ניתוק קטע ישן ממסילת החוף והפיכת המסילה הנטושה הזאת לפארק.

מצב
הנושא נעול.

משה12333

New member
ניתוק קטע ישן ממסילת החוף והפיכת המסילה הנטושה הזאת לפארק.

ניתוק קטע ישן ממסילת החוף והפיכת המסילה הנטושה הזאת לפארק.
תוואי מסילת החוף שבין מחלף שבעת הכוכבים המשודרג לבין מחלף שמריהו-מזרח החדש, שבנתיבי האיילון החדשים, יוסט ממקומו הנוכחי קצת מזרחה אל בין נתיבי הכביש החדשים.

(כך היה גם בדיוק עם בניית מסילת האיילון בשנות ה-80. תוואי המסילה הישן שהגיע מצפון, ממסילת החוף, אל תחנת הרכבת ת"א-מרכז הוסט קצת מזרחה אל בין נתיבי האיילון החדשים, בתוך תעלת האיילון החדשה שנבנתה אז).

המסילה הנטושה לא תעקר ממקומה אלא תושאר כדי לשמש כאמצעי לעיצוב נופי חדש של הסביבה הטבעית שליד נחל רשפון.

בתוך כל מסילה יישתלו שתילים ויינטעו עצים. בין המסילות ייבנה שביל להולכי רגל ולאופניים.

השביל יתחבר לגבעת יער האלונים ולשלולית החורף שבמרכז מחלף שמריהו-מזרח החדש.

כדי להסתיר את נתיבי האיילון החדשים מהמטיילים בפארק, יישתלו על קירותיו צמחים מטפסים ולידו עצים ושיחים רבים שיחצצו בין המטיילים לכביש.

כך, הפארק הטבעי שבסביבת נחל רשפון ישודרג במקביל לבניית נתיבי האיילון החדשים.



















 

davidfainshtein

Member
מנהל
מעניין מאוד. תודה.

ניתוק קטע ישן ממסילת החוף והפיכת המסילה הנטושה הזאת לפארק.
תוואי מסילת החוף שבין מחלף שבעת הכוכבים המשודרג לבין מחלף שמריהו-מזרח החדש, שבנתיבי האיילון החדשים, יוסט ממקומו הנוכחי קצת מזרחה אל בין נתיבי הכביש החדשים.

(כך היה גם בדיוק עם בניית מסילת האיילון בשנות ה-80. תוואי המסילה הישן שהגיע מצפון, ממסילת החוף, אל תחנת הרכבת ת"א-מרכז הוסט קצת מזרחה אל בין נתיבי האיילון החדשים, בתוך תעלת האיילון החדשה שנבנתה אז).

המסילה הנטושה לא תעקר ממקומה אלא תושאר כדי לשמש כאמצעי לעיצוב נופי חדש של הסביבה הטבעית שליד נחל רשפון.

בתוך כל מסילה יישתלו שתילים ויינטעו עצים. בין המסילות ייבנה שביל להולכי רגל ולאופניים.

השביל יתחבר לגבעת יער האלונים ולשלולית החורף שבמרכז מחלף שמריהו-מזרח החדש.

כדי להסתיר את נתיבי האיילון החדשים מהמטיילים בפארק, יישתלו על קירותיו צמחים מטפסים ולידו עצים ושיחים רבים שיחצצו בין המטיילים לכביש.

כך, הפארק הטבעי שבסביבת נחל רשפון ישודרג במקביל לבניית נתיבי האיילון החדשים.
מעניין מאוד. תודה.
 

LG123456

New member
האם כל התוואי הננטש יוסב לפארק או

ניתוק קטע ישן ממסילת החוף והפיכת המסילה הנטושה הזאת לפארק.
תוואי מסילת החוף שבין מחלף שבעת הכוכבים המשודרג לבין מחלף שמריהו-מזרח החדש, שבנתיבי האיילון החדשים, יוסט ממקומו הנוכחי קצת מזרחה אל בין נתיבי הכביש החדשים.

(כך היה גם בדיוק עם בניית מסילת האיילון בשנות ה-80. תוואי המסילה הישן שהגיע מצפון, ממסילת החוף, אל תחנת הרכבת ת"א-מרכז הוסט קצת מזרחה אל בין נתיבי האיילון החדשים, בתוך תעלת האיילון החדשה שנבנתה אז).

המסילה הנטושה לא תעקר ממקומה אלא תושאר כדי לשמש כאמצעי לעיצוב נופי חדש של הסביבה הטבעית שליד נחל רשפון.

בתוך כל מסילה יישתלו שתילים ויינטעו עצים. בין המסילות ייבנה שביל להולכי רגל ולאופניים.

השביל יתחבר לגבעת יער האלונים ולשלולית החורף שבמרכז מחלף שמריהו-מזרח החדש.

כדי להסתיר את נתיבי האיילון החדשים מהמטיילים בפארק, יישתלו על קירותיו צמחים מטפסים ולידו עצים ושיחים רבים שיחצצו בין המטיילים לכביש.

כך, הפארק הטבעי שבסביבת נחל רשפון ישודרג במקביל לבניית נתיבי האיילון החדשים.
האם כל התוואי הננטש יוסב לפארק או
שהפארק ישתרע רק בין שבעת הכוכבים ודרך המעפילים? לפי דעתי ניתן להקים את הפארק ממש עד אזור רשפון (מפגש 32, שזהו גם הגבול הצפוני של העתקת המסילות) עם חצייה של דרך המעפילים בדומה לחציית פארק המסילה את רחוב "גנרל פייר קניג" בירושלים. ניתן גם להשאיר את הסימנורים והמחסומים 32, 33 ו-34 לנוי.
 

משה12333

New member
הנק' הצפונית של הפארק היא לא במפגש עם דרך המעפילים אלא

האם כל התוואי הננטש יוסב לפארק או
שהפארק ישתרע רק בין שבעת הכוכבים ודרך המעפילים? לפי דעתי ניתן להקים את הפארק ממש עד אזור רשפון (מפגש 32, שזהו גם הגבול הצפוני של העתקת המסילות) עם חצייה של דרך המעפילים בדומה לחציית פארק המסילה את רחוב "גנרל פייר קניג" בירושלים. ניתן גם להשאיר את הסימנורים והמחסומים 32, 33 ו-34 לנוי.
הנק' הצפונית של הפארק היא לא במפגש עם דרך המעפילים אלא
צפונית למחלף שמריהו-מזרח החדש, ליד רשפון.

הפארק החדש יסתיים בצפונו בגשר חדש להולכי רגל שיוקם מעל לנתיבי האיילון החדשים ומסילות הרכבת שבמרכזם.

הוספתי לך הרבה תמונות כדי שתבין בדיוק את מה שמתוכנן שם.

תראה בתמונות שכל הסביבה שם תשתנה ללא היכר.

גם תחנת הרכבת הרצליה תהרס ותיבנה מחדש במיקום אחר, גם מחלף שבעת הכוכבים ישתנה, גם תהיינה 4 מסילות זו לצד זו, גם תהיה רכבת חשמלית מהירה של רכבת ישראל, גם תהיה תחנת שאיבה חדשה, גם גשרים חדשים, גם מעברים תת-קרקעיים ועוד אין-סוף שינויים.



































 
תחנת רכבת הרצליה עוברת במסגרת הפרויקט הרחבה רצינית

הנק' הצפונית של הפארק היא לא במפגש עם דרך המעפילים אלא
צפונית למחלף שמריהו-מזרח החדש, ליד רשפון.

הפארק החדש יסתיים בצפונו בגשר חדש להולכי רגל שיוקם מעל לנתיבי האיילון החדשים ומסילות הרכבת שבמרכזם.

הוספתי לך הרבה תמונות כדי שתבין בדיוק את מה שמתוכנן שם.

תראה בתמונות שכל הסביבה שם תשתנה ללא היכר.

גם תחנת הרכבת הרצליה תהרס ותיבנה מחדש במיקום אחר, גם מחלף שבעת הכוכבים ישתנה, גם תהיינה 4 מסילות זו לצד זו, גם תהיה רכבת חשמלית מהירה של רכבת ישראל, גם תהיה תחנת שאיבה חדשה, גם גשרים חדשים, גם מעברים תת-קרקעיים ועוד אין-סוף שינויים.
תחנת רכבת הרצליה עוברת במסגרת הפרויקט הרחבה רצינית
בהשקעה גדולה, כך שאמירה שהיא תיהרס ותיבנה במיקום אחר זו שטות מוחלטת, שרק מי שתקוע בתוך תוכניות מימי תרפפו במחשב שלו ולא מכיר את המציאות בשטח יכול לרשום.

ואגב, יש לי שאלה: את כל ההשקעות האדירות הללו עושים בשביל רכבות משא?

צריך לבקש מתפוז לייצר אייקון חדש - אייקון אזהרת דיסאינפורמציה.
 

Ccyclist

Well-known member
זו התחנה השניה שהטרול מזיז בפחות משבוע.

תחנת רכבת הרצליה עוברת במסגרת הפרויקט הרחבה רצינית
בהשקעה גדולה, כך שאמירה שהיא תיהרס ותיבנה במיקום אחר זו שטות מוחלטת, שרק מי שתקוע בתוך תוכניות מימי תרפפו במחשב שלו ולא מכיר את המציאות בשטח יכול לרשום.

ואגב, יש לי שאלה: את כל ההשקעות האדירות הללו עושים בשביל רכבות משא?

צריך לבקש מתפוז לייצר אייקון חדש - אייקון אזהרת דיסאינפורמציה.
זו התחנה השניה שהטרול מזיז בפחות משבוע.
בדף 2 של הפורום הוא טען שיזיזו את תחנת בני ברק.
&nbsp
בפורום זה טלפורטציה שמורה ליונה יהב בלבד.
&nbsp
אני מקווה שכשיזיז את תחנת הנוסעים השלישית בעוד כמה ימים יעיפו אותו מהפורום.
 

משה12333

New member
זה לא קשור לטרול. תחנת בני ברק-רמת החייל ותחנת הרצליה עתידות

זו התחנה השניה שהטרול מזיז בפחות משבוע.
בדף 2 של הפורום הוא טען שיזיזו את תחנת בני ברק.
&nbsp
בפורום זה טלפורטציה שמורה ליונה יהב בלבד.
&nbsp
אני מקווה שכשיזיז את תחנת הנוסעים השלישית בעוד כמה ימים יעיפו אותו מהפורום.
זה לא קשור לטרול. תחנת בני ברק-רמת החייל ותחנת הרצליה עתידות
להיהרס ולהיבנות מחדש במיקום אחר.

דרך אגב, גם תחנת הרכבת סגולה עתידה להיהרס ולהיבנות מחדש עם גישה אליה מצפון ומדרום במסגרת הפיכתה למתח"מ חדש שישרת את כל מז' גוש דן.

השבוע אפילו מישהו פה בפורום כתב על העתקת תחנת דימונה. האם גם אותו צריך להעיף מהפורום?

(אם תסביר מה הקשר לראש עיריית חיפה, תועיל להרבה קוראים בפורום. לא כולם נהנים מקו מחשבה חריף כמו שיש לך ולכן לא כולם הבינו למה בדיוק התכוונת כשהזכרת אותו בתגובתך. גם היית יכול לתקן שגיאות תחביריות במשפט שכתבת על יונה יהב ע"י אפשרות העריכה לאחר כתיבת התגובה).

 

משה12333

New member
היא לא עוברת "הרחבה רצינית". היא תהרס ותיבנה במיקום חדש.

תחנת רכבת הרצליה עוברת במסגרת הפרויקט הרחבה רצינית
בהשקעה גדולה, כך שאמירה שהיא תיהרס ותיבנה במיקום אחר זו שטות מוחלטת, שרק מי שתקוע בתוך תוכניות מימי תרפפו במחשב שלו ולא מכיר את המציאות בשטח יכול לרשום.

ואגב, יש לי שאלה: את כל ההשקעות האדירות הללו עושים בשביל רכבות משא?

צריך לבקש מתפוז לייצר אייקון חדש - אייקון אזהרת דיסאינפורמציה.
היא לא עוברת "הרחבה רצינית". היא תהרס ותיבנה במיקום חדש.
רציפים:

כרגע הרציפים שלה הם על המסילה שעתידה להתנתק ולהפוך לפארק, מחוץ לתוואי החדש של האיילון ושל ארבעת המסילות החדשות שתעבורנה בין נתיבי הכביש.

מבנה כניסה וחנייה:

כרגע הכניסה אליה והחנייה שלה הן ממז' לאיילון. הכניסה והחנייה החדשה תהיינה ממע' לאיילון. שים לב במיוחד לעקומת הכביש החדשה שתיסלל ממז' לאיילון.

שים לב שהתחנה תועתק דרומה ולא רק מערבה.

תראה בתמונות שצירפתי כעת.





 

luckydude

Active member
לא לא לא

היא לא עוברת "הרחבה רצינית". היא תהרס ותיבנה במיקום חדש.
רציפים:

כרגע הרציפים שלה הם על המסילה שעתידה להתנתק ולהפוך לפארק, מחוץ לתוואי החדש של האיילון ושל ארבעת המסילות החדשות שתעבורנה בין נתיבי הכביש.

מבנה כניסה וחנייה:

כרגע הכניסה אליה והחנייה שלה הן ממז' לאיילון. הכניסה והחנייה החדשה תהיינה ממע' לאיילון. שים לב במיוחד לעקומת הכביש החדשה שתיסלל ממז' לאיילון.

שים לב שהתחנה תועתק דרומה ולא רק מערבה.

תראה בתמונות שצירפתי כעת.
לא לא לא
הרציפים הקיימים הם במצב הסופי שכבר לוקח בחשבון את התוואי העתידי של נתיבי איילון. ״ההעברה״ שאתה מתייחס אליה קרתה לפני 15 שנה בערך, בעת שהתחנה הועתקה כמה מאות מטרים צפונה.
&nbsp
כרגע יש עבודות נרחבות בתחנה שבסופן יתווספו עוד 3 רציפים (בנוסף לשלושת הרציפים הקיימים). בנוסף, תבנה כניסה נוספת לתחנה הקיימת מכיוון מערב (שתתבסס על מנהרה לצד המערבי של התחנה שנבנתה עוד בתחילת שנות ה2000 (עם הזזת התחנה צפונה) ושלא הוכנסה לשימוש עד היום).
 
במקום להתווכח ולכתוב שטויות, אני מציע לך לנסוע לתחנה

היא לא עוברת "הרחבה רצינית". היא תהרס ותיבנה במיקום חדש.
רציפים:

כרגע הרציפים שלה הם על המסילה שעתידה להתנתק ולהפוך לפארק, מחוץ לתוואי החדש של האיילון ושל ארבעת המסילות החדשות שתעבורנה בין נתיבי הכביש.

מבנה כניסה וחנייה:

כרגע הכניסה אליה והחנייה שלה הן ממז' לאיילון. הכניסה והחנייה החדשה תהיינה ממע' לאיילון. שים לב במיוחד לעקומת הכביש החדשה שתיסלל ממז' לאיילון.

שים לב שהתחנה תועתק דרומה ולא רק מערבה.

תראה בתמונות שצירפתי כעת.
במקום להתווכח ולכתוב שטויות, אני מציע לך לנסוע לתחנה
ולהיווכח בעצמך בבנייה העניפה שנעשית ממש בימים אלה בתחנת הרצליה.
בתחנה שאתה מזיז יש כבר שישה רציפים (כן - כמו בתחנת סבידור מרכז...) כשהחדשים מביניהם בשלבי בנייה מתקדמים.
הכניסה המערבית תיבנה בנוסף לכניסה המזרחית הקיימת ולא במקום.
הסטת המסילות מתבצעת מהקצה הצפוני של תחנת הרצליה.

באמת, כדאי לך לצאת קצת מתמונות שנת תרפפו במחשב שלך ולראות מה קורה בשטח כי אתה מגחיך אך ורק את עצמך.
 

משה12333

New member
אתה צריך להבין דבר חשוב: קודם כל נותנים קדימות לתכנון עבור

במקום להתווכח ולכתוב שטויות, אני מציע לך לנסוע לתחנה
ולהיווכח בעצמך בבנייה העניפה שנעשית ממש בימים אלה בתחנת הרצליה.
בתחנה שאתה מזיז יש כבר שישה רציפים (כן - כמו בתחנת סבידור מרכז...) כשהחדשים מביניהם בשלבי בנייה מתקדמים.
הכניסה המערבית תיבנה בנוסף לכניסה המזרחית הקיימת ולא במקום.
הסטת המסילות מתבצעת מהקצה הצפוני של תחנת הרצליה.

באמת, כדאי לך לצאת קצת מתמונות שנת תרפפו במחשב שלך ולראות מה קורה בשטח כי אתה מגחיך אך ורק את עצמך.
אתה צריך להבין דבר חשוב: קודם כל נותנים קדימות לתכנון עבור
כלי הרכב ורק אח"כ חושבים על מתקני הרכבת, שלא יפריעו לזרימת התנועה שלהם.

אתה כל הזמן חושב שההיפך הוא הנכון. תחנות הרכבת הן תמיד משניות בכל פרוייקט תחבורתי.

חייבים להזיז את תחנת הרכבת הקיימת ואת הרציפים הקיימים כי הם מפריעים לנתיבים, לעקומות ולחניות החדשות של כלי הרכב.

הבעיה עם תחנת הרכבת בהרצליה (ובבני ברק) היא שהתכנון שלה היה הרבה לפני שמישהו ידע בכלל איך תתבצע הארכת האיילון ואם היא בכלל תתבצע (היו כמה מחשבות על חלופות שונות).

תמיד, כשתכנון כביש מתנגש עם תחנת רכבת, תחנת הרכבת זזה לטובתו.

דרך אגב, בלי שום קשר, האם באמת אתה חושב שמסילת השרון ותחנותיה היו באות לאוויר העולם אם כביש 531 לא היה נסלל?

האם אתה חושב שמסילת האיילון ותחנותיה היו קיימות אם לא היתה מוקמת תעלת האיילון לכלי הרכב?

אתה צריך לקבל זאת כעובדה: בעולם תכנון התחבורה בישראל, המקום הראשון שמור לכלי הרכב מבחינת עדיפות, המקום השני לרכבות המשא ואח"כ באים כל אמצעי התחבורה הציבורית, בתנאי שהם לא מפריעים לשני המקומות הראשונים.

אם הם מפריעים אז הם זזים כדי לפנות מקום או שבכלל הם מבוטלים.

תחשוב על זה ותראה שהכלל הזה תמיד מתקיים בישראל.

ובצדק.

 
כבר נסעת להרצליה לראות מה קורה בשטח?

אתה צריך להבין דבר חשוב: קודם כל נותנים קדימות לתכנון עבור
כלי הרכב ורק אח"כ חושבים על מתקני הרכבת, שלא יפריעו לזרימת התנועה שלהם.

אתה כל הזמן חושב שההיפך הוא הנכון. תחנות הרכבת הן תמיד משניות בכל פרוייקט תחבורתי.

חייבים להזיז את תחנת הרכבת הקיימת ואת הרציפים הקיימים כי הם מפריעים לנתיבים, לעקומות ולחניות החדשות של כלי הרכב.

הבעיה עם תחנת הרכבת בהרצליה (ובבני ברק) היא שהתכנון שלה היה הרבה לפני שמישהו ידע בכלל איך תתבצע הארכת האיילון ואם היא בכלל תתבצע (היו כמה מחשבות על חלופות שונות).

תמיד, כשתכנון כביש מתנגש עם תחנת רכבת, תחנת הרכבת זזה לטובתו.

דרך אגב, בלי שום קשר, האם באמת אתה חושב שמסילת השרון ותחנותיה היו באות לאוויר העולם אם כביש 531 לא היה נסלל?

האם אתה חושב שמסילת האיילון ותחנותיה היו קיימות אם לא היתה מוקמת תעלת האיילון לכלי הרכב?

אתה צריך לקבל זאת כעובדה: בעולם תכנון התחבורה בישראל, המקום הראשון שמור לכלי הרכב מבחינת עדיפות, המקום השני לרכבות המשא ואח"כ באים כל אמצעי התחבורה הציבורית, בתנאי שהם לא מפריעים לשני המקומות הראשונים.

אם הם מפריעים אז הם זזים כדי לפנות מקום או שבכלל הם מבוטלים.

תחשוב על זה ותראה שהכלל הזה תמיד מתקיים בישראל.

ובצדק.
כבר נסעת להרצליה לראות מה קורה בשטח?
כאן אין שאלה על מה יקרה או לא יקרה. לגבי תחנת הרצליה יש עובדות מוצקות בשטח.
כך שבאמת אין שום טעם להתווכח.

פרויקט כביש 20 + כביש 531 + מסילת השרון + הסטת מסילות החוף בין תחנת הרצליה (מצפונית לתחנה הקיימת) לבין רשפון זה מגה-פרויקט אחד שכל חלקיו מתואמים. ומכיוון שהפרויקט הזה על כל חלקיו מבוצע כבר מספר שנים בשטח, אין טוב יותר ממראה עיניים.

הרחבת תחנת הרצליה במיקומה הנוכחי משולבת ומתואמת עם הפרויקט הזה ועם פרויקט הנתיב הקריטי של רכבת ישראל.
(למידע לגבי מה זה פרויקט הנתיב הקריטי אתה יכול לחפש בדף הפייסבוק שאתה כה אוהב, ומקפיד לקרוא לו פורום, דף שבתשתיות).

תנסה לבדוק את השטח ואני מצפה בכליון עיניים לממצאיך.
 

משה12333

New member
כל חלקיו מתואמים? אתה יכול להיות בטוח שכלי הרכב ייסעו

כבר נסעת להרצליה לראות מה קורה בשטח?
כאן אין שאלה על מה יקרה או לא יקרה. לגבי תחנת הרצליה יש עובדות מוצקות בשטח.
כך שבאמת אין שום טעם להתווכח.

פרויקט כביש 20 + כביש 531 + מסילת השרון + הסטת מסילות החוף בין תחנת הרצליה (מצפונית לתחנה הקיימת) לבין רשפון זה מגה-פרויקט אחד שכל חלקיו מתואמים. ומכיוון שהפרויקט הזה על כל חלקיו מבוצע כבר מספר שנים בשטח, אין טוב יותר ממראה עיניים.

הרחבת תחנת הרצליה במיקומה הנוכחי משולבת ומתואמת עם הפרויקט הזה ועם פרויקט הנתיב הקריטי של רכבת ישראל.
(למידע לגבי מה זה פרויקט הנתיב הקריטי אתה יכול לחפש בדף הפייסבוק שאתה כה אוהב, ומקפיד לקרוא לו פורום, דף שבתשתיות).

תנסה לבדוק את השטח ואני מצפה בכליון עיניים לממצאיך.
כל חלקיו מתואמים? אתה יכול להיות בטוח שכלי הרכב ייסעו
באיילון החדש וב-531 החדש מכל כיוון ולכל כיוון, מס' שנים לפני שהתחנות החדשות תיפתחנה. אל תתפלא גם אם מס' השנים האלה ייהפכו לעשור.

סלילת כביש זה מהיום למחר. פתיחת קו רכבת חדש זה כבר עניין אחר לגמרי.

אם, חס וחלילה, העבודות על כביש היו מתואמות עם העבודות על מתקני רכבת, רוב כלי הרכב בישראל היו נוסעים היום בדרכי עפר ובשדות.

 
אולי במקום לברבר, תצא לשטח?

כל חלקיו מתואמים? אתה יכול להיות בטוח שכלי הרכב ייסעו
באיילון החדש וב-531 החדש מכל כיוון ולכל כיוון, מס' שנים לפני שהתחנות החדשות תיפתחנה. אל תתפלא גם אם מס' השנים האלה ייהפכו לעשור.

סלילת כביש זה מהיום למחר. פתיחת קו רכבת חדש זה כבר עניין אחר לגמרי.

אם, חס וחלילה, העבודות על כביש היו מתואמות עם העבודות על מתקני רכבת, רוב כלי הרכב בישראל היו נוסעים היום בדרכי עפר ובשדות.
אולי במקום לברבר, תצא לשטח?
לידיעתך - סלילת הקטע של כביש 20 ממחלף שמריהו מזרח למחלף שבעת הכוכבים (לכיוון דרום) מותנה בהסטת מסילות החוף, ולכן קטע הכביש הזה יהיה אחד מהחלקים האחרונים של המגה-פרויקט.
אתה עוד עלול לאכול את הכובע כשתשמע על רכבות שנוסעות מתחנת רעננה מערב לתל אביב לפני שמכוניות יסעו מרעננה לתל אביב דרך כביש 20 בקטע הזה.
 

משה12333

New member
אתה לא מבין. כביש אף פעם לא יעוכב בגלל מסילת רכבת. זה כלל

אולי במקום לברבר, תצא לשטח?
לידיעתך - סלילת הקטע של כביש 20 ממחלף שמריהו מזרח למחלף שבעת הכוכבים (לכיוון דרום) מותנה בהסטת מסילות החוף, ולכן קטע הכביש הזה יהיה אחד מהחלקים האחרונים של המגה-פרויקט.
אתה עוד עלול לאכול את הכובע כשתשמע על רכבות שנוסעות מתחנת רעננה מערב לתל אביב לפני שמכוניות יסעו מרעננה לתל אביב דרך כביש 20 בקטע הזה.
אתה לא מבין. כביש אף פעם לא יעוכב בגלל מסילת רכבת. זה כלל
ברזל.

החשיבות של הכביש גורמת לו להיות בעל העדיפות הגבוהה בכל פרוייקט משולב לפי תמ"א 42 לתחבורה יבשתית משולבת.

מסילת רכבת או תחנת רכבת או קו רכבת יכולים להיות מושבתים מהיום למחר ולזמן בלתי מוגבל. אם כביש מושבת, החיים בישראל נעצרים ולכן מותר להשבית כבישים אך ורק באמצע הלילה.

כביש הוא בדיוק כמו קו מים ראשי או קו חשמל ראשי, מבחינת החשיבות.

זו המציאות, גם אם היא מנוגדת לתפיסת עולמך.

(בכביש גם אין קרונות שרופים, קרונות שיורדים מהמסילה, שביתות, הצפות, תקלות במע' המחשבים, תיקוני מסילה ועוד אין-סוף כשלים שונים ומשונים).

 

luckydude

Active member
אתה טועה חבוב.

אתה צריך להבין דבר חשוב: קודם כל נותנים קדימות לתכנון עבור
כלי הרכב ורק אח"כ חושבים על מתקני הרכבת, שלא יפריעו לזרימת התנועה שלהם.

אתה כל הזמן חושב שההיפך הוא הנכון. תחנות הרכבת הן תמיד משניות בכל פרוייקט תחבורתי.

חייבים להזיז את תחנת הרכבת הקיימת ואת הרציפים הקיימים כי הם מפריעים לנתיבים, לעקומות ולחניות החדשות של כלי הרכב.

הבעיה עם תחנת הרכבת בהרצליה (ובבני ברק) היא שהתכנון שלה היה הרבה לפני שמישהו ידע בכלל איך תתבצע הארכת האיילון ואם היא בכלל תתבצע (היו כמה מחשבות על חלופות שונות).

תמיד, כשתכנון כביש מתנגש עם תחנת רכבת, תחנת הרכבת זזה לטובתו.

דרך אגב, בלי שום קשר, האם באמת אתה חושב שמסילת השרון ותחנותיה היו באות לאוויר העולם אם כביש 531 לא היה נסלל?

האם אתה חושב שמסילת האיילון ותחנותיה היו קיימות אם לא היתה מוקמת תעלת האיילון לכלי הרכב?

אתה צריך לקבל זאת כעובדה: בעולם תכנון התחבורה בישראל, המקום הראשון שמור לכלי הרכב מבחינת עדיפות, המקום השני לרכבות המשא ואח"כ באים כל אמצעי התחבורה הציבורית, בתנאי שהם לא מפריעים לשני המקומות הראשונים.

אם הם מפריעים אז הם זזים כדי לפנות מקום או שבכלל הם מבוטלים.

תחשוב על זה ותראה שהכלל הזה תמיד מתקיים בישראל.

ובצדק.
אתה טועה חבוב.
הן הרציפים הקיימים והן הנוספים שנבנים כעת בהרצליה מותאמים לתוואי העתידי (זאת אומרת זה שבבנייה עכשיו) של נתיבי איילון שיגיעו עד שפיים/געש.
&nbsp
אם תלך לתחנה עצמה אז תראה שכל מה שאתה כותב בקשר להעברה עתידית של מיקום התחנה זה שטויות. אני לא מבין למה אתה ממשיך להתעקש על זה.
&nbsp
 

משה12333

New member
אתן לך 2 דוגמאות מתחנות אחרות של רכבת ישראל:

אתה טועה חבוב.
הן הרציפים הקיימים והן הנוספים שנבנים כעת בהרצליה מותאמים לתוואי העתידי (זאת אומרת זה שבבנייה עכשיו) של נתיבי איילון שיגיעו עד שפיים/געש.
&nbsp
אם תלך לתחנה עצמה אז תראה שכל מה שאתה כותב בקשר להעברה עתידית של מיקום התחנה זה שטויות. אני לא מבין למה אתה ממשיך להתעקש על זה.
&nbsp
אתן לך 2 דוגמאות מתחנות אחרות של רכבת ישראל:
1. תחנת הרב-מכר:

התחנה של רמת-השרון תיבנה מתחת לגשר גנדי בסמוך לתחנת הרצליה, מדרום לה.

התחנה הזאת היתה אמורה להיבנות כבר לפני 14 שנה על מסילת החוף אבל היה חשש (שאכן התממש בהרצליה) שהיא תתנגש עם הארכה עתידית של נתיבי האיילון. תושבי רמת-השרון מחו, ראש העיר של רמת-השרון מחה, אבל שר התחבורה ושר האוצר הסבירו להם שהם לא מוכנים לבנות תחנה זמנית שתהרס בעתיד.

לא היה ניתן להאריך אז את נתיבי האיילון בגלל צה"ל ובגלל עיריית הרצליה.


2. תחנת ראש העין דרום (דוגמא הפוכה):

כרגע היא משמשת רק כמסוף מטענים אך היא מיועדת להיות משודרגת/מורחבת כבר במהלך השנה כדי שהיא תוכל להיפתח מחדש לנוסעים. ראש עיריית ראש-העין סיכם על כך עם שר התחבורה כץ.

ייבנה לה גשר חדש להולכי רגל ולרוכבי אופניים מראש העין מעל לכביש 6 ומעל למסילה.

אצלה, לא נבנית תחנה חדשה עם רכבל במיקום אחר. אצלה, שום דבר לא ייהרס. אצלה- זו הרחבה. בהרצליה- זו הזזה.





 

Bus Nerd

Active member
קח את הדיסאינפורמציה שלך לפורום אחר

אתן לך 2 דוגמאות מתחנות אחרות של רכבת ישראל:
1. תחנת הרב-מכר:

התחנה של רמת-השרון תיבנה מתחת לגשר גנדי בסמוך לתחנת הרצליה, מדרום לה.

התחנה הזאת היתה אמורה להיבנות כבר לפני 14 שנה על מסילת החוף אבל היה חשש (שאכן התממש בהרצליה) שהיא תתנגש עם הארכה עתידית של נתיבי האיילון. תושבי רמת-השרון מחו, ראש העיר של רמת-השרון מחה, אבל שר התחבורה ושר האוצר הסבירו להם שהם לא מוכנים לבנות תחנה זמנית שתהרס בעתיד.

לא היה ניתן להאריך אז את נתיבי האיילון בגלל צה"ל ובגלל עיריית הרצליה.


2. תחנת ראש העין דרום (דוגמא הפוכה):

כרגע היא משמשת רק כמסוף מטענים אך היא מיועדת להיות משודרגת/מורחבת כבר במהלך השנה כדי שהיא תוכל להיפתח מחדש לנוסעים. ראש עיריית ראש-העין סיכם על כך עם שר התחבורה כץ.

ייבנה לה גשר חדש להולכי רגל ולרוכבי אופניים מראש העין מעל לכביש 6 ומעל למסילה.

אצלה, לא נבנית תחנה חדשה עם רכבל במיקום אחר. אצלה, שום דבר לא ייהרס. אצלה- זו הרחבה. בהרצליה- זו הזזה.
קח את הדיסאינפורמציה שלך לפורום אחר
אתה טועה ומטעה אנשים ופוגע בסטנדרט של הפורום שלנו למידע אמין ומדוייק.

אתה לא ביקרת מעולם בתחנת הרצליה, לא ראית את העבודות בשטח, וכנראה לא נסעת ברכבת או באוטובוס לפחות ב־20 שנה האחרונות.

מה אתה עושה כאן בכלל? הרי אתה זה שטען שזה "פורום של סטודנטים שלא מבינים כלום", אתה מעליב את הפורום שלנו, ואחר כך עוד מעז לבוא לכאן ולמלא אותו בדיסאינפורמציה?!

אני מתפלא שאלן ודוויד עדיין לא חסמו אותך.
 

DanBus43Maalit72

Active member
|כן|

קח את הדיסאינפורמציה שלך לפורום אחר
אתה טועה ומטעה אנשים ופוגע בסטנדרט של הפורום שלנו למידע אמין ומדוייק.

אתה לא ביקרת מעולם בתחנת הרצליה, לא ראית את העבודות בשטח, וכנראה לא נסעת ברכבת או באוטובוס לפחות ב־20 שנה האחרונות.

מה אתה עושה כאן בכלל? הרי אתה זה שטען שזה "פורום של סטודנטים שלא מבינים כלום", אתה מעליב את הפורום שלנו, ואחר כך עוד מעז לבוא לכאן ולמלא אותו בדיסאינפורמציה?!

אני מתפלא שאלן ודוויד עדיין לא חסמו אותך.
|כן|
 

משה12333

New member
אבל "אתה טועה ומטעה" הן המילים שנכתבו עבורך. אם היית מבין

קח את הדיסאינפורמציה שלך לפורום אחר
אתה טועה ומטעה אנשים ופוגע בסטנדרט של הפורום שלנו למידע אמין ומדוייק.

אתה לא ביקרת מעולם בתחנת הרצליה, לא ראית את העבודות בשטח, וכנראה לא נסעת ברכבת או באוטובוס לפחות ב־20 שנה האחרונות.

מה אתה עושה כאן בכלל? הרי אתה זה שטען שזה "פורום של סטודנטים שלא מבינים כלום", אתה מעליב את הפורום שלנו, ואחר כך עוד מעז לבוא לכאן ולמלא אותו בדיסאינפורמציה?!

אני מתפלא שאלן ודוויד עדיין לא חסמו אותך.
אבל "אתה טועה ומטעה" הן המילים שנכתבו עבורך. אם היית מבין
בפסיכולוגיה, גם היית מבין למה השתמשת כנגדי במילים המסויימות האלה.

 
מצב
הנושא נעול.
למעלה