אין איזה תקן או מגבלה רגולטיבית שתמנע מצבים כמו זה?

מצב
הנושא נעול.

danezeq

Member
אין איזה תקן או מגבלה רגולטיבית שתמנע מצבים כמו זה?

אין איזה תקן או מגבלה רגולטיבית שתמנע מצבים כמו זה?
תחנות אוטובוס בתוך ערוגת צמחייה. זבוטינסקי פ"ת. התמונה צולמה כבר לפני תקופה, אך אם אני לא טועה התחנות עדיין בתוך הערוגה, יורדים ישר לבוץ.

 

Bus Nerd

Active member
הנה דוגמה מ־2015 שאפילו יותר מסוכנת, גם מפ"ת

אין איזה תקן או מגבלה רגולטיבית שתמנע מצבים כמו זה?
תחנות אוטובוס בתוך ערוגת צמחייה. זבוטינסקי פ"ת. התמונה צולמה כבר לפני תקופה, אך אם אני לא טועה התחנות עדיין בתוך הערוגה, יורדים ישר לבוץ.
הנה דוגמה מ־2015 שאפילו יותר מסוכנת, גם מפ"ת
https://goo.gl/maps/s4puU6ZZVmn

התמונה מ־2015, מאז התחנה הזו כבר לא שם (לפחות לפי גוגל מפות)... אבל זה (והתמונה ששלחת עכשיו) מראים בדיוק את הגישה המזלזלת של עיריית פ"ת לתח"צ, והגישה של משרד התחבורה שמבחינתו, למיטב הבנתי, התקן זה רק צורת השילוט על העמוד וכל השאר באחריות העיריות.
 

danezeq

Member
מדהים. יש עוד דוגמאות מצולמות?

הנה דוגמה מ־2015 שאפילו יותר מסוכנת, גם מפ"ת
https://goo.gl/maps/s4puU6ZZVmn

התמונה מ־2015, מאז התחנה הזו כבר לא שם (לפחות לפי גוגל מפות)... אבל זה (והתמונה ששלחת עכשיו) מראים בדיוק את הגישה המזלזלת של עיריית פ"ת לתח"צ, והגישה של משרד התחבורה שמבחינתו, למיטב הבנתי, התקן זה רק צורת השילוט על העמוד וכל השאר באחריות העיריות.
מדהים. יש עוד דוגמאות מצולמות?
יעזור לי
 

Bus Nerd

Active member
יש דוגמאות מצולמות ליחס מזלזל לתח"צ

מדהים. יש עוד דוגמאות מצולמות?
יעזור לי
יש דוגמאות מצולמות ליחס מזלזל לתח"צ
אבל לא יודע על עוד דוגמאות אם מיקום תחנה הזוי כזה.

דוגמה למשל ליחס מזלזל: מאז ביטול הנת"צ בז'בוטינסקי, לאף תחנה ממערב לקניון הגדול אין סככה או שלט זמן אמת. יש שלטי זמן אמת *שעובדים* בתוך הנת"צ הנטוש, ואף אחד טרח להעביר אותם החוצה.

חוץ מאלו, הנה העוד תחנה זוועתית: https://goo.gl/maps/H7hieKpZTKr
תחנת אוטובוס שתחום העצירה שמסומן בה הוא גם כניסה לחניון של מפעל.

לא קשה למצוא בפ"ת דוגמאות לתחנות מוזנחות במיקומים הזויים.
 

משה12333

New member
העברת התחנות מחוץ ל"ציר המוות" נעשתה ללא ידיעת משרד התחבורה

יש דוגמאות מצולמות ליחס מזלזל לתח"צ
אבל לא יודע על עוד דוגמאות אם מיקום תחנה הזוי כזה.

דוגמה למשל ליחס מזלזל: מאז ביטול הנת"צ בז'בוטינסקי, לאף תחנה ממערב לקניון הגדול אין סככה או שלט זמן אמת. יש שלטי זמן אמת *שעובדים* בתוך הנת"צ הנטוש, ואף אחד טרח להעביר אותם החוצה.

חוץ מאלו, הנה העוד תחנה זוועתית: https://goo.gl/maps/H7hieKpZTKr
תחנת אוטובוס שתחום העצירה שמסומן בה הוא גם כניסה לחניון של מפעל.

לא קשה למצוא בפ"ת דוגמאות לתחנות מוזנחות במיקומים הזויים.
העברת התחנות מחוץ ל"ציר המוות" נעשתה ללא ידיעת משרד התחבורה
וללא הסכמתו.

פשוט לעירייה נמאס ממקרי המוות בציר אז היא סגרה אותו בהוראת ראש העיר.

שר התחבורה כץ התעורר בבוקר ושמע ברדיו שהציר נסגר במהלך הלילה.

מה הקשר בין השילוט האלקטרוני לעיריית פ"ת? האם גם עיריית פ"ת אחראית לסוללת כיפת הברזל שמשרד הביטחון הציב בשיטחה?

רק משרד התחבורה אחראי להצבת שילוט אלקטרוני ואם הוא ירצה אז הוא יתקין אותו לפי שיקוליו המקצועיים.





 

d70

Well-known member
גם בת"א ,תחנות בתוך "שביל", אופניים וכו'

יש דוגמאות מצולמות ליחס מזלזל לתח"צ
אבל לא יודע על עוד דוגמאות אם מיקום תחנה הזוי כזה.

דוגמה למשל ליחס מזלזל: מאז ביטול הנת"צ בז'בוטינסקי, לאף תחנה ממערב לקניון הגדול אין סככה או שלט זמן אמת. יש שלטי זמן אמת *שעובדים* בתוך הנת"צ הנטוש, ואף אחד טרח להעביר אותם החוצה.

חוץ מאלו, הנה העוד תחנה זוועתית: https://goo.gl/maps/H7hieKpZTKr
תחנת אוטובוס שתחום העצירה שמסומן בה הוא גם כניסה לחניון של מפעל.

לא קשה למצוא בפ"ת דוגמאות לתחנות מוזנחות במיקומים הזויים.
גם בת"א ,תחנות בתוך "שביל", אופניים וכו'
 

arseny92

Well-known member
מנהל
שד ירושלים/מחרוזת והבשור בשביל אופניים ויש שם הרבה מאוד מקום

גם בת"א ,תחנות בתוך "שביל", אופניים וכו'
שד ירושלים/מחרוזת והבשור בשביל אופניים ויש שם הרבה מאוד מקום
להסיט את השביל אל מאחורי תחנה, מדרכה רחבה מאוד
 

d70

Well-known member
לא בכל מקום אפשר

שד ירושלים/מחרוזת והבשור בשביל אופניים ויש שם הרבה מאוד מקום
להסיט את השביל אל מאחורי תחנה, מדרכה רחבה מאוד
לא בכל מקום אפשר
זה בד"כ או שאופניים יעלו על אנשים שיוצאים מהחנויות/כניסות לדירה או ממי שיוצא מאוטובוס.
כבר ראיתי רוכבי אופניים מתנגשים בממתינים בתחנה שיושבות על שבילי אופניים
 

Ccyclist

Well-known member
משהו דומה בשביל עוקף - קמדן, אבל שימו לב לאמצעי ההאטה

מודיעין לדוגמא - עיר ללא תח"צ*
*המוטו של העיר
משהו דומה בשביל עוקף - קמדן, אבל שימו לב לאמצעי ההאטה
66 Royal College St
&nbsp
https://goo.gl/maps/Bzftxz1T1Yv
&nbsp
זה שאין הרבה מקום לא אומר שאין דרכים לרמוז לרוכבים שצריך להאיט. שביל האופניים שבתמונה נמצא כ500 מטר מזרחית לקו הצפוני בין קמדן טאון למורנינגטון קרסנט והמערכת הסיבובית של קמדן בציר ה A400. מבחינת הרוכבים המקום נמצא בחצי הדרך שבין מרכז העיר למקומות הנמצאים 20 דקות רכיבה מהמרכז כמו הולוווי רוד, טאפנל פארק ובלסייז פארק והוא עוקף את הצומת המסובך של תחנת קמדן טאון, אז למרות מראית העין זה לא שביל צדדי אלא דרך די עיקרית. זה חלק מלונדון שאינני מצפה ששאר מגיבי סניף לונדון יכירו.
 

Ccyclist

Well-known member
הבעיה שאין כל סימון שיעודד רוכבים להאט.

מה הבעייה התחנה בפנים וחוצים שביל אופניים כאשר מגיע אוטובוס
הגינה נמצאת מסביב לא במעבר
הבעיה שאין כל סימון שיעודד רוכבים להאט.
בדוגמה הלונדונית שהבאתי ישנו סימון משולש ורמפת האטה לפני הקטע הדו-שימושי.
&nbsp
בדוגמה מפחת תקווה אין סימון כלשהו על מסלול הרכיבה עצמו.
 
תגיש תלונה, נכים לא יכולים להעלות עם כסא גלגלים

אין איזה תקן או מגבלה רגולטיבית שתמנע מצבים כמו זה?
תחנות אוטובוס בתוך ערוגת צמחייה. זבוטינסקי פ"ת. התמונה צולמה כבר לפני תקופה, אך אם אני לא טועה התחנות עדיין בתוך הערוגה, יורדים ישר לבוץ.
תגיש תלונה, נכים לא יכולים להעלות עם כסא גלגלים
גם לעגלות ילדים יהיה קשה להעלות בגלל הבוץ והצמחייה
 

orenhz

Member
התחנה הנ"ל כבר מונגשת היום, כולל סככה

אין איזה תקן או מגבלה רגולטיבית שתמנע מצבים כמו זה?
תחנות אוטובוס בתוך ערוגת צמחייה. זבוטינסקי פ"ת. התמונה צולמה כבר לפני תקופה, אך אם אני לא טועה התחנות עדיין בתוך הערוגה, יורדים ישר לבוץ.
התחנה הנ"ל כבר מונגשת היום, כולל סככה
 

משה12333

New member
רגע, מה היה עדיף? שאנשים היו ממשיכים להיפצע ולהיהרג

אין איזה תקן או מגבלה רגולטיבית שתמנע מצבים כמו זה?
תחנות אוטובוס בתוך ערוגת צמחייה. זבוטינסקי פ"ת. התמונה צולמה כבר לפני תקופה, אך אם אני לא טועה התחנות עדיין בתוך הערוגה, יורדים ישר לבוץ.
רגע, מה היה עדיף? שאנשים היו ממשיכים להיפצע ולהיהרג
ב"ציר המוות" או שהיה עדיף לסגור מיידית את הציר המסוכן תוך כדי הצבת תחנות זמניות במקום התחנות שבתוכו? כל עשרות התחנות הזמניות הוצבו במהירות במהלך לילה אחד, ליל סגירת הציר.

אף אדם לא נהרג או נפצע בעת עצירת האוטובוסים בתחנות הזמניות האלה. תהיה בטוח שאם היו מחכים עד להצבת התחנות הקבועות, עם המושבים והסככות, עוד אנשים היו נהרגים ונפצעים ב"ציר המוות".

התחנות שבתוך הציר עצמו לא פורקו אלא היה צורך לקנות עשרות תחנות חדשות במקומן ולהציבן במדרכות של ז'בוטינסקי. האם היה צריך לחכות כמה חודשים כדי לסיים את כל העבודה הזאת ובינתיים להפקיר את חיי הולכי הרגל שנהרגו ונפצעו באופן תדיר ע"י אוטובוסים?

הנוסעים נאלצו להשתמש בתחנות זמניות אבל הם היו בטוחים לחלוטין בהן. לאחר כמה שבועות כבר נרכשו כל התחנות החדשות והוצבו במקום העמודים הזמניים.

 

Bus Nerd

Active member
כמה שבועות? הצחקת. יותר כמו כמה שנים

רגע, מה היה עדיף? שאנשים היו ממשיכים להיפצע ולהיהרג
ב"ציר המוות" או שהיה עדיף לסגור מיידית את הציר המסוכן תוך כדי הצבת תחנות זמניות במקום התחנות שבתוכו? כל עשרות התחנות הזמניות הוצבו במהירות במהלך לילה אחד, ליל סגירת הציר.

אף אדם לא נהרג או נפצע בעת עצירת האוטובוסים בתחנות הזמניות האלה. תהיה בטוח שאם היו מחכים עד להצבת התחנות הקבועות, עם המושבים והסככות, עוד אנשים היו נהרגים ונפצעים ב"ציר המוות".

התחנות שבתוך הציר עצמו לא פורקו אלא היה צורך לקנות עשרות תחנות חדשות במקומן ולהציבן במדרכות של ז'בוטינסקי. האם היה צריך לחכות כמה חודשים כדי לסיים את כל העבודה הזאת ובינתיים להפקיר את חיי הולכי הרגל שנהרגו ונפצעו באופן תדיר ע"י אוטובוסים?

הנוסעים נאלצו להשתמש בתחנות זמניות אבל הם היו בטוחים לחלוטין בהן. לאחר כמה שבועות כבר נרכשו כל התחנות החדשות והוצבו במקום העמודים הזמניים.
כמה שבועות? הצחקת. יותר כמו כמה שנים
ועדיין בחלק מהתחנות אין סככות בפעם האחרונה שבדקתי (לפני כמה חודשים, אבל אני בספק אם זה השתנה מאז).

ולמה שאמרת בתגובה האחרת על השילוט האלקטרוני: אם העירייה מזיזה תחנות, שתזיז גם שילוט או שתדרוש ממשרד התחבורה להזיז. אם העירייה לא מוכנה להזיז את כל מכלול התחנה, שזה כולל סככות, שילוט אלקטרוני ושילוט סטטי, אז שלא תיגע בתחנות. זה פשוט מראה על יחס מזלזל בתח"צ.

פ"ת זו עירייה שלא איכפת לה מתח"צ. כשחברת קווים הציבו מכונות הטענת רב קו בתחנות אוטובוס בכל רחבי העיר כדי לזרז את זמני העליה לאוטובוסים (הטענה במזומן אצל הנהג מאיטה את קליטת הנוסעים ואת זמן הנסיעה), העירייה החליטה לנסות לגבות מקווים ארנונה על המכונות האלו כאילו היו "מתקן פרסום", למרות שלא היו עליהן פרסומות. קווים החליטו לא לשלם את הארנונה הזו, ופשוט אספו את כל המכונות.

אתה יכול להמשיך לתרץ תירוצים בשביל ברוורמן, אבל זה לא יעזור לך, כאן בפורום כולנו יודעים כמה עיריית פ"ת עויינת לתח"צ.
 
הוא מייצג את עיריית פ"ת באופן אותנטי. גם הוא עויין לתח"צ

כמה שבועות? הצחקת. יותר כמו כמה שנים
ועדיין בחלק מהתחנות אין סככות בפעם האחרונה שבדקתי (לפני כמה חודשים, אבל אני בספק אם זה השתנה מאז).

ולמה שאמרת בתגובה האחרת על השילוט האלקטרוני: אם העירייה מזיזה תחנות, שתזיז גם שילוט או שתדרוש ממשרד התחבורה להזיז. אם העירייה לא מוכנה להזיז את כל מכלול התחנה, שזה כולל סככות, שילוט אלקטרוני ושילוט סטטי, אז שלא תיגע בתחנות. זה פשוט מראה על יחס מזלזל בתח"צ.

פ"ת זו עירייה שלא איכפת לה מתח"צ. כשחברת קווים הציבו מכונות הטענת רב קו בתחנות אוטובוס בכל רחבי העיר כדי לזרז את זמני העליה לאוטובוסים (הטענה במזומן אצל הנהג מאיטה את קליטת הנוסעים ואת זמן הנסיעה), העירייה החליטה לנסות לגבות מקווים ארנונה על המכונות האלו כאילו היו "מתקן פרסום", למרות שלא היו עליהן פרסומות. קווים החליטו לא לשלם את הארנונה הזו, ופשוט אספו את כל המכונות.

אתה יכול להמשיך לתרץ תירוצים בשביל ברוורמן, אבל זה לא יעזור לך, כאן בפורום כולנו יודעים כמה עיריית פ"ת עויינת לתח"צ.
הוא מייצג את עיריית פ"ת באופן אותנטי. גם הוא עויין לתח"צ
 

Bus Nerd

Active member
אני חושב שהוא עובד בעיריית פ"ת

הוא מייצג את עיריית פ"ת באופן אותנטי. גם הוא עויין לתח"צ
אני חושב שהוא עובד בעיריית פ"ת
ולמנהל אגף תכנון בעיריית פ"ת באמת קוראים משה.

זה יסביר את ההתחנפות לברוורמן, ואת זה שהוא תמיד מפרסם צילומי מסך מתוכניות שקשורות בעיר, ואת היחס המזעזע שלו לתח"צ.
 
לא נראה לי שיש קשר בין משה שמרלר למשה12333

אני חושב שהוא עובד בעיריית פ"ת
ולמנהל אגף תכנון בעיריית פ"ת באמת קוראים משה.

זה יסביר את ההתחנפות לברוורמן, ואת זה שהוא תמיד מפרסם צילומי מסך מתוכניות שקשורות בעיר, ואת היחס המזעזע שלו לתח"צ.
לא נראה לי שיש קשר בין משה שמרלר למשה12333
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה