קו 35 ז"ל

מצב
הנושא נעול.
קו 35 ז"ל


קו 35 ז"ל

שאלה למומחים
זכורני שפעם פעל קו 35 של דן מתל השומר לתחנה מרכזית תל אביב.
א. באיזו שנה הוא הפסיק לפעול - כשהייתה הרפורמה ביולי 2011 או לפני כן?
ב. איזה קו החליף אותו - 70? או אולי 104 (שעד כמה שאני זוכרת החליף בכלל את קו 139)

איזה קו החליף את קו 64 בר"ג?
 

אורי404

New member
קו 35 וקו 64

קו 35 ז"ל

שאלה למומחים
זכורני שפעם פעל קו 35 של דן מתל השומר לתחנה מרכזית תל אביב.
א. באיזו שנה הוא הפסיק לפעול - כשהייתה הרפורמה ביולי 2011 או לפני כן?
ב. איזה קו החליף אותו - 70? או אולי 104 (שעד כמה שאני זוכרת החליף בכלל את קו 139)

איזה קו החליף את קו 64 בר"ג?
קו 35 וקו 64
קו 35, אכן חדל לפעול מאז הרפורמה ב-2011.
קו 70 היה קיים קודם לכן. למעשה עוד שנים עברו. מאז שקו 64 בוטל, החלו להפעיל נסיעות במוצאי שבת לקו 70, שלא פעלו קודם לכן.
 
שום קו לא החליף אותו באמת, ולכן נוצרו מאז עוד ועוד טלאים:

קו 35 ז"ל

שאלה למומחים
זכורני שפעם פעל קו 35 של דן מתל השומר לתחנה מרכזית תל אביב.
א. באיזו שנה הוא הפסיק לפעול - כשהייתה הרפורמה ביולי 2011 או לפני כן?
ב. איזה קו החליף אותו - 70? או אולי 104 (שעד כמה שאני זוכרת החליף בכלל את קו 139)

איזה קו החליף את קו 64 בר"ג?
שום קו לא החליף אותו באמת, ולכן נוצרו מאז עוד ועוד טלאים:
קודם היה 139 שבוטל, אח"כ 104 הוארך לתל השומר, ובינתיים נוספו גם 135 ו-235.
 

oshri1987sg

Active member
קו 139 היה קו טוב אבל הוא לא

שום קו לא החליף אותו באמת, ולכן נוצרו מאז עוד ועוד טלאים:
קודם היה 139 שבוטל, אח"כ 104 הוארך לתל השומר, ובינתיים נוספו גם 135 ו-235.
קו 139 היה קו טוב אבל הוא לא
היה תחליף לקו 35,קו 104 מהווה יותר תחליף לקו 35 כי הוא מקשר בין התחנה המרכזית,בית גיל הזהב ודרך הטייסים לבין צומתץ אלוף שדה ותל השומר,אבל הקו
נוסע במסלול מסורבל ואינו עובר בחלקים נרחבים שהיה עובר קו 35 טרם ביטולו
104-צריך לשנות אותו שיסע דרך:רמת השקמה וכפר המכביב במקום דרך רחוב עודד
ובחזרה מתה"ש יסע דרך:לבנדה,סלמה,קומה 4 תמח"ת,לוינסקי ולבטל את קו 4 המיותר.
235-קו מיותר רק קוים 4 11ב יותר מיותרים ממנו.
 

אורי404

New member
אז למה ביטלו את קו 139?

קו 139 היה קו טוב אבל הוא לא
היה תחליף לקו 35,קו 104 מהווה יותר תחליף לקו 35 כי הוא מקשר בין התחנה המרכזית,בית גיל הזהב ודרך הטייסים לבין צומתץ אלוף שדה ותל השומר,אבל הקו
נוסע במסלול מסורבל ואינו עובר בחלקים נרחבים שהיה עובר קו 35 טרם ביטולו
104-צריך לשנות אותו שיסע דרך:רמת השקמה וכפר המכביב במקום דרך רחוב עודד
ובחזרה מתה"ש יסע דרך:לבנדה,סלמה,קומה 4 תמח"ת,לוינסקי ולבטל את קו 4 המיותר.
235-קו מיותר רק קוים 4 11ב יותר מיותרים ממנו.
אז למה ביטלו את קו 139?
חשבו לחסוך תשומות (נהגים ואוטובוסים) ובמקום הפעלת קו 139, האריכו את 103 לתל השומר?
 

DanBus43Maalit72

Active member
קו 104 תוגבר משמעותית עם ביטולו של קו 139.

אז למה ביטלו את קו 139?
חשבו לחסוך תשומות (נהגים ואוטובוסים) ובמקום הפעלת קו 139, האריכו את 103 לתל השומר?
קו 104 תוגבר משמעותית עם ביטולו של קו 139.
קו 104 תוגבר משמעותית עם ביטולו של קו 139.
הייתה כפילות בין שני קווי 139 באיזור תל השומר(אחד של דן והשני של קווים).
 

orchilit

New member
הביטול היה כדי להחזיר את 45 למצבו הקודם ולתגבר פה ושם עוד

אז למה ביטלו את קו 139?
חשבו לחסוך תשומות (נהגים ואוטובוסים) ובמקום הפעלת קו 139, האריכו את 103 לתל השומר?
הביטול היה כדי להחזיר את 45 למצבו הקודם ולתגבר פה ושם עוד
לפני זה, 45 היה בתדירות של חצי שעה (ולפני כן פעם בשעה לאחר שהוחזר ב-3.7.11) , ולאחר מכן תוגבר ל-20-25 דק' בזכות ביטול 139.
&nbsp
חבל 139 היה יותר יעיל לתל השומר מ-104.
 

אורי404

New member
תודה על ההסבר. בגלל חוסר תשומות

הביטול היה כדי להחזיר את 45 למצבו הקודם ולתגבר פה ושם עוד
לפני זה, 45 היה בתדירות של חצי שעה (ולפני כן פעם בשעה לאחר שהוחזר ב-3.7.11) , ולאחר מכן תוגבר ל-20-25 דק' בזכות ביטול 139.
&nbsp
חבל 139 היה יותר יעיל לתל השומר מ-104.
תודה על ההסבר. בגלל חוסר תשומות
אני זוכר את התקופה, שביטלו את 45 ואת הקושי, שהיה כאשר הקו בוטל ולא היו אליו אלטרנטיבות טובות. בהמשך הוא פעל פעם בשעה עם מפרקית, שהתמלאה. מאוחר יותר, בתדירות כל חצי שעה וכפי, שהסברת העלו שוב את התדירות שלו. כשהוא פעל כל חצי שעה, היה עומס בקטעים השונים ולכן הייתה סיבה לכך. כשאני נזכר בזה, פעלו בקו 45, אחרי שהוא 'קם לתחיה והתאושש', האוטובוסים, שפעלו קודם לכן בקו 139. כך לפחות, לפי מה שהסבירו כאן בפורום.
 
קו 4 ממש מיותר, ואם נודה על האמת קו 64 של דן לא היה משהו

קו 139 היה קו טוב אבל הוא לא
היה תחליף לקו 35,קו 104 מהווה יותר תחליף לקו 35 כי הוא מקשר בין התחנה המרכזית,בית גיל הזהב ודרך הטייסים לבין צומתץ אלוף שדה ותל השומר,אבל הקו
נוסע במסלול מסורבל ואינו עובר בחלקים נרחבים שהיה עובר קו 35 טרם ביטולו
104-צריך לשנות אותו שיסע דרך:רמת השקמה וכפר המכביב במקום דרך רחוב עודד
ובחזרה מתה"ש יסע דרך:לבנדה,סלמה,קומה 4 תמח"ת,לוינסקי ולבטל את קו 4 המיותר.
235-קו מיותר רק קוים 4 11ב יותר מיותרים ממנו.
קו 4 ממש מיותר, ואם נודה על האמת קו 64 של דן לא היה משהו
הרבה פעמים נסע כמעט ריק, ובשעות השיא בתפוסה לא מרשימה. אולי בגלל התדירות הנמוכה שלו. היו לו נסיעות שהוא התמלא בקטע בר אילן עד צומת גהה, אבל הוא היה רחוק משאר קווי ז'בוטינסקי בהרבה.
אני זוכר שבתל אביב עם 64 שיצא מהכרמלית הרבה לפני 66 היה אפשר להשיג את ה66 בז'בוטינסקי. ואני זוכר מוצ"ש אחד שהיה 66 עמוס מאוד עד סרדין בארלוזורוב, והעדפתי לנסוע עם 64 שהיה 10 דקות אחריו, ואז עקפנו את ה66 בז'בוטינסקי, כ-4 נוסעים ב64, ישיבה בנוחות, לעומת 66 סרדין.
 
קו 35 היה קו טוב ומהיר

קו 35 ז"ל

שאלה למומחים
זכורני שפעם פעל קו 35 של דן מתל השומר לתחנה מרכזית תל אביב.
א. באיזו שנה הוא הפסיק לפעול - כשהייתה הרפורמה ביולי 2011 או לפני כן?
ב. איזה קו החליף אותו - 70? או אולי 104 (שעד כמה שאני זוכרת החליף בכלל את קו 139)

איזה קו החליף את קו 64 בר"ג?
קו 35 היה קו טוב ומהיר
בלי הרבה פיתולים תוך חצי שעה נסיעה מקצה לקצה
קו 64 היה יוצא ממסוף כרמלית עד בית החולים תל השומר 30 דקות בשעות השיא ולאחר מכן כל 40 דקות
הקו הזה עמוס בעיקר בחיילים וסטונדטים של בר אילן ועובדי הבית חולים.
הייתי בעד שישאירו אותו
אפילו מקצרים אותו מרכבת מרכז לתל השומר ולא מבטלים אותו לגמרי
 

אורי404

New member
קיצור 64 לרכבת מרכז, זה למעשה קו 70

קו 35 היה קו טוב ומהיר
בלי הרבה פיתולים תוך חצי שעה נסיעה מקצה לקצה
קו 64 היה יוצא ממסוף כרמלית עד בית החולים תל השומר 30 דקות בשעות השיא ולאחר מכן כל 40 דקות
הקו הזה עמוס בעיקר בחיילים וסטונדטים של בר אילן ועובדי הבית חולים.
הייתי בעד שישאירו אותו
אפילו מקצרים אותו מרכבת מרכז לתל השומר ולא מבטלים אותו לגמרי
קיצור 64 לרכבת מרכז, זה למעשה קו 70
למעט ההבדל, שקו 64 נכנס לתוך מרכז רפואי תל השומר. קו 70 לא.
 
מרכבת מרכז לתוך בית חולים תל השומר יש את קו 69

קו 35 היה קו טוב ומהיר
בלי הרבה פיתולים תוך חצי שעה נסיעה מקצה לקצה
קו 64 היה יוצא ממסוף כרמלית עד בית החולים תל השומר 30 דקות בשעות השיא ולאחר מכן כל 40 דקות
הקו הזה עמוס בעיקר בחיילים וסטונדטים של בר אילן ועובדי הבית חולים.
הייתי בעד שישאירו אותו
אפילו מקצרים אותו מרכבת מרכז לתל השומר ולא מבטלים אותו לגמרי
מרכבת מרכז לתוך בית חולים תל השומר יש את קו 69
בנוסף לקו 70 שיש לו מסלול מהיר יותר, אבל לא נכנס לתוך בית החולים.
 
אפשר להפעיל שני קווים מהירים לתל השומר ולבר אילן

קו 35 היה קו טוב ומהיר
בלי הרבה פיתולים תוך חצי שעה נסיעה מקצה לקצה
קו 64 היה יוצא ממסוף כרמלית עד בית החולים תל השומר 30 דקות בשעות השיא ולאחר מכן כל 40 דקות
הקו הזה עמוס בעיקר בחיילים וסטונדטים של בר אילן ועובדי הבית חולים.
הייתי בעד שישאירו אותו
אפילו מקצרים אותו מרכבת מרכז לתל השומר ולא מבטלים אותו לגמרי
אפשר להפעיל שני קווים מהירים לתל השומר ולבר אילן
1. רכבת מרכז, ישיר לבר אילן, ומשם ישר למחנה תל השומר- סה"כ תחנת עלייה אחת, ו2 תחנות ירידה.
2. תחנה מרכזית חדשה- ישיר לבר אילן, ומשם ישר למחנה תל השומר- סה"כ תחנת עלייה אחת, ו2 תחנות ירידה.
&nbsp
וכמובן גם בצד השני. אני מאמין שהקו יכול להתמלא בשעות השיא, וחבל לטרטר את כל האנשים בתחנות שבדרך. מה גם שאזור תל השומר לא זוכה לקרבה לתחנות רכבת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה