במעבר
הבעיה - ערוגת הצמחים שחוסמת את הגישה לאוטובוסמה הבעייה התחנה בפנים וחוצים שביל אופניים כאשר מגיע אוטובוס
הגינה נמצאת מסביב לא במעבר
תגיש תלונה, נכים לא יכולים להעלות עם כסא גלגליםאין איזה תקן או מגבלה רגולטיבית שתמנע מצבים כמו זה?
תחנות אוטובוס בתוך ערוגת צמחייה. זבוטינסקי פ"ת. התמונה צולמה כבר לפני תקופה, אך אם אני לא טועה התחנות עדיין בתוך הערוגה, יורדים ישר לבוץ.
אין איזה תקן או מגבלה רגולטיבית שתמנע מצבים כמו זה?
תחנות אוטובוס בתוך ערוגת צמחייה. זבוטינסקי פ"ת. התמונה צולמה כבר לפני תקופה, אך אם אני לא טועה התחנות עדיין בתוך הערוגה, יורדים ישר לבוץ.
רגע, מה היה עדיף? שאנשים היו ממשיכים להיפצע ולהיהרגאין איזה תקן או מגבלה רגולטיבית שתמנע מצבים כמו זה?
תחנות אוטובוס בתוך ערוגת צמחייה. זבוטינסקי פ"ת. התמונה צולמה כבר לפני תקופה, אך אם אני לא טועה התחנות עדיין בתוך הערוגה, יורדים ישר לבוץ.
כמה שבועות? הצחקת. יותר כמו כמה שניםרגע, מה היה עדיף? שאנשים היו ממשיכים להיפצע ולהיהרג
ב"ציר המוות" או שהיה עדיף לסגור מיידית את הציר המסוכן תוך כדי הצבת תחנות זמניות במקום התחנות שבתוכו? כל עשרות התחנות הזמניות הוצבו במהירות במהלך לילה אחד, ליל סגירת הציר.
אף אדם לא נהרג או נפצע בעת עצירת האוטובוסים בתחנות הזמניות האלה. תהיה בטוח שאם היו מחכים עד להצבת התחנות הקבועות, עם המושבים והסככות, עוד אנשים היו נהרגים ונפצעים ב"ציר המוות".
התחנות שבתוך הציר עצמו לא פורקו אלא היה צורך לקנות עשרות תחנות חדשות במקומן ולהציבן במדרכות של ז'בוטינסקי. האם היה צריך לחכות כמה חודשים כדי לסיים את כל העבודה הזאת ובינתיים להפקיר את חיי הולכי הרגל שנהרגו ונפצעו באופן תדיר ע"י אוטובוסים?
הנוסעים נאלצו להשתמש בתחנות זמניות אבל הם היו בטוחים לחלוטין בהן. לאחר כמה שבועות כבר נרכשו כל התחנות החדשות והוצבו במקום העמודים הזמניים.
הוא מייצג את עיריית פ"ת באופן אותנטי. גם הוא עויין לתח"צכמה שבועות? הצחקת. יותר כמו כמה שנים
ועדיין בחלק מהתחנות אין סככות בפעם האחרונה שבדקתי (לפני כמה חודשים, אבל אני בספק אם זה השתנה מאז).
ולמה שאמרת בתגובה האחרת על השילוט האלקטרוני: אם העירייה מזיזה תחנות, שתזיז גם שילוט או שתדרוש ממשרד התחבורה להזיז. אם העירייה לא מוכנה להזיז את כל מכלול התחנה, שזה כולל סככות, שילוט אלקטרוני ושילוט סטטי, אז שלא תיגע בתחנות. זה פשוט מראה על יחס מזלזל בתח"צ.
פ"ת זו עירייה שלא איכפת לה מתח"צ. כשחברת קווים הציבו מכונות הטענת רב קו בתחנות אוטובוס בכל רחבי העיר כדי לזרז את זמני העליה לאוטובוסים (הטענה במזומן אצל הנהג מאיטה את קליטת הנוסעים ואת זמן הנסיעה), העירייה החליטה לנסות לגבות מקווים ארנונה על המכונות האלו כאילו היו "מתקן פרסום", למרות שלא היו עליהן פרסומות. קווים החליטו לא לשלם את הארנונה הזו, ופשוט אספו את כל המכונות.
אתה יכול להמשיך לתרץ תירוצים בשביל ברוורמן, אבל זה לא יעזור לך, כאן בפורום כולנו יודעים כמה עיריית פ"ת עויינת לתח"צ.
אני חושב שהוא עובד בעיריית פ"תהוא מייצג את עיריית פ"ת באופן אותנטי. גם הוא עויין לתח"צ
לא נראה לי שיש קשר בין משה שמרלר למשה12333אני חושב שהוא עובד בעיריית פ"ת
ולמנהל אגף תכנון בעיריית פ"ת באמת קוראים משה.
זה יסביר את ההתחנפות לברוורמן, ואת זה שהוא תמיד מפרסם צילומי מסך מתוכניות שקשורות בעיר, ואת היחס המזעזע שלו לתח"צ.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.